18/1/08

Τα πίνεις ή τα φτύνεις?



Το σπέρμα κάνει καλό στο δέρμα?

Το σπέρμα περιέχει ουσίες όχι απαραίτητα χρήσιμες για την αναπαραγωγή αλλά γιατί της παράγει το σώμα : ασβέστιο, μαγνήσιο νάτριο , βιταμίνη c, και πάνω από 400 πρωτεΐνες.
Μερικές από αυτές μπορεί να κάνουν και καλό στο δέρμα.
Το σπέρμα περιέχει και φρουκτόζη που βοηθάει στην επούλωση των πληγών.
Εντούτοις το γεγονός πως αν δούμε χωριστά μερικές ουσίες βλέπουμε πως κάνουν καλό στο δέρμα δεν ισχύει για το σπέρμα στο σύνολο του.
Το σπέρμα μπορεί π.χ να προκαλέσει αλλεργίες λόγο κάποιας ουσίας που περιέχει.
Επιπλέον οι δερματολόγοι βεβαιώνουν πως καμιά επιστημονική μελέτη δεν έχει ποτέ αποδείξει ότι το σπέρμα κάνει καλό στο δέρμα.
Αλλά καμιά φορά σημασία έχει τη πιστεύεις ,όχι τι είναι αλήθεια
Όπως με τα αγγούρια που η ωφέλεια τους για το δέρμα δεν έχει αποδειχτεί αλλά αυτό δεν εμποδίζει τις γυναίκες να βάζουν μάσκες ομορφιάς με αγγούρι.

Παχαίνει το σπέρμα?

Το σπέρμα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες αλλά όχι τόσες ώστε να είναι παχυντικό …
Η άρνηση κατάποσης λόγο δίαιτας δεν είναι καλή δικαιολογία λοιπόν..

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kala ola ayta, alla 8a mporouses na mas peis gia tin epikindinotita tis kataposis tou spermatos? i esto tis epafis tou sto derma?

dia είπε...

Δεν τα πίνω και γενικότερα αποφεύγω να τα πέρνω στο στόμα.
Αλλά δεν λέω ποτέ όχι σε ένα καλό χύσιμο στο πρόσωπο.
Δεν ξέρω αν έχει θρεπτικά συστατικά που να κάνουν καλό στο δέρμα πάντως το δικό μου λάμπει για την ηλικία μου. Τώρα είναι η αντρική σειρά Dior;; είναι το σπέρμα;; είναι και τα δύο μαζί ;; θα σας γελάσω.
Πάντως μου αρέσει νιώθω όμορφα και δεν κολάω να τα ζητάω..

pisoglendis είπε...

gia tin epikindinotita tou spermatos kalitera na pate stin selida
www.hiv.gr
opou tha vreite ta panda gia ton io hiv alla kai alles astheneies
genikos to tsimpouki einai to ligotero epikindino.

Dia les naeinai to Dior se sindiasmo me to sperma??
na to dokimaso.

episis then ksero kai the vrika an isxuei o mithos oti analoga me afto pou tros allazei i gefsi tou spermatos.

dia είπε...

Η γεύση και η μυρωδιά εξαρτάται από την διατροφή του άλλου.
Φρούτα , κάποια αλκοολούχα , αρκετό νερό είναι ++.
Κόκκινα κρέατα , Ψάρι , τυρί (κίτρινα ,άσπρα,κασέρια,μανούρια και όπως αλλιώς τα ονομάζουν βόρειοι και νότιοι) , σκορδαλιές κτλ κτλ να αποφεύγονται.
Από δική μου εμπειρία όλα.Αν ξέρει κανείς κάτι παραπάνω ας μας ενημερώσει.
Όσο για τον συνδυασμό Dior και σπέρματος δεν έχεις παρά να δοκιμάσεις pisoglendis μου ;)

Ανώνυμος είπε...

παιδια επειδη εγω πλακωνομαι στα φρουτα επι καθημερινης βασης αχλαδια φραουλες πορτοκαλια μηλα μανταρινια τα χτυπαω στο μπλεντερ.η κοπελια μου τρελενετε να τα καταπινει τα χυσια μου ειναι πολυ γλυκα και υγειινα λεει

maximos είπε...

gia thumisou thn perifimi maska prosopou ths marikas souez apo tis melises tou xanthouli...

georgios είπε...

Η DIOR TA KANEI OLA,pou periexei kai ialouroniko oksi! oso gia TO SPERMA einai akrws antikarkiniko gia tis gunaikes, sumfwna me episthmonikes ereunes,to eixan pei stis eidhseis kai to 2004

Ανώνυμος είπε...

κοριτσια (και αγορια) πιειτε σπερμα αφοβα περιεχει φυσικα συστατικα δυνατα για την αμυνα του οργανισμου αλλα και αγχολυτικα για την διαθεση.Η γευση του ποικιλει και ειναι κατα κανονα θεμα διατροφης

μΆρηΟς είπε...

Έχω ένα παιδί 23 ετών που συναντιόμαστε κάπου μιά φορά το μήνα εδώ κ 4 χρόνια και το καλύτερό μου μετά το σεξ είναι να κάτσω στο καναπέ, να τον στήσω μπροστά μου και να τον διατάξω να χύσει.
Λίγο πριν τελειώσει, του έχω δώσει εντολή να μου πει "έλα να σε ταΐσω Μάριέ μου", κολλάω το στόμα μου στη βάλανό του και γεύομαι το πιο νόστιμο και γλυκό σπέρμα που έχω γευτεί ποτέ!

μΆρηΟς, lovermaster.blogspot.gr

Ανώνυμος είπε...

Δυο χρονια η κουνιαδα μου τα πινει ασταματητα. Ειναι μια χαρα και δε χορταινει

Ανώνυμος είπε...

Εγω βαζω την γκομενα μου να μου τον παίξει και τελειωνω στο στόμα μου. Της αρεσει πολύ και χυνει και αυτή μολις με βλεπει να τα καταπινω

Ανώνυμος είπε...

Traviskte malakia kai pieite

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget