16/2/08

Γεράματα



Είναι τρία αδέλφια.
Η αδελφή του παντρεμένη με δυο παιδία,ζει στην Αθήνα.
Ο αδελφός του με την οικογένεια του, στην Λάρισα.
Του είχαν φάει οι γέροι το κεφάλι να παντρευτεί. Να μην μείνει γεροντοπαλίκαρο.
Μετά τα 35 ελαττώθηκε το κήρυγμα.
...Στα 40 σταμάτησε εντελώς.
Πάντρεψαν παιδιά , είδαν εγγόνια ,πέρασαν τα χρόνια ,γέρασαν.
Δεν έμεινε κανείς άλλος για συντροφιά τους εκτός από τον Αποστόλη.
Πάντα το ήξεραν βαθιά μέσα τους ότι ήταν …τέτοιος.
Δεν θελαν να το πιστέψουν.
- Θα μεγαλώσει , θα σοβαρευτεί , θα βρει καμιά καλή κοπέλα να κάνει οικογένεια έλεγαν.
Τελικά έλαχε να τους γεροκομήσει ο Αποστόλης οπότε …… συμβιβάστηκαν.

4 σχόλια:

Ναυτίλος του Διαδικτύου είπε...

Η αληθινή ιστορία των περισσότερων γκέι της προηγούμενης γενιάς. Η κατάληξη είναι επίσης αληθινή. Μου θυμίζει την «κυρά Κατίνα» που, λέει, την φιλοξενεί ο δισέγγονός της που είναι γκέι.

Μασέλα = spooky :-/

celsius33 είπε...

Πολύ ωραίο!!!!

Κυρά Κατίνα είπε...

Αχ, καλο μου παιδί.

Κι εση τιούτος ησε; Δεν πηράζη. Καλό παιδί να ήσε, που φενεσε διλαδη.

Εμένα η καψερη η νύφες κε η γιή μου με γράψανε εκή που δεν πιάνη η μελάνι. Με πιπιλάγανε να τους γράψο το ηκόπεδο στο περιστέρη, του παπού τους, κε μετα με πετάξανε στο γηκομίο. Τα κολόπαιδα!

Εφτιχός που έχο τον δισεγγονό μου τον Σπυρούκο που με πηρε στο σπιτη του όπου τον φροντιζο κε του μαγιρεύο να μην τρώη τα σκατα απέξω.

Κι ας ηνε τιούτος. Πολή τον αγαπό κε πολή στεναχοριέμε όταν ερχετε σπίτη με αίματα γιατί τον δήρανε η αστυνομική. Αλα έτση ήνε. Παλιά δέρνανε τους κομουνιστάς, τόρα δέρνουν τους τιούτους. Κακή ανθροπη η αστηνομική παιδί μου. Να τους προσέχης.

Φιλιά πολά απο μένα κε να προσέχης παλικά μου.

pisoglendis είπε...

αγαπητη γιαγιάκα είδες?
απο τις νύφες περιμενες αλλά οι πουτάνες σε πέταξαν
είμαστε καλα παιδιά οι πισωγλέντηδες...

Δερνουν οι μπάτσοι στις μέρες μας αδελφές??
Νόμιζα οτι μόνο μεταξύ μας οι πούστιδες ξεμαλλιαζόμαστε και οι μπάτσοι δέρνουν μόνο αντιεξουσιαστές...

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget