20/4/09

Στον επιτάφιο...


(για όσους δεν το θυμούνται
η για όσους θέλουν να το διαβάσουν ξανα
ο περσινός επιτάφιος
http://pisoglendis-pisoglendis.blogspot.com/2008/04/blog-post_28.html)


Αμέσως κατάλαβα πως ήταν ο γιος του και ας μην τον είχα ξαναδεί.
Ήταν ολόιδιος ο πατέρας του
στα παιδικά μας χρόνια.
Λίγο αργότερα εμφανίστηκε και εκείνος.
Έκανα να κοιτάξω , γύρισε το κεφάλι και μου χαμογέλασε

Μετά την περιφορά τον βρήκα να στέκεται μπροστά μου.
- Τι κάνεις? Πως πάει? Που βρίσκεσαι?
και άλλες τέτοιες τυπικότητες.

-Γιάννη παιδί μου πάνε στην μαμά
θέλουμε να πούμε κάτι εδώ με το φίλο μου...
είπε και σκούντηξε απαλά το παιδί για να φύγει απο τα πόδια του.
-Έχω καιρό να σε δω, χάρηκα πολύ είπε.
- Θα βρούμε καθόλου ευκαιρία αύριο...

Τον κοίταξα και έκανα να φύγω.
Πριν κάνω το πρώτο βήμα μου έπιασε το χέρι και μου χάιδεψε το μάγουλο

8 σχόλια:

Not me είπε...

Χμμ..
Πολύ οικείο σκηνικό.....
Σε καταλαβαίνω....

pisoglendis είπε...

αχ αυτά τα ερωτικά μέσα στην κατάνυξη του επιταφίου...

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

opws soy egrapsa ti gaydar,saounes,gay magazia,darkroom kai parka?
Epitafios filh!!!

Happy hours stin misi timi i theia leitoyrgeia,kai emprime diakosmisi me mayroforemenes pinelies...

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΛΛΟΝ Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΥΛΩΤΙΚΟΣ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΥΤΟ, ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΗΔΗ:

Ιερέας κατηγορείται ότι επιχείρησε να ασελγήσει σε βάρος 17χρονου μέσα σε εκκλησία στο Βατερό Κοζάνης, το μεσημέρι της Μ. Παρασκευής.

Αυτόπτης μάρτυρας κατήγγειλε το περιστατικό στο Τμήμα Ασφαλείας Κοζάνης λέγοντας ότι είδε τον ανήλικο να δέχεται ερωτική επίθεση από τον παπά, ο οποίος συνελήφθη από αστυνομικούς την επόμενη μέρα. Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για «πρόκληση σκανδάλου με ακόλαστες πράξεις» και οδηγήθηκε στη Δικαιοσύνη. Η αστυνομική έρευνα συνεχίζεται για να διαπιστωθεί αν ο κατηγορούμενος εμπλέκεται και σε άλλες παρόμοιες υποθέσεις.

stella είπε...

εγω μικρη οταν ημουν,πηγαινα στο χωριο με εναν φιλο το βραδυ της μ.πεμπτης και στολιζαμε επιταφιο
μετα πηγαιναμε στο παλιο σχολειο και γαμιομασταν σαν σκυλια
ποτα αλλη φορα ολο το χρονο
μονο εκεινη την ημερα!!

pisoglendis είπε...

έχει κάτι καυλωτικο η ατμόσφαιρα...

στελλα ηταν ο γαμιάς της Μ.Πέμπτης?

κομμωταί.gr είπε...

Αυτή η Μ.Πέμπτη και η Μ.Παρασκευή πως γίνετε να είναι οι ποιο ερωτικές μέρες του χρόνου ; Εγώ έχω επιτυχίες συνήθως Μ.Πέμπτη...
αν και έχω κάνει πολύ καλά κονέ σε νοσοκομείο "χαροπάλευε" ένας φίλος και εγώ βγήκα το βράδυ έξω με έναν από το απογευματινό επισκεπτήριο...

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΠΑΘΗΤΙΚΟ, ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ.

ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΠΑΘΗ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΤΑ ΑΛΛΑ "ΠΑΘΗ"

ΓΙΩΡΓΟΣ

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget