30/4/09

Πιάσε μου τον Μάι


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΒΡΕ...

8 σχόλια:

Salonika3 είπε...

ΑΑΑΑΑ τωρα καταλαβα τι ηταν αυτο!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

εβλεπε εβλεπε τι στο καλο ηταν αυτο δεν καταλαβαινα..χαχαχαχα

καλο μαη αγορινα!!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
tasos είπε...

Αν ήταν έτσι ο Μάης θα τον πιάναμε κάθε μέρα! χα χα χα Καλό μήνα

Ανώνυμος είπε...

Ποιανού μπαξέ λουλούδι είναι αυτό;;;

pisoglendis είπε...

salonika ειναι ο Μαις

τάσο ο μάις μπορεί να ειναι όπως τον φτιαχνουμε εμες...στο "χερι μας" ειναι .

ανώνυμε ο μπαξές ειναι κάποιου..
οχι πάντως ο δικός μου.
Δεν την έχω και τόσο μικρή χαχαχα.
το δικό μου δεν το έχω βγάλει ακόμα..
ε πρέπει να με κάνω αγόρι του μήνα.

Aunt Donna είπε...

Καλο μηνα...
Καλο...μοίρα...
Εμορφο το μαγιοξυλο βρε!

Ναυτίλος είπε...

Egw pantos ton epiasa kai poly m'arese. :P

pisoglendis είπε...

Ναυτίλε?
λεπτομέρειες θέλουμε...

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget