16/5/09

Πόσο banal αδελφή μπορεί να είμαι τελικά?


Μιλάω με ένα γνωστό στο facebook και μου λέει

"Σου έχω ατάκα για το Screw.
Είναι η απόλυτη ατάκα που λένε όλοι στα γκέη μαγαζιά "

Για πές του λέω?.

"Αναθεώρησα" μου λέει

Και γιατί είναι η ατάκα της εποχής του λέω?
Από που πηγάζει ?

Μα από το τραγούδι της Πέγκυ μου λέει
Δεν το ξέρεις?

Όχι του απαντάω.

Αυτό που ο Ρήγος στο video clip
την έχει κάνει σαν την Γκαγκά.

Τι είναι η Γκαγκά ? του λέω?

Ε πόσο άσχετη αδελφή μπορεί να είσαι? μου λέει.

Το βράδυ λέω στον Αντρέα το περιστατικό
και μετά από λίγο μου λέει
" Να αυτό είναι το αναθεώρησα άκουσε το"

Συγνώμη αλλά δεν έχω ακούσει πιο εμετικό τραγούδι.
Μια μαλακία και μισή είναι
Έπρεπε να το υποστώ 3 φορές όλο το βράδυ
και έχω να πω ότι αισθάνομαι
πολύ ωραία που είμαι μια άσχετη αδελφή
που δεν είχε την τύχη να ...αναθεωρήσει..
Και το πιο θλιβερό?
Είναι δυνατό να το έγραψε αυτό το πράγμα
ο Ελευθερίου?
Φοβάμαι ότι πάσχει από την ίδια ασθένεια
που έχει και η Θώδη..
θα τον συμβούλευα να το κοιτάξει...


Υ.Γ Κρίμα που πέρασε ο Σάκης.
Προς στιγμήν νόμιζα ότι πλησιάζαμε κοντά
στο όνειρο να.... αποκλειστεί.
Αλλά με τόσο χάλια τραγούδια δεν θα περνούσε ο Σάκης?

17 σχόλια:

Caramel είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα!
Συγνώμη για όποιον του αρέσει η Πέγκυ Ζήνα αλλά άκουσα το τραγούδι στο άκυρο ενώ έπινα καφέδακι στο κυλικείο και έπαιζα τάβλι.. τολμώ να πω ότι εκτός του ότι ξεράθηκα στα γέλια έφυγαν πούλια/καφέδες/τασάκια στο πάτωμα.
Μιλάμε για υστερικό γέλιο όχι αστεία..

Και όντως κρίμα, I blame την Θώδη. Με τόσες μαγικές δυνάμεις που έχει αποκτήσει τώρα τελευταία..


Υγ: Ποια είναι η Γκαγκα? Έχει δει ποστ/photo εδώ και εκεί αλλά ακόμα δε έχω πάρει γραμμή τι παίζει μαζί της οΟ

Αλέξης Ν. είπε...

Ούτε άσχετη, ούτε μπανάλ... Θα το λες "διαφορετικών προτεραιοτήτων", και είσαι μέσα! Με τέτοιου είδους εκφράσεις, "ενσπείρεις την αμφιβολία, βγάζεις και γκόμενα" (όπως λέει και ο μέγας Πανούσης)...

PS: Αν, εκτός από την Γκαγκά δεν ξέρεις ούτε τον Πανούση, τότε, αγάπη μου, είσαι όντως μπανάλ... Τρε, τρε μπανάλ!!!

Not me είπε...

Γράψε με στην λίστα...
Η eurovision έγινε ή όχι?

ArisMUC είπε...

Κανονικά φέτος πρέπει να μποϊκοτάρουμε την Eurovision... Ήδη οι Ολλανδοί έχουν δηλώσει ότι θα αποσυρθούν. Δεν γνωρίζω αν οι ρωσσίδες αδερφές βρίσκονται ήδη στα νοσοκομεία...

http://www.gayrussia.ru/en/

Ανώνυμος είπε...

Πριν λίγο έψαξα στο γιου τιουμπ για να ακούσω το Αναθεώρησα. Ούτε κρύο ούτε ζέστη... δεν μου άρεσε ποτέ η Πέγκυ.
Υ.Γ. εδώ πέρυσι πέρασε η Βίσση (και ας μου εναντιωθούν όλες οι πιστές) δεν θα περνούσε φέτος ο Ρουβάς ; και οι δύο τους πιο κουρασμένοι από τον τελευταίο "σκυλά" σε πίστα β΄ κατηγορίας. Είχαν μια καλή εικόνα και προσπαθούν να την χαλάσουν με την Γιουροβίζιον.
-αι κομμωταί-

Ανώνυμος είπε...

eimai me tis idias apopsis gia ton saki emena tis maltas mou arese kai tis rosias epidi katalabeno rosika kai to tragoudi tis elege mia frasi pou tha mou mini gia arketo kairo "O XRONOS SAN NERO KILA"
p.s its me spoooky

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει ποια χώας τραγουδι σε άρεσε! Όλων των άλλων χωρών ήταν καλύτερα! Μόνο ο στιχουργός του ελληνικου τραγουδιου ήταν ο χειρότερος! Απαράδεκτη ξεφτύλα!! Απαράδεκτος, όμως, κι ο Σάκης μόνο και μόνο που καταδέκτηκε να πει το τραγούδι το άθλιο αυτού του υποκειμένου!!!!!!

ianos είπε...

banal ksebanal molis ekanes protasi gia tin elliniki sumetoxi to 2010...8odi me look lady gaga kai pegy sta fonitika...den kako....les o rigos na dextei na tin skino8etisei????

THANOS είπε...

α, πολύ ωραία, είμαστε τουλάχιστο 2...
αρκετά με τη σαβούρα παντός είδους...
και τώρα που δεν κέρδισε ο Σάκης, ας τον χώσουν στην αυτόματη ντιβανοκασέλα και να τον γυρίσουν.
ΕΠΙ ΤΑΣ (ντιβανοκασέλας)...

Ανώνυμος είπε...

Ο Σάκης είναι αξιοπρεπέστατος! Ο συνθέτης το άκρως αντίθετο! Ντροπή του και ανάθεμα να χει δια παντός!!!!!!!!!

Ντέμης είπε...

Πισωγλέντη φίλε, βάλε με στη λίστα! Ούτε γω το ξέρω το συγκεκριμένο, απεχθάνομαι και τη Ζήνα όσο και τον Ρουβά! Πόσο χάρηκα που πάτωσε!
Εγώ ξεχώρισα την Γαλλία, Πορτογαλία, Ισλανδία και φυσικά τον θεούλη λευκορώσσο της Νορβηγίας που κέρδισε!
Και της Ρωσσίας εἶχε πολλά να πει αλλά το χαντάκωσε αυτή η τρελλο-ουκρανή με τις γκαρίδες της. Κρίμα τέτοιες χώρες με τεράστια μουσική παράδοση και διαχρονικά τραγούδια-αριστουργήματα όπως η Ρωσσία κι η Ουκρανία να στέλλουν τέτοιες μετριότητες.....
Φιλιά και περαστικά μας!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ υπάρχει καλύτερος του Ρουβά στην Ελλάδα! Όλα τα άλλα είναι φτηνές ζήλιες!

pisoglendis είπε...

Αλέξη Πανούσης ? ποιός ειναι αυτός?
χαχαχα
Τον ξέρω ναι !!!

δεν υπάερχει καλύτερος απο το Σάκη στην Ελλάδα
σωστα το έθεσες..στην Ελλαδα δεν υπάρχει καλύτερος απο το Σάκη... σε τι ομως δεν μας είπες.

pisoglendis είπε...

telika akousa kai ena tragoudi aftis tin gaga...
ti athlio onoma... akou gaga..

x-oyranoy είπε...

Πεστα παιδι μου
μονο εγω το βρηκα αηδιαστικο?

Ανώνυμος είπε...

ego kano mia rizospastiki protasi:

na ginei o ymnos tou pride fetos!!

ti lete? den einai gamoua idea?

kai kapaki o afrikanos tis efi sarri!!

mia xara denoun me ta karnavalia!

Ανώνυμος είπε...

EPITELOUS VRIKAME NOIMA SE AFTI TIN ZOI!

EVGALE NEO CD (PROSOXI ADELFES MOU ,DEN ENNOW CROSS DRESSER) I PEGI ZINA!!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget