25/5/09

Η ταινία....


Στην Αθήνα βρέθηκα για τα γυρίσματα
της νέας ταινίας της Λουκίας Ρικάκη.

Ήμουν και εγώ ένα από τα πρόσωπα
με την δική μου ιστορία.

Περισσότερο νομίζω ότι εστίασα
στην πηγή ενέργειας και ομορφιάς που πηγάζει από μέσα μας
Στην πι στη ότι μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα.

Πρέπει να είμαστε ανοιχτοί και να δεχόμαστε τα
όμορφα πράγματα στην ζωή μας.

Περισσότερες πληροφορίες στο λίνκ

http://youmymirror.blogspot.com/2009/05/georges-shadows.html

Για εσάς τι είναι ομορφιά
και πως την βιώνετε?

6 σχόλια:

mahler76 είπε...

έκανες κι εσύ γυρίσματα την Κυριακή? τέλεια. άΝΤΕ με το καλό να σε δούμε στην ταινία.

Ανώνυμος είπε...

omorfia einai ta ...tekna (?)...tou mhna....!!

Ανδρέας Ιωαννίδης είπε...

Αγάπη μου εσύ είσαι αστέρι από μόνος σου. Ότι κι αν κάνεις το κάνεις καλά. (έχω και τις αντίστοιχες μαρτυρίες)
Σε περιμένω στο Pride για να κρεμάσεις τα στρινγκάκια... ξέρεις που.

10:00 αν δεν είσαι στην πλατεία απολύεσαι!

pisoglendis είπε...

kai ta tekna kala einai ...kati allo?

andrea
stin plateia 10 00 then erxomai
psakse tripies kaltses mori..
martiries?

Not me είπε...

Καλη επιτυχία...
Πότε με το καλό θα την δούμε?

Ομορφιά είναι να μπορείς ας πούμε να πας για έναν καφέ στο αγαπημένο σου στέκι,με τον ίδιο φίλο,στο ίδιο τραπεζάκι,με τα ίδια ρούχα και εκεί που λες βαρέθηκα τα ίδια, να ανακαλύπτεις το πόσο μοναδική είναι η στιγμή αυτή..

pisoglendis είπε...

δεν έχω ιδέα πότε θα προβληθεί.

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget