27/5/09

Απορία



Έκανα λογαριασμό στο gay romeo
Λέτε να αλλάξει κάτι στην ζωή μου?

17 σχόλια:

stella είπε...

nαι θα σου κατσει καμια 'βιασμενη'
χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

mahler76 είπε...

ουυυυυυυυυυυ θα χάνεις κι εκεί κάποιες ώρες.

τσούτσουρος είπε...

prosexe kikloforei polo psycho ekei mera :)

Not me είπε...

Καλή επιτυχία....
Ποιά είπαμε η διαφορά του romeo από το gaydar?

Ναυτίλος είπε...

Είμαι καιρό εκει πέρα... πήρα τα @@ μου... :-P

Ανώνυμος είπε...

Des to san alli mia psevdaisthisi oti kati tha sou katsei.(Eite "sxesi" kinigas, eite ksekavloma!)

Se ola ta gay sites kai ola ta gay chats kai se ola ta psonistiria (parka klp) , oi idioi anakiklonomaste...min paramithiazeste!

ethanandthecity είπε...

Ναι θα γίνεις πιο ανεκτικός στην ανθρώπινη βλακεία

Ανώνυμος είπε...

nomizeis den se eidame??
:)
afou xereis ti paizei me ola afta...
min skas kiolas
-kommotai-

pisoglendis είπε...

not me δεν ξέρω την διαφορά
ξέρω ομως τι κοινό έχουν..
οτι έχω να τα ανοίξω και τα δύο ..κάτι μέρες...βαριέμε..

Ναυτίλε κάτι πήρες μια χαρα ...


κομμοταί τι έγινε το μπλόγκ σου καλέ?
καλα εσυ δεν μετρας σε έχω πάρει... πουστάρα...αχαχαχα

tasos είπε...

Καλά τώρα. Κι εγώ που έχω; Τρέχουν από πίσω μου τα τεκνά χα χα χα

pisoglendis είπε...

το άνοιξα σήμερα
δύο μηνύματα απο φίλους..

Spacie είπε...

ναιιιιιιιιιιιι να δεις που θα αλλάξει η ζωή σου, έλα να κάνουμε λινκ τα προφάιλ μας και να είμαστε BFFE

g for george είπε...

Θα συναντήσεις πολλούς γνωστούς και φίλους! Τι καλά!

x-oyranoy είπε...

ναι θα δεις πουτσες και κωλομερια απο γνωστους ετσι ωστε ακομα κι αν ειναι γυρισμενοι πλατη θα λες εσυ

"μμμ γνωστη χωρίστρα, κατί μου θυμίζει αυτός"

suncitizen είπε...

Μην έχεις αυταπάτες.
Οι γκέι στην Ελλάδα δεν έχουν στοιχειώδη νοημοσύνη.
Ούτε μέσα στο νετ, ούτε σε άλλο σάιτ, ούτε έξω από αυτό.
Όσο κινούμαστε στο δόγμα μυς-πέος ή μυς-κώλος, τόσο η τύχη μας δε θα αλλάζει ανεξάρτητα από τρόπο και μέρος προσέγγισης.

pisoglendis είπε...

τις βρήκα ολες...
πα πα πα βαρέθηκα....

Ανώνυμος είπε...

suncitizen SE LATREVW!!

SKEFTOMASTE AKRIVWS ME TON IDIO TROPO!!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget