21/6/09

Ηate-book (face-book και ομοφοβία)


Προφίλ στο facebook έκανα σχεδόν από την αρχή
της ύπαρξης και εξάπλωσης του στην Ελλάδα
πριν 3 χρόνια περίπου.
Αρχικά ασχολήθηκα με περισσότερη όρεξη και ενδιαφέρον
Μετά το βαρέθηκα.
Έχω ανεβάσει φωτογραφίες από Pirde , gay film festival
έχω μέσα γκέη φίλους και διάφορα γκρούπ.
Πριν μερικούς μήνες το ίντερνετ
ήρθε και στο χωριό μου το Μεσιανό Γιαννιτσών
και μαζί μ αυτό ήρθε και το facebook
να αποξενώσει τους 400 περίπου κάτοικους
που αντι να βγούνε στις αυλές και τα μπαλκόνια
μιλάνε μέσα από τον υπολογιστή.
Πριν από βδομάδες αρχίσανε οι προσκλήσεις
για αίτημα φιλίας από άτομα που δεν είμαι
και τόσο αφελής να πιστέψω ότι είχαν και κανένα ζόρι
να με έχουν φίλο στο facebook άρα άλλες ήταν οι προθέσεις.
Σήμερα που πήγαν να δω τους δικούς μου
έμαθα ότι το προφίλ και οι φωτογραφίες μου
είναι το θέμα συζήτησης στην καφετέρια το καφενείο
και σε όλα τα σπίτια.
Έμαθα ότι απαγόρεψαν την χρήση υπολογιστή
και ειδικά του facebook
στα παιδιά και της γυναίκες τους εξαιτίας μου.
Βρήκε το χωριό μου λοιπόν
το εξιλαστήριο θύμα για να κρύψει πίσω από αυτό
όλες τις βρομιές και να πρωτόγονα ένστικτά του.

Φυσικά επειδή δεν μασάω
και τους γράφω και στα αρχίδια μου
θα συνεχίσω να ανεβάζω ακόμα
προκλητικότερες φωτογραφίες μιας και ξέρω
ότι Καυλώνουν να της βλέπουν.


Υ.Γ.
Εγώ όμως είμαι εγώ..
αν ήταν ένα άλλο νέο παιδί?
Τώρα θα μου πείτε εμείς ζούμε σε πόλεις
τι μας νοιάζει η ομοφοβία-βία στα χωριά?
Εμείς έχουμε το Γκάζι μας, την σάουνα
το γκόμενο. Ποιος γαμάει τα δικαιώματα?

25 σχόλια:

Owain Glyndwr είπε...

Γαμώ τα κωλοχώρια μου γαμώ!γιατί ρε οι γιοί όλων αυτών δεν βάζουν φωτο με γκόμενες στο facebook;αλλά στην περίπτωση αυτή δεν χρειάζεται να τις βάλουν στο facebook αφού ο δοξασμένος και τιμημένος από τον γιο πατέρας θα κυκλοφορεί με τις φωτο πάνω του!σαν τον Καντάφι πριν λίγες μέρες στην Ιταλία με την καρφιτσωμένη φωτο στο πέτο (καλά ο Καντάφι δεν μοιάζει με τον Ψινάκη;)

Elementstv είπε...

Προσκυνω Πισωγλεντη.Και μενα με βασανιζει αφανταστα το θεμα αυτο.Αν θες να εχεις μια εννοια "φυσιολογικης"ζωης πρεπει να μενεις σε πολη.Και αν δεν σ'αρεσει η πολη?Και αν σε κουραζει?Τι κανεις τοτε?Γι'αυτο πιστευω οτι η μεγαλυτερη διεκδικηση πρεπει να γινει για την επαρχια,και ειδικα για τα παιδια στα σχολεια....

Owain Glyndwr είπε...

Παράλληλες διεκδικίσεις elements είναι το καλύτερο.Αλλά το θέμα είναι ότι εμείς ζούμε στις δύο μεγάλες πόλεις (γιατί δεν νομίζω πως η κατάσταση για έναν ομοφυλόφιλο θα είναι διαφορετική για κάποιον σε μικρότερη πόλη) σκέψου τι θα παιρνούσαν οι γονείς στο χωριό κάποιου με όλα αυτά που θα άκουγαν;όσο κι αν αγαπούσαν το παιδί τους,όσο και ανοιχτόμυαλοι κι αν είναι,όσο και να μην δίνουν σημασία στον κόσμο,με την κοινωνική αντίληψη που μεγάλωσαν σίγουρα θα τους πονούσε πολύ,γι'αυτό πρέπει και γι'αυτούς να κάνουμε κάτι (αναφέρομαι στις περιπτώσεις ανθρώπων που αποδέχτηκαν και στήριξαν τα παιδιά τους,οι άλλοι μάλλον καλά να πάθουν)

Ανώνυμος είπε...

ELEMENTSV,
για να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή οπουδήποτε, πρέπει να είσαι ο ίδιος φυσιολογικός...! Αλλιώς όπου κι αν πας η ... πόλη θα σε ακολουθεί! Πουθενά δε θα στεριώσεις!

Elementstv είπε...

@Owain:Συμφωνω μαζι σου.
@Ανωνυμε:Δεν σε καταλαβαινω ακριβως.Εννοω απλα οτι στην πολη ειναι πιο ευκολο να βρεις συντροφο ειτε της μια βραδιας ειτε διαρκειας.Ενω στην επαρχια δεν ειναι ευκολο .Ακομη και ολοι να σε δεχτουν ,αντε να βρεις καποιον που να σου αρεσει και να του αρεσεις και να ταιριαζετε κτλ κτλ.ΕΙναι θεμα αριθμων δηλαδη....

breezer είπε...

Καλό κουράγιο στο δικό σου αγώνα. Δεν είναι για όλους πρωτόγνωρο φαινόμενο αυτό που περιγράφεις.

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά Γιώργο μπράβο για αυτό που κάνεις. Συχνά η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Και σε αυτή την περίπτωση χρειάζεται μια προοδευτική επίθεση, μια επίθεση παρουσίας. Και πάλι μπράβο

Κώστας

Ανώνυμος είπε...

Το έχω ... το έχω..... το σκηνικό στο μυαλό μου...
όλες οι οθόνες του χωριού γεμάτες σπέρμα....
λες και στις πόλεις είναι καλύτερα. όλοι κοιτάνε μετά μανίας τους φίλους σου για να πάρουν μάτι.
-αί κομμωταί-

bear είπε...

Βρε γράψε τους στ'αρχίδια σου αγόρι μου, όπως έχω κάνει κι εγώ εδώ και πολλά χρόνια!
Σε όποιους αρέσουμε.
Τα έχω περάσει αυτά πολύ πριν από σένα, και άκουσέ με. Γράψε τους κανονικά.

diaforetikos είπε...

Πόσο σε καταλαβαίνω φίλε. Εγώ κατάγομαι από ένα τόσο δα νησάκι. Ξέρεις πόσοι παντρεμένοι με παιδιά που διακριτικά με σχολιάζουν στα καφενεία όταν πάω, με κοιτάζουν σας ξερολούκουμο και άς με σχολιάζουν; Κάποτε ένας νησιώτης ήρθε στην Αθήνα, και μου πε η μάνα μου να το φιλοξενήσω. Με 4 παιδια αυτός, να μην μείνει ο καημένος σε ξενοδοχείο.

Τι να σου πω...ότι 5 μέρες βγάζαμε τα μάτια μας; Ότι έκλαιγε όταν έφυγε και μου ζήταγε συγνώμη που με σχολίασε και αυτός μερικές φορές; Ή ότι είχε να κάνει σεξ με την χοντρή γυναίκα του από όταν γέννησε το τελευταιο της παιδί

Εγώ τους έχω όλους χεσμενους και ξέρω καλά, ότι όλοι αυτοί που με κοιτάν περίεργα, και ψιλογελάνε, θα διναν τα πάντα για μια νύχτα μαζί μου...σίγουρα και στο δικό σου χωριό το ίδιο συμβαίνει

Leviathan είπε...

apla graftous...o kosmos einai poli kakos...de koitaei ton eauto tou alla ton allon...

filia! kali evdomada!

Ανώνυμος είπε...

για να ζήσεις μια φυσιολογική ζωή οπουδήποτε, πρέπει να είσαι ο ίδιος φυσιολογικός...! Αλλιώς όπου κι αν πας η ... πόλη θα σε ακολουθεί! Πουθενά δε θα στεριώσεις!

eksartate file mou i ennoeis fisiologiko
gia ton kathe ena to fisiologiko einai kati allo
einai poli sxetiko afto pou les...

pisoglendis είπε...

owain χαχαχαχα και εγω το λέω οτι ο Καντάφη μοιάζει τον Ψιψινάκη

έλεμεντ έτυχε να ζω στην πόλη
και στο χωριό να έμενα θα διεκδικούσα αυτά που ήθελα
αλλά στα χωριά υπάρχει πολύ κράξιμο και βία σωματική και μη

ανώνυμε
τι εννοείς να εισαι φυσιολογικός?

ποιος ειναι ο φυσιολογικός?
το 1996 το μπλουζάκι v το σκουλαρίκη και η ανταύγεια ήταν καραπουστριλίκι για τους χωριανούς μου
τωρα ειναι τρέντι...
το φυσιολογικό για τον καθένα ειναι κάτι άλλο
ας αφήσουμε τον άλλο να ζήσει οπως θέλει αν και οταν δεν μας ενοχλεί και δεν επηρεάζει την δική μας ζωή.

κομμωταί εσυ ξέρεις μιας και εισαι απο μκρότερη πόλη

pisoglendis είπε...

diaforetikos
πολύ ωραίο μπλόγκ
και ωραία ασχολία για σενα
να μιλάμε
απο ποιο νησί εισαι αν επιτρέπετε??

ταξιδεύω συχνά γ αυτο.

πάντως να εχεις θάρρος τόλμη και να εισαι αληθινός
να μην φοβάσαι ..

λεβιάθαν να εισαι καλά..

μπέαρ ... φιλάκια

pisoglendis είπε...

απο χτές έχω δει οτι κανεις δεν μιλάει απο το χωριό
τα ξαδέλφια μου μου έστειλαν συγχαριτήρια
ολοι ειναι με το μέρος μου...

απλά αδιαφορό ούτε σημασία τους δίνω
δεν έχω δώσει το δικαίώμα να μου πουν κάτι μπροστά μου
ούτε έχουν την τόλμη
τους τη είπα κιόλας απο πάνω
και το βούλωσαν μια και καλή..
άκουσα τα μπράβο μου
διεκδίκισα και τα θέλω μου
και έβαλα και φωτογραφίες με τεκνά να έχουν να καυλώνουν..

απο την άλλη θεωρώ οτι λογικά σε ενα χωριο 400 κατοίκων τους ειναι περίεργο να βλέπουν φωτο απο pride και gay
κάποιος έπρεπε να τους τα δείξει
ισως κάποιος πάρει θάρρος η αλλάξει μυαλό με όλα αυτα.

pisoglendis είπε...

Επίσης σήμερα με σταμάτησε ενας στο δρόμο
και μου λέει δεν έχεις ενα μπλόγκ?
ξαφνιάστηκα και ήμουν λίγο απόμακρος και μουδιασμένος
αλλά χάρηκα πάρα πάρα πολυ΄
ηταν ο ΚΟΥΝΕΛΟΣ
ευχαριστώ που με σταμάτησες για να μου μιλήσεις και χάρηκα πάρα πολυ φίλε μου

Ανώνυμος είπε...

Άντε εσύ τους τα δείχνεις κι όλας φόρα παρτίδα, τί τεκνά, τι κολιά, τί pride, τί mide άιντε πάει στο διάολο!! Εγώ ο καημένος που ούτε τον αστράγαλο δεν τους έδειξα (που λέει ο λόγος), καλά καλά ούτε εγώ δεν έχω δει όσα εσύ τους έδειξες, και βγαίνουν μερικές και την λεν από πίσω μου, μιας και δεν έχουν να καλύψουν με άλλον τρόπο τις δικές τους ξετσιπωσιές και αφού δεν βρίσκουν κάτι άλλο να χτυπήσουν!

pisoglendis είπε...

μα αυτο λέω ...
τι φοβάσαι?
οτι και να κάνεις θα πουν...
οπότε κάνε οτι νιώθεις και γουστάρεςι

στο χωριό μας οποια βγαίνει έξω τα βράδια ειναι πουτάνα
όποια δεν βγαίνει απο το σπίτι
ειναι γεροντοκόρη..

οτι και αν κανεις θα που

εσυ κανε οτι θελεις και να απαντάς..
μην τους αφήνεις

Ανώνυμος είπε...

Εμ, αυτό απαιτεί να είσαι κωλοπετσωμένος, και δεν είμαστε όλοι έτσι, κι όσο να πεις πληγώνεσαι...

pisoglendis είπε...

ολοι πληγώνονται..
και εγω και πιστεύω όλοι μας
αλλά πρέπει επιτέλους να μάθουμε να απαντάμε..
και να πάρουμε την ζωή στα χέρια μας

ειναι δική μας και την κάνουμε οτι θέλουμε...

με τον καιρό να αρχίσεις σιγά σιγά να εισαι ο εαυτός σου
και να απαιτείς να σε σέβονται οπως και εσυ

diaforetikos είπε...

Από τη Λέρο είμαι φίλε

Owain Glyndwr είπε...

Και άντε οι γονείς σου το αποδέχονται κουτσά στραβά αλλά εσύ και αυτοί δεν θέλετε να μαθευτεί παντού,από ένα σημείο και πέρα σε βλέπουν οι συγχωριανοί να πας στο χωριό με έναν συγκεκριμμένο,σίγουρα θα το καταλάβουν και τότε θα αρχίσουν το καρακατίνιασμα,δεν κοιτάνε τα δικά τους τα χάλια λέω εγώ καλύτερα...αλλά το θέμα είναι ότι οι γονείς θα συνεχίσουν να μένουν στο χωριό και αυτούς θα τους πονάει,και όσο καλοί και να είναι δεν θα καταλάβουν

Spoooky είπε...

omg!!! se katalabeno apolita pisoglendi 2 xronia ezisa se xorio kai otan efiga den milousa se kanena apo ta pedia me prodosan ola tous kai xoris na tous exo kani kati skopima
poli koutsompolio klikes kai parapliroforisi exei to xorio kai den thelo kan gia diakopes na pao an kai mou lipoun oi erastes pou eixa ekei mikri kai megali

pisoglendis είπε...

Λέρο....
άσχημα τα πράγματα?

πάντως να πω οτι ειναι όλα θέμα συμπεριφοράς..
οι γονείς και ο αδελφός μου μένουν εκει
αλλά ο αδελφός μου με την στάση του ειναι ξεκάθαρος οτι δε σηκώνει και πολλά
ο πατέρας μου ήταν (πέθανε πέρσυ) ο πιο σεβαστός κάτοικος τον τρέμανε..

εγω ξέρουν οτι δε σηκώνω και πολλά πολλά
έχω πάει με γκόμενο στο χωριό και σε κάποιους τον σύστησα σαν γκομενο
εχω θράσος το ξέρω
αλλά βοηθάει

ArisMUC είπε...

Γιώργο είσαι πρώτος. Εγώ είμαι από χωριό 70.000 κατοίκων (Χανιά) και πάλι η τυπική ελληνική ομοφοβία της επαρχίας κυριαρχεί. Και είναι εδώ ακόμη πιο γελοίο απ' ότι σε Αθήνα - Θέσσα, γιατί αυτός που στην λέει στο δρόμο την Κυριακή θα είναι στον ίδιο π.χ. γάμο, ή θα είναι πελάτης των γονιών σου, ή εσείς αυτού.

Gay Pride Worldwide, με πράξεις και με επανάσταση στην καθημερινή ζωή, όχι με λόγια!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget