15/6/09

Η Athens Pride μέσα απο φωτογραφίες

Θανος με την Τζενάρα



Το ωραιοτερο πλάσμα του κόσμου για μένα εισαι εσύ..



Ειρήνη Πετροπούλου



Ο συγγραφέας Αιμίλιος Βάρνας και η Κύπρια κομμώτρια



Tierry


Λουκάς Θεοδωρακόπουλος



Ο γλυκός μου Spacie ο αγαπημένος φωτογράφος μου



O Πάνος Κούτρας η Στρέλλα και η τρέλλα του



Στεφανος ο εθελοντής της χρονιάς!!!



Θέεεεε μου η ξανθιά κληρονόμος μόλις προσγειώθηκε στο περίπτερο του Screw


και το en ola ήταν εκει..



Ο θάνος έτοιμος να πετάξει για την πλατεία..

Η Athens Pride είναι οι άνθρωποι
είμαστε εμείς..
Σας ευχαριστώ όλους που μιλήσαμε γνωριστήκαμε
τα είπαμε ανταλλάξαμε υλικό και απόψεις..

Αυτή είναι η δική μου Pride μέσα από φωτογραφίες..

39 σχόλια:

bear είπε...

Επιτέλους γνώρισα τον ιντερνετικό φίλο μου και χάρηκα πάρα πολύ!! Φιλάκια

ianos είπε...

na min eixa sxoli na petagomouna mia bolta....tou xronou...

Hfaistiwnas είπε...

Μια χαρούλα όλες οι φωτό!!!

mahler76 είπε...

πάντως το φετινό Pride είχε απίστευτους γκόμενους χαχαχαχα.
Πες στον Αιμίλιο πως είναι γλύκας!!

Ανώνυμος είπε...

καημένε arismuc!

Ανώνυμος είπε...

Η ξανθιά κληρονόμος ντύθηκε στα χρώματα του καλοκαιριού. Γεμάτη χάρη ανέδειξε το άσπρο της σύνολο κάτω από τον ήλιο της Αθήνας. Δείχνει σε όλες τις υποψήφιες πως πρέπει να ντύνονται οι καλές βασιλοπούλες

Έλεος Άρη αγόρι μου, σαν Γερμανίδα νοσοκόμα ντύθηκες. Πολύ άσπρο, πάρα πολύ άσπρο. Τόση λάμψη δεν την αντέχω

;)

Κώστας

Owain Glyndwr είπε...

Εκεί ΚΑΤΩ έχει πολύ ήλιο γι'αυτό όλες ντύνονται στα άσπρα...Απορώ πως μας καταδέχτηκε και ήρθε ανάμεσα στον λαό που θέλει (κατά δήλωσή του) να εξαφανίσει!

Ανώνυμος είπε...

Ναι φίλε, τις έχω ακούσει και γω αυτές τις βαρυσήμαντες δηλώσεις. Όπως και ότι ο ναζισμός είναι παρεξηγημένος κτλ. Αυτός είναι ο Άρης που αγαπάμε (;)

Κώστας

Owain Glyndwr είπε...

Δεν ξέρει τι λέει,από τη μια θα ήθελε να εξαφανίσει τον γερμανικό λαό και τον ελληνικό λαό και από την άλλη είναι υπέρ του ναζισμού...αλλά και του μαρξισμού!και φυσικά υπέρ του άκρατου φασιστοσιωνισμού (καλά ως Φιλ.Συμ. στον ανθελληνισμό και στον σιωνισμό φαντάζομαι κι εσύ θα συμφωνείς....).Υποστηρίζει δε σφαγές ευθέως.Μιλάμε για παράνοια!
Βέβαια μου έκανε εντύπωση πως το πλησίασαν διάφοροι "φιλελεύθεροι"...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό με τις σφαγές δεν τον έχω πετύχει να το λέει, πρέπει να είναι το καινούργιο του σουξέ

Πάντως δεν νιώθω ανθέλληνας και δεν είμαι ρατσιστής. Εσύ νιώθεις περισσότερο Έλληνας από μένα; Έχεις κάποιο επιχείρημα;

Κώστας

Owain Glyndwr είπε...

Δεν αναφέρομαι σε σένα,αλλά όταν δηλώνεις σύμμαχος της Φιλ.Συμ. δεν μπορώ να σε θεωρήσω αλλιώς,όταν στηρίζετε την παράδοση της ιστορίας μας σε κάποιους Σλάβους με κρίση ταυτότητας,όταν συμμαχείτε με το Ουράνιο Τόξο που αποδεδειγμένα είχε σχέσεις με πολλά ξένα ανθελληνικά κέντρα.Όταν συμφωνείτε σε όλα με τους Τούρκους,ακόμα και σε θέματα ιστορίας,όπως το ότι ποτέ δεν είχαμε Γενοκτονία από Τούρκους.
Αλήθεια ποια είναι η άποψη του κόμματός σας για την σφαγή της Γάζας;νομίζω πως διακρίνεστε για τον φιλοσιωνισμό σας και την προκλητικότητα και την έλλειψη σεβασμού

Ανώνυμος είπε...

Λέω και σε αυτό το σημείο ότι δεν είμαι μέλος του κόμματος. Νομίζω ότι αυτά που γράφεις είναι προκλητικά, βλέποντας παντού συνωμοσίες και θεωρώντας ότι εσύ είσαι ο πατριώτης, ενώ εγώ και κάποιοι πιο μετριοπαθείς από σένα είμαστε ανθέλληνες, έλεος, λίγη σοβαρότητα

Φαντάζομαι ότι ονειρεύεσαι πόλεμο με κάθε γειτονική χώρα

Κώστας

pisoglendis είπε...

mahler ελπίζω να το δει γιατί μπαίνει στο μπλόγκ ...
δεν έχεις το μέηλ του?

pisoglendis είπε...

μα πραγματικά η κληρονόμος ειναι μια θεά μια θρασύτατη σκύλα..
ελπίζω να την βρουν σύντομα οι φασίστεςχαχαχα

pisoglendis είπε...

O Αρης στην προσωπική του ζωή ειναι απλά ο Αρης και δεν μιλάει ποτέ για πολιτική...
τον owain δεν τον γνωρίζω

οι απόψεις σου όμως owain και ο φανατισμός σου οπως και η φαντασία σου και οι υποθέσεις που κάνεις ξεπερνάνε κάθε όριο ....
σ αυτο συμφωνω 100%
εισαι υπερβολικός
δεν σέβεσαι τα πιστεύω του άλλα
απαιτείς ομως ολοι να σέβονται τα δικά σου
την πατρίδα την θρησκέια την οικογένεια και την Ν.Δ
και κρίνεις απο πανω...
βγες πρώτα αγάπη μου και πες οτι εισαιαδελφή και τον πέρνεις
και μετά έλα και κάνε πολιτική
η πολιτική θέλει και αρχίδια
αλλά εσεις στην Ν.Δ ειστε ολες κρυφές δήμαρχοι παπάδες υπουργοι τύπου και δημάρχοι ...

και πάλι συγνωμη για το ύφος και τη γλώσσα αλλα μιλας σαν να ειναι οι άλλοι σκουπίδια
χαζοι
και εσυ ο εξυπνότερος
έτσι θα κάνεις διάλογο και θα περάσεις απόψεις?

Owain Glyndwr είπε...

Κώστα τι θα πει μετριοπάθεια;το να συμφωνείς σε όλα με τους αντιπάλους δεν λέγεται μετριοπάθεια αλλιώς λέγεται;το ή παράδοση ή πόλεμος δεν είναι επιχείρημα!κανένας δεν θέλει τον πόλεμο!αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα παραιτηθούμε από τα δίκαιά μας.Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τον μοναδικό πατριώτη αλλά σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που δεν είναι,για μένα σίγουρα δεν είναι η Φ.Σ.Γεγονός είναι ότι είστε πολύ καλοί λογοπλόκοι οι της ΦΣ πάντως
Πισωγλέντη:δεν είμαι πιο φανατικός από τον οποιοδήποτε αριστερό blogger που βρίζει,φωνάζει,αποδομεί,συκοφαντεί,δίνει συνταγές για μολότωφ κτλ...Τι παραπάνω έκανα σε σχέση με τον μέσο αριστερό gay blogger;Ή μήπως είμαι πιο φανατικός από την θεά όπως λες την ξανθή κληρονόμο τον Άρη;Περί συνομοσιών που λες,δεν είμαι ο Λιακόπουλος αλλά απλά μην νομίζεις ότι πολιτική και ακόμα περισσότερο γεωπολιτική είναι αυτό που βλέπεις να λένε στα ΜΜΕ,το 99% γίνεται κάτω από τραπέζι,το είπα πολλές φορές μπείτε σε κανένα από τα blog που έχω στο προφίλ (που μόνο δεξιά δεν είναι) και ενημερωθείτε.
Για το coming out:αυτό είναι δικό μου θέμα!δεν μεγάλωσαν όλοι στο ίδιο περιβάλλον ούτε στις ίδιες συνθήκες οπότε μην απαιτείς την ίδια στάση από όλους!
Για τον σεβασμό:μα έχουμε τρελαθεί να δείχνουμε μόνο σεβασμό και συγγνώμες και στο political correctοι δεξιοί και από εσάς να εισπράττουμε μόνο ύβρις(το λιγότερο)!και αφού βλέπω ότι δηλώνεις ότι δεν με σέβεσαι ε μην περιμένεις μετά κι από μένα κάτι παρόμοιο!τι εννοείς με τον σεβασμό;να μην λέω την γνώμη μου;

Owain Glyndwr είπε...

Επίσης καταλαβαίνω ότι μεταξύ των σχολίων του πισωγλέντη υπάρχουν και άλλα σχόλια αλλά δεν εμφανίζονται,ας τα ξαναγράψουν λοιπόν αυτοί που τα έκαναν

pisoglendis είπε...

αγαπητέ μου owain
δεν με νοιάζει τι κάνουν οι αριστεροί
δηλαδή αν πάνε να πέσουν στο ποτάμι θα πάμε και εμεις?
δεν σε έβρισα ποτε ούτε συνταγές εδωσα για μολότωφ ούτε ειπα οτι η Μακεδονία ειναι κινέζικη.
Επίσης αν δεις το μπλόγκ δεν επιτρέπω ούτε στην ξανθιά κληρονόμο ούτε σε κανέναν να κάνει προπαγάνδα η να βρίζει..
οσο για τα ΜΜΕ δεν βλέπω τηλεόραση..καλος η κακός γιατί πολλές φορές μιλάνε κάποιοι και δεν έχω ιδέα τι λένε
βλέπε τραγούδησε λέει η Καγιά

Εσυ πες αυτα που ειναι να πεις και κρατα ενα επίπεδο χωρις χαρακτηρισμόυς και ειρωνία.. αν δεν θέλεις να δέχεσαι και εσυ και να γίνει το θέλω κώλος :)
οσο για το coming out σου καντο οποτε θέλεις εσυ δικαιωμά σου ...
μην κρίνει ομως απο πάνω.

Owain Glyndwr είπε...

Ποιον έκρινα για θέματα coming out;σ'αυτό το θέμα όχι δεν κρίνω,αλλά σε άλλα γιατί όχι;
και μιας και το θυμήθηκα δεν νομίζω να υπάρχει γενικά κανένα πολιτικό στέλεχος που να έκανε comimg out (το "πολιτικό στέλεχος" δεν το λέω για τον εαυτό μου,δεν είμαι τόσο ψώνιο,αλλά για το σχόλιό σου περί κρυφών και ΝΔ,σε όλα τα κόμματα υπάρχουν αλλά από κανένα κόμμα δεν έκανε κανένα μέλος coming out)

Ανώνυμος είπε...

Εσύ αναρωτήθηκες ποτέ πραγματικά τί είναι μετριοπάθεια; Πραγματικά είσαι φανατικός. Οτιδήποτε και να γράψω εγώ, εσύ εκεί, είσαι ανθέλληνας με λες κτλ. Νομίζω ότι δεν μπαίνεις καν στη λογική των επιχειρημάτων μου. Νομίζω έδειξα αρκετή νηφαλιότητα, αλλά παραπάνω δεν έχει νόημα φίλε. Μπορείς να συνεχίσεις να μονολογείς, εγώ δεν θα ακολουθήσω έναν φανατικό σε υστερίες και σενάρια φαντασίας

Κώστας

sofia70 είπε...

hmoun kai egw ekei...htan teleia
oi fwto einai super
eyxomai tou xronou na kleisoume olo to kentro apo tis fwnes mas ta tragoudia mas kai tis shmeies mas

Owain Glyndwr είπε...

Έχω απαντήσει πολλές φορές σε επιχειρήματα σαν τα δικά σου,τι να κάνουμε,όταν είσια τροχοπέδη σε εθνική υπόθεση και χαρακτιρίχεις φανατικό και μισαλόδοξο το συντριπτικά μεγαλύτερο κομμάτι της κοινωνίας ε τότε κάτι δεν πάει καλά,εντάξει σ'αυτό το χώρο εσύ πλεονέκτημα έδρας οπότε δεν περιμένω κάτι

pisoglendis είπε...

σ'αυτό το χώρο εσύ πλεονέκτημα έδρας οπότε δεν περιμένω κάτι

τι εννοείς γλυκιέ μου?

Ανώνυμος είπε...

Θέλω λεπτομέρειες ΤΩΡΑ! "Το ωραιοτερο πλάσμα του κόσμου για μένα εισαι εσύ.." (τίτλος φωτογραφίας) ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ? Άναψα βραδιάτικα... Γιώργο περιμένω απάντηση... Και να μην ξεχάσω, είσαι θεά και σε λατρεύω... :)

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
ήταν ο ποιο ωραίος γκόμενος της βραδιάς, γυμνασμένος, κοντός, κάβλα σκέτη. Μπράβο που τον έβγαλες φωτό αν και απο πλάγια φαίνονταν καλύτερα πόσο γυμνασμένοι ήταν οι θωρακικοί του και πόσο υπέροχο ήταν το κωλαράκι του.

Μισό να ανάψω τσιγάρο...

Owain Glyndwr είπε...

Πισωγλέντη απλώς ότι θα έχει περισσότερους υποστηρικτές,μην πάει ο νους σου στο κακό βρε!
Όσο για το γκομενάκι!πράγματι πισωγλέντη...έχεις γούστο,που θα έλεγε και η μεγάλη Μπήλιω των Τεχνών και των Γραμμάτων
mahler:αχ!

pisoglendis είπε...

"Το ωραιοτερο πλάσμα του κόσμου για μένα εισαι εσύ.."
ειναι ο Μανώλης το αγόρι μου
ο μεγάλος μου ερωτας το παθος μου το καλντεριμι του ειναι μου.

φυσικά και εγω γουστο οχι τοσο γιατι ο Μανωλης εχτισε το σώμα του ( δεν τον γνωρισα ετσι τον ξερω χρονια)
αλλα γιατι ειναι ενα παιδι θυσαυρος
ειναι απο τα σπανια παιδια...
αγγελος σου λεω
ψυχουλα...
και οταν με θελήσει ( μαλλον ποτε) θα τον παντρευτω... με αληθινο γάμο οχι μπαρούφα... αχαχαχ

Owain Glyndwr είπε...

"το καλντεριμι του ειναι μου"...αχ μωρέ!!!τι ωραία φράση!
Αν είναι να παντρευτείτε πες μου το να σου κλείσω Άνθιμο και Μητρόπολη ή μήπως προτιμάς Παναγία Δεξιά;

Owain Glyndwr είπε...

Επίσης αν γουστάρεις να έχεις και πολιτικά κοννέ,να βολέψεις κανένα παιδί βρε αδερφέ,να πω Νομάρχη για κουμπάρο και Γιακουμάτο στα κουφέτα;
κι εγώ παράγαμβρος...

pisoglendis είπε...

δεν με θελει αλλιώς δεν θα τον είχα παντρευτεί???

αν εβλεπα τον Ανθιμο θα του έδινα ενα screw

δεν θελω εκκλησίες και τα σχετικά

εχω και εγω τα κονέ μου

Owain Glyndwr είπε...

Αχ μου το χαλάς τώρα!και εγώ που ετοιμαζόμουνα για γκράντε καταστάσεις!
Τα Screw του τα δίνω εγώ,έχει ένα μικρό πρόβλημα με την ερμηνευτική του Χρυσοστόμου που είχατε σε προηγούμενο τεύχος,κατά τ'άλλα στέλνει τας πατρικάς του ευχάς δια πάσαν ευώδοση των κοπιωδών προσπαθειών σας και δια πάσαν νόσων και μαλακίαν.Αμήν!

ArisMUC είπε...

Κώστα αυτό ήταν το αρχικό look, μετά άλλαξε :-)

Κατ' άλλα, λέει ο φίλος φασίστας: το να συμφωνείς σε όλα με τους αντιπάλους δεν λέγεται μετριοπάθεια αλλιώς λέγεται;
Απαντώ: λέγεται "να τον παίρνεις" να είσαι πούστρα βρε παιδί μου. Κι εγώ (εμείς) εδώ τον παίρνουμε.

Και συνεχίζει ο φίλος μας, προκαλώντας τον γέλωτα:
το coming out [..] είναι δικό μου θέμα(!).
Το coming out είναι πολιτική. ΔΕΝ είναι δικό σου θέμα: το ότι εσύ και πολλές άλλες είστε κρυφές επηρρεάζει αρνητικά την ζωή όλων μας, ιδίως εμάς των φανερών. Γενικά αντι να διαβάζεις ιστορίες σφαγών ξεστραβώσου να μάθεις την ιστορία του λαού μας, τον αγώνα του για την ίδια την υπάρξη από την εποχή του Karl-Heinrich Urlichs ως τον Milk και το Stonewall.

"Για τον σεβασμό:μα έχουμε τρελαθεί να δείχνουμε μόνο σεβασμό και συγγνώμες και στο political correct" Αυτό σωστό, κι εγώ δεν σέβομαι ποσώς τις δεξιές ελληνίδες, κι ούτε νίωθω ότι για κάποιο λόγο θα ώφειλα να το κάνω.

Τέλος εγώ είμαι ο πιό ανθέλλην εδώ μέσα, και μαζί με τις συντρόφισσές μου είμαστε και θα είμαστε "τροχοπέδι" όπως λες σε κάθε εθνική υπόθεση και κάθε εθνική ενότητα. Την εθνική ενότητα που σου έχει τόσο διαταράξει το μυαλό που είσαι περήφανος γέλλην (γελλάς, ο περίγελος της υφηλίου) αλλά κρυφόπουστρα.

Owain Glyndwr είπε...

Τα είπες Αρούλη;ξεθύμανες τζατζαμίνι μου;ωραίαααα!άντε νανάκια τώρα!

pisoglendis είπε...

e ta eipe
tha se afine??

Owain Glyndwr είπε...

Χαίρομαι όταν ο κόσμος εκφράζεται ελεύθερα!ενώ αν τα κρατάει μέσα του θα σκάσει κάποτε!

poutaniaris είπε...

agoria to pride mas fernei konta kai mas kanei perifanous gia auto pou eimaste.....min malwnete kai filitheite!!! elate na sas agkaliasw olous! :D

pisoglendis είπε...

axou agapiiiii

Orestis είπε...

Τον ξέρω κι εγώ τον Μανόλη, αλλά είδα ότι έσβησε το Facebook του και έχω καιρό να τον δω στο msn και θεώρησα ότι έχει κάνει σχέση.

Αλλά απ' ό,τι φαίνεται όχι... :P

pisoglendis είπε...

κατω τα χέρια απο το Μανώλη!!!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget