6/6/09

Οδος Πανός Αφιέρωμα στην Κατερίνα Γώγου


Αυτό δεν πρέπει να το χάσετε!!!!



16 χρόνια συμπληρώνονται από το θάνατο της
αγαπημένης μου ποιήτριας Κατερίνας Γώγου
και συνειδητοποιώ ότι η Οδός Πανός τής αφιερώνει ένα τεύχος.

Το αφιέρωμα που έχει επιμεληθεί ο Ανδρέας Ταρνανάς περιλαμβάνει ποιήματα, πεζά και συνεντεύξεις της Κατερίνας Γώγου, καθώς και φωτογραφίες από τη ζωή της, το θέατρο και το σινεμά. Γράφουν, μεταξύ άλλων, η Κατερίνα Ιατροπούλου, ο Θωμάς Κοροβίνης, ο Αντώνης Μποσκοΐτης, ο Ανδρέας Ταρνανάς. Για πρώτη φορά δημοσιεύεται το μονόπρακτο της Το βράδυ στην ταράτσα...

ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ
ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ
εκδόσεις Οδός Πανός
Επιμ.: Ανδρέας Ταρνανάς
σελ. 192, €10

10 σχόλια:

*gis είπε...

Ωωω δεν τη γνώριζα. Μου κέντρισες την περιέργεια τώρα...

pisoglendis είπε...

nomizo oti aksizei na diavaseis merika poihmata...

gia na se diefkolino
pame merika apo afta meso
youtube..
http://www.youtube.com/watch?v=mJz5Uc2tOAE

http://www.youtube.com/watch?v=0PNqg18ASHs&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=luxsJ6Ub_us&feature=related

ta alla tha ta vreis kai monos sou .....

*gis είπε...

Σ ευχαριστώ πολύ-πολύ!!! :D

bear είπε...

Εμείς οι παλιώτεροι την είχαμε ζήσει την Κατερίνα κι εγώ την είχα γνωρίσει προσωπικά, και χάρηκα ιδιαίτερα για την ανάρτησή σου.
Πολύ καλή

pisoglendis είπε...

το πήρα σήμερα .... και ξεκίνησα να το διαβάζω..
μαγεία...

bear για πες μας μερικά πράγματα παραπάνω

Aunt Donna είπε...

respect!

bear είπε...

Να σου πω μερικά πράγματα παραπάνω. Μιας κι εγώ ήμουν ένα ατίθασο νειάτο, τα εξάρχεια κάποτε ήταν το δεύτερο σπίτι μου. Εκεί σ'ένα μαγαζάκι, δεν θυμάμαι τώρα όνομα γνώρισα την Κατερίνα. Αρκετά ενδιαφέρουσα κι ευαίσθητη προσωπικότητα.
Η Κατερίνα απ'ότι θυμάμαι ήταν ηθοποιός αλλά είχε εγκαταλείψει. Της άρεσε η ποίηση. Ηταν απλός άνθρωπος, ζούσε μέσα στον κόσμο και έγραφε ποίηση χωρίς να ψάχνει αυτοπροβολή.
Την θυμάμαι μια απλή γυναίκα με το τσιγάρο στο χέρι fun των εξαρχείων.
Μου είχε κάνει δώρο μία συλλογή της ''Το ξύλινο παλτό''.
Τότε εγώ 20 και κάτι.
Απ'ότι έμαθα λίγο αργότερα η Κατερίνα έδωσε τέλος στην ζωή της.
Κρίμα

pisoglendis είπε...

wow pires to ksilino palto apo ta xeria tis gogou???
afto kai an einai timi!!

Caramel είπε...

Thn latreyw an kai den thn gnwrisa pote..
thn latrepsa mesa apo tis tainies ths, [h pasta flwra h agaphmenh moy ever], tis le3eis tis, ta poihmata ths, ta ar8ra ths ta panta..

Mono mia erwthsh.. edw poy eimai de paizei na brw to biblio..mhpws gnwrizeis pws mporw na epikoinwnhsw gia na to paraggeilw apey8eias?
Sygnwmh gia to akyro..

pisoglendis είπε...

tsitiridis@yahoo.com

θελεις το αφιέρωμα ετσι?

στειλε μου διευθυνση να στο στείλω...

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget