11/6/09

Παρουσίαση βιβλίου Ολο το παρασκήνιο..






Η παρουσίαση πήγε καλά κατά την γνώμη μου
Tα είπε ο Αιμίλιος μια χαρά
ο κόσμος εκανε ερωτήσεις
και αγόρασε το βιβλίο.
Με εντυπωσίασε το γεγονός οτι κανείς απο τους φίλους
γνωστούς μας δεν ήρθε αλλά ήρθαν άνθρωποι που δεν περιμέναμε.
Κάποια στιγμή μπαίνει μια κοπέλα με ενα αγόρι
Δεν τους ήξερα και υπέθεσα οτι ειναι φίλοι του συγγραφέα
Στο τέλος της παρουσίασης η κοπέλα μου λέει
Διαβάζω το μπλόγκ σου και εκει ειδα για την παρουσίαση και ήρθα.
Έπαθα ενα μικρό σόκ.
Ειλικρινά ποτέ δεν περίμενα ενας εντελώς άγνωστος
να διαβάσει κάτι στο μπλόγκ και να έρθει
Κοπελιά χάρηκα πολύ θέλω να ξέρεις..

22 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Χαίρομαι αγαπητέ!
Μπράβο, όταν τον διαβάσω θα σου πω και τη γνώμη μου!!!

Owain Glyndwr είπε...

Καλά πισωγλέντη η φάτσα σου δικαιώνει την κατάληξη του επιθέτου σου!είσαι εντελώς ποντιακόφατσα!
Το βιβλίο θα το διαβάσω και θα κρίνω (ο βούδας...)

*gis είπε...

Mpravo paidia.Anupomwnw na to agorasw sto pride. :*

mahler76 είπε...

@Owain Glyndwr
AXAXAXAXAXAAXAXAXXAXAXAXAA

Τέλεια παιδιά, άντε να τα πούμε και από κοντά το Σαββάτο.

@*gis
Θα είσαι κι εσύ στο Pride? Τέλεια!

efou είπε...

είδες τι σου κάνει ένα μπλογκ;; να'στε καλά παιδιά, όμορφη η παρουσίαση, ανυπομονώ να διαβάσω το βιβλίο!

*gis είπε...

@mahler76
Egw kathe xrono eimai....Esy me apofeygeis systhmatika. Eisai snob... lol :P

mahler76 είπε...

@*gis
τι λές εγώ πέρσι ήμουν. Λοιπόν θα είμαι ο χοντρός στο περίπτερο του screew και στο περίπτερο του my bar. Άντε να σε δούμε. φιλιά.

Owain Glyndwr είπε...

@mahler:μου άρεσε αυτό το "θα είμαι ο χοντρός στο περίπτερο του...",αν κατέβαινα κι εγώ λες να έλεγα "θα είμαι ο δεξιός στο περίπτερο του..." ή μήπως "θα φοράω μπλούζα με τον Κωστάκη στα ροζ";

mahler76 είπε...

@Owain Glyndwr
τι ήθελες να πώ, θα είμαι η αδερφή της πλατείας?

Owain Glyndwr είπε...

ε αν έλεγες αυτό θα υπήρχε μια μικρήηηηη σύγχηση πιστεύω...

mahler76 είπε...

@Owain Glyndwr
καλέ ναι, τόση δα! χοχοχοχο

Στέλιος είπε...

Στην τελευταία φωτό είσαι σαν την Θεά Κάλι ... αλλά με 2 χέρια :)

pisoglendis είπε...

εγω ποντικόφατσα??

καλα εχω ακούσει και έχω ακούσει ...
άλλο πάλι και τούτο...χαχαχαχα


Στέλιο ειμαι θεά ... και το ξέρεις...


owain γιατι δεν ήρθες στην PridE??

Owain Glyndwr είπε...

Βρε χαζέ δεν είπα ποντικόφατσα αλλά ποντιΑκοφατσα!δηλαδή ότι έχεις χαρακτηριστική φάτσα Ποντίου,καμία σχέση δηλαδή με ποντίκια.Ακόμα και να το πίστευα -που δεν το πιστεύω- λες να στο έγραφα έτσι;
Στο Pride δεν κατέβηκα γιατί γενικά ξέρεις ότι βλέπω το θέμα με αρκετο σκεπτικισμό,αλλά αν ήμουνα στην Αθήνα θα περνούσα σίγουρα,αν μη τι άλλο για να δω έναν χοντρό γάτο στο περίπτερο του Screw...(μαλεράκο...)
Ο κόσμος της Αθήνας πως το πήρε;τι παρατήρησες;υπήρχε καμία αρνητική εκδήλωση;κανένα κράξιμο;οι μουσουλμάνοι;επίσης καθόλου straight κόσμος για υποστήριξη μαζεύτικε;
εμένα πήγε για πλάκα μία φίλη μου (straight) μου είπε σήμερα,χωρίς να το ξέρω,φαντάζεσαι να πήγαινα και να με έβλεπε εκεί (εννοείται ότι δεν ξέρει τίποτα για μένα,αν μαθευτεί πολύς κόσμος θα πάθει εγκεφαλικό...);

Owain Glyndwr είπε...

Αν και ο σωστός όρος είναι Ποντικός (από την λέξη πόντος που θα πει θάλασσα) και όχι Ποντιακός όπως έχουμε συνηθίσει.Τώρα γιατί τα γνωστά τροκτικά ονομάζονται έτσι υπάρχουν πολλές ερμηνείες,ίσως επειδή πολλές φορές μετά από ναυγάγια βγαίνουν ξαφνικά στην στεριά

pisoglendis είπε...

και ποντικό να με έλεγες σιγά ... δεν έχω τέτοια κολλήματα
απλά μου έκανε εντύπωση γιατί δεν μου το έχουν ξαναπει ...
ποντιακο φατσα όμως ναι μου έχουν πει οτι έχω...

τον χοντρό τον είδα εγω πέρασε... :)

για την pride γράφω ...
πες μου μετα συνολικά ερωτήσεις και απορίες...

φασαρίες επεισοδια κτλ οχι δεν είχε..ουτε τώρα ούτε ποτέ..

το στήριξαν αρκετοί
βλέπε Πανουσης κτλ ...
περάσαν και καποιοι διασημοι ..
είχε στρεητ κόσμο
φίλους φίλων κτλ...

δεν ξέρουν για σένα?

ωραία θα βγω να το φωνάξω εγω οτι εισαι μια ΔΕΞΙΟ ΠΟΥΣΤΑ
χαχαχα

Owain Glyndwr είπε...

Μην λες τέτοια πισωγλέντη,θα πάρεις κόσμο στο λαιμό σου,θα την πληρώσουν αθώοι, γιατί θα αρχίσουν όλοι να ψάχνονται!οι τίγκα στην αριστερίλα (γιατί είναι της μοδός...) ομο να βρουν ποιος είναι αυτός (ο πούστης...) που τους χαλάει το "επαναστατικό" όνομα,οι δε δεξιοί θα κοιτάνε ο ένας τον άλλον και θα κάνουν τεστ όπως το γνωστό με τα δάχτυλα και το παπούτσι για να ανακαλύψουν παλι τον πούστη.
Θα είναι η πρώτη φορά που Βαλλιανάτος και Άνθιμος θα βγουν μαζί για κυνήγι...Αλήθεια μια και τον ανέφερα,ο Αρχιπούστης Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Γρηγόριος φαντάζομαι θα έλαμπε στο pride...
Πάντως για μένα πράγματι δεν το ξέρουν,εκτός από δύο,ένας gay και ένας straight (ο οποίος μετά από λίγο καιρό μου είπε ότι φοβάται μην κολλήσει και ότι νιώθει ότι απειλείται ο ανδρισμός του και τέτοια,πράγμα που με αποθάρρυνε πάρα πολύ και με βάρυνε πολύ.Αντίθετα ο gay είπε απλώς ένα ok,τόσο απλό,φυσιολογικό,γαλήνιο,καθημερινό που με απάλλαξε από πολύ βάρος)

pisoglendis είπε...

o Γρηγόρης ήταν απλά ο Γρηγόρης και τίποτα παραπάνω...
σταμάτα ομως σε παρακαλώ να εισαι ρατσιστής και να κανεις οτι δεν θελεις να σου κάνουν...
δηλαδή ο φανατισμός σου ξεπερνάει τα όρια
και το μίσος σου και ο συντηριτισμός σου...εισαι και νεο παιδί...

εσυ λές οτι εισαι μια κρυφη αδελφή και μιλάς για το Γρηγόρη που οφείλεις ενα μεγάλο μέρος σου σ αυτον και τους αγώνες του...
ελεος...
ολα εχουν ενα οριο ακομα και η πολιτική και η βλακεία και οι παρωπίδες

pisoglendis είπε...

συγνωμη για τον τόνο αλλά μην λες και ξε λές..
και ειρωνία πνέυμα και εξυπνάδα έχουμε χορτάσει...
την ουσία θέλουμε

Owain Glyndwr είπε...

Στον Βαλλιανάτο δεν χρωστάω τίποτα,αντιθέτως!πολλά μπορώ να πω για το αντίθετο,και με το "αντιθέτως" στρην ουσία αναφέρομαι,και όχι μόνο σε επίπεδο ομο.
Τώρα τα περί μίσους,δεν μισώ κανέναν,ούτε μίσησα ποτέ,ούτε καν κακία δεν κράτησα ποτέ,για τον συντηριτισμό,αν ήταν έτσι δεν θα έμπαινα καν στο blog σου,υπάρχουν πάρα πολλοί που με κατηγορούν για το αντίθετο,για τον φανατισμό έχω απαντήσει πολλές φορές,για τις παρωπίδες που λες πάντα έψαχνα και το κάτι άλλο,ενώ δεν απέκλισα ποτέ μα ποτέ κάποιον για τις ιδέες του!ποτέ όμως!αντίθετα και εις βάρους μου αλλά και εις βάρος άλλων ομοϊδεατών μου,και δίωξη και αποκλεισμός έχει γίνει πολλές φορές.Για την βλακεία που λες ε τι να κάνουμε δεν μπορώ να γίνω τώρα πιο έξυπνος!έτσι γεννήθηκα,θα είναι τίποτα γονιδιακό μάλλον
Για τα coming out θα επαναλάβω ότι ούτε την ίδια ηλικία έχουμε όλοι,ούτε στις ίδιες ειδικές συνθήκες ζούμε,ούτε στο ίδιο περιβάλλον,ούτε την ίδια ψυχοσύνθεση έχουμε,ούτε με τον ίδιο τρόπο ανατραφήκαμε,ούτε πολλά ακόμα,άλλο να κάνεις παρότρυνση και άλλο να το θέτεις ως προϋπόθεση,σε λίγο θα κάνεις όπως ο Perez Hilton.

pisoglendis είπε...

νομίζω σου απάντησα και για μένα κλείνει και το θέμα..
το όλο θέμα ειναι θέμα επιπέδου

ο Αρχιπούστης Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Γρηγόριος

αυτο δεν σε τιμάει καθόλου νομίζω
και το λέω για οποιον και αν το έλεγες
καλή η κριτική με ενα επίπεδο

καντο και σου βγάζω το καπέλο
αλλά βρισιές και εμμονές δείχνουν κάτι εντελώς άλλο...

Owain Glyndwr είπε...

μα που είναι το επιλήψιμο;ο ίδιος δεν δηλώνει πούστης;ε έκανα και μια μικρή ειρωνία σε σχέση με τον ρόλο και την προβολή του,αλλά το πούστης δεν είναι επιλήψιμο,ούτε εμένα με πειράζει καθόλου (το αδερφή θα με ενοχλούσαι που ανεφάρεται σε θηλυκό και θηλυκό δεν είμαι,όχι όμως το πούστης)

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget