19/6/09

Κρίση πανικού




Ύστερα έρχεται ..αυτό.
Αυτό το κάτι το ανεξήγητο.
Πρώτα σαν προδιάθεση
Μετά σαν κύμα ζέστης σαν σκέψη σαν αίσθηση.
Ταραχή ταχυπαλμία, αίσθηση πνιγμού, σφίξιμο
Και αυτός ο ανεξήγητος φόβος.
Περνάει από πάνω σου μένει εκεί για να σε τσαλαπατήσει.
Φέρνει το αδιέξοδο , την αποδιοργάνωση , το τίποτα.
Σου παίρνει την ενέργεια την διάθεση , το φώς.
Παλεύουμε
Εγω και αυτό.
Ο φόβος και εγώ.
Ο εαυτός μου και εγώ.
Άλλοτε κερδίζω και άλλοτε με κουρελιάζει.
Για λίγο μόνο… εγώ είμαι ακόμα εδώ.

4 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ας μην κρατάει πολύ..
Ίσα να μας ταράζει και να φεύγει..

Ανώνυμος είπε...

Ύστερα έρχεται ..αυτό.
Αυτό το κάτι το ανεξήγητο.

Μετά σαν κύμα ζέστης σαν σκέψη σαν αίσθηση.

μεχρι που καταλαβα τι ηταν!

ειχε προσγειωθει ενα UFO διπλα μου

pisoglendis είπε...

μακάρι ανώνυμε να ήταν ούφο...

ομως δεν ειναι.
ειναι μια κρίση πανικου που εύχομαι να μην πάθεις ποτέ για να μην νιώσεις την φρίκη της.

Θέλει πολύ δύναμη να την πολεμήσεις και προσπαθώ.

bear είπε...

Αχ φιλαράκο το έχω περάσει και πολύ άσχημα.
Οταν έμαθα για τον hiv η κρίση πανικού μου κράτησε βδομάδες.
Ηταν φοβερό συναίσθημα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget