27/8/09

20 χρόνια ιδιωτική τηλεόραση


δεν νομίζεται ότι είναι αρκετά?
Κλείστε την!!

6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

και μετά τι θα βλέπουμε βρε; Μήπως υπάρχει και τίποτα άλλο;

Ανώνυμος είπε...

biblia isos...

Dorothea είπε...

ακριβώς κλείστε το χαζοκούτι
ανοίξτε κανένα βιβλίο μπας και αλλάξει κάτι

αχ έκανα ποίημα! :)

Ανώνυμος είπε...

ta skata tis proigoumenis anartisis tairiazoun poly kalytera stin tileorasi!!!

Not me είπε...

Και αφού την κλείσουμε μετά τι?
Πως θα έχω ζωή?
Τι θα έχω να κουβεντιάζω με τους φίλους μου?
Για ποιά σήριαλ θα λέμε?
Με ποιού/ποιάς την ζωή θα ασχολούμαι?
Πως θα με κατευθύνει το σύστημα?
Πως θα σκέφτομαι και θα έχω άποψη αν δεν δω ειδήσεις?
Πως θα καταναλώνω?
Που θα βρίσκω όλα όσα η τηλεόραση μου προτείνει για να ζω και να διασκεδάζω?
Πως θα υποστηρίζω τις θρησκείες,τον ρατσισμό,τον σταρχιδισμό,τις πολιτικές πεποιθήσεις κτλ κλτ?
Τι ζωή θα έχω μετά?

:-PPPPPP

pisoglendis είπε...

Συμφωνα με την Εθνική Στατιστική υπηρεσία απο τα 3 689 377 νοικοκυριά
μόνο τα 19.066 δεν έχουν τηλεόραση στην Ελλάδα.
Αν κάποιος μειώση την χρήση της η την βγάλει απο τη ζωή πιστέψτε με θα εκτιμήσει άλλα πράγματα
τα βιβλία την μουσική την επαφή με φίλους περιοδικά ταινίες.
Μας έχουν βάλει σε ενα λούκι απο το πρωί ως το απόγευμα δουλειά και μετά αποβλάκωση στην τηλεόραση στο θέαμα και την διαφήμιση
να βλέπουμε εναν εικονικό κόσμο που δεν μπορούμε να ζήσουμε αλλά σαν πτωχει μπορούμε να αγοράσουμε λίγο γκλάμουρ με τις νεες σερβιέτες τα πατατάκια και τα αυτοκίνητα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget