11/8/09

Λογοτεχνία και ομοφυλοφιλία


Σκέφτηκα να κάνω μια λίστα με τα βιβλία που μου άρεσαν
και θεωρώ ποιοτικά και πολύ σπουδαία
και έχουν σαν θέμα τον ομοφυλοφιλικό έρωτα.
Σε κάποια έχω τίτλο συγγραφές και εκδοτικό οίκο
σε κάποια όχι


Απο το πάρκο στο κενο Γ. Παλαμιώτης Π.Πλανήτης

Βίλχεμ Ράιχ Ο σεξουαλικός αγώνας των νέων

Μπέττυ Μπέττυ Βακαλίδου Π.Πλανήτης

Καιάδας Λ.Θεωδορακόπουλος Π.Πλανήτης

Αμφι και Απελευθέρωση Λ. Θεωδορακόπουλος Π.Πλανήτης

Κράξιμο εκδόσεις Γοργώ

Μισέλ Φουκώ "Ιστορία της σεξουαλικότητας

Βιρτζίνια Γουλφ Ορλάντο

Γιώργος Ιωάννου Τα Χίλια Δέντρα

Γκορ Βιντάλ Το αγόρι πλάι στο ποτάμι

Ζαν Ζενέ Ο Καβγατζής της Βρέστης

Ζαν Ζενέ Το ημερολόγιο ενός κλέφτη

Μαίρη Ρενώ Το τελευταίο κρασί


Ταχτσής Κώστας Τρίτο Στεφάνι

Ταχτσής Κώστας Καφενείο το "Βυζάντιο" και άλλα ποιήματα

Ταχτσής Κώστας Το φοβερό βήμα


Χριστιανόπουλος Νεκρή Πιάτσα

Χριστιανόπουλος "Ποιήματα

Δεν μου έρχονται άλλα
περιμένω να μεγαλώσετε την λίστα ...

2 έφηβοι στους 20 Εκδόσεις Γοργώ

17 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

έτσι βιαστικά μου έρχονται 2:
1. Πληγωμένοι, Everett Percival, Πόλις
2. Η γραμμή της ομορφιάς, Hollinghurst Alan, Καστανιώτη

Ανώνυμος είπε...

nai alla kai san swstos cinefil pou eisai tha prepei na kaneis kai mia stili me tis kaliteres tainies pou prepei o kathenas mas na dei :D (kai den ennow mono omofilofilikou endiaferontos)
e agapi?????

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΚΟΡΤΩ

ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΒΒΑΘΑΣ

ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟΜΑΝΕΙΣ :

Μ.Χ. - ΒΑΣΙΛΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ

ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ'ΜΑΘΑ ΜΑ ΞΕΧΑΣΑ ΜΙΑ ΛΕΞΗ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΟΥΡΑΝΤΑΣ

ΠΑΡΕ ΤΟ ΜΗΔΕΝ - ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΜΑΡΑΣ (ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΑΦΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ)

ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΠΕΡΙ ΑΘΕΟΛΟΓΙΑΣ - MICHEL ONFRAY

μακαρι να δοθει ευκαιρια ,μεσα απο αυτη την αναρτηση, να παρακινηθουν εστω 5 ατοιμα να διαβασουν κατι

Ανώνυμος είπε...

και για μουσικη ας γινουν καποιες προτασεις

ας πουμε, ακουσα και μου αρεσε ο δισκος των Kassabian : West Ryder Pauper Lunatic Asyl

επισης κατι κλασικο:
τo τελευταια ηχογραφημενο αλμουμ των Beatles : Abbey road ,
μια και κλεινουν 40 χρονια απο την κυκλοφορια του
(κυκλοφορησε πριν το Let it be που ηταν η τελευταια κυκλοφορια δισκου των Beatles, αν και ειναι ηχογραφημενο μετα)

Hfaistiwnas είπε...

Και καλά έκανες και τα έβαλες!

sCaTterBraiN είπε...

άλλα 4:
1. Shopping and fucking, Ravenhill Mark, Οξύ (θεατρικό)
2. Το Μέγαρο Γιακουμπιάν, Al - Aswany Alaa, Πόλις (σπονδυλωτό, ένας από τους ήρωες είναι gay)
3. Τριαντάφυλλα και φράουλες, Βάρνας Αιμίλιος, Νεφέλη
4. Η αγάπη που δεν τολμά να πει τ’ όνομα της, Greg Wharton, Πολύχρωμος Πλανήτης (δοκίμια και μικρές ιστορίες)

επίσης προτείνω τον Αφανισμό του Νίκου που προαναφέρθηκε.

pisoglendis είπε...

ανωνυμε

θα κανω μια κατηγορία για τις ταινιες που μου αρεσουν
και οχι μονο ομοφιλοφιλικες θα το χωρισω...

pisoglendis είπε...

Ο αφανισμος του Νικου του Κορτω δεν μου αρεσε τοσο οσο ο Δαιμονιστης του ιδίου

ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΒΒΑΘΑΣ

πολυ πασέ θα έλεγα και γεματο στερεότυπα

αλλά βιβλια με θέμα την ομοφυλοφιλία που αξίζουν

η βιβλιοθήκη της πισίνας

Φυσικά ποίηση του Καβάφη

η γραμμή της ομορφίας ειναι πραγματικά υπέροχο βιβλίο ...


Γενικά μιλόντας για βιβλία μου αρέσουν

ΕΛΛΗΝΙΚΑ
τρελένομαι για Ξανθούλη ειδικά
Οικογενεια μπες βγες
Πεθαμενο λικέρ
Ταγκο των Χριστουγέννων
Το καλοκαίρι που χάθκη στο χειμώνα


Αντιγνώση Λιλύ Ζωγράφου

τρελενομαι για τις ιστορίες του Μπέκα

Επισ. Φαντασία

Η γαλαξιακή αυτοκρατορία του Ασίμωφ 9 βιβλία

Το ηλεκτρικο πρόβατο

Δικη του Κάφκα οποσδήποτε

Εγκλημα και τιμωρία

Θεατρικά

Τραγωδίες

Ολα του Τ. Ουίλιαμς

ειδικα
Καμινο Ρεαλ
Ορφεας στον Αδη

Ποιος φοβάται την Β.Γουλφ Αλμπι
Ευαισθητη ισορροπιά Αλμπι

Το πενθος ταιριαζει στην Ηλέκτρα

Αγαπημενος ποιητής μου ο Λορκα


και ειμαι σιγουρος οτι ξέχασα πάρα πολλα...

θα ετοιμάσω και ενα πόστ για
γκέη ταινίες

και για μη γκέη ταινίες
λιγο ιδιαίτερες

Ντέμης είπε...

Απίστευτος ο Τεννεσή Ουίλλιαμς. Υπήρξε εποχή που ήμουν απόλυτα ταυτισμένος με την Μπλανς Ντυ Μπουά (ναι, είμαι ΤΟΣΟ γκέυ....) Πες βρε Πισωγλέντη για αυτήν την Αυτοκρατορία του Ασίμωφ, πρώτη φορά το ακούω. Εννιά τόμοι;! Στα ελληνικά το έχεις διαβάσει;
Εμένα του Κορτώ μου άρεσε το "Ο Γλύπτης του Δρόμου" (εκδ Οδός Πανός), δεν έχω διαβάσει και άλλο του, εκτός από την εκπληκτική μετάφρασή του στο "Brokeback Mountain" της Άννυ Πρου (εκδ Καστανιώτη)
Από τα κλασικά έχω να προτείνω τον "Μωρίς" του πολύ μεγάλου Ε. Μ. Φόρστερ που το έγραψε στις αρχές του αιώνα και κυκλοφόρησε μετά τον θάνατό του στα μέσα της δεκαετίας του '70.
Πάρα πολύ μου άρεσε το αυτοβιογραφικό "Μπριγιόλ" του Δημήτρη Χατζόπουλου (εκδ Εμπειρία Εκδοτική) και το "Κατά Μέτωπο" του Τσιόλκα (εκδ Οξύ) Τέλος, είχα ανατριχιάσει με το αυτοβιογραφικό "Πριν πέσει η Νύχτα" του Κουβανού συγγραφέα Ρεϊνάλντο Αρένας (εκδ Σύγχρονοι Ορίζοντες) που έγραψε κρυφά κυνηγημένος, και ολοκλήρωσε στο νοσοκομείο λίγες μέρες πριν αυτοκτονήσει, όντας στο τελικό στάδιο του ΕΙΤΖ. Η απόλυτη φρίκη!

Ιδομενέας είπε...

νομίζω πως, δεν αναφέρθηκε:

Δημήτρης Χατζόπουλος - Μπριγιόλ

GordonSpace είπε...

Υπάρχει κάποιο απ'αυτά στην "Πυξίδα"; Γιώργο Πισωγλέντη ρωτάω κυρίως εσένα πού ξέρω ότι είσαι κ συ Θεσσαλονικιός.

Ανώνυμος είπε...

Το σπερμα - Προδρομος Σαββιδης

Ανώνυμος είπε...

apantisi gia ta sxolia sou sto :

ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΦΟΥΣΤΑΝΙ ΣΟΥ ΓΙΩΡΓΟ ΜΟΥ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΒΒΑΘΑΣ

Θα σας συνιστούσα, ως αρχαιότερος, να μην εγκαταλείψετε τους ήρωές σας, όπως έκανα εγώ.
Nα τους παρακολουθείτε μέχρι να πούνε τον τελευταίο λόγο. Eγώ ελπίζω ότι κάποια στιγμή η μάνα θα πει «Ωραίο το φουστάνι σου, Γιώργο μου» και θα το εννοεί. Eλπίζω να ζήσω για να τ' ακούσω.,

Kώστας Tαχτσής
* * *

Mέσα απ' αυτό το βιβλίο γνώρισα το παιδί μου. - Η Mάνα
* * *

Mέσα απ' αυτό το βιβλίο γνώρισα τη μάνα μου. - Γιώργος (Pαχήλ)

Ανώνυμος είπε...

Δήμητρα Γαλάνη: Άνω τελεία' (Φιλ. Νάκας)

Ηθικό είναι… Ανήθικο είναι…
Ηθικό είναι να διαφυλάττεις τον παρθενικό σου υμένα, σαν κόρη οφθαλμού.
Ανήθικο είναι, σ’ αυτό το διάστημα, να γεμίζεις απωθημένα την ψυχή σου κι αργότερα να τα βγάζεις στα παιδιά σου.
Ηθικό είναι να είσαι μι «λαμπρή» προσωπικότητα, ένας «καθαρός» άνθρωπος, που δεν έχει καμιά «σκοτεινή» πλευρά στην ιδιωτική του ζωή.
Ανήθικο είναι, την ίδια στιγμή, στις συναλλαγές σου, να πατάς επί πτωμάτων για να επιπλεύσεις.
Ηθικό είναι ν’ αφήνεις τον άλλον να υπολογίζει και να επενδύει συναισθηματικά σε σένα.
Ανήθικο είναι να του λες μετά κατάμουτρα ότι αποχωρείς γιατί δεν σε συμφέρει.
Ηθικό είναι να κατακρίνεις τον άλλον για τον τρόπο που ζει.
Ανήθικο είναι να ζεις κρυφά και να ονειρεύεσαι αυτά που καταλογίζεις σε άλλους.
Ηθικό είναι να ‘χεις «άποψη».
Ανήθικο είναι να τη βιώνεις…
Ηθικό … ανήθικο …Ανήθικο … ηθικό …

Δήμητρα Γαλάνη
Τραγουδίστρια (Επίκαιρα 14 Οκτ. 1982)

pisoglendis είπε...

Ντέμη η Γαλαξιακή Αυτοκρατορία δεν ειναι γέη βιβλίο αλλά ενα έπος επιστιμονικής φαντασιας σαν τον Πόλεμο των άστρων ...αν σ ενδιαφερει να σου δώσω πληροφορίες

pisoglendis είπε...

Γκορντον ναι υπάρχουν πολλά απο αυτα στην πυξίδα οπως και στον Ιανο που τα εχει πολλά απο αυτο σε ειδικό τμήμα...


χαίρομαι που σας άρεσε το θέμα βιβλία...
τελικά βρε ανώνυμε λές να το ρίξω στην κουλτούρα???


θα γράψω καποια στιγμή για ταινίες ...
γκέη και μη..

Ανώνυμος είπε...

χαίρομαι που σας άρεσε το θέμα βιβλία...
τελικά βρε ανώνυμε λές να το ρίξω στην κουλτούρα???


kairos den einai na asxoli8oume me kati pio ousiastiko?

arketa vomvardizomaste me malakies apo pantou

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget