22/8/09

Τα κλισέ


Δεν θέλω να ακούσω ξανά τις εξής προτάσεις... γιατί να πάρω πέτρες και θα βαράω

1. Δεν είμαι σε φάση αυτή την στιγμή.

2. θέλω να προχωρήσουμε αλλά τρομάζω στην ιδέα ότι μπορεί μετά να σε χάσω από φίλο.
(και τώρα θα με χάσεις αλλά μην το κάνεις θέμα)

3. Σου αξίζει σίγουρα κάτι καλύτερο από μένα. ( Ο Μπρατ Πίτ?)

4. Τυχερός αυτός που θα σε έχει (Να τον βάλω να παίξει λόττο)

5. Ένας άντρας ακριβώς σαν εσένα δεν υπάρχει? (Υπάρχει? δεν υπάρχει?)

6. Μόλις βγήκα από μια μεγάλη σχέση (Και εγώ μόλις βγήκα από το ασανσέρ)

Βρε δε γαμιέστε όλοι?

15 σχόλια:

Aunt Donna είπε...

τετοιες μαλακιες λεμε για αυτο κανεις δεν γαμιεται καλε μου!

bear είπε...

Συμφωνώ με θεία Ντόννα.

Hfaistiwnas είπε...

λολ το κακό είναι ότι θες δεν θες θα τα ακούσεις..

Ανώνυμος είπε...

Εκτός της πρώτης, αν τις εννοεί κανείς πραγματικά, έχουν μεγάλη αξία, αλλά δυστυχώς καθώς οι πλειοψηφία τις λέει για φτηνές δικαιολογίες χάσαν κάθε νόημα!

Ανώνυμος είπε...

Και μη λες τέτοια! Μας λένε αυτές τις φτηνές δικαιολογίες , θα τις/τους ευχηθούμε και απο επάνω να γαμηθούν!!!!!;;;;;; Ε!!!!!!!!!! Πάει πολύ!!!!!!!!!!!!!!

ArisMUC είπε...

που θα πάει, κάποια στιγμή θα μάθουν και στην ελλάδα να κάνουν φιλικό sex.

THANOS είπε...

θα μπορούσαμε να προσθέσουμε κι άλλα, στην ατέρμονη λίστα της λανθάνουσας μαλακίας...

Leviathan είπε...

oloi ta exoume akousei..eleos...exo ena akomi "eimai kollimenos me ton proin"...

kalimera!

pisoglendis είπε...

thano pes mas merika vre...

θέλω επίσης εδω και καιρό να σου πω οτι σου έχω μια συμπάθια και οτι σε θυμάμαι σας φάτσα χρόνια πριν ( καλα κρύβε πόσα μην φανει οτι είμαι 32 χχαχαχαχ)
εχεις χαθεί ομως εχω χρόνια να σε δω

Αρη μου ναι πότε θα μάθουν να το κάνουν...
αλήθεια δεν σε γάμησα ακόμα ε??
χιχιχι

Λεβιάθαν μην επιμένεις .... ναι ναι και εγω σε θέλω..
ναι εισαι όμορφο αγόρι ..
αλλα σκέφτομαι τον πρώην μου..

ανώνυμε να ηταν τα μόνα που χάσανε την αξία τους ...
αυτη χάθηκε γενικά οταν χάθηκε η αλήθεια...

Chris Aquarius είπε...

ksexases merika basika opos:

-"thelo na minoyme filoi" (to lene meta h sthn diarkia toy sex)

-"se perimena poio,,," psilo?,gemato?,diaforetiko?,fenese alios sthn foto?... (dialekste kai parte)

-"eisai kalo paidi kai den hthela na se stenaxoriso" (soy ekana kai filanthropia dil) les kai den tha ta paro otan ta matho meta :-P

ta parapano einai epibebeomena kai dokimasmena APO poloys (pros emena) :-P

Chris Aquarius είπε...

Y.G: kai min ksexname kai toys sindiasmoys olon ayton ;-P

Ανώνυμος είπε...

otan lete oti einai dikaiologies...

ti akrivws ennoeite?

oti dikaiologountai gia na min gami8oun?
oti dikaiologountai gia na min fanoun efkoloi?
klp klp

pote den to katalava :
na sou kanonizoun diafora ( ara to 8eloun kai den ginetai me to zori) kai sto telos na sou lene tis "dikaiologies"

einai mia aporia giati to onomazoume dikaiologies...

ego 8a to elega psyxologiki apodiorganosi

pisoglendis είπε...

ανώνυμε στο κείμενο δεν τα ονομάζω δικαιολογίες αλλά προτάσεις κλισέ.

Ο άλλος κλείνει απλά ενα ραντεβού η γνωρίζει κάποιον
στην πορεία της μέρας η τω ημερών κατι δεν πάει καλά..
παρ όλα αυτα μπορεί να θέλει να διατηρίσει επαφή η να μην φανεί ( να μην μάθουν άλλοι ενδεχομένος) οτι θέλησε να τον παρατήσει..
και αρχίζει αυτες τις μαλακίες..

για άλλη μια φορά πιστεύω οτι η ειλικρίνια ειναι το βασικότερο
εμένα με έχει βοηθήσει πάρα πολύ.

x-oyranoy είπε...

Λοιπον θεικο
μου εδωσες τρελλη ιδεα για αρθρο
πες μου μονο οτι δεν το κανει ηδη καποιος αλλος.

pisoglendis είπε...

x ouranou
δεν ετοιμάζει κάποιος κάτι συγκεκριμένο αν εννοείς το screw
και εδω πρέπει να πω οτι είσαι ενα απο τα νέα άτομα που δήλωσαν την επιθυμία να γράφουν..
προσεχώς θα τους δείτε όλους
και όλες γενικα τις εκπλήξεις του περιοδικού

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget