3/10/09

Ισόβια Ξανθιά



Πρόσεχε τα σαν τα μάτια σου
δε ξέρω τι θα κάνεις είναι ανεκτίμητης αξίας το υλικό μου είπε.
Η Δήμητρα Παξινού μου έδωσε όλο το υλικό που είχε σε κασέτες
για να το μετατρέψω σε dvd.
Έριξα μια ματιά..
Το «Καμπαρέ» η πρώτη μας συνεργασία
που ταξίδεψε ως το Μεσογειακό Φεστιβάλ Νέων.
Πρόσωπα από παλιά που έχω χρόνια να δω, αναμνήσεις…

Το πρώτο show της Δήμητρας που βραβεύτηκε
Η παράσταση «Λάκκος της αμαρτίας» μετά οι ταινίες και η μετάβαση στην Αθήνα.
Βλέποντας το κορίτσι αυτό πριν δέκα χρόνια
και την Δήμητρα του τώρα
ένα πράγμα διακρίνω ότι δεν έχει αλλάξει .
Αυτή η λάμψη στα μάτια της ,
η λαχτάρα για δουλειά η αγάπη για δημιουργία.
Τα χρόνια πέρασαν αλλά τα όνειρα δεν ξέφτισαν
Κάποια έγιναν πραγματικότητα ,
κάποια άλλα περιμένουν την σειρά τους.

Από 7/10 στο Art House στο Γκάζι η Δήμητρα Παξινού γίνεται η «Ισόβια Ξανθιά»
Κάθε Κυριακή, Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη βράδυ
Καλή επιτυχία κούκλα μου.

6 σχόλια:

Leviathan είπε...

kali epitixia kai apo mena! :)

Hfaistiwnas είπε...

Καλή επιτυχία!

x-oyranoy είπε...

Αγορι δεν μου λες,
μηπως εχεις και την Στρελλα?

pisoglendis είπε...

x ouranou θα βγει στους κινηματογραφους το Δεκέμβριο
η πειρατία σκοτώνει το σινεμά...

MaRion - aSTRo είπε...

Η Δήμητρα είναι μια φοβερά ενδιαφέρουσα περσόνα. Τη θαύμασα ένα ολόκληρο απόγευμα στο Bigaroon. Καλή επιτυχία σε κάθε αρτιστική έκφραση ελευθερίας.

pisoglendis είπε...

πότε?
μαζί ήμασταν Bigaroon?

:)

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget