21/11/09

Πορεία ενάντια στην τρανσφοβία



Η πορεία έγινε είτε το θελαν μερικοί είτε όχι
Μαζευτήκαμε περίπου 100 άτομα κάτι που για μένα είναι επιτυχία
αν σκεφτούμε ότι στο πρώτο Pride είχε πενήντα.
Ακούστηκαν πολλά συνθήματα και υπήρχε παλμός
ενθουσιασμός και διάθεση για μαχητικότητα

Πριν από την πορεία ακούστηκαν διάφορα μερικά από τα οποία θέλω να σχολιάσω.

Ένα από τα βασικότερα ήταν το εξής

Δεν ρωτήθηκαν οι τρανς.
Τι σημαίνει αλήθεια αυτό?
Τρανς σωματείο δεν υπάρχει
και ξέρω ότι τα μέλη της ΟΛΚΕ
έψαξαν προς αυτή την κατεύθυνση
Αμέσως μετά πήγαν στο μπάρ Κούκλες
και μίλησαν με πάρα πολλές τραβεστί.
Όταν αποφασίστηκε ότι θα γίνει πορεία
στάλθηκε πρόσκληση και δελτίο τύπου.
Τι άλλο έπρεπε να κάνει δηλαδή η ομάδα?
Και γιατί μια οργάνωση να ρωτάει
για τις δράσεις της?
Πρέπει να παίρνει από κάπου την άδεια?
Μην γυρνάμε πίσω σε εποχές που όλοι θέλουν να ξεχάσουν
όπως π.χ την εποχή του ΑΚΟΕ που ο Ταχτσής έλεγε
όχι δεν θα κάνετε ομοφυλοφιλικό κίνημα?
Ο καθένας δεν είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει και να κριθεί γ αυτό
Συμφωνώ με το να γίνετε κριτική
με το να επιλέγει κάποιος να παρευρεθεί η όχι
αλλά το να διατάζει κάποιον να μην πάει
το να ασκεί πιέσεις για να μην γίνει μια πορεία
δεν είναι φασιστικό?
Χρειαζόμαστε και νταβατζή?
Εσείς πριν κάνετε τα blog σας ρωτήσατε αν επιτρέπεται?
Η πήρατε ειδική άδεια από τον Βούδα των πούστιδων?

Όποιος είναι μέλος σε μια ομάδα
στην προκειμένη στην ΟΛΚΕ
μπορεί να μετέχει των αποφάσεων.

Τελευταία δεν τα πάω καλά με τις οργανώσεις
και γενικά την οργάνωση ..
αλλά δεν μου πέφτει και λόγος το τι θα κάνει ο καθένας.

Η φίλη μου η Στέλλα μέσα από το δικό της blog λέει
μην πάτε σε μια πορεία για εμάς χωρίς εμάς.
Να ερχόσουν να ήταν και για σένα
Όσες τρανς ηταν εκεί ήταν επικεφαλής της πορείας
και ήταν αυτές και μόνο αυτές που κάνανε δηλώσεις
και φωνάζανε συνθήματα.

Η πορεία αυτή από άποψη ορατότητας ήταν σημαντικότερη
ακόμα και από το Pride
Γιατί έγινε σε ώρα αιχμής Κυριακή απόγευμα
και στο κέντρο γινότανε χαμός.
Και μόνο που δόθηκαν φυλλάδια
και απαντήσαμε σε 3ο απορημένος περαστικούς τι είναι τραβεστί
αυτό μου φτάνει.
Στέλλα είστε αόρατες..
μην θρηνείται την μέρα για μνήμης σας
κάντε την αγωνιστικότητα και διεκδικήστε...

30 σχόλια:

pisoglendis είπε...

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Πορεία Μνήμης για τα Τρανς άτομα


Το Athens Pride - Φεστιβάλ της Λεσβιακής, Γκέι, Αμφί και Τρανς Υπερηφάνειας στηρίζει και συμμετέχει στην πορεία μνήμης και τιμής για τα τρανς άτομα που διοργανώνει η Ομοφυλοφιλική και Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος.

Καταγγέλλουμε πως οι τρανς αποτελούν την ομάδα που υπόκειται στον μεγαλύτερο ρατσισμό από τις άλλες ομάδες της κοινότητητάς μας, εξακολουθούν να αποκλείονται και συχνά πέφτουν θύματα βίαιων επιθέσεων καθώς και εγκλημάτων κατά της ζωής τους.

Θέλουμε να υπενθυμίσουμε πως το LGBT (Λεσβιακό Γκέι, Αμφισξουαλικό και Τρανς) κίνημα οφείλει παγκόσμια την απαρχή του στις και τους τρανς που πρωτοστάτησαν στους πρώτους αγώνες της κοινότητας στην Νέα Υόρκη, αλλά και στην Ελλάδα κατά τις πρώτες απόπειρες διοργάνωσης του pride, αλλά και πως αργότερα δέχτηκε την μέγιστη βοήθεια από τρανς άτομα.

Το Athens Pride απευθύνει κάλεσμα συμμετοχής στην πορεία της ερχόμενης Παρασκευής 20 Νοεμβρίου 2009. Η προσυγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί στις 18:30 στα Προπύλαια και θα ακολουθήσει πορεία.

Η Oργανωτική Eπιτροπή

www.gayworld.gr είπε...

Ημέρα Παρασκευή ήταν κουκλίτσα.
Η Κυριακή είναι σε 50 λεπτά!

Φωτογραφίες θα βρείτε επίσης στο:
http://www.gayworld.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=2983&Itemid=1

pisoglendis είπε...

χαχαχαχαχ
καλε ναι Παρασκευη ήταν...

ευχαριστώ μις τσόκαρο

spy_force είπε...

και ποιος σου ειπε πως ειμαι υποχρεωμενη να ακολουθησω μια ομαδα στην οποια δεν ειμαι μελος?
επειδη θελουν καποιου να καθησουν στην καμπουρα μας?
και για καποια σαιτ που θελουν να βγαλουν εις βαρος και των τρανς?


Οχι,δεν συμμετεχω!
αν αγαπουν τα ατρανς ατομα να πανε στην πιατσα να αναψουν ενα κερι στην μνημη εκεινων που ψοφολογισαν στην ψαθα για να καπιλευονται καποιοι την οποια "ελευθερια μας"

pisoglendis είπε...

το ιδιο πράγμα λέμε
δεν εισαι υποχρεωμενη να πας
αλλα ουτε να το απαγορεψεις σε καποιον

το ποιος παει να βγαλει οφελος αστο...
δεν ξέρεις ...

το θέμα ειναι να κανει ο καθε ενας οτι νιωθει

το να αναψεις κερι ειναι μνημοσυνο
εμεις θελαμε να κανουμε τη μνημη αγωνιστικοτητα
και να περπαταμε στην πανεπιστημιου και να φωναζουμε τρανς...

αλλα εσυ μπορεις να αναψεις ενα κερι

pisoglendis είπε...

παει καποιος να κανει κατι και εσυ στο μπλογκ σου λες μην πάτε??
ελα δες και μετα κρινε..
απο τον υπολογιστή και εγω κανω Στελλα μου ακτιβισμο..

και μετα οταν εχουμε αναγκη λεμε που ειναι η κοινοτητα.

stassa είπε...

Να με σχωρνάς Πισωγλέντη μου αλλά εδώ θα συμφωνήσω με τη φίλη σου τη Στέλλα και να το προσέξεις αυτό γιατί για να συμφωνούμε σημαίνει οτι κάτι τρέχει.

Η "Ημέρα της Μνήμης" πάντως δεν είναι για διαδηλώσεις, μνημόσυνο είναι, κι ανάβουμε κεριά έτσι ακριβώς όπως στο λέει η φίλη σου, για να θυμόμαστε όσες έχουνε πεθάνει. Μήπως τελικά δεν ξέρατε πού πάτε και γι' αυτό δεν ήρθανε και οι τρανς μαζί σας; Γιατί εγώ άκουσα μόνο για αυτήν την Αλεξίου που κατέβηκε. Η ΟΛΚΕ, λέει οτι πήγε μέχρι το εξωτερικό και μίλαγε με διεθνείς οργανώσεις, μίλησε λέει μ' ένα κάρο τρανς, και κατάφερε να πείσει μόνο μία να κατέβει στην εκδήλωση; Ε, δεν είναι λίγο ξεφτίλα;

Θα μου πεις, στην Ελλάδα είμαστε όλο πρωτοτυπίες, πρώτα σύμφωνο συμβίωσης χωρίς ομόφυλα ζευγάρια και τώρα κι ημέρα μνήμης για τις τρανς χωρίς τρανς.

spy_force είπε...

δεν απαγορεψαμε σε κανεναν να παει,απλα εγω σαν τρανσ εγραψα και στο μπλοκ μου να μην πανε!
σε ατομα που δεν μας σεβονται γιουσουφακι τελος



ΚΟΣΤΖΕΙ:P

stassa είπε...

gayworld.gr, εσείς δεν είχατε βάλει ένα άρθρο που λέγατε οτι είχε κατέβει στις εκλογές του '90 η τραβεστί "Παλόμα";

pisoglendis είπε...

stassa

εσείς δεν είχατε βάλει ένα άρθρο που λέγατε οτι είχε κατέβει στις εκλογές του '90 η τραβεστί "Παλόμα";

το εσεις που κολλάει?
η σελίδα δεν ειναι δικιά μου
και πιθανό να εχει μπει
και να ήταν λάθος και αντι Αλομα να γραφηκε Παλομα
αλλα αυτο τι σχεση εχει?

pisoglendis είπε...

τρανς η πορεία είχε 5 η 6
οι περισσότερες πήραν τηλέφωνο και είπαν οτι δεν θα ερθουν γιατί δέχονται απειλες...

αντε βγάλε ακρη απο ποιον και γιατι...


ποιος θελεις να καπηλευτεί τις τρανς?

μια χαρα ξέραμε τι καναμε

Εγω δεν ειμαι στην ΟΛΚΕ
απλα γουσταρα κατεβηκα στο δρομο και φωναξα
ουτε σε ομαδα ειμαι
ουτε κατι εχω να κερδίσω απο τις τρανς..

αν εσεις θελετε αναψτε κερια

δεν ξερω αν γινει πριν η αφου βγαλει η μια το ματι τις αλλης και κραχτουνε

spy_force είπε...

αν θελανε να εχει τρανς οι πορεια πριν γραψονυ στο ποδι και στο μπακαλοδεφτερο μερικα αιτηματα επρεπε να πανε στην δυγγρου να βρουν τρανς
οχι στα μπαρακια
αιντε
καθομαι και ασχολουμε με τα καραγιοζιλικια μερικων αδερφων και χανω τα σημαντικα!
θελουν καποιοι στην ολκε να κανουν καριερα και θα τους φωρτωθουμε τους πουσταραδες!


κακως δεν τους αρχισαν με τα γιαουρτια οι αθηναιες τρανς !

pisoglendis είπε...

στελλα τοτε να μην ζητας και την βοηθεια τους αλλη φορα
και αν μην γραφεις κειμενα του τυπου που ειναι οι γκεη και που ειναι η κοινοτητα

ασε την κοινοτητα να κανει οτι γουσταρει και εσυ σαν ατομο κανε οτι νιωθεις

pisoglendis είπε...

Ποιος σου ειπε οτι δεν πήγαν στην πιάτσα???
Πανε απλα και ρωτα ποιος ποιοι απλειλησαν τις τρανς
δεν ειπε καμια γιατι δεν ηρθε και ποιος τηλεφωνούσε και απειλουσε...

Για την ΟΛΚΕ δεν θα μιλησω
εγω οτι εκανα το εκανα για μενα

και δεν εχω να αποδειξω αν αγαπω τις τρανς

spy_force είπε...

που ειναι οι τρανς που κοπανιουνται ρε γιωργο?
γιατι δεν πηγαν στην συγγρου να τις βρουν?
αλλες κανουν τους εκδοτες γιατι δεν ηρθαν?

και χεστηκα για την κοινοτητα,ειπαμε μια ομαδα αντιπροσοπευει μονο τα μελη της
αλλα μην προσπαθεις να με πεισεις οτι το καναν ολοι απο αγαπη
αλλο εγω με σενα που γνωριζομαστε
λεμε για το ποσο στεκονται οι ομαδες στις τρανς
σε πληροφορω οτι στην πιατσα εχουν περασει μονο κατι γυναικες του ερυθρου σταυρου και της εκκλισιας της πεντηκοστης και μοιραζουν δωρα τις γιορτες?
που ειναι η κοινωνητα γαμω το φελεκι μου για πουστηδες?
καλα λεει ο κοσμος ειμαστε αρρωστα ατομα!
πουτσα λουσα και χορο

ενα ξερω εγω

Η φουστα τα γουστα το υφος και ο τοκογλυφος
πλερωνονται

pisoglendis είπε...

νομιζω κατάλαβες τι ήθελα να πω εγω...
και ειπα και περι απειλων
και ανταγωνισμου..

ολα τα αλλα βρειτε τα ,......


εγω τι αλλο θελεις να πω?

stassa είπε...

Πισωγλέντη, γιατί επιμένεις; Αφού δεν ξέρεις τί είναι η Ημέρα της Μνήμης. Ψάχτο να δεις, δεν είναι μέρα για να διαδηλώνουμε και να φωνάζουμε, είναι μνημόσυνο για να θυμόμαστε όσες κι όσους πεθάνανε. Η εκδήλωση της ΟΛΚΕ δεν ήταν μόνο χωρίς τρανς, ήταν κι εντελώς ξεκάρφωτη. Αφού και στη σελίδα της International Transgender Day of Rememberance, που έχει τις πόλεις που έγινε η εκδήλωση, η Αθήνα δεν είναι μέσα. Αυτά που λέει η ΟΛΚΕ οτι μίλησε με διεθνείς οργανώσεις είναι ψέμματα. Άσχετοι είναι τελείως και απατεώνες. Μην τους υπερασπίζεσαι, εγώ το πιστεύω οτι εσύ είσαι καλοπροαίρετος, ούτε σε βάζω μαζί τους.

Αυτά που λένε για απειλές είναι ψέμματα, εγώ επικονώνησα με φίλες μου και μου είπανε οτι δεν έγινε τίποτα τέτοιο, ούτε και τις πλησίασε καμμιά ΟΛΚΕ να τις συμβουλευτεί όπως λέει, ούτε και να τις ενημερώσει βέβαια, γι' αυτό και δεν πάτησε καμμιά το πόδι της εκεί, επειδή η ΟΛΚΕ δεν τις ήθελε εκεί να μην της χαλάνε τη μόστρα.

Για το gayworld, το ξέρω οτι δεν έχεις σχέση, το "εσείς" κολλάει σ' αυτόν που υπογράφει με το λινκ του σάιτ του. Και δεν έγραψαν την Παλόμα Αλόμα από ορθογραφικό, μπλέξανε την Αλόμα με την Πάολα και τις κάνανε αχταρμά, επειδή είναι άσχετοι.

pisoglendis είπε...

stassa οπως σου ειπα δενειμαι μελος της ΟΛΚΕ και ο καθενας τοσες μερες λεει το μακρυ και το κοντο του

η ουσια ειναι μια
οτι κανεις δεν μπορει να απαγορεψει καποιον να εκφραστει κατα πως θελει
και εδω ειμαστε να κρινουμε


οσο για την Αλομα και η Παολα
η Παολα ειχε κατεβει με τους Οικολογους και η Αλομα με δικο της κομα ετσι?
δεν ξερω ομως δε θυμαμαι σε ποιο κειμενο αναφερεσε

απο την πορεια αυτο που με σοκαρε ηταν η ερωτηση?
τι ειναι τραβεστι?
εσυ δεν μου φαινεσαι τρανς μου λεγανε..
επαθα σοκ
.........
εγω ειμαι υπερ τον διαδηλώσεων

pisoglendis είπε...

και στασσα αν ακομα εγινε οπως το λες
ξαναλεω οτι μια οργανωση κανει οτι αυτη και τα μελη της κρινουν σωστο

spy_force είπε...

ναι καλε εκεινη με τα γυαλια η προεδρος παναθεματην καλα την εκραζε ο αλλος στην ζουγκλα ,ταχα μου !αφου ρε ντρεπονται να κυκλοφορισουν με μια τρανς,τι μου κανουν πορειες?



τεσπα δεν φταινε αυτοι,εμεις φταιμε που δεν πηραμε τα γιαουρτια
και για να ξερεις οταν καποτε επι πασοκ παλι κυνηγουσαν με αυτοφορα καθε βραδυ μονες πηγαμε και καναμε πορεια στην αστυνομικη δ/νση
δεν περιμεναμε απο καμια ολκε να δακρυσει για εμας!

(ειμαι γυναικα στο ειπα?)αχχααχχαχα
χαχαχα
ηθρι η μπαμπαςςςςςςςςςς
τι κανιτιιιιιιιι καλα? καλα!

spy_force είπε...

ναι καλε εκεινη με τα γυαλια η προεδρος παναθεματην καλα την εκραζε ο αλλος στην ζουγκλα ,ταχα μου !αφου ρε ντρεπονται να κυκλοφορισουν με μια τρανς,τι μου κανουν πορειες?



τεσπα δεν φταινε αυτοι,εμεις φταιμε που δεν πηραμε τα γιαουρτια
και για να ξερεις οταν καποτε επι πασοκ παλι κυνηγουσαν με αυτοφορα καθε βραδυ μονες πηγαμε και καναμε πορεια στην αστυνομικη δ/νση
δεν περιμεναμε απο καμια ολκε να δακρυσει για εμας!

(ειμαι γυναικα στο ειπα?)αχχααχχαχα
χαχαχα
ηθρι η μπαμπαςςςςςςςςςς
τι κανιτιιιιιιιι καλα? καλα!

pisoglendis είπε...

ποια καλε με γυαλια??


εισαι πουστάρα...
αχαχαχα

κοστιζει...


στο ειπα??
ο μπαμπης ειναι Αθηνα...
αχαχαχα

αλλα θα με παρει ειπε.. να βρεθουμε...
το 2012

pisoglendis είπε...

οσο για την πορεια εκεινη επι ΠΑΣΟΚ κατι εχο ακουστα
δεν ζουσα
ειμαι μικρη
οχι σαν εσενα
μαθουσαλα τρανς

αα σου ειπα

Ολοι λεγανε το δικο μου συνθημα με το πεπονι

spy_force είπε...

οτι γαμιεσε χωρις σαλιο και μετα τρως πεπονι?
χχχχαχααχαχαχαχ


ειμαι στενη!

stassa είπε...

Ποιός σου απαγόρεψε να εκφραστείς Πισωγλέντη; Τρία μπλογκ από τρανς που υπάρχουνε, γράψανε οτι η εκδήλωση είναι πατάτα. Τί θες να κάνουμε, να πούμε και μπράβο στα παιδιά που θέλουνε να μας καπελώσουνε;

Ναι, για την Αλόμα και την Πάολα αυτό λέω, οτι γράψανε στο gayworld οτι κατέβηκε κάποτε μια τραβεστί Παλόμα, επειδή είχανε ακούσει λίγο για την Πάολα, λίγο για την Αλόμα, λίγο για μια τραβεστί που κατέβηκε στις εκλογές και τα μπλέξανε μαντάρα. Ρώτα το φίλο σου που έχει το σάιτ να σου πει, εγώ βαριέμαι ν' αφήνω λινκάκια.

Τί σύνθημα είναι αυτό με το πεπόνι...;

pisoglendis είπε...

εχω ενα καλό για ντουζα..
γουδα

θες η εισαι στενη?

pisoglendis είπε...

στασσα

Τρία μπλογκ από τρανς που υπάρχουνε, γράψανε οτι η εκδήλωση είναι πατάτα

ποια?
πουθενα δεν το ειδα


και πηγαν και ειδαν αυτα τα ατομα η κρινανε απο αποσταση??


το ποιο ωραιο φρουτο ειναι το πεπονι

Παπαδες γουρουνια δολοφονοι

spy_force είπε...

κανονισε ντουζα αλλα κοστιζει να ξερει το κατε!

το τζαμπα πεθανε ζητω ο μπερντες!


Στασσα εισαι λολ τι τα περνεις κρανα,αλλωστε ειναι γνωστο οτι οι τρανς γινομαστε πρωτα μαδομουνι και μετα φιλες!

stassa είπε...

Ναι, ωρή, δεν κρατάω μανιάτικο εγώ. Και σιγά το μάδημα, κάνουμε και κάνα σόου να περνάει η ώρα... δεν θα παρεξηγηθούμε κιόλας.

Πιτσoγλέντη, εμένα, της Στέλλας και της Μαρίνας Γαλανού, σάμπως έχει και πολλά άλλα; Τέτοια εθνική ομοψυχία από τρανς δεν θα την ξαναβρείς, γι' αυτό σου λέω. Κάτι θα ξέρουμε.

stassa είπε...

Το πιο ωραίο φρούτο είναι το καρπούζι, γαμώ τον πάπαρδο και σκούζει :P

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget