5/11/09

Πισωγλέντης


Επιχείρηση Αρετή
Δεν μου είχε ξανασυμβεί ποτέ τόσα χρόνια στο Βαρδάρη παρόμοιο περιστατικό.
Πρέπει να ήταν τουλάχιστον πέντε περιπολικά.
Στην αρχή μπήκαν αθόρυβα στην περιοχή και μετά χάλασε ο κόσμος από τις σειρήνες και τα φώτα.
Απέκλεισαν όλη την περιοχή.
Ήμουν θυμάμαι ακριβώς στην μέση της οδού Ταντάλου και μου κόπηκαν τα πόδια.
Τώρα τι κάνουμε ? σκέφτηκα.
Οι αστυνομικοί ανεβοκατεβαίνανε σαν τρελοί και μαζεύανε τους πάντες.
Τραβεστί , πούστηδες , πουτάνες, νταβατζίδες.

Ψτττ έλα από δω άκουσα μια φωνή.
Ερχότανε από την διπλανή οικοδομή.
Πλησίασα και είδα ένα παλικάρι να κρατάει το συρματόπλεγμα για να μου κάνει χώρο να περάσω στον ακάλυπτο χώρο.
Κρυφτήκαμε πίσω από ένα δέντρο σκυμμένοι και κρατώντας τις ανάσες μας.
Δεν ξέρω πόση ώρα πέρασε …
Αντιληφθήκαμε την νεκρική σιγή στην πιάτσα.
Είχαν φύγει όλοι.
Φιληθήκαμε. Κάναμε σέξ με πολύ πάθος.
Παναγιώτης μου είπε αφού τελειώσαμε.
Γιώργος του λέω.
Σε ξέρω σε έχω ξαναδεί εδώ και ρώτησα την Βίρνα για σένα. Μου είπε ότι είσαι πολύ αστεράτο παιδί.
Άραγε την πιάσανε την Βίρνα? ρώτησα
Θα μάθουμε αύριο μου απάντησε. Πάμε έχει ξημερώσει. Σε λίγο θα πάω στην δουλειά.
Που δουλεύεις ?
Περνάω μάρμαρα με τον πατέρα μου. Τα λέμε
…Nαι τα λέμε.


Όπως και τότε

Καθότανε στο πεζούλι δίπλα στα τζουρά.
Είχα πάνω από χρόνο να τον δω.
Το πρόσωπο του φωτίστηκε.
Υπάρχουν βράδια που κάθομαι και μέχρι της 3 και κανείς δεν περνάει.
Και εγώ τυχαία περνούσα του λέω.
Ναι αλλά το μάτι σου έπεσε κατά δω. Εσύ ξέρεις …. Θυμάσαι . Κατάλαβες τι θέλω να πω?
Στο επόμενο μισάωρο πέρασε η Λίνα και ένα ακόμα αγόρι ξεκάρφωτο αγνώστων λοιπόν στοιχείων.
Ο Νίκος είχε μια απερίγραπτη χαρά.
Έχω καιρό να νιώσω έτσι είπε…αυτή η επαφή στο πάρκο . Ξέρεις δεν είναι το σέξ είναι η επαφή η παρέα.
Με τρόμαζε η μοναξιά του , η απογοήτευση το αδιέξοδο.
Κατάλαβα ότι ο Νίκος δεν μπόρεσε να συμμορφωθεί με το ίντερνετ και την νέα τάξη πραγμάτων.
Δεν μπόρεσε να χωνέψει το «συμμάζεμα των γκέη» να γίνει μέρος αυτής της κανονικότητας.

7 σχόλια:

sCaTterBraiN είπε...

πότε έγινε αυτή η "επιχείρηση αρετή";

bear είπε...

Εχω ζήσει κάτι παρόμοιο πριν 17 χρόνια στο πεδίο.
Γάμησέ τα

Ανώνυμος είπε...

"στα πάρκα αδερφές μου στα πάρκα..."

(από τις «Τρεις Αδερφές» του Άντον Τσέχοφ "στη Μόσχα, αδερφές μου, στη Μόσχα")

μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες σου Πισωγλέντι μου. Αν και δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με το "σπορ"...
-αι κομμωταί-

pisoglendis είπε...

sCaTterBraiN

exei kati xronia...

pisoglendis είπε...

kommotai...


pou na prolaveis na asxolitheis m afto to spor..

esi exeis alla ygra spor..

axaxax

spy_force είπε...

μονο μια αρετη?
εχω περασει τριημερα στην ασφαλεια βαλαωρητου ηταν ακομη,στο 9ο που καταργηθηκε
στην δωδεκανισου!

και παντα ειναι σαν την πρωτη φορα!
ταλαιπωρια,μεχρι το πρωι να πας σημανση,εισαγγελεα
τακτικη συνηθως!

Αχ εχω χρονια να ζησω κατι τετοιο αλλα ουτε να το σκεφτομαι δεν θελω!

pisoglendis είπε...

εμένα δεν με έχουν πιάσει ...

έτσι και αλλιώς τους γκεή δεν τους μπουζουριάζανε
μόνο τις τράνς βάζουν μέσα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget