27/11/09

Ο Πισωγλέντης στο SCREW #12


Hiv


Έκανα να σηκωθώ για να φέρω ποτήρι
Πιες από το δικό μου είπε.
Παρατήρησα ότι από την ημέρα που μου εκμυστηρεύτηκε ότι είναι φορέας
με δοκίμαζε συνεχώς.
Μου πρότεινε να δαγκώσω από το τόστ του.
Να πάρω μια κουταλιά από αυτό το υπέροχο γλυκό
Να δοκιμάσω το κοκτέηλ που παρήγγειλε.
Όταν το έκανε με κοιτούσε ευθεία στα μάτια.
Άρχισα να εκνευρίζομαι
Τι ήθελε να αποδείξει δηλαδή?
Αργότερα κατάλαβα ότι ήθελα να βεβαιωθεί ότι ήμουν ακόμα εδώ ,
ο ίδιος , ο φίλος των εφηβικών του χρόνων.
Εδώ είμαι απλά μεγάλωσα λίγο.
Όπως ο περίγυρος έτσι και ο φορέας θέλει το χρόνο του μου είπε και με αγκάλιασε


Το ρεβεγιόν


Το τραπέζι των απόκληρων έτσι το έλεγα εγώ
Δεν είναι καλύτερα έτσι που είμαστε όλοι μαζί?
Μόνοι μας να κάναμε γιορτές? Έλεγαν.
Καλεσμένοι όλοι αυτοί που δεν είχαν οικογένεια ,
η ακόμα και αν είχαν αυτη δεν τους ήθελε.
Τράνς, πούστιδες , λεσβίες , καταθλιπτικοί , τοξικομανείς , μαστούρια , αλκοολικοί.
Κάναμε απο νωρίς τα ψώνια ..μερικά φαγητά ,
γλυκά, μπόλικα κρασιά και μερικά κεράκια.
Η γιορτή ξεκινούσε γύρω στις 9 00
Ο Λ με την αλεπού στο λαιμό , η Τότερ με μουσελίνες ,
η Νανά με τάπερ απο περίεργες σαλάτες.
Ο Νίκος ήδη φτιαγμένος απο ρετσίνες και μπάφους,
κανα δυο ζευγάρια ο Κωνσταντίνος και η Πάτρα.
Πώς μπορεί εμείς να πέσαμε τόσο έξω αναρωτιόμουν καθώς τους έβλεπα.
Γιατί μας προσπέρασε η ζωή χωρίς να ρίξει βλέμμα?
Τα τραπεζώματα σταμάτησαν ξαφνικά... γύρω στο 2005.
Μερικοί μεγαλώσανε
Άλλοι βρήκαν την άκρη και βολεύτηκαν
Την Πάτρα τη χάσαμε από καρκίνο
Ο Νίκος αυτοκτόνησε -ένα απόγευμα- έτσι απλά.
Κάποιοι χωρίσανε , άλλοι κάνανε δεσμό.
Σίγουρα όμως κάπου αλλού σε κάποια άλλα σπίτια
τα ρεβεγιόν των απόκληρων συνεχίζοντα ι.
Γιατί οι τραβεστί οι πούστιδες και οι λεσβίες
όταν δεν έχουν οικογένεια φτιάχνουν μια δική τους

3 σχόλια:

bear είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Aunt Donna είπε...

αγαπη μερικες φορες προτιμω ολο αυτο το χρωματιστο σερφετο με τα καλα και τα κουλα του απο τους δηθεν καθωςπρεπει μαλακες.

tiger είπε...

徵信社,徵信,徵信,徵信社,外遇,尋人,徵信公司,徵信,抓姦,徵信,徵信社,徵信,抓姦,抓姦,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信社,抓姦,徵信,外遇,徵信社,,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信,徵信社,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,徵信社,徵信,外遇,尋人,徵信公司,徵信,徵信社,徵信社,徵信,錄音,背叛,商標,商標,GPS,離婚

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget