9/12/09

Για λύσε μου την απορία..





Σε ανατρεπτικές ερωτήσεις που δεν έχουμε συνηθίσει για ένα πολιτικό πρόσωπο δέχεται να απαντήσει ο Αρης Σπηλιωτόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Veto».
Όταν ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος του θυμίζει τα υπονοούμενα που είχαν υπάρξει σε βάρος του ότι είναι ομοφυλόφιλος και ερωτάται αν θα το έλεγε δημόσια εφόσον αλήθευε, απαντά: «Κοιτάξτε, για να είμαστε ειλικρινείς, εμείς είμαστε μια συντηρητική κοινωνία και ενδεχομένως κάποιος να μην έμπαινε στη λογική να διαλαλήσει ως σημαία την όποια επιλογή του. (...) Στην προκειμένη περίπτωση εγώ δεν είμαι, και δεν το λέω γιατί το θεωρώ μειονέκτημα για κάποιον που είναι, απλώς δεν έτυχε να είμαι».

Δηλαδή αν κατάλαβα καλά – αν όχι λύσε μου την απορία – ο ΄Αρης μας λέει ότι επειδή ζούμε σε συντηρητική -και άτιμη-κοινωνία ένας πολιτικός ποτέ δεν θα έλεγε δημόσια ότι είναι ομοφυλόφιλος -άρα και ο ίδιος αν ενδεχομένως ήταν δεν θα το έλεγε.
Δεν είναι περιττό λοιπόν να αναφέρει ότι ο ίδιος δεν είναι , μιας και λίγο πριν δηλώνει ότι έτσι και αλλιώς δεν θα το έλεγε και να ήταν?
Σαν στάση και θέση ζωής εμένα δεν με βρίσκει να συμφωνώ η δήλωση αυτή
διότι είναι σαν να λες κατάμουτρα στο κόσμο ότι ένας πολιτικός είναι προτιμότερο να είναι σε μερικές περιπτώσεις υποκριτής και ψεύτης για να είναι απλά αρεστός.
Ο σεβασμός όμως και η εκτίμηση προκύπτουν μέσα από γενναίες πράξεις και από μια αξιοπρεπή στάση ζωής.


Υ.Γ
Στις σελίδες του διαδικτύου και στα μπλόγκς
αν η Βίσση αλλάξει βρακί και η Μενεγάκη κανάλι
υπάρχουν 5 αναρτήσεις τη μέρα.
Γιατί το θέμα του Αρη πέρασε τόσο στα ψιλά?

25 σχόλια:

mahler76 είπε...

διότι κανείς δεν διαβάζει Veto αφενός, αφετέρου λέει μια αλήθεια που την ξέρουμε οπότε τι να σχολιάσουμε?

Hfaistiwnas είπε...

Θα συμφωνήσω με Μάλερ, άλλωστε ποιός ξέρει αν είναι σίγουρα γκέι; Είναι διαπιστωμένο;

sCaTterBraiN είπε...

τι να σας πω, εμένα πάντως δεν μου έχει κάτσει ο άρης. πάντως δεν το βρίσκω τόσο υποκριτικό, αυτό που βρίσκω εξοργιστικό είναι ότι πράγματι μπορεί να καταστρεφόταν η καριέρα του αν έβγαινε να δηλώσει gay (ας άλλαζε κόμμα θα μου πείτε - αλλά μήπως και αλλού θα ήταν πιο εύκολα;)

Ανώνυμος είπε...

Στις σελίδες του διαδικτύου και στα μπλόγκς
αν η Βίσση αλλάξει βρακί και η Μενεγάκη κανάλι
υπάρχουν 5 αναρτήσεις τη μέρα.
Γιατί το θέμα του Αρη πέρασε τόσο στα ψιλά?

giati o kosmos ton exei xesmeno!

pisoglendis είπε...

μάλερ δεν έχει σημασία αν κάποιος το διάβασε στο vetto η κάπου αλλού αλλά οτι δεν σχολιάστηκε
ειδικά το γεγονός οτι ειναι πως πρέπει να λέμε ψεματα.

pisoglendis είπε...

ηφαιστίωνα δεν είπαμε εγω οτι ενια γκέη αλλά ποιά η στάση του απέναντι στο θέμα.

pisoglendis είπε...

ανώνυμε μακάρι να ήταν αυτό
οτι τον έχουν χεσμένο

φοβάμαι οτι δεν ειναι αυτό

διότι αν κάποιος έχει την ορημότητα να χέσει τον Αρη
χέζει και την Βίσση

Ανώνυμος είπε...

EIDIKA AFTI, KAI OLES TIS OMOIES THS, NA DEIS POSO XESMENES TIS EXW!!

Ephemeron είπε...

Αυτος ο αιωνιος φοβος...
Φοβαμαι να μιλησω γιατι.. θα χασω τη δουλια μου, θα χασω τους φιλους μου, θα... θα... θα...
Κι ετσι φτανουμε στο οτι το "καλυτερα μιας ωρας ελευθερη ζωη..." το πεταμε στα σκουπιδια... και ετσι μενουμε με τη "φοβέρα"
Εγω νομιζω οτι καποιος σημερα θα επρεπε να ντρεποταν οταν λεει "...γιατί το θεωρώ μειονέκτημα για κάποιον που είναι"
Αλλα για αλλη μια φορα... ποιος εχασε την ντροπη για να την βρουν ατομα σαν κι αυτον;;;

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμε μακάρι να ήταν αυτό
οτι τον έχουν χεσμένο

φοβάμαι οτι δεν ειναι αυτό

διότι αν κάποιος έχει την ορημότητα να χέσει τον Αρη
χέζει και την Βίσση

αγαπητε πισογλεντη!

υπαρχουν (ευτυχως)και καποιες αδελφες μεταξυ μας που εχουν :
και Ωριμοτητα,
και μυαλο ,
και κριση,
και καλλιεργεια ,
και ειναι μακρυα απο το lifestyle που εχει επιβληθει,
ωστε,
ολα αυτα τα προσωπα (απο οποια κατηγορια και να προερχονται)που προβαλλονται απο το χαζοκουτι και τα διαφορα περιοδικα ,
οχι μονο να τα χεζει, αλλα να τα θεωρει κατωτερα απο τα σκατα του.....

Ο Κύκνος είπε...

Πισωγλέντη,

έτσι όπως το παρουσιάζεις το παραποιείς και διαβάζεις τα δικά σου. Ο άνθρωπος ήταν πολύ ξεκάθαρος. Λέει:δεν συνηθίζουμε να διαλαλούμε τα σεξουαλικά μας, αλλά επειδή με έχουν ήδη πει "αδερφή" και παραλίγο να καταστραφώ από αυτό, εγώ αναγκάζομαι να διαλαλήσω τα δικά μου.

Απλά πράγματα.

Και στο κάτω-κάτω της γραφής, δεν μας αφορά. Είτε είναι γκέι, είτε όχι, δικαίωμά του να πει ό,τι γουστάρει για τον εαυτό του.

Κι αν δεν σ' αρέσει μην τον ψηφίζεις.

pisoglendis είπε...

ephemeron

ειπε οτι δεν το θεωρεί κακό οχι οτι το θεωρεί..

pisoglendis είπε...

ανώνυμε δεν μίλησα ειδικά μίλησα γενικά

οι γκεή ειναι χιλιάδες φυσικά δεν ειναι όλοι ίδιοι μεταξύ τους

pisoglendis είπε...

αγαπητέ κύκνε ξέρω πολύ καλά τι διαβάζω
μάλλον εσυ δεν ξέρεις ισως γιατί εισαι ΝΔ??
λεω ...

το θέμα ειναι αν δώσω την ψήφο μου εγω στον Αρη?
και θεωρείς οτι ενας ανθρωπος με πολιτική θέση που κάποτε ήταν υπουργους μπορεί να λέει οτι θέλει??
οκ οποτε δεν εχει νόημα να μιλάμε πλεον..

να τους χαιρεστε

Ο Κύκνος είπε...

Πισωγλέντη,

δεν είμαι ΝΔ και ποτέ δεν ήμουνα. Παραείναι συντηρητική για εμένα. Αλλά τον Σπηλιωτόπουλο τον συμπαθώ. Θεωρώ ότι είναι αξιόλογος άνθρωπος. Είναι στα επάνω του μετά από μια μεγάλη περίοδο που ήταν κάτω και εκτός και αυτό μάλλον για άδικο λόγο (Σαλώμη και βλέφαρα).

Ο άνθρωπος αναγκάστηκε να ξεκαθαρίσει τη θέση του. "Δεν είμαι γκέι". ΟΚ. Τι να κάνουμε τώρα. Κι εσένα, αν κάποιος έβγαζε μια βρόμα ότι όταν ήσουν μικρούλης είχες πάει με γυναίκα θα έβγαινες και θα έλεγες "δεν έχω πάει με γυναίκα!".

Τι να κάνουμε τώρα; Κι εγώ απογοητεύτηκα που αυτός ο κούκλος δεν είναι γκέι... :P :P :P

Αλλά δεν χρειάζεται να το κάνουμε ζήτημα. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Στην Ελλάδα, ένας πολιτικός που θα δηλώσει γκέι είναι αυτομάτως τελειωμένος.

Αυτά είναι τα μυαλά των Ελλήνων. Δυστυχώς.

pisoglendis είπε...

Κύκνε
δεν κατάλαβες τι ειπα

ειπα οτι απο την μια λέει δεν ειμαι

ενω θα μπορούσε να πει

γιατί να σου πω?

οι στρέητ απαντάνε στο αν ειναι στρέητ?

λεει οτι ειναι στρέητ
αλλα και γκέη να ήταν θα έλεγε ψέματα...

απογοητεύτικες??
γιατι?
μάλλον γιατί τον πίστεψες?

pisoglendis είπε...

αα ναι
οσο για το αν βγήκε βρώμα για μένα ναι βγήκε..

εχω πάει με γυναίκες..

Ανώνυμος είπε...

1. kouklos i spiliotopoula?....aman kati gousta pou exei o kosmos!!!


2. exeis paei me gynaikes? gia kafe ennoeis mallon!!!

pisoglendis είπε...

να συμφωνήσω εγω με τον ανώνυμο???
ε ναι θα συμφωνήσω!!!

ελεος .................


και συμπαθιτικός γιατι?

γιατα ψέματα του?

τι εκανε δηλαδη αξιόλογο??
την ουρά της Κωστούλας?

Ο Κύκνος είπε...

Πισωγλέντη,

εγώ κατάλαβα τι είπες. Εσύ δεν κατάλαβες τι είπα εγώ ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Απομονώνεις μια λέξη που είπε ο άλλος και την κάνεις να ακούγεται αλλιώς.

Πού πήγε η κοινή λογική;

Και το σχόλιο περί γυναίκας, στο ίδιο πλαίσιο το έκανα.

@ανώνυμε & πισογλέντη: εσείς όταν θα έχετε την ευκαιρία (ποτέ δηλ. αφού είναι στρ8 :P :P :P), μην το κάνετε μαζί του.

Και εν πάση περιπτώσει, και κρυφογκέι να είναι, με γειά του και χαρά του να δηλώνει και να προσδιορίζει τον εαυτό του όπως αυτός γουστάρει. Ή μήπως τα ανθρώπινα δικαιώματα αφορούν μόνο εμάς;

pisoglendis είπε...

δεν θα πήγαινα ποτέ μαζί του αν και πηγαίνω συνέχεια με στρέητ

πουστρέητ


δεν απομώνωσα τιποτα....


οτι κατάλαβες κατάλαβες..

ο πολιτικός δεν έχει μόνο δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις
αν ήθελε το δικαίωμα της ανωνυμίας να γινότανε μπακάλης

Ο Κύκνος είπε...

Μπράβο σου.

Υποχρέωση να δηλώσει σώνει και καλά γκέι ή να υποστηρίξει σώνει και καλά τους γκέι;;; Δεν νομίζω.

pisoglendis είπε...

δεν ειπα οτι εχει υποχρέωση αλλά
μην τον εξισώνεις με τον απλό πολίτη


και κλείνω την κουβέντα με ενα υποθετικό εντελώς σενάριο

πες οτι ο πολιτικός Α ειναι πουστάρα

αλλά δεν το δηλώνει φυσικά διότι

1. η κοινωνία φυσικά δεν ειναι ετοιμη

2. δεν ειναι υποχρεωμένος να το κανει

Ενας απο τους γαμιάδες του λοιπόν τραβάειμε κάμερα τον πολιτικό Α να του κάνει τσιμπούκια.

Επειδή αυτός τελικά δεν τον βάζει οδοκαθαριστή στο Δήμο Πουστοχωρίου
αυτός πάει στον εκδότη Χαφιεδόπουλο και του λέει κλαίγοντας όλη την ιστορία
την επόμεη μέρα το dvd πάει στο Μέγαρο Μαξίμου και ο εκδότης ζητάει μια εξυπηρέτηση απο το κράτος και 150 ψωρο εκ. ευρω.
Τι κάνει το κράτος?
Φυσικά τα δίνει για να προστατεύσει την κυβέρνηση
διότι
1 ο πολίτης δεν ειναι έτοιμος να μάθει κάτι τέτοιο
2. εχει δικαίμα να προστατέυσει ο πολιτικός την προσωπική του ζωή

Και ξαναρωτώ κατι άλλο

πρέπει εγω τα γαμήσια και τις μαλακίες του καθε ενα να της πληρώνω σε νταβάδες εκδότες και εργατοπατέρες??

με ενόησες κύκνε?
ο πολιτικός ειναι πολιτικός
και σαν τέτοιος πρέπει να ζει
αλλιώς ας γινότανε σουβατζής
και μετά τη δουλειά του να πλακωνόταν στα τσιμπούκια
χωρις να με επιρεάζει εμένα σαν κράτος

Ο Κύκνος είπε...

Αυτά ήταν και τα επιχερήματα που χρησιμοποίησε ο Τριανταφυλλόπουλος όταν έβγαλε στη φόρα τον κακομοίρη τον ταξίαρχο. Ότι δηλ. είχε πολύ σημαντικό πόστο κι επειδή πηδιόταν αριστερά και δεξιά ήταν εκβιάσιμος.

Κι ένας πολύ ωραίος κύριος από το πλήθος (δυστυχώς μου διαφεύγει το όνομα) του είχε πει:

"Μα κύριε Τριανταφυλλόπουλε, και ποιος δεν είναι εκβιάσιμος;"

pisoglendis είπε...

εκει η υπόθεση ειχε να κάνει με το αν έπρεπε να παραμείνει η οχι στην δουλειά του
εγω δεν ειπα οτι ο πολιτικος δεν μπορει να ειναι γκέη
και οτι το να γαμιέται τον εμποδίζει να ψηφίσει νόμους

ειπα οτι δεν επιτρέπεται να λέει ψέματα
και να περνάει ψεύτικες εικόνες και νοήματα στο κόσμο..

μάλλον αλλο θελεις να πεις
και αλλο θελω να πω

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget