23/12/09

Η περίπτωση




....η περίπτωση έτσι την φώναζα
ποτέ δεν συγκράτησα το όνομα
ούτε και τώρα θυμάμαι πως την λένε .

"Όταν κάνεις κάτι να το κάνεις για σένα γιατί το γουστάρεις και το ευχαριστιέσαι"
έλεγε.

Μην δώσεις τίποτα απολύτως στα τσόλια που την κατάρα μου να έχουνε.


Στα 19 έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα στις σπουδές και το πεζοδρόμιο.
Αγαπούσε πολύ το διάβασμα
αλλά ο Βασίλης – ο γκόμενος- δεν μπορούσε πλέον να μένει με ένα αγόρι.
....Αυτός με έναν πούστη.
Όταν ξεκίνησαν οι πρώτες μεταμφιέσεις
ο μόνος δρόμος και μονόδρομος ήταν το πεζοδρόμιο.
Τον αγαπούσε τρελά και αυτός δυστυχώς το είχε καταλάβει.
Ήθελε μια φυσιολογική ζωή με μια κανονική γυναίκα δεν την ήθελε τραβέλι.
Για να τον κρατήσει έπρεπε να κάνει αλλαγή φύλου.
Θυσίασα τισ καύλες μου και την ψωλή μου για το μαλάκα .. έλεγε
Παρ όλο που ακολούθησε όλες τις επιλογές του και καμία δική της αυτός πάλι έφυγε.
Όσο γυναίκα και να είχε γίνει παιδιά και οικογένεια δεν μπορούσε να του προσφέρει.
Οπότε τον αναφέρουμε η φτύνει η βρίζει..
όσο γ αυτόν.
κάθε βράδυ συνεχίζει να είναι στις πιάτσες και να τσιμπουκώνει τα τραβέλια επι πληρωμή

4 σχόλια:

Ναυτίλος είπε...

Γαμώ το στανιό του!!

Αλλα... κι' αυτός ρε παίδι μου.. λίγο νινιό που να πάρει!! :(

gay super hero είπε...

Τι ιστορία....Έχω μείνει άναυδος!

Ανώνυμος είπε...

Η μιση ντροπη του τυπα, αλλα και η αλλη μιση ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ της "περιπτωσης"...

Ανώνυμος είπε...

Krima...

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget