8/12/09

Σας πάω


Με πλησιάζει ένα παιδί
Εσύ δεν είσαι από το Screw? μου λέει
και συνεχίζει
Έχω ένα παράπονο.
Ειμαι θεολόγος και όλοι οι φίλοι μου είναι παπάδες.
Μου είπανε να σε ρωτήσω
γιατί στο εξώφυλλο
γράφεται ότι το Screw
είναι ακατάλληλο για άτομα κάτω τον 18 και για παπάδες?

Γιατί κάτω από τα 18 κάποιος είναι ανήλικος
και γιατί οι παπάδες είναι ομοφοβικοί και
γνωστοί για τα κηρύγματα μίσους.

Για να πάρω την απάντηση

-Καλέ τι λες?
Πρώτα οι παπάδες το διαβάζουν και μετά οι άλλοι.
Άκου που σου λέω και ξέρω.
Είναι οι φανατικότεροι αναγνώστες.
Και αν θέλεις να ξέρεις δεν το πετάνε
το δίνουν και παραπέρα.
Ελα μια μέρα στο κατηχητικό να δεις τι γίνεται.

(το άκουσα και αυτό ..χρωστάω και στους παπάδες χάρη)

Εντάξει λοιπόν φίλες μου παπαδιές και διάκες.
θα αλλάξω τη λεζάντα και θα γράψω
Ακατάλληλο για ομοφοβικούς παπάδες
για να μην τους πιάνει όλους..

Άντε και καλά γαμήσια κόρες μου....

Τον Απρίλιο θα έχουμε και αφιέρωμα στην θρησκεία
και ποιος μας πιάνει.

8 σχόλια:

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αχαχαχα φοβερό αλλά αληθινό!

Hfaistiwnas είπε...

Εκεί που δεν το περιμέναμε!

Not me είπε...

Θεός ο παπάς!

Aunt Donna είπε...

ειδες μωρη τα σορελι?
αντε να μη λες!

spy_force είπε...

αντε ποτε θα γυρισεις μαρη?

Leviathan είπε...

a kala....xaxa na sai kala nixtiatika.... :) filiaaaa! :)

pisoglendis είπε...

Στελλα θα ειμαι πίσω (πάντα ολα γίνονται απο πίσω τελικά)
Παρασκευή

κούνελος είπε...

χαχαχα! σίγουρα θα διαβάζει κι αυτό το παιδί που παιζόταν κάτι κ έγινε παπάς!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget