6/12/09

Μπορω να κοιμηθώ ήσυχος


Ο Αρης δεν ειναι ομοφυλόφιλος!!

11 σχόλια:

mahler76 είπε...

κρίμα...θα γαμιόμουν άνετα μαζί του.

Hfaistiwnas είπε...

Και ποιός το λέει;

vill b είπε...

φήμες!!!

pisoglendis είπε...

mahler εισαι μια γαμιόλα

hfaistiona
ο ίδιος στην εφημερίδα vetto
δεν ξέρεις για το δημοσίευμα?

pisoglendis είπε...

Αυτη ειναι η δήλωση


Όταν ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος του θυμίζει τα υπονοούμενα που είχαν υπάρξει σε βάρος του ότι είναι ομοφυλόφιλος και ερωτάται αν θα το έλεγε δημόσια εφόσον αλήθευε, απαντά: «Κοιτάξτε, για να είμαστε ειλικρινείς, εμείς είμαστε μια συντηρητική κοινωνία και ενδεχομένως κάποιος να μην έμπαινε στη λογική να διαλαλήσει ως σημαία την όποια επιλογή του. (...) Στην προκειμένη περίπτωση εγώ δεν είμαι, και δεν το λέω γιατί το θεωρώ μειονέκτημα για κάποιον που είναι, απλώς δεν έτυχε να είμαι». Ο κ. Σπηλιωτόπουλος αποκαλύπτει ότι ακόμα: «έχω σταθερές σχέσεις και στην πραγματικότητα, όταν έχω σχέσεις, είναι μακροχρόνιες σχέσεις

Hfaistiwnas είπε...

Όχι δεν έμαθα κάτι!
Για να το λέει κάτι θα ξέρει!λολολ!

Aunt Donna είπε...

ουτε εγω!

phoinix είπε...

"Είμαστε όλοι str8"

κατα το "είμαστε όλοι μετανάστες"

siganopapadia είπε...

Ποια είναι καλέ η Άρης;

mahler76 είπε...

η Άρης είναι η Σαλώμη.

another george blog είπε...

Καλή η συνέντευξη αλλά δεν είμαστε και στραβοί.

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget