1/12/09

Οι blogger για το aids



Εγώ κι εσύ μαζί
http://anothergeorge.blogspot.com


Σήμερα 1η Δεκέμβρη, όπως ΟΛΟΙ ξέρουμε (ναι καλά) είναι μέρα αφιερωμένη στην πρόληψη. Όταν λέω "πρόληψη", δεν αναφέρομαι στην χοληστερίνη και στο μπεσέλ προάκτιβ αλλά στο ασφαλέστερο σεξ. Όχι το λέω για τυχόν παρεξηγήσεις.

Η σημερινή μέρα λοιπόν, είναι παγκόσμια μέρα για το hiv/aids. Όπερ σημαίνει, προσέχουμε. Προσέχουμε που βάζουμε την υπογραφή μας, που ρίχνουμε την ψήφο μας για την εκλογή νέου προέδρου στην Ν.Δ. (δεν το πιστεύω ότι δεν εξελέγη ο Ψωμιάδης) και πού βάζουμε κάτι περισσότερο προσωπικό μας. Ή μάλλον, πώς το βάζουμε. Συνεννοούμαστε τώρα εμείς, σωστά;

Βγαίνεις στην βροχή δίχως ομπρέλα; δεν νομίζω (εγώ δεν πιάνομαι) Πίνεις ποτό χωρίς τον απαραίτητο ξηρό καρπό δίπλα; δεν νομίζω επίσης. Το ίδιο θα κάνεις όταν πρόκειται για το σεξ.

ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΜΠΡΕΛΑ ΚΑΙ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ, ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ.

Προφυλακτικά παίρνεις. Πάνω από ένα απαραιτήτως, διότι δεν ξέρεις πώς θα εξελιχθεί η βραδιά (ξέρουμε ότι είσαι τοπ, πάρε όμως κανένα έξτρα μαζί, μήπως σου ξυπνήσουν κοιμισμένα ένστικτα)

Προφύλαξη, λοιπόν. Προφυλακτικό+ερωτικός σύντροφος= 100% επιτυχία.
Την άνω φωτογραφία την βάζω ως παράδειγμα. Πείτε μου ποιος θα έλεγε όχι σε αυτό το παιδί. Όχι πείτε μου. Μην κουράζεστε, θα σας πω: ΕΓΩ θα έλεγα όχι. Διότι αν αυτό το παιδί ερχόταν και μου έλεγε, "come, I want you now but no condoms please", θα του έλεγα, ρε άντε χάσου από μπροστά μου, μαλάκα. Θα τον απέρριπτα. Όχι, ειλικρινά, αν ερχόταν και μου την έπεφτε, αυτό θα γινόταν. Ήδη κάνω με το μυαλό μου διάφορα σενάρια απόρριψης (διότι όταν βλέπω την άνω φωτό, αυτά είναι τα μόνα σενάρια που κάνω).

Ως επίλογο, ας κλείσω με μια ευχή. Ας είναι αυτή η τελευταία παγκόσμια ημέρα για το hiv/aids. Εύχομαι ολόψυχα του χρόνου τέτοια μέρα να έχει γίνει το πολυπόθητο θαύμα και η ανακάλυψη της θεραπείας να είναι πέρα για πέρα αληθινή.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

to manari stin foto poios einai????????????

pisoglendis είπε...

αυτος που ο blogger δεν θα πήγαινε χωρίς προφυλακτικό και ας ειναι μανάρι..

Ανώνυμος είπε...

mwre kai me stoli astronafti 8a ton epairna afton

DiViNe__ είπε...

δίκιο απόλυτο έχεις... δυστυχώς υπάρχει ακόμα απερίσκεπτος κόσμος, αλλά δεν είναι ανάγκη να γίνουμε και εμείς...
Πέρα από το σκουφάκι, να συμπληρώσω ότι χρειάζονται και συχνά εξετάσεις... Δεν χωρούν ντροπές σε αυτά τα πράγματα!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget