20/1/10

Το άλλα κρεβάτι του Τάκη Σπετσιώτη


Διαβάζω ένα από τα τελευταία βιβλία του Τάκη Σπετισώτη

σε ένα σημείο ο ήρωας λέει

" Έχω ενδιαφέρουσα ερωτική ζωή και βλέπεις την ηδονή
την θεωρούν δικό τους προνόμιο.
Αν είσαι ομοφυλόφιλος που καταπνίγει τις ορμές του
που της κάνεις τέχνη
τότε να δεις πως σε αποδέχονται.

Η δέξου να παίξεις το ρόλο του παλιάτσου
που τον έχουν για να γελάνε
και να δεις για πότε μπαίνει στα σαλόνια τους."

Το κείμενο ήταν μια αποκάλυψη για μένα

γ αυτο λοιπόν ενοχλούνται όλοι
με κάποιον που κάνει τσιμπούκια
δίοτι ειναι ταμπού
οταν δεν ειναι τέχνη
η οταν τα κάνεις και δεν εισαι ο παλιάτσος!!

5 σχόλια:

Ephemeron είπε...

Συνταγη

100 κιλα καταπνιγμενες ορμες
2 κιλα τεχνης, τραγουδι ή χορος ή γραψιμο, οτι εχετε***...
2 κιλα gay εμπειριες
Αρκετο "τουπέ", attitude
Αλατι-πιπερι
(αν δεν εχετε τεχνη... καντε τον παλιατσο)

Ανακατευτε καλα και τα πετατε στο φουρνο με πατατουλες για 3 ωρες.
Σερβιρετε ζεστο σε ολες τις ανοητες που απλα δεν μπορουν να φανε στη μουρη "gay" απο μονο του.
Θα σας λατρεψουν!!!

*** αν ειστε blogger ακομα καλυτερα... LOL

Elementstv είπε...

Σε ευχαριστω που μοιραστηκες αυτο το κειμενο, μου αρεσε πολυ σαν φραση. Το εχω συνειδητοποιησει εδω και καιρο για αυτο οσες φιλιες εχω με στρεητ ατομα εχουν ως απαραβατο ορο να τους φερομαι και να μου φερονται ισοτιμα. Οχι να αποτελω απλα ενα ωμο για να μου λενε τα γκομενικα τους....

Hfaistiwnas είπε...

Εphemeron, χαχα καλό!

Ναυτίλος είπε...

Εν μέρει, ναι, γιατί δεν αυτομαστιγόνεσαι ή αυτοεξευτιλίζεσαι... Κι' αυτό τους χαλάει...

"Και ανώμαλος, και είναι και καλά με τον εαυτό του;!! Oh Mon die!!"

;-P

Ντέμης είπε...

Εύγε, πολύ μου άρεσε. Πόσο δίκιο έχει ο συγγραφεύς!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget