31/1/10

Είμαστε εμεις για δεσμούς τωρα??




Γιατί δεν κάνεις δεσμό?

Μια ερώτηση που βασανίζει τους φίλους μου
αλλά ενίοτε και εμένα.
Μια γρήγορη και εύκολη απάντηση
είναι
“Επειδή δεν με θέλουν “
Σίγουρα δεν είμαι ο σούπερ αρρενωπός ούτε ο σούπερ γυμνασμένος
ούτε ο σούπερ γκόμενος.
Είναι όμως μόνο αυτός ο λόγος αν ξεπεράσουμε τον παράγοντα εμφάνιση τι μένει?

Βασικά το πρόβλημα που έχουν μερικοί
οτι παρα ειμαι γνωστός για τα γούστα τους, δεν έχω κανένα μυστήριο και ισως παρα ειμαι out
αρα για τους περισσότερους κουλή χαζη ηλίθια αδελφή.
Ποια καλε αυτη με τα περιοδικά και τα φυλλάδια
που μοιράζει καπότες που κάνει το ένα και το άλλο?
Το έχω αποδεχτεί πλέον
δεν είμαστε ολοι ίδιοι
και δεν έχουμε τις ιδιες ανάγκε και απαιτήσεις

Ακόμα ομως και αν περάσουμε όλα αυτα τα στάδια και βρεθεί το παλικάρι το καλό
γιατί να κάνω δεσμό με κάποιον
αν πρέπει
να το κρατάμε μυστικό απο γνωστούς και φίλους
να κάθομαι και να ακούω τους γνωστούς και τους συγγενείς του
να κάνουν πλακίτσες για τους πούστιδες
να με ρωτάνε ολοι αν γαμάω κανένα μουνι
αν δεν μπορούμε να βγούμε μαζί
να μένουμε μαζί
να ανακοινώνουμε οτι είμαστε ζευγάρι
και να λειτουργούμε σαν ζευγάρι.

Με όλα αυτα τα αλλά διότι ίσως ναι μεν ... υπάρχει περίπτωση να κάνω δεσμό?
Ειμαι εγω για σχέσεις?
Μάλλον ειμαι να με χέσεις!!

12 σχόλια:

Elementstv είπε...

Εχω βαρεθει να ακουω γκει να μου λενε εχω αγορι αλλα το κραταμα κρυφο ή θα βγαινουμε μονο στο γκαζι κτλ κτλ. Αν ειναι να κανεις μια σχεση τουλαχιστον να το ευχαριστηθεις οχι να τρεχετε σαν κυνηγημενα.

Παντως οντως το γεγονος οτι εισαι out (εντελως) πολλους θα τους απωθει διοτι σιγα μην κατσουν να ξεβολευτουν για να κανουν σχεση...

Υ.Γ:Φετος αρχιζω και γνωριζω περισσοτερο το gay dating scene και ειλικρινα εχω εκπλαγει απο το ποσοι ειναι κρυφοι και καλα στρεητ που πηδανε αγορακια.
Μιλαμε τρομακτικα νουμερα!!

Hfaistiwnas είπε...

Δεν έχεις άδικο σε αυτά που λες..
αλλά δεν είναι όλοι ίδιοι..

sCaTterBraiN είπε...

σχέση να κάνεις όταν προκύψει, όχι για να κάνεις 'σχέση'.

pisoglendis είπε...

prin ligo enas sto facebook mou kanei add
kai mou leei
m areseis
to ena to allo se thelo
eimai apo thessaloniki ktl ktl..
kai leo na kano to proto test

tou leo
par oti stin idia poli then se exo dei se kanena gay bar

mou leei esi pas?

tou leo kapote douleva kiolas
otan imoun mikroteros
pao tou leo kai logo periodiko

THEN ME KSANAMILISE !!!

pisoglendis είπε...

elements
oi st8 pou gamiounde einai to 9 % kai oi ypoloipoi oi gay to 1%
kai oloi mazi kanoume to 10%??

Elementstv είπε...

@pisoglendi:lol λες ετσι να βγαινυον τα ποσοστα....ελπιζω πως οχι

Παντως ειναι τρομερα ενοχλητικο να σου μιλαει ο αλλος στο facebook και μολις του πεις οτι συχναζεις σε μπαρ κτλ να μην σου ξαναμιλαει.

Δεν θελω να ειμαι απαισιοδοξος γιατι εχω δει ελπιδοφορα παραδειγματα, μπορω να πω ομως οτι για τους γκει μια σταθερη σχεση ειναι πιο δυσκολη...ισως εγω το βλεπω ετσι αλλα δεν ξερω ρε παιδι μου και μονο το γεγονος οτι αντιμετωπιζουμε την ομοφοβια και απο αλλους και απο μας, μας απομακρυνει απο το στοχο μας...

Ευτυχως βεβαια που υπαρχουν και οι φιλοι κατι που βοηθαει πολυ! :)

Elementstv είπε...

@scatterbrain: Συμφωνω αλλα τι εννοεις οταν προκυψει? ΤΟ κυνηγας κιολας και αυτο περιγραφει ο πισωγλεντης νομιζω, τις δυσκολιες του να κανει σχεση οντας εντελως out and proud!

gaykarkinos7 είπε...

Λογική σκέψη!
Την Καλημέρα μου!
Καλό μήνα!
Καλή βδομάδα!

pisoglendis είπε...

sCaTterBraiN
δεν ψάχνω απεγνωσμένα δεσμό
είχα δεσμούς απο 1 μήνα εως και 3 χρόνια
και κάνω και σέξ και ευχαριστιέμαι την παρέα ανδρών φίλων κτλ.
Απλά λέω οτι στατιστικά για εμάνα πόσοι υπάρχουν εκει έξω??
Αν βγάλεις τους κρυφούς
αυτους που δεν ειναι out
αυτους που φοβούνται γιατί ειμαι εγω
αυτους που έχουν μια προκατάληψη για τα άτομα που πάνε σε μπάρ και μετέχουν σε διάφορες εκδηλώσεις (π.χ Athens Pride)
τι μένει??

suncitizen είπε...

Για να υπάρξει σχέση πρέπει να υπάρχει στοιχειώδης νοημοσύνη.
Εσύ που παρακολουθείς το blog μου έχεις δει την κατάσταση που περιγράφω για τους gay στην Ελλάδα.
Κανονικά το πρόβλημα δεν είναι ότι κρύβεσαι. Θα εύρισκες αντίστοιχα άτομα. Το πρόβλημα είναι οι παράλογες απαιτήσεις και η αλλοπρόσαλλη φιλοσοφία των gay στην Ελλάδα.
Πράγματα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητα για μια σχέση, είναι αδιανόητα για τον Έλληνα gay.
Πάρε γεύση:
http://suncitizen.blogspot.com/2009/06/pride.html
http://suncitizen.blogspot.com/2009/06/blog-post.html

pisoglendis είπε...

nai ta exo diavasei kai simfono me polla
to thema einai ti mporoume na kanoume gia na anaptiksoume mia koultoura diki mas
na vroume ton tropo na epikoinonoume

to provlima einai kai i noimosini alla oxi mono

einai kai to oti krivese
einai to volema

einai to efkolo gamisi to anonimo
einai oi efkairiakes sxeseis
einai oti then exoume stin koultoura mas ti sxesi
alla ta pidimata
isos leo isos oi anafores sto gamo
i nomimopoihsh oxi mono ton sxeseon alla kai ton gay san ondotites
mas kanei na sevastoume ton eafto mas
kai na ton paroume sta sovara

Tanila είπε...

Ε φτου σου λοιπόν

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget