29/1/10

Τα αποσιωπητικά του αίσχους απο το Βήμα


πηγή
Το απέναντι Πεζοδρόμιο

29.1.10
ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΣΙΩΠΗΤΙΚΑ ΤΟΥ "ΒΗΜΑΤΟΣ"


.
Ο 30χρονος Σκοτ Μουρ γεννήθηκε ως Τζέσικα, ενώ ο προοριζόμενος για «χαζομπαμπάς» σύντροφός του Τόμας Μουρ είχε αρχικώς βαπτισθεί Λόρα
Ο μπαμπάς πρόκειται να γίνει... μητέρα
Ακόμη ένας (τρανσέξουαλ) άνδρας βρίσκεται σε προχωρημένη εγκυμοσύνη και θα γεννήσει αγοράκι
ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΑΡΑΣ (Το Βήμα, 29/1/2010)
«Συγχαρητήρια, η μαμά είναι... ο μπαμπάς»! Σάλο έχει προκαλέσει στους συντηρητικούς κύκλους των Ηνωμένων Πολιτειών η είδηση ότι άλλος ένας τρανσέξουαλ άνδρας, ο δεύτερος του είδους, βρίσκεται σε προχωρημένη εγκυμοσύνη και πρόκειται τον ερχόμενο μήνα να φέρει στον κόσμο ένα αγοράκι.
Βέβαια δεν πρόκειται ακριβώς για άνδρα, αφού ο 30χρονος Σκοτ Μουρ γεννήθηκε ως Τζέσικα, ενώ και ο προοριζόμενος για «χαζομπαμπάς» σύντροφός του Τόμας Μουρ στην πραγματικότητα γεννήθηκε ως Λόρα. Απλώς αμφότεροι υποβλήθηκαν μεγαλώνοντας σε σειρά χειρουργικών επεμβάσεων και ορμονοθεραπειών για να... ανδρωθούν' μια διαδικασία αλλαγής φύλου που στην περίπτωση του Τόμας ήταν πλήρης, με άλλα λόγια απέκτησε «ανδρικό» όργανο, ενώ στην περίπτωση του εγκυμονούντος Σκοτ έχει μείνει ημιτελής, αφού διατηρεί το θηλυκό του αναπαραγωγικό σύστημα. Οσο για το δύσκολο έργο της γονιμοποίησης (τεχνητής, εννοείται) του ωαρίου του Σκοτ, το ανέλαβε προσφέροντας το σπέρμα του ένας... γνήσιος αρσενικός, οικογενειακός φίλος του ζεύγους.Ετσι κι αλλιώς πρόκειται για μια μοναδική οικογένεια: οι δύο 30χρονοι τρανσέξουαλ είναι νόμιμα παντρεμένοι στην Καλιφόρνια, δεδομένου ότι ο Σκοτ παρουσιάστηκε στο δημαρχείο ως Τζέσικα, με το γυναικείο του πιστοποιητικό γέννησης. Εχει ενδιαφέρον δε ότι το ζεύγος μεγαλώνει ήδη άλλα δύο (υιοθετημένα) παιδιά: τον 12χρονο Γκρεγκ και τον 10χρονο Λόγκαν, παιδιά μιας πρώην συντρόφου του Τόμας από τον καιρό που και εκείνος ήταν γυναίκα, η οποία απεβίωσε αφήνοντάς τα ορφανά. Τα θετά παιδιά αποκαλούν «μπαμπά νούμερο ένα» τον Τόμας και «μπαμπά νούμερο δύο» (σε λίγο και «μαμά») τον Σκοτ.
Οι δύο μπαμπάδες ανυπομονούν να καλωσορίσουν το νέο μέλος της οικογενείας, που θα ονομαστεί Μάιλς. Δηλώνουν δε έτοιμοι ψυχολογικά για κάθε κριτική: «Ξέρουμε ότι κάποιοι θα μας επικρίνουν,αλλά είμαστε πολύ ευτυχισμένοι και δεν ντρεπόμαστε. Θέλουμε να δείξουμε στον κόσμο ότι οι διαφυλικές (τρανσέξουαλ) οικογένειες μπορούν να είναι υγιείς και να παρέχουν αγάπη και θαλπωρή», δήλωσε αποκλειστικά στη βρετανική «Daily Μail» ο Σκοτ. Σε τελική ανάλυση ο Σκοτ παραμένει κατά βάθος... Τζέσικα. Απλώς, έχοντας προφανώς πλήρη επίγνωση της διεθνούς προσοχής που απήλαυσε ο Τόμας Μπίτι, η εγκυμοσύνη του οποίου (σ.σ.: της οποίας, το οποίον...) έκανε τον γύρο του κόσμου το 2008, το ζεύγος έσπευσε να κλέψει λίγη εφήμερη δόξα- και πολλές στερλίνες για την αποκλειστικότητα - από το διψασμένο για τέτοιες ιστορίες βρετανικό ταμπλόιντ. Στερλίνες που όπως όλα δείχνουν θα αξιοποιηθούν για καλό σκοπό: για την αλλαγή φύλου της... μαμάς, η οποία ως τώρα δεν διέθετε τα απαραίτητα χρήματα για την προσθήκη ανδρικού μέλους. Για να το πούμε πιο απλά, ο Σκοτ φιλοδοξεί μετά τη γέννα να γίνει πλήρως (;) άνδρας.
Είναι ένα όνειρο που τον συνοδεύει από την παιδική του ηλικία. «Κατάλαβα ότι ήθελα να είμαι άνδρας όταν έγινα 11 ετών. Πάντα ήμουν αγοροκόριτσο, όταν όμως άρχισε να μεγαλώνει το στήθος μου κατάλαβα ότι είχα γεννηθεί μέσα σε λάθος σώμα »... Και τι στήθος: μιλάμε για μέγεθος στηθόδεσμου «36DDD»- από τα μεγαλύτερα που υπάρχουν. Ετσι, οι γονείς του Σκοτ αναγκάστηκαν πριν από μερικά χρόνια να πληρώσουν 6.000 δολάρια για την επέμβαση «εξαφάνισης» των τεράστιων μαστών του. «Οταν μίλησα γι΄ αυτό στην οικογένειά μου με πέρασαν για τρελό. Σταδιακά όμως κατάλαβαν ότι μιλούσα σοβαρά και μου επέτρεψαν να αρχίσω να παίρνω ανδρικές ορμόνες όταν ήμουν 16 ετών. Είχα κατάθλιψη και ήταν το μόνο που μπορούσε να με βοηθήσει» εξηγεί ο Σκοτ.
Παρόμοια είναι και η ιστορία του συζύγου του Τόμας. Και εκείνος ξεκίνησε, ως Λόρα, να παίρνει ανδρικές ορμόνες στα 19 του χρόνια, αν και όπως λέει είχε αποφασίσει πως θα γίνει άνδρας ήδη από τα τέσσερά του χρόνια! Το 2004 υποβλήθηκε σε εγχείρηση πλήρους αλλαγής φύλου: υπεβλήθη σε υστερεκτομή και στη συνέχεια τού τοποθετήθηκε «πέος» από μόσχευμα που ελήφθη από τον μηρό του. Γνωρίστηκε με τον Σκοτ το 2005 σε μια ομάδα αλληλοϋποστήριξης τρανσέξουαλ ανδρών. Στη συνέχεια οι δυο τους χάθηκαν επί δύο χρόνια, αλλά συναντήθηκαν ξανά το 2007, όποτε και έσμιξαν, για πάντα, όπως λένε.
Ο πρώτος διδάξας τρανσέξουαλ που έμεινε έγκυος, ο Τόμας Μπίτι, που ως γυναίκα ήταν φιναλίστ στα καλλιστεία για την ανάδειξη της «Μις Χαβάη», είχε τόση επιτυχία με την πρώτη του εγκυμοσύνη ώστε την επανέλαβε τον περασμένο Ιούνιο, φέρνοντας στον κόσμο και δεύτερο παιδί, το οποίο θηλάζει η- «φυσιολογική» πάντως- γυναίκα του, Νάνσι. Οσο για το ποιος θα θηλάσει τον μικρό Μάιλς, ότι και να σας πούμε ψέματα θα ΄ναι...
Αφησε τη δουλειά για να γίνει νοικοκυρά
ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ. Το ανορθόδοξο ζευγάρι δυσκολεύτηκε πολύ να βρει γυναικολόγο και μαία που να αναλάβουν τον τοκετό, δείχνουν όμως να πιστεύουν ότι ο γιος τους θα αντιμετωπίσει με ευκολία τα κακοπροαίρετα σχόλια τα οποία θεωρούν βέβαιο ότι θα δεχτεί στο μέλλον για την ασυνήθιστη οικογένειά του. «Το έχουμε σκεφτεί αυτό. Ο γιoς μας ο Λόγκαν έπεφτε συχνά θύμα παρενόχλησης, αλλά τώρα απλώς λέει σε όποιον τον πειράζει ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα με τους δύο μπαμπάδες του. Και δεν τον πληγώνει ό,τι κι αν ακούσει» λέει ο Σκοτ Μουρ, ο οποίος άφησε τη δουλειά του για να αναλάβει τον αγαπημένο του ρόλο: της νοικοκυράς.


Με τα αποσιωπητικά δηλώνεται θαυμασμός, ειρωνεία, συγκίνηση, φόβος, δισταγμός, ντροπή, περιφρόνηση, απειλή κτλ., για όσα θα σημειωθούν αμέσως κατόπιν, π.χ.: «Μην ξανάρθεις αδιάβαστος, γιατί...» «Κι έπειτα... έπειτα όλα τέλειωσαν.»
Aποσιωπητικά σημειώνομε, σ' ορισμένες περιπτώσεις, και μετά από θαυμαστικό ή ερωτηματικό, στις περιπτώσεις αυτές δείχνουν ένα σταμάτημα στην ομιλία, π.χ.: «Και τι δε θα 'κανα! ... Φτάνει να μ' άφηνες.» «Πώς μας θωρείς ακίνητος; ...»
Αποσιωπητικά χρησιμοποιούμε και στην περίπτωση δισταχτικής ομιλίας, χωρίς ν' αποσιωπούμε τίποτα, προκειμένου να τονιστούν εκείνα που θ' ακολουθήσουν. (teicrete.gr)

28 σχόλια:

pisoglendis είπε...

δεν ξερω πραγματικά αν το κείμενο για γέλια η για κλάματα

Hfaistiwnas είπε...

Δεν έχεις και άδικο..

kstinion είπε...

η αισθητικη του κειμενου ειναι σαν διαλογος παρμενος απο την εκπομπη της λαμπιρη.και μη χειροτερα.

sCaTterBraiN είπε...

στα πρώτα αποσιωπητικά λέω οκ, υπερβάλλουν. κάθε επόμενο αποσιωπητικό ενοχλούσε όλο και περισσότερο. υπάρχει οργανωμένη διαμαρτυρία για αυτό το κείμενο ή να στείλει ο καθένας δικό του email στο βήμα;

pisoglendis είπε...

sCaTterBraiN

το κείμενο το ανακάλυωε το Απέναντι Πεζοδρόμιο οπότε θα κάνω αρχικά εκει μια ερώτηση
εγω δεν το είχα διαβάσει και δεντο βρήκα πουθενά αλλου

στο μεταξυ καμιά ιδέα??

τα μέσα που έχουμε στα χέρια μας ειναι τα μπλόγκς
τα περιοδικά αν θέλουν να κάνουν αναφορά στο θέμα ...
για το screw μπορώ να κάνω εγω και μπορώ να κάνω κάποια κίνηση με το gay world.gr

pisoglendis είπε...

εστειλα στο Απέναντι Πεζοδρόμιο μήνυμα
οπως και εχτές
απ οτι βλέπω δεν δημοσιεύονται προφανώς ειμαι λογοκριμένος απο την σελίδα αυτη

απαντώ και στον gay super hero

και προτίνω κίνηση

μας βλέπω και πάλι να μένουμε στα λόγια..

διοτι τον Αραπη και αν τον πλένεις...

bear είπε...

Σε αυτή την διεύθυνση το βρήκα εγώ.

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artid=312303&dt=29/01/2010

Οχι μόνο αυτό αλλά πριν 3 μέρες το άκουσα και στο vimafm 99,5.
Οταν ο εκφωνητής με την εκφωνήτρια χλεύαζαν την υπόθεση.

Αυτό είναι το email του Βήματος.

epistoles@tovima.gr

Και η επιστολή διαμαρτυρίας που τους έστειλα εγώ.

" Οσο για το ποιος θα θηλάσει τον μικρό Μάιλς, ότι και να σας πούμε ψέματα θα ΄ναι...

Ντροπή σας ομοφοβικοί.
Η τελευταία φορά που σας διαβάζω. Θέλετε να λέγεστε και δημοκρατική εφημερίδα.
Να χλευάζεται τα μούτρα σας και όχι την διαφορετικότητα.
Ειλικρινά σας λυπάμαι.
Μόνο για οίκτο αξίζετε. Τίποτα περισσότερο.

Ρατσιστές "

bear είπε...

Και φυσικά δεν έχω πάρει καμία απάντηση μέχρι τώρα

Ephemeron είπε...

Ναι εισαι λογοκριμενος οπως και εγω...
χα-χα-χα...
Το ηξερες αυτο που ελεγε ο προεδρος Μπους;;; "οποιος δεν ειναι μαζι μας ειναι εναντιον μας"
Τωρα ακουσε το ξανα απο "δημοκρατικες" αδερφες...

pisoglendis είπε...

δεν ξέρω αν ειμαι η οχι
δηλαδή στην τελική χεστικα
εξάλλου το μετριασμό σχολίων τον θεωρώ φασισμό

αν ειμαι τελικά λογοκριμένος δεν έχει και νόημα να ασχολούμε με το παραλήρημα καποιον οτι στο τοπο αυτων δεν γίνετε τίποτα

ας κατεβούν οι ανώνυμοι με κουκούλες κάτω απο τα γραφεία του Βήματος


που αν δεις τα σχόλια νομίζουν οτι παράγουν και κοινωνικό έργο...
δεν θα μιλήσω ακόμα..
αλλά θα μιλήσω ...
και τότε εχει να γίνει μεγάλο γλεντι

Ephemeron είπε...

Ααα... σε παρακαλω pisoglendi, δεν μπορεις να μιλας ετσι για τις "ντιβες" της bloggoσφαιρας...
Αυτοι τα ξερουν ολα!!!
Σε παρακαλω!!! (LOL)

pisoglendis είπε...

μαλλον θα πρέπει να καταλήξουμε επιτέλους κάπου μ αυτο το θέμα
και η κατάληξη ειναι οτι
οι ανωνυμοι μπλόγκερς η μη
( κατα φαντασία ανώνυμοι φυσικά)
θα συνεχίσουν να μένουν ανώνυμοι
και να κάνουν την δουλειά που ξέρουν καλά
να κράζουν ανώνυμα όλο το κόσμο

και ολοι οι άλλοι θα προσπαθούν να πάνε τα γκέη πράγματα μπροστά..

η μεγαλύτερη τιμωρία τους ειναι να τους αγνοείς
διότι οταν δεν το κάνεις νομίζουν οτι κάποιες ειναι
και κανουν και ακτιβισμό

δεν το ξέρα οτι το να ανεβάζεις κέιμενα για το Χατζηδάκη ειναι ακτιβισμός
τον οποίο σαν καλλιτέχνη εκτιμώ αρκετά
αλλά οταν αυτος γυρνούσε στα σαλόνια με τους Τσαρουχιδες και της Μελίνες και τους Ταχτσηδες
οι τρανς και οι γκέη σφαζόντουσαν στα πεζοδρόμια και διεκδηκούσαν
και μάλιστα κάποιες αρχιπουστάρες άρρωστες στο μυαλό προσπάθησαν να σταματήσουν το ΑΚΟΕ...
Αλλα ποιος θυμάται το Βαλισαροπουλο το Θεωδορακοπουλο τι εχει κανει η Παολα και ο Βαλλιανάτος?
ΚΑΝΕΙΣ
και οταν τους θυμηθεί καποιος θα θυμηθει να πει οτι ειναι επαγγελματιες κλέφτες και απατεώνες

αλλά μην χάσουμε το Χατζιδάκη και το Ταχτσή
ούτε κλανιά τους
τώρα τι σχέση έχουν οι καλλιτέχνες αυτοι με τον ακτιβισμό ...

τι να πω στο Μεσαίωνα που ζούμε ολα τα εχω ακούσει

και προς τι το μίσος στους επαγγελματίες γκέη?
τι σας ενοχλεί ?
αυτος που έχει μπάρ?
αυτος που έχει περιοδικό?
οι δικές σας δουλειές ειναι καλύτερες??
για να μην αρχίσω και της κατονομάζω που κάποτε πρέπει να το κάνω ... γιατί απο το φόβο τους μερικές θα αλλάξουν πλανήτη..
τέτοιες κομπλεξάρες ομοφοβικές είστε
βρε φάτε το πούστο και πείτε το άφοβα και με χαρα οτι είστε γαμιόλες και αφήστε το φερετζε....

και επίσης επειδή ποτέ δεν πήρα απάντηση απο καμιά απο τις τίμιες ανώνυμες εγω ο απατεώνας
ξαναρωτώ
θα μας απαντήσετε για τα φιλαράκια σας?
θα μας πείτε για τα σκάνδαλα που ειναι φως φανάρι?
γιατι τα κρύβετε και αν αυτου προσπαθείτε να βρείτε με το ζόρι
τι κακο εκανε η ΟΛΚΕ ο ενας και ο άλλος?
χαζα ειστε η άρρωστα?

αυτο ηταν το τελευταίο μου σχόλιο για την αρρωστημένη κατάσταση που ζούμε
(μην ξεχνάμε οτι η ανωνυμία του ίντερνετ βοηθάει σ υτο .. αλλωστε αν δεν υπήρχε το ιντερνέτ δεν θα ειχαν φωνη οι ανώνυμες που θα τα λέγανε στα περιοδικά η στα μπάρ? η στις πορείες ?)

απο εδω και πέρα η τιμωρία τους ειναι να τους ξεβράσουμε να τους αγνοήσουμε όπως αξίζει
τέλος με τις τρελές
παμε να κανουμε τίποτα ουσιαστικό

sCaTterBraiN είπε...

θα στείλω κι εγώ το κείμενο του αρκούδου - και στο epistoles@tovima.gr
και στο tovima@dolnet.gr.
εδώ και το λινκ για το δημοσίευμα που βρήκα από τον thomas xomeritis.

sCaTterBraiN είπε...

τελικά έστειλα αυτό:

Κύριοι,
επικοινωνώ μαζί σας για να διαμαρτυρηθώ για το δημοσίευμα με τίτλο " Ο μπαμπάς πρόκειται να γίνει... μητέρα" (29/01/10, επιμέλεια Γ. Τσιάρα). Το συγκεκριμένο δημοσίευμα είναι απροκάλυπτα ομοφοβικό και παράταιρο (τουλάχιστον) για μια εφημερίδα που διαφημίζει την προοδευτικότητά της. Πόσα αποσιωπητικά και πόση ειρωνεία χρειάζεται για να γελάσει κανείς εις βάρος των διαφυλικών, να χλευάσει και να μειώσει την προσωπικότητά τους; Ο συντάκτης σας φαίνεται να διαπρέπει. Κατά τα άλλα η Αμερική είναι συντηρητική. Ελπίζω ο συντάκτης να μη χρησιμοποιήσει τη δικαιολογία ότι πρόκειται για απλό χιούμορ - τότε εκτός από ομοφοβικός είναι και ανόητος. Λυπάμαι πολύ για αυτό το φαινόμενο και θα ήθελα να ζητήσετε συγνώμη.

Με εκτίμηση,

Ephemeron είπε...

Η ΟΛΚΕ φταιει για ολα, εγω τα ξερω!!! (LOL)
Απ οτι εχουν ακουσει τ' αυτακια μου, διαφορος κοσμος δεν συμφωνει με την ΟΛΚΕ ειτε επειδη η ΟΛΚΕ δεν τους εκπροσωπει, ειτε επειδη θελουν να ακουστει η δικη τους φωνη και οχι της ΟΛΚΕ. Για να παρουν ομως αυτοι αποφασεις και οχι η ΟΛΚΕ δεν θα επρεπε να βγουν εξω δημοσια ή μηπως μου εχει στριψει και δεν ξερω τι λεω;;;
Αυτο δεν σημαινει οτι ειμαι υπερ του outing, αλλα αμαν πια, δεν γινεται ατομα που ειναι ανωνυμα να λενε σε ακτιβιστες, "δεν μπορεις να το κανεις αυτο", "δεν συμφωνω με εκεινο", κλπ
Ας βγουν επιτελους αυτα τα ατομα να γινουν ακτιβιστες, αφου δεν τους αρεσουν αυτοι που υπαρχουν, να τελειωνουμε...
(να κατι τετοια γραφω, για αυτο και καποιοι αντριχιαζουν οταν διαβαζουν τα γραφτα μου... )
(οσο για σενα pisoglendi που γραφεις αυτα που γραφεις..., εσυ... σιγουρα θα πας στη κολαση!!! LOL )

Elementstv είπε...

Pisoglenti: Συμφωνω απολυτα οτι το καλυτερο ειναι να τους αγνοεις. Ισως καποιες φορες ειναι δυσκολο διοτι οταν συνειδητοποιουν οτι δεν ασχολεισαι βαλλονται με ακομη περισσοτερο μενος εναντιον σου αλλα εκει ειναι που πρεπει να δειξεις χαρακτηρα.

stassa είπε...

Αντί να κάθεστε να ξεμαλλιάζεστε, δεν ακολουθείτε το παράδειγμα του Αρκούδου; Στείλτε ο καθένας από μια επιστολή διαμαρτυρίας, έστω με μέηλ. Να δούνε οτι δεν μπορούνε να γράφουνε ό,τι τους κατέβει. Και μετά μιλάμε και για κοινότητες κι ακτιβισμούς.

Εφήμερε, εσύ κόψε κάτι. Πήγες στην Αμερική και φωτίστηκες και τώρα τη λες στους βλάχους τους Έλληνες που είναι οπισθοδρομικοί; Έλα να μας σώσεις ρε μεγάλε. Κοίτα πρώτα να θυμηθείς ποιός ήτανε out και φώναζε όταν ζούσες στην Ελλάδα και μετά πες στους άλλους τί να κάνουνε.

Για πες, κατάλαβες τί εννοώ;

Ephemeron είπε...

Stassa,
Χαιρομαι που τα ξερεις ολα, να εισαι καλα.

Ephemeron είπε...

stassa,
Δεν ειμαι εδω για να σωσω κανενα, ουτε να γινω ηρωας κανενος!!!
Απλα τη γνωμη μου λεω και σε οποιον αρεσει!!!
Οσο για το αν κατεβαινα στο ΑΚΟΕ, τι ακριβως εκανα, αν εβγαινα απο τοτε στο πεζοδρομιο και στις εκδηλωσεις χωρις να δινω δεκαρα αν το μαθαιναν οι γονεις μου, αν με τραβολογουσαν οι αστυνομιες, κλπ κλπ κλπ, αντε βρες τον Νικο το Μυλωνα απο την ΟΛΚΕ και ρωτησε τον.
Για αλλη μια φορα δεν ειμαι ουτε σωτηρας κανενος, ουτε το παιζω ηρωας.
Ευχαριστω και παλι για τα καλα σου λογια.

stassa είπε...

Νά 'σαι καλά, τα λόγια δεν κοστίζουν τίποτα. Αλλά γιατί δε στέλνεις κι εσύ ένα μέηλ στο Βήμα να τους πεις κι αυτονών τη γνώμη σου; Ούτε αυτό κοστίζει τίποτα.

Kostas είπε...

Ανάρτηση του Τομας Μουρ στην στήλη σχολίων του Advocate (http://www.advocate.com/News/Daily_News/2010/01/26/Second_Pregnant_Man_Expecting_in_February/?id=105951). Aξίζει να διαβάσετε τα σχόλια για να μην ξεχνάμε και τα δικά μας (χειρότερα) χάλια...

Name: THOMAS MOORE
Date posted: 1/26/2010 9:57:22 PM
Hometown: WEED, CALIFORNIA

Hello, my name is Thomas Moore. The man who is married to the pregnant man. I have read a lot of disturbing comments on here about what I am, or what Scott is. So I thought honesty is the right route so lets get on with it.

First with me, yes I was born female. However at 18 I was diagnosed with a Syndrome called klinefelters. I have XXY as my chromosomal level. I made the choice at that time that I was male always felt male and chose to make my outsides match. Yes I had a uterus as well as a prostate. I was given no true path by god to follow. So I went with my heart had all the surgeries from hysterectomy to male chest reconstruction, even phalloplasty. I do not take hormones, I appear as my body functions.I was never defined as a lesbian, never like women. My transition was about me, about completing myself. I am not a freak, I am not a women mutilating my body to have children. I am simply a man, I have no breasts, no reproductive organs, I repaired my body after a birth defect.

As for Scott... yes he's transgendered and yes he's even pregnant. But unlike a lot of people. We wanted a child of our own. Made up of one of us. Logan and Gregg are adopted...apparently the state of California see's us as good parents. They know everything about us, our marriage everything. He's not ugly, I have thousands of pictures of this man. The poses were crap, the photographer wanted to show how big he had gotten. Scott really wants to have his female organs removed but there's be a huge hold up because he is so young

Further more I love the rude cracks about our children and how messed up they will be. How people feel sorry for them. They came form a very unloving, and hurt full place. They were failing out of School and had run in's with the law over and over again. These guys are now A and B students, never get in trouble and are thriving. The only trouble they have is with ignorant people and their children. Our sons are strong, love their brother and emotional well. If you are really concerned about their emotional well being get off your asses and teach tolerance. We never claimed to be the second. Their are hundreds maybe even thousand of transgendered family's in the world.

I am happy to talk to anyone and welcome the chance to help you better understand.

pisoglendis είπε...

agapi mou einai arostes then to exeis katalavei?

ksereis ti theloun ?
dimosiotita
kai na asxoloumaste
g afto proteino na papsoume na tis dinoume simasia
then tous dinei simasia kaneis
oute i olke oute kamia organosi
kai to kanoume emeis oi vlakes
telos
afise tes

pisoglendis είπε...

stassa γλυκιά μου συγνώμη
αλλά δεν μπορεί ο φίλος μας να μιλάει επειδη ειναι στην Αμερική και μπορεις εσυ που εισαι Αγγλία?
μας κάνετε πλάκα?
ολοι μπορούνε να μιλάνε και να μετέχουν
δεν σου ειπε κανει π.χ γιατι ησουν ενάντια στην τρανς πορεία ενω δεν ήσουν στην Ελλάδα να δεις κατω απο ποιες συνθηκες και γιατί έγινε
και ποιοι θέλανε να την σταματήσουν και γιατί
ούτε γιατί πήρες θέση ενάντια στο ομοφοβικό μαγαζί στο Γκάζι
που ευτυχός τα παιδιά είχαν το θάρρος και το σέρνουν τώρα στα δικαστήρια.. τα οποία θα αποφασίσουν ...

ολοι πρέπει και μπορούμε να μιλάμε

επιστολές στο Βήμα στείλαμε
δεν χρειάζεται να το λέμε αυτο
απο εκει και πέρα ομως τι κάνουμε?

περιμένουμε να πάνε οι ανώνυμοι με τους φερετζέδες να στηθούν στο Απέναντί Πεζοδρόμιο της ΔΟΛ???
χαχαχ ωραιο!!

stassa είπε...

Καλέ, να μιλάμε όλοι, δεν είπα εγώ όχι (φτάνει να μη γίνεται χάβρα και να βγάνετε όλοι το σκασμό όταν μιλάω εγώ :P)

Απλά ο Εφήμερος μας τη λέει συνέχεια οτι "εσείς εκεί οι Έλληνες" κι "εμείς εδώ στην Αμέρικα". Εγώ δεν έχω πει ποτέ "κοίτα τί γίνεται στην Αγγλία να μάθεις πώς κάνουνε τη δουλειά, βλάχο Ελληναρά". Γιατί αυτό είναι άδικο, κυρίως επειδή κι οι ξένοι μη νομίζεις οτι τα καταφέρνουνε και πολύ καλύτερα... Το μαλλιοτράβηγμα συγκεκριμμένα δεν είναι προνόμιο του Έλληνα. Σε καμμία περίπτωση.

Μη σου πω οτι από μια άποψη, ακριβώς επειδή είμαστε πιο βλαχάρες χωριάτες εμείς εδώ (εκεί, Ελλάδα) κι είναι μικρότερο το μέρος κι είμαστε λιγότεροι, είμαστε και λιγότερο παρτάκηδες.

Τέλος πάντων εγώ δεν έχω κάνα σκοπό να εγκατασταθώ μόνιμα εδώ. Θεός φυλάξοι!

stassa είπε...

Κι έλα ξεκολλάτε επιτέλους με τον έρβα, τί σας έχει πιάσει; Τον έχετε βάλει όλοι κάτω και τον βρίζετε, μετά πώς θες να λέει οτι δεν είστε κλίκα;

Ο άνθρωπος είπε τη γνώμη του, μπορεί να είναι παρανοϊκός, μπορεί να έχει δίκιο, αλλά τώρα τί σκέδιο αντίλογος είναι να τον κράζετε "μωρή κρυφή" κλπ;

pisoglendis είπε...

stassa exeis dikio mias kai then einai krifi ti tin leme krifi..

klika einai aftos kai ta anonima psevdonima ta opoia ta misa einai dika tou ...

telos pandon an isoun edo sto ellada tha katalavaines
tha sta po poli analitika mia mera
exo stoixeia
xartia
ypografes
fotografies..
min anisixeis
ola katagrafondai
kai oi kleftes kai oi pseftes kai oloi!!

os tote apla adiaforoume

kai telos na sou po
oti oloi ksekinisan me megali agapi na diavazoun afto to blog
alla egine endelos fasistiko ..
kai ego to fasismo
kai na min m afinoun na milao
kai na min m afinoun na vrizo tous filous tous
alla na mporoun aftoi na anevazoun sto blog tous osa sxolia theloun opos theloun gia na dimiourgeite mia sigekrimeni endiposi..
e oxi ...

stassa είπε...

Βρε Γιώργο, είτε στο Ελλάντα είμαι είτε στο Αγγλία, το ίδιο πράγμα είναι αφου έτσι κι αλλοιώς η όλη φάση παίζεται μέσα από τα μπλογκ.

Τώρα τί σχόλια αφήνει ο καθένας στο μπλογκ του, είναι προσωπική του υπόθεση. Σιγά το φασισμό. Πώς σου περιορίζει την ελευθερία του λόγου δηλαδή; Αφού αν θες να πεις κάτι, το γράφεις στο δικό σου μπλογκ και δεν μπορεί να σ' εμποδίσει κανείς. Για σένα κιόλας που σε διαβάζουνε πολλοί ισχύει ακόμη περισσότερο. Άσε που εσύ μπορείς να τα γράψεις και στο Screw.

Πάντως κι εμένα με κόβει συνέχεια το Πεζοδρόμιο, τις προάλλες του έστειλα ένα κείμενο που είχα κάνει μια σοβαρή έρευνα για τα μήκη πέους των Βραζιλιάνων μεταναστών στην Αργεντινή, που είναι μες' το περιεχόμενό του και δε την ανέβασε. Κι είναι σημαντικό να τα ξέρουμε αυτά τα πράγματα...

pisoglendis είπε...

eisai thea....axaxaxa

i diafora einai oti ego
sto blog mou then kovo ta sxolia
an mpeis kai me vriseis to afino
allo na exeis ena blog me tis apopseis sou kai oson simfonoun m aftes kai oles tis alles komenes
kai allo na exeis tis apopseis olon
kai sto periodiko
afino na grafoun oloi
edo o andonopoulos egrapse gia to screw
kai ekraze ena arthro tou screw!1
then eimai kamia kompleksikia...
doksa to theo gamiemai akoma...

pandos eisai theaaa

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget