9/1/10

Πισωγλεντης στο Screw


Μουνόψειρες

Έχω χρόνια να ακούσω γ αυτές
Άραγε τι να έχουν απογίνει?
Η πρώτη μας επαφή ήταν στο σπίτι του Λευτέρη
Με πήρε τηλέφωνο φωνάζοντας υστερικά.
Ούτε και εγώ μπορούσα να καταλάβω
γιατί φαγουρίζεται και τι είναι αυτά τα μαύρα σημάδια στο δέρμα του.
Φτάσαμε στα επείγοντα τρομοκρατημένοι
Γιατροί και νοσοκόμοι μας κοίταζαν περίεργα.
Ψείρες σώματος ήταν το πόρισμα.
Τα μαύρα στιγματάκια τελικά είχαν πόδια και κουνιόντουσαν.
Μόνο που δεν λιποθύμησε η φίλη ....

Μετά το Λευτέρη θα γινόντουσαν επισκέπτες στο δέρμα
του Δημήτρη της Αναις του Νίκου του Ανέστη και του Γιάννη.
Κάποτε θα τις κολλούσα και εγώ.

Σαν μουνόψειρες είναι γνωστές ,
εμείς δεν είχαμε καμία σχέση με το μουνί και δεν ξέραμε πως να της πούμε.

Χρόνια έχω να ακούσω γ αυτές.
Μάλλον πέσανε θύματα της καθαριότητας και της καλής υγιεινής σώματος
που εφαρμόζουν οι σημερινοί άντρες.


Υποθέσεις

Πάντως αν ήσουν γυναίκα εσένα θα παντρευόμουνα είχες πει κάποτε.
Δεν ξέρω αν τα λόγια εκείνα τα πήρες αψήφιστα.
Δεν μπορεί να φανταστείς τι όνειρα φτιάξαν εκείνες οι λέξεις στο κεφάλι μου.
Τι θα έλεγες άραγε τώρα που μπορούν να παντρεύονται και οι άντρεςμεταξύ τους?.
Το ξέρω οτι άλλο εννοούσες με εκείνο το “εαν”
παρεξήγησα κάπως τα λόγια σου...
αλλά σε μια υποθετική περίπτωση
άσε με να κάνω και εγω υποθετικά όνειρα.


Κάποτε στα τζουρά

Κατέβηκε στις τουαλέτες.
- Θέλεις να μου πάρεις μια πίπα?
Δώσε κανένα ψιλό να πάρω εναν καφέ μετά, του είπε το πρεζόνι.
Δεν τα συνήθιζε κάτι τέτοια, αλλά τελικά ενέδωσε.
Μπήκαν μέσα.
Έβγαλε κάτι ψιλά που είχε και του τα έδωσε.
- Κάτσε να τον πλύνω λίγο να ειναι καθαρός του είπε.
Άνοιξε το καπάκι από το καζανάκι και έτσι όπως αυτό γέμιζε με νερό έβαλε μέσα τον πούτσο του και τον ξέπλενε.
- Τώρα είναι εντάξει
του λέει και του τραβάει το κεφάλι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget