16/1/10

Το screw στον Ταχυδρόμο


H Θεσσαλονίκη που αντιστέκεται

Χρόνια τώρα φανταζόμαστε μια Θεσσαλονίκη που χορεύει λαϊκοπόπ,
χαβαλεδιάζει χαλαρά στην παραλία με φραπέδες,
επιδοκιμάζει το λαϊκισμό και αντιστέκεται στον εκσυγχρονισμό.
Δεν είναι όλα ψέματα. Αλλά δεν είναι και όλη η αλήθεια.
Στα «υπόγεια εργαστήρια» της πόλης, σύμφωνα με τον ποιητή της Μάρκο Μέσκο,
ζουν και δημιουργούν δεκάδες γκρουπάκια.
Καλλιτέχνες, μουσικοί, ερευνητές, designers,
που εσχάτως προσθέτουν στις περγαμηνές τους και διεθνείς διακρίσεις.
O «Τ» συνάντησε ορισμένους από τους πιο χαρακτηριστικούς εκπροσώπους
αυτής της πόλης.
Κάντε κλικ εδω για να δείτε το κείμενο

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

..Και τωρα τι;Εισαι εσυ και καλα "αντιστασιακος";;;Οκ προσκυναμε...

..αχ κανε μας τη χαρη...

pisoglendis είπε...

οχι και τοσο ανώνυμη κουκλα μου ...
αν ηταν η ζήλεια ψώρα.. θα την είχες άσχημα..
και κατα δεύτερο ποιος σου ειπε μωρη γελοια οτι ειμαι αντιστασιακος?
και ποιος σου ειπε να με προσκυνησεις
κανε μου εσυ τη χάρη...ανόητη

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Εύγε σε'σενα και στους υπόλοιπους συντάκτες και συνεργάτες!!!Χαίρομαι αφάνταστα ...και εις ανώτερα :)))

Leviathan είπε...

bravo vre pisoglendi mou!!!! ade euxomai kai akomi kalitera!!! :) filiaaaa! :) :)

pisoglendis είπε...

efxaristo paidia !!

Ανώνυμος είπε...

Κουτοπονηρε Πισωγλεντη ειμαι βεβαιος οτι κατι τετοιο περι ζηλειας και ψωρας θα πεταγες...
Μιλαμε για τυπικο προμο photoshooting Κωστοπουλικης αισθητικης δηθεν ψαγμενο και ποιοτικη αντιπαραθεση στη κοινωνικη και πολιτιστικη παρακμη που βιωνει η πολη(και που ΣΙΓΟΥΡΑ εκει εισαι μερος της και οχι "αντισταση"-μη χεσω).
Ουσιαστικα ειναι καθαρα επαγγελματικη Promotional καταχωρηση.
Και τις μαλακιες περι αντιστασης
να τις αφησεις για κανα βλαχακο που θα τσιμπησεις στις τουαλετες των ΚΤΕΛ...

pisoglendis είπε...

ανώνυμη φίλη μου σ αγαπώ..
και τη γνώμη σου την γράφω στα παπάρια μου..
δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με την τρέλα σου
που εσυ εισαι η ανώτερη και θα σχολιάσεις τα Νέα και τον Ταχυδρόμο

και αν δεις στο κειμενο μου δεν λέω οτι κάνω αντίσταση ...

οσο για τις πίπες στα ΚΤΕΛ
ειμαι περίφανος για ολα οσα κανω
και οχι ομοφοβικός και κομπλεξικός σαν εσένα..
εσυ μείνε αγάμητη κούκλα μου
εξου και τα νεύρα σου..

UnKnownX είπε...

Ανώνυμε είσαι αξιολάτρευτος!

Έχεις απόλυτο δίκαιο...
απορώ δηλαδή τι θέλει να πει ο ποιητής; Επειδή παίρνει πίπες στις τουαλέτες των ΚΤΕΛ πρέπει να του πούμε και μπράβο; Όχι βέβαια!

Μπράβο λέμε σε όσους δεν παίρνουν πίπες (για τους δικούς τους λόγους) και μένουν μια ζωή αγάμητοι και στερημένοι. Διατηρούν όμως επίπεδο... γιατί ως γνωστόν όποιος κάνει σεξ, πίπες κτλ... έχει χαμηλό επίπεδο. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Πόσο μάλλον όταν αυτές οι πίπες γίνονται στα ΚΤΕΛ. Πόσος ξεπεσμός πια.

Από την άλλη έχω να σου πω ότι καλά κάνεις και δεν κάνεις πίπες (ιδιαίτερα δε, στα ΚΤΕΛ) καθώς όπως γνωρίζεις υπάρχει η πιθανότητα να σου φύγει η μασέλα και να γίνεις ρεζίλι. Άσε που αν διαδοθεί ότι σου έφυγε η μασέλα στην διάρκεια του πεοθηλασμού θα γίνεις δύο φορές ρεζίλι και θα χάσεις και τους πελάτες σου καθώς θα σε περάσουν όλοι για κομπογιαννίτη.

Οπότε καλά κάνεις και δεν κάνεις πίπες. Άσε τα τεκνά για αυτή... την τελευταία αδερφή με το ψευδώνυμο pisoglentis!

Προσωπικά απορώ κιόλας που ασχολήθηκες με ένα τόσο ποταπό άτομο... μόνο και μόνο από το ψευδώνυμο καταλαβαίνεις με τι άτομο έχεις να κάνεις.

Ανώνυμε έχεις απόλυτο δίκαιο!
Σε αγαπώ.

pisoglendis είπε...

αηδιάζω και μόνο στην σκέψη για να μην πω οτι θλίβομαι
οταν ενας γκέη θεωρεί υποτιμητικό οτι ενας αλλο γκέη κάνει πίπες...
αυτη ειναι η διαφορά μας ανώνυμε..
οτι εγω κάνω πίπες..
και εσυ της καταδικάζεις .

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget