29/3/10

Έρωτας



Κοντεύω να τρελαθώ από το πρωί..
Χτες το βράδυ είδα ένα όνειρο
σαν αυτά που λες ότι δεν θα τελειώσουν ποτέ.
Είδα διάφορους φίλους που μου πρότειναν
να βγούμε και εγώ τους είπα οτι θα πάω σπίτι.
Στην διαδρομή λοιπόν συναντάω ένα αγόρι
το οποίο ούτε ξέρω ούτε γνωρίζω αν υπάρχει
Πήγαμε σπίτι
μιλούσαμε
αγκαλιαζόμασταν
κάναμε έρωτα
κλαίγαμε από ευτυχία
Είναι κάτι που δεν μπορώ να σας περιγράψω
Η αίσθηση , τα λόγια που ανταλλάξαμε
Ξυπνάω το πρωί σήμερα
και ανακαλύπτω ότι ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΟΣ
Δεν μπορώ να ξεκολήσω το μυαλό μου από το χτεσινό όνειρο
συν ότι έχω όλα τα συμπτώματα της καψούρας.
Δηλαδή με λίγα λόγια ερωτεύτηκα
έναν τύπο από ένα όνειρο που δεν υπάρχει πουθενά.
Πάω καλά?
Εχω μάλλον άμεση ανάγκη απο έρωτα...

23 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφού δεν θέλεις να ακούσεις και Πάριο είσαι μια χαρά, μην ανυσυχείς.
-αι κομμωταί-

pisoglendis είπε...

tora Pario akouo!!
Kala poios itan aftos sto oneiro?
na erthei amesos...

bear είπε...

Αχ Γιωργάκι μου φαίνεται σιγά σιγά τρελαίνεσαι. χαχαχα

pisoglendis είπε...

bear
μπορει να μην ειναι σιγα σιγα
αλλα πολυ πιο σύντομα

ο πεινασμένος καρβελια ονειρεύεται

bear είπε...

Αυτά έρχονται από μόνα τους.

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑΑ σοβαρή περίπτωση... θα συγκαλέσω έκτακτο συμβούλιο όλες τις επιστημόνισσες...
-αι κομμωταί-

Hfaistiwnas είπε...

Τι να σου πω.. δεν μου έχει τύχει κάτι παρόμοι..

pisoglendis είπε...

poies epistimonises tha parevrethoun?

Ego mei mihi me (a) me είπε...

Δεν υπάρχει το πρόσωπο!
Ερωτεύτηκες τον εαυτό σου.Γι αυτό δεν θυμάσαι τα χαρακτηριστικά (όπως δεν μπορούμε να έχουμε στον ξύπνιο μια αποτυπωμένη εικόνα για τον εαυτό μας έτσι και στα όνειρα)
Τόσο καιρό ήσουν απασχολημένος με τις ζωές των άλλων (Είδα διάφορους φίλους που μου πρότειναν
να βγούμε).Όταν αποφάσισες να ασχοληθείς με τον εαυτό σου(τους είπα οτι θα πάω σπίτι) σε ερωτεύτηκες.Απόδειξη το γεγονός ότι μονάχα εσύ γνωρίζεις τι σε ευχαριστεί πνευματικά (μιλούσαμε κλαίγαμε από ευτυχίαΗ αίσθηση , τα λόγια που ανταλλάξαμε) και σωματικά (αγκαλιαζόμασταν
κάναμε έρωτα).Έτσι μονάχα εξηγείται πως ερωτεύτηκες χωρίς πραγματική επαφή.Εξάλλου δεν είναι τυχαίο ότι πήγατε σπίτι σου !
Ο γιατρός προτείνει να ασχοληθείς με τον εαυτό σου, να τον γνωρίσεις καλύτερα (και γιατι όχι αυτό μέσω μιας σχέσης; ;) )

sCaTterBraiN είπε...

υπέροχο όνειρο - σίγουρα κάτι σημαίνει, έστω και σαν ανάμνηση.

Aunt Donna είπε...

παει μωρη πουστογρια χαζεψες και συ.Να κανεις τα κουμαντα μωρη εσυ που εισαι δυκτιωμενη αδερφη να ανοιξουμε ενα Gay γηροκομειο που θα το πουμε "Το Ροζ Φλαμιγκο"[λες και υπηρχε καμια περπτωση το Φλαμινκγο να ειναι πρασινο ας πουμε]και να μαζευτουμε ολες εκει γιατι το χανουμε σιγα σιγα ολες μας
[καλα ρα μαλακα μη χτυπας ερωτευμενος εισαι σκαω!]

Elementstv είπε...

Ego mei mihi me (a) me ouaou μου αρεσε πολυ η ερμηνεια σου.Δεν ξερω αν ισχυει αλλα ηταν τελεια!

DiViNe__ είπε...

Συμφωνώ με Element!
Αν ισχύει τότε pisoglenti είσαι και πολύ ψώνιο :PPPPP

Ανώνυμος είπε...

Η αγαμία έχει τις συνέπειές της (χιχιχι)

ΤΟ ΛΑΓΩΝΙΚΟ

pisoglendis είπε...

Ego mei mihi me (a) me

εχω πάθει σόκ...
εχω αρχίσει να σε αγαπώ..
προσβλαμβάνεσαι...ααχαχαχ

μπορει να εχεισ δίκιο
διότι το διάστρεμα κατα κάποιο τρόπο με ανάγκασε να συναναστρέφομαι τον εαυτό μου ...και ισως πρέπει να αρχίσω να τον αγαπάω..

pisoglendis είπε...

sCaTterBraiN

δεν ξέρω αν έχει σημασία η παίζει ρόλο οτι είδα τον πρώην μου που τα είχαμε 3 χρόνια
και αρχίσαμε τα
θυμάσαι εκείνο
θυμάσαι το άλλο

pisoglendis είπε...

Aunt Donna

σιγα μην προλάβεις να γεράσεις αχαχαχ

pisoglendis είπε...

DiViNe__

γιατι ψώνιο ?
ο έρωτας ειναι κάτι πολύ γενικό

pisoglendis είπε...

Λαγωνικό
αγαμία??
τι σημαίνει αυτή η λέξη?

Ego mei mihi me (a) me είπε...

Είναι καθήκον μου :D

suncitizen είπε...

Δεν είναι τίποτε περισσότερο απο δαιμονικές επιρροές που θέλουν να σε βάλουν να αμαρτήσεις τη Μεγάλη Εβδομάδα.
Τέλος!

pisoglendis είπε...

kathikon sou?

pisoglendis είπε...

suncitizen
simfona me ta pistevo kai tous nomous tis ekklisias amartano kai amartanoume kathe mera
min ksexnas p.x oti to sex epitrepete triti kai pempti mono se pandremena zevgaria...

tha ta diavaseis kai sto screw pou erxetai ti deftera

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget