16/3/10

Λίγη μαλακία , μουσική και ο Κώστας Χατζης




Δύσκολο πράγμα να μην μπορείς να περπατήσεις
και να είσαι καθηλωμένος στο κρεβάτι.
Προσπαθώ να βρω δημιουργικά πράγματα να κάνω
Είμαι συνέχεια στο ιντερνετ
κάνω τις δουλειές μου
αλλά και διαβάζω ειδήσεις και μπλόγκ
εχω τα βιβλία ,
και λίγη μουσική.
Αυτήν η βραδύτητα που τόσο ανάγκη θα έπρεπε να την έχουμε όλοι
μου δημιουργεί και τύψεις.
Έπρεπε να τρέχω να δουλεύω κτλ κτλ.
Ανακάλυψα όμως ότι τελικά αυτός ο υποτιθέμενος χαμένος χρόνος
είναι πάρα πολύ χρήσιμος και δημιουργικός
Ανακαλύπτω πάλι τον εαυτό μου
τα πράγματα που αγαπούσα
αυτά που δεν έδινα και τόση σημασία
Επαναπροσδιορίζομαι
και κάνω ένα καλό reloaded
Πιστεύω ότι κάτι πολύ καλό θα βγει ..στο τέλος


Μέσα σε όλα αυτά έχω πάθει μια ψύχωση με το Κώστα Χατζη
σαν να μην τον έχω ακούσει ποτέ.
Δεν ξέρω γιατί τα τραγούδια του μου ακούγονται τόσο επίκαιρα
με ευφυΐα γραμμένα και τραγουδισμένα με ψυχή.

Σπουδαίοι άνθρωποι αλλά...
Ζητείται φίλος
Όταν κοιτάς από ψηλά
Ύστερα ύστερα
Όταν φεύγουν τα τρένα
και τόσα άλλα.

Σήμερα δε στο youtube ανακάλυψα ότι υπάρχει ένα τραγούδι που μιλάει για τον Μάριο την τραβεστι.
Το άκουσα και ξετρελάθηκα
και το μοιράζομαι μαζί σας

8 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

περαστικά σου και γρήγορα!
ευκαιρία και για ξεκούραση. :)

Leviathan είπε...

ligos xronos me ton eauto mas einai pada xrisimos...pano ap ola omos na gineis grigora kalaaaaa! filiaaa! :)

Aunt Donna είπε...

Λες να αναφερετε για τον Μαριο Βεανο που μεσουρανησε ως τρασετα στις πιστες τη Δεκαετια του 80?
Διαβασε το Αυτη η νυχτα μενει του Θαναση Αλεξανδρη για περισσοτερες και καταπληκτικες λεπτομερειες..

pisoglendis είπε...

theia εκεινος ο Μαριος ηταν τραγουδιστής και αγοράκι ομως
δηλαδή δεν ειχε γινει τραβεστι ποτε
ετσι θυμαμαι εδω μιλάει για μια τραβεστι που κανει πιάτσα
και δεν ξέρω αν ειναι και αληθινη ιστορια

DiViNe__ είπε...

Χμ... εδώ πάντως συμπάσχουμε!
Άρρωστος και εγώ, και κάνω μια από τα ίδια :)

Thomas Xomeritis είπε...

Περαστικά σου...

pisoglendis είπε...

Σ ευχατιστώ πολύ ξωμερ
τι κάνεις?
ολα καλα?
ποτε ερχεσαι?

somebody είπε...

酒店經紀人,菲梵酒店經紀,酒店經紀,禮服酒店上班,酒店小姐,便服酒店經紀,酒店打工,酒店寒假打工,酒店經紀,酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工經紀,制服酒店經紀,專業酒店經紀,合法酒店經紀,酒店暑假打工,酒店兼職,便服酒店工作,酒店打工,酒店經紀,制服酒店經紀,酒店經紀
,

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget