7/3/10

Πισωγλέντης στο Screw


Νίκος
Ξεκίνησε να βάζει μουσικές
Τ αγαπημένα του συγκροτήματα , punk , rock και ένα ελληνικό το «Μοναξιά μου όλα».
Μιλήσαμε για τα πάντα.
Ξεγυμνώσαμε την ψυχή μας.
Τελείωσε το κρασί .. και τα τσιγάρα.
Ήταν 8 : 00το πρωί.
Μ αγκάλιασε ….
Συνέχεια δεν υπήρξε ούτε εκείνη την ημέρα ούτε ποτέ.
Ο Νίκος ήταν στρέητ
Και εγώ βαριά καψουρεμένος.

Στέλιος

Το είδα από την είσοδο να μπαίνει στο «Λαικόν» με τον κολλητό του και την Λαμπάντα.
- Τι με κοιτάς έτσι καλέ?? Ο Στέλιος είμαι .. η Στελίτσα.
Άστα φίλη άρχισα και εγώ να βγαίνω.
Στην αρχή ντρεπόμουνα λίγο αλλά εντάξει. Έβαλα και αγγελία . Έχω μαζέψει πολλά λεφτά.
….πω πω μωρή είμαι πολύ μαστουρωμένη.
Έκανα να φύγω …με σταμάτησε.
- Θυμάσαι όταν σε πρωτογνώρισα? Στο σταθμό? 16 ήμουνα ….με ρώτησες τη σκέφτομαι να κάνω μετά το σχολείο και σου είπα ότι θέλω να γίνω γιατρός.
άρχισε να γελάει στριγγλίζοντας
- Όπως βλέπεις φίλη …σκατά τα έκανα.

Η ταινία ο Άγγελός και ο Νίκος

Μόλις είχε τελειώσει ο «Άγγελος» του Κατακουζηνού και σηκωθήκαμε από το κρεβάτι μου διασμένοι.
Νοικιάσαμε την ταινία από το aza και μαζεύτηκαν όλοι.
Ο Νίκος ο Λευτέρης η Νανά η Ντέζη και πιάσανε από μια γωνία στο κρεβάτι μου.
Οι συζητήσεις έδιναν και έπαιρναν.
Δεν μιλούσα καθόλου … το έργο με άφησε με μια μελαγχολία και μια αίσθηση θλίψης.
…μέρες αργότερα ίσως μιμούμενος την ταινία ο Νίκος κατάφερε να αγοράσει στερεοφωνικό , ρούχα , παπούτσια , μηχανάκι να ξεπληρώσει 3 ενοίκια … με τα λεφτά της Νταίζης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget