18/4/10

Ειπα εγω οτι ειμαι ο Ψωμιάδης??


Καλέ γιατί ειπε ο Νομάρχης
Εγω δεν ειμαι πισωγλέντης?
Φυσικά και δεν ειναι.
Ο πισωγλέντης ειμαι εγω!!

Ομοφυλοφιλική - Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδα
Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο
Αρ. Απ.: 4126/2004
Τσαμαδού 13, 10683 - Αθήνα www.olke.org - info@olke.org
Τηλ: 6947434353

Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Απαράδεκτες Δηλώσεις Π. Ψωμιάδη
Το πρόσφατο Συνέδριο της ΕΝΑΕ εξελίχτηκε σε κρας-τεστ δημοκρατικών αντιλήψεων και ρητορικής μίσους για υψηλών προδιαγραφών αντοχή όταν τον λόγο πήρε ο Νομάρχης Θεσσαλονίκης κ. Παναγιώτης Ψωμιάδης (http://www.e-aftodioikisi.gr/default.aspx?pageid=2890).
Βέβαια, ο κ. Ψωμιάδης μας είναι γνωστός τόσο για την γλαφυρότητα του λόγου του όσο και για τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί κάθε φορά που σχολιάζει ζητήματα ομοερωτικού σεξουαλικού προσανατολισμού και ταυτότητας φύλου. Στην παρούσα περίπτωση κτύπησε για άλλη μια φορά τα τύμπανα του πολέμου όταν έθεσε το ερώτημα: «Τι θα γίνει στην περίπτωση που ο αντιπεριφερειάρχης αποδειχτεί κλέφτης, ψεύτης ή ομοφυλόφιλος;» Δυστυχώς, το παράδειγμα που χρησιμοποίησε για να δηλώσει την αντίθεση του στο Σχέδιο Καλλικράτης, μόνο άστοχο, άνευρο και άσχετο με την ουσία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί.
Ο ψεύτης και ο κλέφτης, κ. Ψωμιάδη, τον πρώτο χρόνο χαίρονται γιατί ο, μεν, πρώτος θα αναζητά μετά ψηφοφόρους ως ένας άλλος Μαυρογυαλούρος, ο, δε, δεύτερος θα αντιμετωπιστεί ως παραβάτης του Κοινού Ποινικού Δικαίου.
Δυστυχώς, φαίνεται ότι μπλέξατε θέματα νομικής φύσεως με τον σεξουαλικό προσανατολισμό, ενάγοντας την εκλογή ενός ομοφυλόφιλου στην Τοπική Αυτοδιοίκηση στην ίδια κατηγορία με τον ψεύτη και τον κλέφτη. Άτοπος ο συσχετισμός, όπως άτοπο και το παράδειγμα του ανδρισμού που προβάτατε με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης σας:
«Εγώ δεν είμαι πισωγλέντης»!
Να υποθέσουμε, κ. Ψωμιάδη τι; Ότι καλείστε να συμμετάσχετε σε μια κρίσιμη συζήτηση για την αναδιάρθρωση του διοικητικού χάρτη της χώρας, κι εσείς καταπιάνεστε με τον σεξουαλικό προσανατολισμό του προσώπου που ενδεχομένως θα αναλάβει την υπερνομαρχία;
Είναι ντροπή να κρίνεται η ικανότητα ενός ανθρώπου ν’ ανταποκριθεί στα καθήκοντα μιας θέσης στην Τοπική Αυτοδιοίκηση με όρους ομοφυλοφοβικούς που παραπέμπουν στην έκδοση πιστοποιητικού σεξουαλικών φρονημάτων!

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΛΚΕ

3 σχόλια:

stassa είπε...

Αληθεύει που είπε "εγώ δεν είμαι πισωγλέντης, είμαι λεβεντομαλάκας";

Ephemeron είπε...

Η φωτο ολα τα $$$$ λεφτα!!!
Ποιος εχει κανει window design???

Μα ηταν ποτε δυνατον ο νομαρχης να ηταν "pisoglendis" ???
Οτι θελουμε λεμε τωρα...

Ανώνυμος είπε...

Το πολύ αντριλίκι να φοβάστε γιατί συνήθως υπάρχει για να κρύψει κάτι άλλο.... you know what.

ΤΟ ΛΑΓΩΝΙΚΟ

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget