10/4/10

Το ημερολόγιο μιας εθελόντριας



Δεν έχω κλείσει χρόνο στην Αθήνα, την πόλη που τελικά είναι δύσκολο να αποφύγεις όταν είσαι ΛΟΑΤ άτομο στην Ελλάδα και πλέον η ζωή
μου μοιάζει τόσο εκπληκτικά πιο εύκολη, δραστήρια και γεμάτη.
Ζώντας όλη μου την ζωή σε μικρές επαρχιακές
πόλεις, η όποια πολιτική μου δράσηκαι ενέργεια
είχε συγκεκριμένα κανάλια στα οποία μπορούσε να διοχετευτεί.
Αν και out and proud (πρέπει σύντομα να βρούμε μια ανάλογη φράση
στα ελληνικά) η γύρω μου κοινωνία ήταν αποκλειστικά
και μόνο ετεροκανονική γιατί μόνον αυτή μπορούσα να δω.
Όποια άλλη κατάσταση αφορούσε, μόνο, ένα πολύ μικρό κύκλο γύρω μου.
Το καλοκαίρι του 2007 πήγα στο Athens Pride.
Στα 26 μου χρόνια βρισκόμουν για πρώτη φορά μέσα σε ένα
πλήθος ομοίων μου.
Η ενέργεια όλων αυτών τους περήφανων ανθρώπων
μπρος στη Βουλή, με συνεπήρε σε μια θαυμάσια μέρα.
Γυρίζοντας στην Χαλκίδα, όπου τότε έμενα, συνειδητοποί-
ησα πως ήταν η πρώτη μου φορά που
εγώ, η τζιβιτζιλού εδώ και 13 χρόνια, κατάλαβα πραγματικά ποιοι είναι οι ΛΟΑΤ.
Είναι ακριβώς οι ίδιοι άνθρωποι που συναντώ στην λαϊκή και
στο σχολείο. Έχουν παιδιά, συντρόφους (που πρέπει να βγουν στο εξω-
τερικό για να παντρευτούν) είναι γραβατωμένοι και αναρχοαυτόνομες, είναι γεροί και νέες (μερικές εξ αυτών,βέβαια, πάρα πολύ ωραίες). Και αυτά για πρώτη φορά δεν τα ήξερα γιατί ταείχα διαβάσει ή δει στην τηλεόραση,τα ήξερα γιατί ήμουν
και εγώ ανάμεσα τους. Γι’ αυτό είμαι εθελόντρια στο Pride, γιατί θέλω αυτή την ενέργεια που εγώ πήρα να τη γυρίσω σε όλους όσους βρεθούν εκεί.
Η ορατότητα δεν είναι πάρα το πρώτο βήμα και δεν είναι καθόλου αυτονόητο.
Για να γίνεις εθελοντής/ρια γράψε μας
στο ethelontismos@athenspride.eu ή πάρε με τηλέφωνο στο 699 51 07 527
Παρασκευή Δημούδη (μετά τις 14:00
πριν κοιμάμαι).
Δεν χρειάζεται να μένεις στην Αθήνα για να βοηθήσεις
αρκεί να είσαι εδώ στις 5 Ιούνη.
Έλα να το Ζήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget