8/4/10

Ολη η συνέντευξη του Κώστα μαζί με φωτογραφίες








Φωτογραφίες: Studio 43
(Νεκτάριος Μπασδέκης, Μανώλης Δάσκαλος)
Μακιγιάζ: Χριστουλάκη Μαρία (6946003080)
Ρουχα: Romina, Αγ. Θεοδώρας 10

Ευχαριστούμε το εστιατόριο Mamisio για την φιλοξενία.

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Ευαγγελίδη




1. Έχεις δώσει ποτέ άλλη συνέντευξη σε γκέι περιοδικό?

Νομίζω πως είχα δώσει στο Δέον. Είχα κάνει φωτογράφηση για το Δέον αλλά δεν θυμάμαι αν συνοδευότανε από συνέντευξη , νομίζω όμως πως ναι είχα δώσει συνέντευξη στον Πωλ Σοφιανό πριν το παιχνίδι ,πριν το 2004

2. Όταν λες το παιχνίδι τι εννοείς παιχνίδι?

Τo fame story 2 ,ένα reality με μουσική ταυτότητα που είχε γίνει το 2004.
Για καλή μας τύχη το Fame story 2 ήταν το πιο πετυχημένο reality της ελληνικής τηλεόρασης και είχε πιάσει πάρα πολύ μεγάλα νούμερα που δύσκολα θα ξεπεράσει άλλο παιχνίδι

3. Πως περάσατε εκεί?

Εγώ πέρασα πάρα πολύ ωραία. Δεν περνάμε όλοι το ίδιο. Άλλοι περάσανε καλά άλλοι άσχημα ,άλλοι καλύτερα. Όταν ρωτάς έναν παίκτη reality πως είναι μέσα θα ακούσεις από όλους διαφορετικές απόψεις .

4. Εγώ ρωτάω εσένα

Έμεινα 3, 5 μήνες πέρασα πολύ ωραία δεν είχα κανένα πρόβλημα μέσα εκεί , κάποιοι δεν αντέχανε και φεύγανε , εγώ είπα στον εαυτό μου πως είναι σαν να πας στρατό ξανά

5. Είχες πάει στρατό δηλαδή

Ναι είχα πάει … και είπα ότι απλά θα υπάρχουν κάμερες εκει.

6. Ο στρατός ήταν εξίσου καλός ?

Για μένα ο στρατός ήταν μια εμπειρία ζωής , ήθελα πολύ να πάω , δεν πήρα ποτέ αναβολή πήγα με την μία. Ήθελα πολύ ήμουν στρατόγκαυλος που λένε.

7. Μιλάς σε ένα άνθρωπο που απ την παιδική ηλικία σιχαινόταν το στρατό. Έλεγα δεν θα πάω , δεν πήγα

Όχι εμένα μου αρέσει ο στρατός, μου άρεσε γιατί είναι ένας τρόπος να μπεις στην κοινωνία πιο σωστά.



8. Δηλαδή αυτό που λέμε σε κάνει άντρα?

Όχι από αυτή την έννοια αυτά είναι μαλακίες..άκου να σε κάνει άντρα , γυναίκα μπορεί να σε κάνει (γέλια)

9. Εσένα τι σε έκανε?

Μπήκα σε μια παρέα παιδιών που δεν ήξερα ,πολύ διαφορετικά μεταξύ τους από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα , φτωχοί , πλούσιοι , αγράμματοι , Βλάχοι, μορφωμένοι , όμορφοι άσχημοι.
Και είναι πολύ ωραίο όλοι αυτοί να συνυπάρχουν σε ένα δωμάτιο και να μπορείς με όλους να επικοινωνήσεις εξίσου καλά .
Για μένα ο στρατός αυτό είχε και τίποτα άλλο.
Όλα τα άλλα τα μαθαίνεις μέσα σε μερικές μέρες και μπορείς να πάς να πολεμήσεις.
Έτσι και στο fame story να τραγουδάς και όλες τις τεχνικές εντάξει το μαθαίνεις.

10. Ποιο είναι λοιπόν το δευτερογενές όφελος του στρατού και του παιχνιδιού αφού τα τεχνικά τα μαθαίνεις αμέσως

Του στρατού είναι ότι βρίσκεσαι με πολλών ειδών διαφορετικούς ανθρώπους στον ίδιο χώρο μαθαίνεις να συνυπάρχεις να επικοινωνείς να επιβιώνεις
Μπαίνεις σε μια μικρογραφία της κοινωνίας και μαθαίνεις να ελισεσε εξελισεσε να επικοινωνείς να μιλάς να τους δέχεσαι όλους .
Μια εκπαίδευση ζωής .
Και το fame εκτός από τα τεχνικά ήταν μια πόρτα για να μπορέσω να ανέβω επίπεδο. Τραγουδούσα χρόνια πριν και το παιχνίδι ήταν η ευκαιρία να φτάσω στις δισκογραφικές.
Είχα στείλει υλικό στις εταιρίες και όλες λέγανε το ίδιο πράγμα
Ναι κάλος αλλά …
Το αλλά ήταν ότι δεν υπήρχε κανείς πίσω μου που να έχει γνωριμίες , λεφτά , ένας μάνατζερ αυτός που θα με βοηθήσει να προχωρήσω.
Και έτσι μπήκα στο παιχνίδι με σκοπό να μπορέσω να κάνω δικά μου πράγματα δισκογραφικά.
11. Κάτι σαν σκαλοπάτι λοιπόν
Πόσα χρόνια πριν τραγουδούσες

Πολλά χρονιά σχεδόν από μωρό.

12. Πότε το νιώθει ένας καλλιτέχνης αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει πάρα πολύ η συνειδητοποίηση του ότι εγώ ναι ,είμαι τραγουδιστής.
Το πρώτο μου τραγούδι το έγραψα τρίτη δημοτικού
13. Γράφεις τα λόγια , τη μουσική?
Στοίχους γράφω δεν είμαι τόσο καλός στην μουσική , γράφω και μουσικές.. Το πρώτο εκείνο τραγούδι το είχα γράψει με την κιθάρα μου και μιλούσε για ένα πενηντάρικο -σε δραχμές βέβαια -που το είχα χάσει και τι θα έκανα που έπρεπε να βγω με την κοπέλα μου και να πληρώσω και για τους δυο.
Φαντάσου ότι στο λύκειο λέω τους δικούς μου καθίστε να σας πω.
Αν δώσω πανελλήνιες θα γράψω καλά και θα περάσω αλλά θα το κάνω για εσάς γιατί εσείς μου δίνετε τα πάντα. Δεν είναι όμως κάτι που με ικανοποιεί και μου αρέσει κάτι που εγώ θέλω
Και λέει ο μπαμπάς μου «ποιος σου είπε ότι θα είμαι ικανοποιημένος αν κανείς κάτι που δεν θέλεις. Θα είμαι ικανοποιημένος αν κάνεις πραγματικά αυτό που εσύ θέλεις. Θέλεις να είναι σκουπιδιάρης ας είναι σκουπιδιάρης».

14. Τυχερός είσαι

Ναι ευτυχώς έχω γονείς προχωρημένους ,μορφωμένους
Είναι κομμάτι ευτυχίας είπε ο μπαμπάς μου να κάνεις αυτό που σ αρέσει να βγάζεις λεφτά από αυτό που γουστάρεις και εγώ αυτό δεν μπορώ να στο στερήσω πες μου τι είναι αυτό που θέλεις να κάνεις.
Και του λέω: θέλω να γίνω τραγουδιστής
Και από την επομένη μέρα ήρθε ένα πιάνο με ουρά στο σπίτι και άρχισα μαθήματα φωνητικής .

15. Οπότε είχες κάνει δουλειές πριν το παιχνίδι αλλά δεν είχες σπάσει το φράγμα των δισκογραφικών

Ακριβώς. Ήμουν πάντα το παιδί που άνοιγε προγράμματα και έλεγε 2- 3 τραγουδάκια στην αρχή. Άντε και μερικά στο λαϊκό κομμάτι του προγράμματος..
Το έκανα πολλές χρονιές και ήθελα εξέλιξη.
Έκανα και μαθήματα φωνητικής.
Έμαθα ότι έγινε το fame story 1 αλλά τότε δεν έδωσα σημασία μέχρι το σημείο που άρχισαν οι καυγάδες τους και άρχισα να το βλέπω λίγο
Και έγινε και ο ντόρος τότε με Πετρελη Ασπα Νινο.
Και ξέρεις πότε πήρα την απόφαση?
Την άνοιξη καλοκαίρι ανάμεσα στο fame story 1 και το 2 εκπληρώνω ένα από τα 3 όνειρα μου και πάω Αμερική

.. Θα μας πεις και τα άλλα δυο μετά βεβαία

Ναι βεβαία
και πάω που λες Αμερική και μένω 5 μήνες τραγουδάω σε ένα μαγαζί στην Νέα Υόρκη, που δεν υπάρχει πια ,μετά από εμάς που ήμασταν το τελευταίο σχήμα έγινε λεσβιαδικο.
Θυμάμαι ότι είναι η eurovision την προηγούμενη μέρα και ξυπνάω και αρχίζω και ρωτάω τι έγινε και ποιος κέρδισε
Και όλοι με κοιτούσαν απορημένοι και λέγανε τι είναι οι eurovision?
Το λέγανε έλληνες και ξένοι και συνειδητοποίησα ποσό μικρή είναι η Ευρώπη φαντάσου πόσο η Ελλάδα και λέω είναι δυνατό αυτό το τίποτα το μικρό να μην μπορώ να το κατακτήσω? Και ένιωσα εκείνη τη στιγμή ότι μπορώ να το κάνω να το κατακτήσω ότι θέλω σκέφτομαι λοιπόν να γυρίσω στην Ελλάδα και να γίνω γνωστός. Άρχισα να λέω στο κόσμο ότι θα μπω στο Fame Story 2. Τρελός ,κανονικά γιατί δεν είχα κανένα γνωστό , δεν με βεβαίωσε κανείς ότι θα μπω απλά το πίστευα εγώ.
Γυρνάω στην Ελλάδα με ένα απίστευτο λουκ μοηκανα κόκκινο μαλλί και σκουλαρίκια στο αυτι στο φρύδι παντού.
Ο μπαμπάς μου δεν με γνώρισε στο αεροδρόμιο και με το που με βλέπει λέει Πιστεύεις ότι έτσι θα τραγουδήσεις σε μπουζούκια στην Ελλάδα?
Έκλεισα αμέσως δουλειά εκείνο το καλοκαίρι με το Πάριο και ήταν το σχήμα από το όποιο έφυγα για να μπω στο παιχνίδι

16. Σε πήραν αμέσως ?

Ναι δεν είχα πρόβλημα. Περνούσα την μια οντισιόν μετά την άλλη
Ξέρεις πως μπαίνεις σε ένα παιχνίδι? Δεν είναι τόσο απλό.
Απαντάς σε 80 ερωτήσεις αρχικά.
Μετά περνάς ψυχολόγους και μετά μουσικά τεστ και οντισιόν
Είναι μια χρονοβόρα και δύσκολη διαδικασία ενός μήνα και παραπάνω με συνεχή πράγματα: εξετάσεις για τα πάντα -πρέπει να είσαι υγιέστατος για να μπεις σε παιχνίδι, Μέχρι υπέρηχο σου κάνουν. Θυμάμαι άτομα να κόβονται στις ιατρικές εξετάσεις για κάποιο λόγο.
Έτσι ήρθε για μένα το fame story

17. Στο οποίο είπες ότι πέρασες καλά και έκανες φίλους

Είπα ότι πέρασα καλά, όχι ότι έκανα φίλους.

Αυτό ήταν έξτρα καπέλο δικό μου ..

Φίλος για μένα είναι πολύ μεγάλη λέξη άσχετα αν έχει 5 γράμματα. Και πώς να γίνεις φίλος με κάποιον τον οποίο συναγωνίζεσαι και ανταγωνίζεσαι εκεί μέσα.
Όλα τα παιδιά μπορεί να ήμασταν μεταξύ μας φιλικοί χαμογελαστοί πάντα όμως στο μυαλό μας υπάρχει ότι όλοι έχουν έρθει για ένα σκοπό και στόχο… και αυτό σε βάζει σε μια διαδικασία διαφορετική
Όταν ερχόταν η ώρα να ψηφίσεις ποιος θα μείνει και θα φύγει υπήρχε μια στρατηγική από πίσω. Ποιος με συμφέρει να φύγει , ποιος μπορεί να με απειλήσει στο μέλλον και λοιπά. Αυτό δεν μπορεί να είναι φιλία για μένα.

18. Φίλους έχεις?

Πολύ λίγους έναν δυο
Παρέες πολλές
Φίλους όχι πολλούς

19. Πως ένιωσες όταν έφυγες από το παιχνίδι

Καταρχήν δεν περίμενα να φύγω. Από τα μηνύματα και τα e mail και την αντίδραση του κόσμου στο πλατό ήξερα τι γινόταν με μένα έξω και υπήρχε αγάπη.
Ήμουν υποψήφιος με την Μαρω εκείνη τη εβδομάδα.
Θα πω τώρα και πράγματα που δεν είπα .. θα τα πω εδώ
Μέχρι τότε η Μαρω δεν υπήρχε στο παιχνίδι. Δεν την ήξερε κανείς .
Είχε αρχίσει το ειδύλλιο με το Καραφωτη αλλά στα πολύ πρώιμα σταδία και έπρεπε να κρατήσουν αυτή.
Μέχρι εκείνη την ώρα δυο άτομα απασχολούσαν το παιχνίδι εγώ και η Καλομοιρα.
Έπρεπε να υπάρξει όμως μια εξέλιξη να γίνουν άλλα πράγματα .
Έπρεπε να φύγω εγώ και να ξεκινήσει το ειδύλλιο με την Μαρω και το Καραφωτη.
Να υπάρχει μια συνέχεια.

20. Άρα πρόβαλαν εκείνη και έτσι εκείνη έμεινε.

Όχι δεν κατάλαβες.
Οι αποχωρίσεις στα παιχνίδια είναι στημένες. Κάνε ότι θέλει η παραγωγή.
Την ημέρα που έφυγα εγώ να σου πω ότι είχα 20% παραπάνω ψήφους για να μείνω
Και δεν το έβγαλα από το μυαλό μου αυτό .
Το έμαθα μέσα από τα άτομα της παραγωγής
Αλλά παρ όλα αυτά δεν με ένοιαζε που βγήκα. Ότι δεν θα ήμουν ο νικητής το ήξερα. Το ήξερα σίγουρα γιατί δεν είχα το βύσμα.
Οπότε όποια στιγμή και να έβγαινα δεν με ένοιαζε γιατί αυτό που ήταν να πάρω το πήρα. Και γ αυτό δε με ένοιαξε, πήρα ότι ήθελα να πάρω από το παιχνίδι την αναγνωσιμότητα.

21. Τι έγινε μετά?

Μετά κατάλαβα ότι η εταιρία heaven δεν με ήθελε.
Η heaven δεν ήθελε επαναστάτες αλλά αρνάκια το ξέρεις αυτό.

Το ξέρω γιατί ξέρω πως είναι η κοινωνία και η κοινωνία δεν θέλει συνειδητοποιημένους ανθρώπους

Έτσι λοιπόν καλός η κακός επειδή δεν είμαι αρνάκι αλλά επαναστάτης κατάλαβα ότι δεν με ήθελε η εταιρία.
Έμεινα για λίγο καιρό γιατί είχαμε την περιοδεία σε όλο το κόσμο με τα παιδιά 12 άτομα.
Όταν τελείωσε ζήτησα να παραιτηθώ και δέχτηκαν και έκανα σε άλλη εταιρία τον πρώτο μου δίσκο. Το «εύχομαι» το 2005 μετά από 2 χρόνια το2007 το «Ρομπότ» και τώρα θα βγει το «Θρίλερ».

22. Τι μουσική κάνεις?

Στους δυο προηγούμενους είναι πολύ εμπορικά τα τραγούδια, κομμάτια φτιαγμένα για να πουλήσουνε ,μπήκα σ αυτό το τριπάκι

..έγινες λίγο αρνί ..

Ναι κάπως έτσι ..τραγούδια που έγιναν για να πουλήσουν έτσι έπρεπε αν και δεν μ αρέσει η λέξη πρέπει αλλά την χρησιμοποιούν οι άλλοι και είναι η τακτική τους. Αλλά και πάλι δεν είναι και τόσο εμπορικά πράγματα είχε και στοιχειά που είναι δικά μου δεν ήταν και τόσο εμπορικά.
Στα εξώφυλλα έχουμε περίεργες εμφανίσεις Ρομποτ ας πούμε και Άγγελος στα δυο και μες τα αίματα στο τελευταίο.. και το έκανα γιατί έτσι είναι οι νέοι σήμερα λίγο ματωμένοι.
Είναι τραγούδια που έκανα για την πάρτι μου να τα ακούω και να καυλωνω.

23. Τι σ έκανε να το κάνεις αυτό το δίσκο, το διαφορετικό

Έχω κάνει 2cd και ξέρω ότι δεν έχω αυτό που πρέπει για να ακουστώ στα ραδιόφωνα.

24. Τι είναι αυτό?

Πολύ χρήμα για να προωθήσεις μόνος σου τα κομμάτια , έναν επιχειρηματία που σε έχει στο μαγαζί του και άρα να σε προωθεί με την προοπτική να του φέρεις στο μέλλον κόσμο η κάποιον από μια δισκογραφική που να σε γουστάρει και να θέλει να σε προωθήσει.
Μόνο έτσι ακούγονται τα τραγούδια η αν το κομμάτι είναι τυχαίο σουξέ
Ένα σουξέ για ένα ανεξήγητο λόγο. Είναι οι άνθρωποι της μιας επιτυχίας
Έτσι λοιπόν συνειδητοποίησα ότι έκανα δυο cd που δεν ακουστήκαν
Ε είπα ότι ούτε αυτή τη φορά θα αλλάξει κάτι γ αυτό θα κάνω πράγματα που μ αρέσουν έμεναΈκανα 18 τραγούδια
16 καινούρια 1 ρεμιξ και 1 παλιό το Ρομπότ μαζί με δυο video clip.
Αν τα ακούσεις θα πεις το παιδί δεν πάει καλά.
Έχω τραγούδι που βρίζει την εκκλησία και τους παπάδες

25. Πιστευεις το θεο
Όχι είμαι άθεος

26. Στην Ελλάδα όταν το δηλώνεις αυτό είναι σαν να βρίζεις το έθνος.

Έχω ένα κομμάτι που βρίζει την show biz.
Έχω ένα που μιλάει για ένα αγόρι το οποίο λέει στη μαμά του ότι είναι ομοφυλόφιλος

27. Και τι λέει η μαμά του?

Τίποτα δεν υπάρχει αντίλογος.
Πιστεύω όμως ότι αυτό το κομμάτι είναι το καλύτερο που έχω κάνει ποτέ.
Υπάρχουν και ερωτικά κομμάτια βέβαια.
Μια ερωτική μπαλάντα σαν μιούζικαλ μιλάει για τα 5 λεπτά τρέλας όταν δούμε το άτομο που αγαπάμε να μας απατάει με άλλον .

28. Σου έχει συμβεί?

Όχι

Είσαι τυχερός
Τότε πως ήξερες και έγραψες γ αυτό

Γραφείς τραγούδια είτε εμπειρικά από πράγματα που σου έχουν συμβεί η από αυτό που παρατηρείς και έχεις ακούσει.
Γενικά είναι ένα cd ιδιαίτερο και ξεχωριστό με περίεργους ήχους που δεν ακούγονται στην Ελλάδα έχει γκοσπελ ροκ μιούζικαλ τζαζ ρεγγε

29. Ποιος έχει γράψει αυτές τις μουσικές?

Ένας πολύ ανερχόμενος συνθέτης που έχει γράψει για μεγάλα ονόματα ο Αντρέας Λάμπρου έχει κάνει πολλές αξιόλογες δουλειές.
Οι στοίχοι είναι όλοι δικοί μου

30. Οποτε και σε εκφραζουν

Ναι είμαι παρά παρά πολύ περήφανος για αυτή την δουλειά
Και σκέφτηκα ότι κοιτώντας πίσω θα κοιτάς πράγματα για τα όποια θα είσαι περήφανος η θα ντρέπεσαι.
Προτιμώ να κάνω πράγματα για τα οποία να είμαι περήφανος και αυτή τη γραμμή θα ακολουθήσω για την δουλειά μου.

31. Θεωρείς ότι τα δυο προηγούμενα δεν σε εκφράζανε ?

Όχι δεν λέω αυτό απλά λέω ότι τότε έβαλα λίγο νερό στο κρασί μου..
Σε ένα δυο τραγούδια ενορχηστρωτικα και σαν στοίχους
Να ξέρεις ότι είμαι από τους λίγους έλληνες τραγουδιστές τους μικρούς που παλεύουν όχι τις φίρμες ότι ήταν τα πάντα δίκες μου επιλογές τα τραγούδια τα εξώφυλλα η σειρά τον τραγουδιών




32. Για να μείνουμε λίγο στα θέματα γιατί βάλαμε παρενθέσεις άλλες
Π.χ περί θεού κάποιοι είναι πιστοί αλλά τα βάζουν με το σύστημα της εκκλησίας εσύ λες ότι είσαι και άθεος.

Υποτίθεται ότι η εκκλησία είναι το μέσω επικοινωνίας με το θεό.
Δεν μπορείς να αμφισβητείς το μέσω και να πιστεύεις στο θεό.
Μου τι σπάει στους έλληνες που πιστεύουν ότι γουστάρουν αυτοί.
Ακούω το Σφακιανάκη προχθές όπου είπε ότι ο χριστιανισμός είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της πατρίδας μου. Όπου έχει γίνει χαμός τι είπε και γιατί το είπε.
Έχω να σου πω ότι δεν υπάρχει πιστός στην Ελλάδα ο καθένας κάνει ότι γουστάρει
Υπάρχει μεγάλη υποκρισία
Γιατί αν κάτσεις να δεις τι προστάζει η θρησκεία να κάνεις και τι κάνουν δεν κάνουν τίποτα. Δεν μιλώ για κάτι γιαγιάδες αλλά για όλους του υπόλοιπους.
Ο καθένας κάνει ότι θέλει και μετά λένε ότι είναι πιστοί
Μεγαλώνοντας ,από φόβο ότι μπορεί να υπάρχει ο θεός και θα πεθάνουν λένε ας ασχοληθώ λίγο παραπάνω.

33. Δεν φοβάσαι το θάνατο και ότι μετά δεν υπάρχει τίποτα

Ο θάνατος είναι το μοναδικό πράγμα που φοβάμαι η για να στο πω αλλιώς δεν φοβάμαι το θάνατο μου γιατί δεν θα είμαι κάπου που θα ξέρω ότι πέθανα .
Στο πουτσο μου που λένε.
Φοβάμαι το θάνατο τον άλλων την απώλεια αυτών που αγαπώ.
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει θεός οι θρησκείες είναι υποκρισία.

34. Είσαι εντάξει με το ότι όλα γίνονται και μένουν εδώ και δεν υπάρχει τίποτα μετά.
Φυσικά και είμαι εντάξει και πιστεύω ότι μετά το θάνατο ο άνθρωπος γίνετε ένα πολύ καλό λίπασμα για το νεκροταφείο γ αυτό τα κυπαρίσσια γίνονται γερά στα νεκροταφεία.
Ο άνθρωπος έχει κατασκευάσει τις θρησκείες.
Έχω και εγώ ανάγκη να πιστέψω σε κάτι.
Να καλύψω τις δίκες μου αδυναμίες
Να έχω κάπου να ελπίζω να φοβάμαι να προσεύχομαι .
Δεν είναι κακό αν έχουν ανάγκη κάποιοι να το κάνουν είναι καλό αν νιώθουν καλύτερα μ αυτό και δεν μπορούν χωρίς αυτό ,ας το κάνουν
Έμενα δεν μ αφήνει η λογική μου δεν μπορώ να υποκρίνομαι ούτε να λέω ψέματα στο εαυτό μου. Ξέρω ότι αν πεθάνω θα γίνω χώμα και κόκκαλα .


35. Αυτό πως σε κάνει να βλέπεις την ζωή. Τι σε συγκινεί σ αυτήν?

Το πάθος. Θέλω να ζήσω έντονα την κάθε μέρα, παθιασμένα ω ς το τέλος το παρόν
Να περνάω καλά όσο μπορώ να χαμογελάω εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι.

36. Έχεις κάποιες αξίες που πιστεύεις? Στην αγάπη στην τιμιότητα?

Πιστεύω στον ερώτα, στην φιλία, πιστεύω στην οικογένεια όσο αφορά το δεσμό γονέων με τα παιδιά αυτό το δέσιμο τι τους μεταδίδει.
Δεν πιστεύω στο γάμο. Όποιος παντρεύεται για μένα είναι ανόητος είτε ετερόφυλος η γκέι γάμος δεν έχει σημασία. Αν δυο άνθρωπο θέλουν να ενωθούν είτε στρέητ γκέη η ότι άλλο δεν υπάρχει κανένας αρμόδιος η ειδικός που να τους το απαγορεύσει και να τους το στερήσει
37. Επί της ουσίας?
Αν θέλουν να είναι μαζί δυο άνθρωποι δε χρειάζεται η υπογραφή σε κανένα πούστη παπά η μαλάκα δήμαρχο.

38. Να πούμε όμως ότι ο γκεη γάμος είναι διαφορετικός γιατί σ αυτή την κοινωνία με τους θεσμούς τους νόμους και τις ανισότητες κάποιοι έχουν λιγότερα δικαιώματα από τους άλλους
Ο γκέι γάμος δεν είναι επί της ουσίας αλλά επί τον δικαιωμάτων

Το καταλαβαίνω αυτό απλά πιστεύω ότι ένα ζευγάρι αν θέλει θα την βρει την άκρη να κατοχυρωθεί

39. Παίζεται αυτό μην το λες με βεβαιότητα. Ο γκέι γάμος άρχισε να συζητιέται την εποχή που θέριζε το έιτζ σε Ευρώπη και Αμερική και που πέθαινε ο ένας σύντροφος και ο άλλος δεν έμπαινε ούτε στην εντατική ούτε καν να πάρει τα πράγματα του μπορούσε. Γ αυτό μιλάμε και όχι για τα συναισθήματα.
Για την υιοθεσία τι έχεις να πεις?

Είμαι πάρα πολύ θετικός. Για μένα είναι πάνω από όλα η αγάπη
Γιατί να μην μπορεί ένα γκέι ζευγάρι να του δώσει αγάπη και να το μεγαλώσει και πολύ καλύτερα από τον οποιοδήποτε.
Βλέπω στρεήτ ζευγάρια να σκοτώνονται και να κάνουν τραγικά πράγματα μπροστά στα παιδιά. Μου είπε μια παρέα τις προάλλες που μιλούσαμε γ αυτό το θέμα «και τι θα κάνει το παιδί αν στο σχολείο το κοροϊδεύουν»
Το μυαλό είναι ένα κομπιούτερ αν μέσα του υπάρχει ότι αυτό είναι διαφορετικό αλλά όχι λάθος είναι σωστό και αν υπάρχει αγάπη το παιδί δεν θα έχει κανένα πρόβλημα .
Είμαι απόλυτα βέβαιος γιατί πάνω από όλα είναι η αγάπη αν το έχει αυτό στο μυαλό του εν παιδί δεν θα έχει πρόβλημα.
Αν ένα γκέι ζευγάρι αγαπιέται και βλέπουν θετικά τι σχέση τους και θέλουν να είναι μαζί χρόνια και να έχουν παιδί ναι να υιοθετήσουν και να πάρουν ένα παιδί που μπορεί να μεγαλώσει σε ορφανοτροφείο γιατί να μην το πάρουν και να του μεταδώσουν αγάπη και να μεγαλώσει φυσιολογικότατα.

40. Για σένα παίχτηκε ένα θρίλερ γύρω από το σεξουαλικό σου προσανατολισμό.
Πως ξεκίνησε?

Ξεκίνησε από την γυμνή φωτογράφιση στο Δέον
Και μια γυμνή φωτογράφιση για μια έκθεση φωτογραφίας στην Νέα Υόρκη με άντρες από όλο τον κόσμο, για την Ελλάδα ήμουν εγω.
Επίσης πήρα το 2002 μέρος στα γκέι καλλιστεία στα οποία βγήκα δεύτερος.
Έτσι ξεκίνησε με αυτή την αφορμή και με υλικό που υπήρχε και το είχαν όλοι στα χέρια τους . Το πήραν τα μεσημεριανά και το παιξανε σαν θέμα.
Είναι διαφορετικό να έχουν υπόνοιες και να άκουσαν φήμες και άλλο να έχουν κυκλοφορήσει πράγματα που μπορούν να τα παίξουν χειροπιαστά.
Και άρχισαν να λένε
Ωχ αυτός που έκανε αυτά μπαίνει σε ένα παιχνίδι
Κοίτα πρότυπο για τα παιδιά μας
Εκείνη την εποχή δεν υπήρχε κάτι στην Ελλάδα και είχαν πέσει όλοι με τα μούτρα στο θέμα αυτό.

41. Εσύ τι στάση κράτησες σ αυτό

Εγώ έχω πει το εξής ότι δεν θέλω μιλήσω για την σεξουαλική μου ταυτότητα αρχικά.
Όσοι με ξέρουν ξέρουν τι είμαι.
Όσοι θέλουν να μάθουν ας έρθουν να με βρουν

Πρόκληση και πρόσκληση

Εγώ είπα λοιπόν ότι ο έρωτας είναι αγγελάκι και τα αγγελάκια δεν έχουν φύλο
Αυτό είχε ξεσηκώσει αντιδράσεις.
Επίσης είχα πει ότι μπορεί να είσαι στρεητ αλλά να βρεθείς μια μέρα με έναν άνθρωποι και χωρίς να το περιμένεις να δεις τα πράγματα αλλιώς ,να σου αλλάξει τα ζωή.
Είπα τότε επίσης ότι δεν είναι αμαρτία ένας άντρας να πηγαίνει με έναν άντρα.
Αμαρτία είναι ένας άντρας να πηγαίνει με μια γυναίκα και να χωρίζει μια οικογένεια το βρίσκω χειρότερο.
Αυτά είχα πει τότε στο παιχνίδι

42. Πιστευεις ότι μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε από τη φύση μας την χρονική στιγμή που ζούμε.

Πιστεύω ότι είναι ανοησία να ασχολούμαστε για την σεξουαλική ταυτότητα τον άλλων.

Είμαστε υποκριτικοί, οι Έλληνες κατηγορούμε τους δίπλα και μετά κάνουμε και εμείς πράγματα ίδια και χειρότερα. Είναι κάτι μάλλον που ξεκινά από παρά παρά πολύ παλιά. Από την τουρκοκρατία δεν εξηγείται αλλιώς. Δεν ξέρω τι φταίει Πάντως σίγουρα κάτι φταίει πάντα υπάρχει λόγος και λόγοι είναι κάτι πολύ παλιό …

43. Για σένα ο έρωτας και το σεξ παίζει μεγάλο ρόλο στην ζωή σου?
Άλλο σεξ άλλο έρωτας. Αν με ρωτούσες αν θέλω να είμαι ερωτευμένος η να κάνω ελεύθερα σεξ θα προτιμούσα να είμαι ερωτευμένος. Ο έρωτας είναι παράνοια και σχιζοφρένεια. Έχει όλα τα καλά και τα κακά του κόσμου. Σίγουρα θα προτιμούσα να είμαι ερωτευμένος από το να έχω καλό σεξ συνέχεια και να είμαι άνετος.
44. Τι σου συμβαίνει συνήθως από τα δυο
Έχω περάσει περιόδους που ένιωθα πολύ ερωτευμένος και περιόδους που ήμουν πολύ ελεύθερος
Είναι καλό να περνάς από όλα τα στάδια και να επιλέξεις τι σου αρέσει περισσότερο.

45. Στο σημείο που βρίσκεσαι τι ψηφίζεις?
Θα σας πω απλά ότι αυτή τη στιγμή δεν είμαι μόνος ..
Δεν θα πω ότι είμαι ερωτευμένος είναι μια σχέση που κλείνει 3 χρόνια και ο έρωτας ξέρεις φεύγει …ο Καρβέλας λέει : Eνα χρόνο το περισσότερο.
Θέλω να σου πω ότι δεν είμαι τρελαμένος όπως τον πρώτο καιρό
Πάντα είμαι τρελαμένος αλλά σε σταδία

46. Όταν τελειώσει ο έρωτας και υπάρχει η αγάπη και δεν υπάρχει πρόβλημα στη σχέση προτιμάς να την κρατήσεις έτσι μεταλλαγμένη με όχι και τόσο πολύ σεξ μια φορά τη βδομάδα ας πούμε σεξ και να έχετε αγάπη η δεν μπορείς και θέλεις έναν άλλο έρωτα. Γιατί εκεί κοντά βρίσκεσαι
Δεν ξέρω δεν μου έχει συμβεί ακόμα . Όλες οι σχέσεις είναι συμβόλαια δεν έχουμε βάλει αυτό τον όρο και δεν το έχουμε συζητήσει. Δεν ξέρω τι θα γίνει αν φτάσουμε εκεί.

47. Εγω ας πούμε σε μια σχέση χωρίς σεξ βαριέμαι . Θέλω η σεξ και σχέση η μόνος μου. Η φιλία που είναι πάνω από τον έρωτα, δίπλα, παράλληλα
Πολλοί λένε ότι ο φίλος είναι πάνω από όλα για μένα είναι λάθος .
Ξέρεις ποια είναι η διαφορά μου ότι ούτος η άλλος ο άνθρωπος σου η σχέση σου πρέπει να είναι φίλος σου.
Αυτό στο μεγάλο έρωτα δεν γίνετε όμως..
Το λέω για μένα μπορεί να είναι χαζό για κάποιους αλλά για μένα τι μεγάλος τι μικρός έρωτας όταν περάσετε τόσα πρέπει πρώτα από όλα να είναι φίλος η σχέση η κοπέλα το αγόρι να είναι ο φίλος που κάνεις σεξ μαζί του.
48. Αρα ο έρωτας είναι μια φιλία με σεξ.
Έτσι το έχω δει έτσι το έχω στο μυαλό μου

49. Είσαι ο άνθρωπος που ονειρεύεται να γεράσει με κάποιον η κάποια
Μου βάζεις δύσκολα τώρα.
Δεν ξέρω .. γιατί είμαι ένας άνθρωπος που θέλω να ζω τα πάντα με πάθος και μια σχέση δεν μπορεί να έχει πάθος ως το τέλος. Το οποίο όμως για κάποιους ίσως και για μένα σε μικρό ποσοστό να είναι το ιδανικό της ζωής μας

Μια σύμβαση είναι και αυτό
Αν υπάρχει ουσία η είναι ρουτίνα κ ανασφάλεια
Και πολλοί φοβούνται να γεράσουν μόνοι

Σου είπα η απώλεια των άλλων

50. Η αρρώστια
Ποια αρρώστια και χαζά?
Δεν φοβάσαι να πεθάνεις ?
Φοβάμαι για την απώλεια των άλλων
Δεν θέλω να πεθάνω βέβαια
Μην ακουστεί έτσι
Αγαπώ πάρα- πάρα πολύ τη ζωή θέλω να ζήσω όσα πιο πολλά χρόνια γίνετε
Απλά θα πρέπει καλός η κακός να συμβιβαστούμε μ αυτό.
Αυτό που φοβόμαστε μας στερεί τις ελευθερίες μας
Και η ελευθερία είναι από τα σημαντικότερα πράγματα μας στην ζωή.
Προσπαθώ οτιδήποτε μου την στερεί μεγάλο μικρό εύκολο δύσκολο να το διώξω από μπροστά μου.
Όπως έκανα με τη θρησκεία το δεσμώτη του ανθρώπου που του στερεί τις ελευθερίες του.
Γ αυτό πολλές μου απόψεις έχουν να κάνουν μ αυτό
Πέτα ότι δεν σ αφήνει να είσαι ελεύθερος

51. Σ αρέσει η καριέρα η φήμη ? Έχει αδρεναλίνη? Το χρήμα?
Είναι διαφορετικά όλα αυτά .. Δεν θα σου πω ψέματα μ αρέσουν αυτά.
Μ αρέσει το χρήμα να έχεις και να ζεις καλά να μην έχεις αυτό το άγχος
Να μπορείς να πάρεις κάτι παραπάνω.
Και φυσικά με αρέσει η φήμη γ αυτό μ αρέσει αυτή η δουλειά.
Δεν θέλω να πω ότι τραγουδώ για την φήμη τραγουδάω γιατί αγαπώ το τραγούδι πάνω από όλα δεν θέλω να το μειώνω έτσι.
Απλά είναι ωραίο να σ αναγνωρίζει και να σ αγαπαει ο κόσμος
Αλλά δεν είμαι και ψώνιο να λέω με ξέρουν είμαι γνωστός.
Όποιος την ψωνίζει είναι βλάκας και χαζός είναι στοιχειό βλακείας και ματαιοδοξίας.
Έχει και τα καλά της η φήμη η ανθρώπινη πλευρά της μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σωστά και να βγουν κερδισμένοι πολλοί από αυτό.

52. Εισαι σε ένα δρόμο που εξελίσσεσαι ο εαυτός του έχει στόχους ?
Είτε στο τραγούδι είτε στην ζωή.
Πολύ καλή ερώτηση και κανένας βλάκας δημοσιογράφος δεν την έχει κάνει ποτέ σε μένα.
Είχα πέσει κάποια στιγμή σε τέλμα.
Σου είχα πει για τα 3 όνειρα μου .
Το ένα το ταξίδι στην Αμερική.
Το άλλο δισκογραφία
Και το άλλο μου όνειρο να δουλέψω με την Βισση και το Καρβέλα που έγινε αμέσως
Όποτε όταν έγιναν αυτά ένιωσα λίγο περίεργα
Είπα και τώρα τι γίνετε?
Τι κάνεις ?
Τέλος ?
Δεν πεθαίνεις κιόλας
Πρέπει να βάλεις άλλους στόχους
Τι? Να κάνεις οικογένεια? Αφού δεν θέλεις.
Οι στόχοι μου τελευταία είναι
Ότι πρέπει επιτέλους να κάνω μια επιτυχία δισκογραφικά
Να το παλέψω πολύ ειδικά στην εποχή μας είναι πάρα πολύ δύσκολο και πρέπει να το παλέψω πολύ.
Ίσως να είναι καλύτερο που είναι πολύ δύσκολος ο νέος στόχος
Θέλω από το νέο cd έστω ένα κομμάτι να γίνει γνωστό να ακουστεί.
Επίσης ένας στόχος είναι ως το καλοκαίρι να κάνω γυμναστική και διατροφή σαλάτες βοσκάω και να γίνω οσο πιο γυμνασμένος γίνετε.

53. Υπάρχει κάτι σε σένα που δεν σου αρέσει? Είτε στο σώμα σου η στο χαρακτήρα σου
Μπορεί να υπήρχε αλλά όταν εξελίσσεσαι τα αποδέχεσαι και τα αγαπάς ως είναι
Όπως π.χ να ήμουν λίγο ψηλότερος
Αν ήμουν 180 θα μπορούσα όμως και τότε να σου πω ότι θα ήθελα να είμαι 1 85
Είναι λίγο μάταιο
Πάντα θα μπορούσαμε να είμαστε λίγο καλύτεροι έτσι και αλλιώς.

54. Στο χαρακτήρα κάτι?
Στο χαρακτήρα
Είμαι πάρα πολύ εγωιστής
Με την έννοια ότι θέλω τα πράγματα να γίνονται όπως θέλω εγώ και δεν δέχομαι να μου λένε όχι
Το οποίο δεν ξέρω αν είναι αρνητικό στοιχείο
Πολλοί θα λέγανε ναι αλλά εξαρτάται και πως το εκφράζεις

Τίποτα δεν είναι αρνητικό από μόνο του

Ακριβώς αυτό.. αυτό που έχω καταφέρει και θέλω να στο πω είναι ότι μου συμβαίνει να βάλω τον εαυτό μου σε όλες τις θέσεις
Στην θέση τη δική μου του άλλου ενός τρίτου.
Προσπαθώ να κρίνω τα πάντα βάση της αντικειμενικής αληθείας και όχι της δικής μου

55. Σ ενδιαφέρει η αυτογνωσία και η γνώση των πραγμάτων και των άλλων
Ναι φυσικά δεν κλείνω τα αυτιά μου δεν έχω παρωπίδες θέλω ότι συμβαίνει να μην το κρίνω σαν Κώστας αλλά σαν ένα δικαστήριο.
Να υιοθετώ τις απόψεις και η γνώμη μου να είναι η αντικειμενική αλήθεια.
Πολλές φορές λέω αυτό θα θελα
Και μετά λέω όμως δεν είναι σωστό και πρέπει να γίνει κάτι άλλο

56. Οπότε είσαι τελικά ηθικός άνθρωπος Αυτό μου περιγραφείς
Ποιος νομίζεις ότι είναι το καλύτερο σου χαρτί ?

Ο αυθορμητισμός η παιδικότητα και ότι δεν μπορώ να είμαι δήθεν
Η αλήθεια.
Προσπαθώ συνέχεια γ αυτό το πράγμα.
Όταν δεν τα καταφέρνω τσατίζομαι
Και θέλω πάντα να το κάνω καλύτερα



57. Θα σ ενδιέφερε η μουσική το προφίλ σου ο εαυτός σου να αποτελέσουν παράδειγμα για να γίνει η κοινωνία καλύτερη? Έχεις πολιτική στάση?
Είμαι πολύ μικρός για να καταφέρω κάτι τέτοιο

Μιλώ για λιθαράκια

Οκ για λιθαράκια το καταλαβαίνω
Όταν είχε γίνει θέμα με μένα στην τηλεόραση είχε έρθει μανά που μου είπε μισούσα το παιδί μου που ήταν γκέι μέχρι που σε γνώρισα και μίλησες στην ψυχή μου και τώρα ο γιος μου είναι πάλι μαζί μου

Ειδές ότι μου έδωσες το παράδειγμα
Είναι μικρά τα πράγματα

Ναι αυτά τα μικρά πράγματα τα θέλω προσπαθώ
Αλλά δεν το σκέφτηκα έτσι δεν πάω με αυτό το κριτήριο
Θα έλεγα ότι είμαι μικρός για να αλλάξω τα πράγματα εγώ μόνος μου.
Ένα λιθαράκι μικρό μπορεί να είμαι.
Αλλά δεν το σκέφτηκα ποτέ ότι κάνω μουσική για να αλλάξω το κόσμο.


58. Η άποψη σου για τα έντυπα τα γκέι ποια είναι
Δεν έχω άποψη γιατί δεν τα έχω δει δεν τα έχω μελετήσει και δεν τα ξέρω .
Αυτό που έχω στα χέρια μου το Screw
Είναι πάρα πάρα πολύ καλό …
Έχω ακούσει από πάρα πολύ κόσμο ότι είναι το καλύτερο.
Και έμενα μ αρέσει πολύ.

59. Ζεις στην Καρδίτσα αυτό το καιρό…
Όχι στην Καρδίτσα τραγουδάω 4 ημέρες.
Αλλά και κάθε Τετάρτη τραγουδάω στο en ola της Θεσσαλονίκης ένα από τα καλύτερα μαγαζιά της πόλης το οποίο τις Τετάρτες σκίζει. Ευχαριστώ τον ιδιοκτήτη το Γιώργο Λαζαριδη που με εμπιστεύτηκε και μάλιστα στην Τέταρτη που είναι η χειρότερη μέρα εμπορικά.
Και όμως το μαγαζί κάθε Τετάρτη γεμίζει με φανατικούς που έρχονται για τα ελληνικά. Γκέι και στρεητ κόσμος.
Είμαι εκεί λοιπόν τις Τετάρτες
Και μετά Αθήνα
Είμαι δηλαδή πάνω σε ένα τρένο …

60. Η Θεσσαλονίκη σου αρέσει?
Ναι μου αρέσει πάρα παρα πολύ
Είναι ο αέρας?
Ο τόπος η αύρα?
Είναι καταπληκτική..
Η Καρδιτσα
Είναι ωραία έχει απίστευτα μέρη τριγύρω τοπία κτλ
Σ αρέσει η φύση
Και η φύση και η Βίσση!!
Από τραγούδια τη σου αρέσει
Έχω καιρό να συγκινηθώ από ένα τραγούδι, έχει χαθεί η έμπνευση
Δεν κάνουμε πράγματα διαφορετικά
Δεν τολμάμε
Όλοι τραγουδάνε με τον ίδιο τρόπο
Να δουν τι έκανε επιτυχία πέρσι
Να είναι άψογοι και κουρδισμένη η φωνή τους
Κάποια λάθη που κάνω θέλω και να υπάρχουν
Να μην είναι όλα κομπιούτερ
Να υπάρχει η ψυχή στο τραγούδι
Και να κάνεις πράγματα για να ξεχωρίσεις .

Το cd του Κώστα Kούντου «Θρίλερ» κυκλοφορεί τον Απρίλιο !!

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ:

ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΝΕΙΡΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΜΕ ΚΑΡΒΕΛΑ ΚΑΙ ΒΙΣΣΗ!!

ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΣΟ ΠΑΤΟ!

pisoglendis είπε...

o kathenas exei ta oneira tou kai tous stoxous toy
gia emas mporei na min einai tipota
gia allous einai kati..

pistevo oti gia to pato exei poli akoma...

Ανώνυμος είπε...

Στην τέχνη δεν υπάρχουν όρια...
ή προς την κορυφή ή προς τον πάτο έχουν πολύ δρόμο να κάνουν όλοι και κανείς ποτέ δεν φτάνει στον προορισμό του.
-αι κομμωταί-

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω αν είναι straight, gay ή bi κι ούτε με αφορά, σίγουρα πάντως είναι άφωνος και ατάλαντος.Ωστόσο η παραδοχή της σεξουαλικής του ταυτότητας εαν και εφόσον δεν προβάλλεται για τους λάθος λόγους (γιατί είμαι και καχύποπτη) είναι εκτιμητέα ως κοινωνικό statement.Οι απόψεις του αδιάφορες.Η φωτογράφηση καλή.Η παγιέτα τον κολακεύει ιδιαιτέρως,αν διαβάζει το blog,να την προτιμά, τον φωτίζει.

CHRISTINO είπε...

poli kalo pedi, ton exo pari

pisoglendis είπε...

κριστίνο
ναι ειναι καλό παιδί...

pisoglendis είπε...

ανώνυμε
δεν πιστεύω οτι πρόβαλε ποτέ το σέξ παραπάνω απ οτι έπρεπε η κάποιοι τον βγάλανε στην φόρα
και ευτυχώς ποτέ δεν έγινε το παιδάκι των μεσημεριανών και νούμερο
ολα τα άλλα ειναι σχετικά και ειναι αποψη του καθένα

με φωτογραφισεις λέμε να συνεχίσουμε να κανουμε καποια δουλειά.

Ανώνυμος είπε...

Ωραια τα λεει, αν και ως καλλιτεχνης ειναι κατω του μετριου, θα συμφωνησω απολυτα με καποιους παραπανω...δεν εχει να προσφερει στην ελληνικη μουσικη απολυτως ΤΙΠΟΤΕ!!
Ο μονος τροπος να επιβιωσει στη λεγομενη(και υπερεκτιμημενη)ελληνικη "σοουμπιζ"-εαν το θελει- ειναι ΜΟΝΟ με την συντηρηση της αμφιλεγομενης σεξουαλικοτητας του και με στημενα μικροσκανδαλακια.
Και δε συμφωνω οτι "δεν εγινε παιδακι των μεσημεριανων"...
Εγινε και παραεγινε τη περιοδο του Fame Story!
Aπλα τον "αρμεξανε" και μετα τον πεταξαν!
Θα τον συμβουλευα να ασχοληθει και με αλλα επαγγελματικα ενδεχομενα.
:)

Ανώνυμος είπε...

Του αρέσει αυτό που κάνει , κερδίζει και βγάζει χρήματα , περνάει γενικότερα καλά οπότε γιατί να μην συνεχίσει να κάνει το ίδιο ;
Το θέμα τέχνης πάλι.. περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
Τί είναι τέχνη και τι δεν είναι ; και που βάζουμε τον πύχη ;
-αι κομμωταί-

pisoglendis είπε...

tha simfoniso me to kommotai

kai tha po episis oti einai tragoudistis
exei simasia an einai kalos i kakos?
yparxoun oi kaloi
oi kakoi
oi metrioi

oso gia paidi ton mesimerianon to eipa me tin apopsi
oti then egine tzoulia
i stella mpezandankou
then tha mporouse prokalontas eidika me ti sexoualikotita tou na einai kathen mera se ena panel?

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget