7/4/10

Ηλιος με δόντια


Το ξεκίνησα σήμερα
και το συνιστώ ανεπιφύλακτα

ο τίτλος του
Ήλιος με δόντια
του Γιάννη Μακριδάκη
Εκδότης: Βιβλιοπωλείον της Εστίας

Αντιγράφω ένα απόσπασμα

"Είχαμε κάνει συνεννόηση από το πρωί και πήγα.
Δεν μπορούσα να μην πάω , δεν ήθελα να του χαλάσω
το χατίρι και να μου κρατήσει κακία.
Ούτε να νευριάσει ήθελα βέβαια
και να μη μου ξαναμιλήσει.
Δεν είχα κανέναν άλλο πλην των
δύο γέρων στο σπίτι.
Από τότε ήταν ο άνθρωπος μου ,
ο φίλος μου ο αδελφός μου,.
Εξάλλου τι μου ζητούσε?
Να ξαπλώνουμε μαζί στο στρώμα του ,
να με χαιδολογάει και να λερώνει
την πλάτη μου με εκείνη την αηδία που
ξερνούσε το πουλί του.
Έτσι το έβλεπα τότε. Μικρό το κακό πολύ μικρή
η παραχώρηση που έκανα για να κερδίσω ένα φίλο , ένα προστάτη.
Έτσι δεν ει ναι ?"

Αφιερωμένο σε κάθε ανώνυμη που νιώθει αηδία
όταν διαβάζει για πίπες και γαμήσια
Είμαι σίγουρος ότι θα το λατρέψετε.
Δεν το έχει γράψει ακτιβιστής
ούτε καμία πουστάρα.
Ο τίτλος δεν προδίδει το περιεχόμενο
Είναι ότι πρέπει για να πάτε και να το αγοράσετε.

6 σχόλια:

Ephemeron είπε...

Πολυ καλο!!!

bear είπε...

Καλό φαίνεται. Καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

Αναθεμα κι αν καταλαβεις τι λεει το 80% του βιβλιου!
Αλλα δε πειραζει διαβαζε εσυ κερδος ειναι!

:P

pisoglendis είπε...

οταν το διαβάσεις ανώνυμε έλα να το αναλύσουμε....

Ανώνυμος είπε...

PAIDIA TO BIBLIO TA'SPAEI.. KAMIA SXESH ME GAY LOGOTEXNIA ALLA EINAI POLU DUNATO OPWS KAI NA'XEI..

pisoglendis είπε...

ειναι πραγματικά καταπληκτικό
και με την έννοια gay λογοτεχνία οχι δεν ειναι
η λέξη gay κουβαλάει πολλά που στο βιβλίο αυτο φυσικά και δεν υπάρχουν

ουσιαστικά η ιστορία έχει να κάνει με το βομβαρδισμό του
σουηδικού πλοίου WIRIL κατα την κατοχή
το οποίο ειναι και το μόνο στοιχείο που βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα
αλλά έχει να κάνει και με την αντιμετώπιση ενος ομοφυλόφιλου άντρα το 1940
διότι το βιβλίο μιλάει συνεχώς γ αυτο το θέμα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget