16/7/10

Ένα απόγευμα Τετάρτης



Χαιρετάς
Με χαμόγελο.
Με ενθουσιασμό
Αμήχανα.

Λες ότι με συμπαθείς
- Εσύ? Άλλο εσύ ρε μαλάκα.
Φαντάζομαι τις υποχωρήσεις που αναγκάζεσαι να κάνεις για το αντίτιμο.
Τι κάνεις εδώ ? σε ρώτησα την πρώτη φορά.
Ψάχνω παρέα.. αλλά με λεφτά.
Πόσα?
Είκοσι ευρώ .. θέλεις?
Όχι δεν θέλω
Εντάξει δέκα άντε έλα.
Βγάζω και σου δίνω ένα δεκάρικο.
Κάνω να φύγω
Που πάς ?μου λές?
Φεύγω πάω σπίτι.
Ε πώς? Έτσι ? Δεν θα κάνουμε τίποτα αναρωτήθηκες…
Θα ήταν σίγουρα η πιο εύκολη βίζιτα που έκανες ποτέ.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

nai siga min afines esy poytso kai na fygeis
asemas re

pisoglendis είπε...

ti na kanoume koukla mou
eimaste xortasmenes..
afta gia sas tis sterimenes ...
axaxaxaxa

exo oses poutses theleis
then exo anagi...

Hfaistiwnas είπε...

.... χωρίς λόγια..

Ανώνυμος είπε...

και μερικα απο τα παιδια που πουλανε το κορμι τους για να την βγαλουν ειναι πολυ πιο τιμια απο μας που τα πληρωνουμε...δεν θα ξεχασω ποτε ενα πιτσιρικα γυρω στα 20 που μου τον πασαρε η ζωζω λεγοντας μου να κανω ενα ψυχικο...ομορφο παιδι,αβγαλτο εντελως, μεγαλωμενο σε ενα ιδρυμα καπου στην καβαλα,που ξεπεσε στα ντελα και δεν ειχε πραγματικα που να παει...ρωτησα ποσα θελει,και ειδα στο βλεμα του ενα παραπονο...πηγαμε στα σαντουιτσαδικα του βαρδαρη για να φαμε και ητανε σαν ενα χαμενο πουλακι.φοβισμενο...φαγαμε,ηπιαμε καφε και τελικα καταληξαμε στο hotel ατλαντις .δεν ειχα σκοπο να κανω τπτ μαζι του ,μου ειχε ξυπνησει κατι,ισως το πατρικο και μητρικο μου φιλτρο μαζι,πληρωσα το δωματιο για δυο μερες και εφυγα...ξαναγυρισα μετα απο μερικες ωρες σαν τον αγιο βασιλη,με ρουχα και παπουτσια και μια σακουλα με μπουγασες και γαλα κακαο...κοιμοτανε ακομη,μου ανοιξε την πορτα η κοπελα με τα υπεροχα γαλαζια ματια που αλαζε τα σεντονια και μπηκα στο δωματιο.ξυπνησε και μαλλον δεν περιμενε οτι θα με βρει εκει,σχεδον απορουσε που με εβλεπε.μπηκε στο μπανιο και πλυθηκε και οταν βγηκε με ρωτησε αν θελω να παμε για καφε..δεν ηθελα να βγουμε εξω,τον ηθελα εκει...εφερα καφεδες και μιλησαμε με τις ωρες...μου αρεσε που τον ακουγα και απορουσα με τον εαυτο μου που δεν τον ειχα παρει ακομη,και ηταν και πολυ ωραιο αγορι...τελικα εφυγα χωρις να κανω τπτ μαζι του..του αφησα λεφτα και το τηλ μου.με πηρε μετα απο μερικους μηνες,απο την θασσο,ειχε παει για να δουλεψει στις ελιες,και πριν τα χριστουγεννα θα ερχοτανε θεσ/νικη.ηθελε να με δει.μου εφερε λαδι,μελι και γλυκο καρυδακι,αλλα και παλι δεν βρεθηκαμε,ειχα φυγει γερμανια για δουλειες.τα δωρα παρεμειναν στο ατλαντις ως που να γυρισω.τον βρηκα στα τζουρα στο λαικο να κανει βιζιτες...μου το πασαρε η τομυ λεγοντας μου πως ειναι πολυ καλο παιδι και πως το εχει στην προστασια της...αργοτερα του βρηκαμε δουλεια σαν σεκιουριτη,και οταν ειχε λυσει το βιοποριστικο του τοτε προσπαθησαμε να κανουμε κατι αλλα δεν μας βγηκε τελικα...εχασα ενα πουτσο αλλα κερδισα ενα φιλο...

Hfaistiwnas είπε...

Ανώνυμε, καλύτερη η φιλία..

pisoglendis είπε...

endiposiaki afigisi!!
poli moy arese....
mou fenonte vevaia poli makrina pleon ola afta...
arage pos na einai to laikon simera?

Ανώνυμος είπε...

nai exeis meres na pas laiko.
twra ta pairneis apo to net ola


"kostizei"

Ανώνυμος είπε...

den einai kai toso makrinh h istoria pou postara file pisoglenti....to 08 egine...kai an anarotiese pws einai to laiko shmera,e den exeis kai toso kairo na pas....kai an den exeis paei esu,olo kai kapia filh sou tha parthike ekei ...leme twra,pou oles pia perasate sthn nea epoxh kai ooooooooollllaaaa sas miazoun toso makrina...ektos kai an alaxes sunitheia kai perneis mono aderfes apo to internet giati an mou pei kamia edw mesa oti vrhke antra sto net tha pesw apo to mpalkoni mou...kai mkenw kai psila...ase pou otan sas akouw na milate gia to ´´tote´´ einai san na milate gia to 1821...eleos.eimai 34 kai me kanete na niwtho sapountzakh!!!!!

pisoglendis είπε...

ανώνυμε δεν είχα την πρόθεση να παρουσιάσω το Λαικόν σαν κάτι τόσο μακρινό.... δηλαδή σαν να εχω να πάω απο το 1821
Εχω να πάω απο τότε που είχε βάλει καμπίνες και πρέπει να έχει πάνω απο 5 χρόνια.
Το θυμάμαι δηλαδή όπως ήταν ας πούμε το 2000
10 χρόνια δεν ειναι και τόσο λίγα.
Πάντα προτιμούσα τα πάρκα απο τα σινεμά..αλλά το Λαικόν ήταν μετά τα πάρκα ενα καλό μέρος για γνωριμίες.
Τώρα πιά υπάρχουν τα sex club οι καμπίνες το ίντερνετ..
ειναι και άλλες οι ανάγκες και οι προταιρεότητες...
πάντοσ προτιμώ τα πάρκα και τα σινεμά... απο πολλά άλλα μέρη..

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget