2/10/10

Πως γνωριστήκαμε






Ο Γιώργος ζύμωνε κιμά στην κουζίνα. Θα έφτιαχνε κεφτέδες.
Ο Σταμάτης κοιτούσε φωτογραφίες από το καλοκαίρι στο facebook.
Το σκυλάκι τους η Ζάλη όρμισε στην αγκαλιά μου.
Λίγα λεπτά αργότερα μαζευτήκαμε όλοι μαζί στο σαλόνι.

Πώς γνωριστήκατε?
Γιώργος
Πήγα στο μαγαζί που δουλεύει και έτυχε να είναι αυτός που με εξυπηρέτησε.
Και μπορώ να πω ότι με εξυπηρέτησε κατάλληλα..
Σταμάτης
Μέσα σε τόσους σπαστικούς πελάτες που έρχονται κάθε μέρα .. μερικοί είναι και γλοιώδεις σπάνια βλέπεις τόσο καθαρά μάτια. Ο Γιώργος είχε έναν μαγνήτη και ένα μυστήριο στο πρόσωπο που έψαχνε λύση.

Πόσο καιρό είστε μαζί ?

Ένα χρόνο..

Τι σε τράβηξε επάνω του?
Γιώργος
Μου άρεσε η ήρεμη φωνή του, το σπινθηροβόλο και πονηρό του βλέμμα και το θελκτικό κορμί του.
Σταμάτης
Ο Γιώργος έχει μια απερίγραπτη αρρενωπότητα που μπορεί να σου δώσει να καταλάβεις τι θέλει με το βλέμμα του χωρίς να χρειάζονται ταμπέλες. Οι τρόποι και η γλώσσα του σώματος του λένε πολλά.

Τι σ ενοχλεί σ αυτόν

Σταμάτης
Κανονικά μετά από ένα χρόνο θα έπρεπε να βρίσκω πολλά αλλά γενικά ακόμα και τα πράγματα που με ενοχλούσαν στην καθημερινότητα μας με γοητεύουν και μου αρέσουν πλέον. Το μόνο πράγμα που μπορεί να με ερεθίσει είναι ότι χωρίς να φταίει απόλυτα ο Γιώργος το παρελθόν του ερχότανε μπροστά μας και μας χτυπούσε την πόρτα.
Γιώργος
Το μόνο που με ενοχλεί κάπως είναι ότι όταν θυμώνει δεν θέλει να το συζητάμε. Όλα τα άλλα είναι ιδανικά.
Θα συγχωρούσες την απιστία?
Σταμάτης
Του το έχω πει κιόλας ότι επειδή έχουμε περάσει δύσκολες στιγμές και ο Γιώργος άντεξε και με κράτησε κοντά του μπορεί να του συγχωρούσα την μια και μοναδική φορά αλλά θα του έβγαζα και την πίστη.

Γιώργος
Θα τον συγχωρούσα σαν άνθρωπο αλλά ζευγάρι δεν θα ήμασταν.

Τι πιστεύεται για το γάμο? Θα παντρευόσασταν ποτέ?
Γιώργος
Πιστεύω ότι τα gay ζευγάρια θα πρέπει να παντρεύονται για την απόκτηση ίσων δικαιωμάτων και γιατί όχι? Είναι και μια πράξη αγάπης.
Ναι εγώ θα το έκανα.
Σταμάτης
Ο γάμος σαν διαδικασία γλέντια κουφέτα άλογα και ρομαντισμός δεν μου αρέσει. Και ετερόφυλος να μουνα δεν θα ήθελα να τον κάνω.
Καθαρά για θέματα δικαιωμάτων , π.χ να κάνουμε μαζί μια οικογενειακή επιχείρηση , για την σύνταξη ναι θα παντρευόμουν.
Για τα παιδία τη γνώμη έχετε?
Θα υιοθετούσατε ?
Γιώργος
Αν έχουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις δεν βλέπω το λόγο για τι όχι .
Εγω αν δεν είχα κάποιο μωρό στο σπίτι θα το έκανα. Έχουμε όμως το ανιψάκι μου.

Σταμάτης
Θεωρώ ότι είναι μεγάλη ευθύνη ένα παιδί και είναι δύσκολο να μεγαλώνεις μια άλλη ζωή.
Θέλω να πω ότι πολλοί ξεκινάνε να κάνουν ένα παιδί από εγωισμο χωρίς να μπορούν να το δώσουν γερές βάσεις. Πολλά παιδιά είναι γεμάτα ανασφάλειες κόμπλέξ και φόβους.
Το να μεγαλώσει ένα παιδί σε μια gay οικογένεια το κάνει ακόμα πιο δύσκολο.
Αν είναι να μιλήσω για μένα όχι δεν θα ήθελα ένα παιδί γιατί δεν θα το μεγάλωνα σωστά.
Πως σαν αντιμετωπίζουν οι γύρω σας αποδέχονται?
Γιώργος
Με φθόνο
Σταμάτης
Από τους gay αρκετή κακία και ζήλεια.
Έχουμε πολλά st8 ζευγάρια που κάνουμε παρέα. Και επειδή είμαστε της άποψης ότι πρέπει να εκφραζόμαστε ελεύθερα με φιλία και αγκαλιές το κάνουμε και δεν τους ενοχλεί. Δεν έχουμε δει κάποια περίεργη αντίδραση.
Ευχαριστημένοι από την σχέση σας?
Μοναξιά η σχέση?

Γιώργος
Μου αρέσουν οι ήρεμες στιγμές της σχέσης. Είμαι γενικά των σχέσεων έχουν για μένα περισσότερη ουσία.
Σταμάτης
Σε παλιές σχέσεις αναπολούσα την μοναξιά μου και ζύγιζα και τι προτιμώ περισσότερο.
Στην συγκεκριμένη σχέση πέρα από την ασφάλεια περνάω καλά γελάω πολύ δεν με κάνει να βαρεθώ πάντα περιμένω κάτι παραπάνω .
Έχω αλλάξει μέσα από την σχέση και αυτό δεν με ενοχλεί.

Περιέγραψε το αγόρι σου με τρις λέξεις
Γιώργος
Το μωρό μου η ψυχή μου το αγόρι μου
Σταμάτης
Παιδί κυρίαρχος εφευρετικός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget