31/10/10

Κατέβασέ το


Screw #22
Κατέβασέ το σε μορφή pdf
απο την σελίδα μας
www.screwmag.gr

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

diavasa molis thn sthlh sou sto screw,ekei pou grafeis gia thn travesti.gia thn tayra den les?an enoeis thn tayra se parakalw ase mou thn apanthsh sou edw,thelw na sou pw gia kati suglonistiko pou mou sunevi mazi ths.filia polla,maximos.grafw apo internet cafe kai den exw logariasmo,alla exw xanagrapsei edw me to onoma mou.

pisoglendis είπε...

kalispera
oxi then grafo gia tin tayra

exo grapsei palaiotera gia tin tayra
kai tha to kano mallon kai sto mellon
giati exo ena keimeno etoimo g aftin...

grafo gia mia alli kopela
alla i istoria tis moiazei me tis tayra tora pou to les..

pes mou oti theleis
akouo!!
tha anevaso ta keimena mou avrio..

Ανώνυμος είπε...

λοιπον ακου.το 200 αποφασισα στα 28 μου να κανω την επανασταση μου και να ζησω επιτελους ελευθερος την ζωη μου.αφησα μια στρωμενη ζωη στην γερμανια και εφυγα.ζανα στην θεσσαλονικη λοιπον και οχι πια φοιτητης.βρηκα δουλεια σχεδον αμεσως,αλλα ειχα προβλημα στεγης.ηξερα πως αν εμενα μονος μου θα με βρησκανε σφαγμενο γιατι κουβαλουσα τα τσολια ανα 2 καθε φορα...ετσι αποφασισα να μεινω μαζι με ενα φιλο απο την θεολογικη που θα ηταν και λιγο σαν μαμα για μενα.ημουν τοσο στερημενος μιλαμε που γαμιομουνα παντου και με τους παντες.και φυσικα διαλεγα μονο τελειωμενα τσολια,αγορια εγκληματα ρε φιλε.καθε μερα λαικο,παρκο και ντελα.και καθε μερα το πρωι σε χριστιανικο βιβλιοπολειο να κανω την ελενη λουκα,και το βραδυ να σκυλογαμιεμε.το πρωι με κανονικους ανθρωπους,τα εισαγωγικα βαλτα εσυ,και τα βραδυα με οτι ποιο καμενο κυκλοφορουσε στην πιατσα.φιλες μου η λουση,η κουλα ,η αναις,και τα αλλα κοριτσια,και κολητες μου οι ζωζω και η νανα.ολες οι πουτανες απο τα ντελα και οι υπηρετριες ηταν ο κυκλος που εμεν μου εδινε μια χαρα ε φιλε μεγαλη.χωρις τα πρεπει τα οικογενειακα και τα κοινωνικα και χωρις γκομενο ενιωθα θεα.δεν ηταν γι;α μενα οι ερωτες.πουτσο ηθελα μονο,απο ερωτες και λοιπα κουλα ειχα χορτασει.ως που γνωρισα τον Δακη.ενα ξανθο πανεμορφο αγορι,καμενο απο τα κουλα που ρουφουσε.εμενε με την γιαγια του και ηταν φυσικα ανεργοα.τον γνωρισα στο γκλασ παλλας,και κολησα.να φανταστεις οτι γαμηθηκαμε εκει,στο γκλας με μουσικη υποκρουση φλωρινιοτη...δεν αργησα να τον σπιτοσω και να γινω και ο σπονσορας του φυσικα.δε ξερω αλλα την ειχα πατησει.ο φιλος μου ειχε φρικαρει,οχι γιατι φιλοξενουσε και εμενα και το τσολι μου ,αλλα απο τις νταμιρες και τα αλλα κουλα.εγω φυσικα ειχα χαθει απο την πιατσα,ημουνα δουλεια,σπιτι,δακης δουλεια.καποια στιγμη ο δακης μου ειπε για μια σχεση που ειχε αλλα δεν ηθελα να ακουσω για πρωην γιατι δεν ..ηθελα.εμεινα μαζι του για 5 μηνες περιπου.τοσο κρατησε και το ονειρο.βαρεθηκα,ειχα φανταστει αλιως ολο το σκηνικο,και αποφασισα να φυγω στην ισπανια,στην βαρκελωνη οπου ειχα βρει μια πολυ καλη δουλεια με γερα φραγκα.εκει συνεχισα την κολασμενη ζωη μου.συγκατοικουσα με ενα κουκλο μαροκανο στραιητ που με φιλευε καπου καπου με πατριωτακια του.φυσικα ειχα κοψει καθε επαφη με την ελλαδα.καποια στιγμη,ειχε περασει αρκετος καιρος,μιλωντας με την μαμα μου στο τηλ,μου ειπε πως πηρε ο κολλητος μου τηλ και με εψαχνε.ειχαμε να μηλισουμε απο τοτε.πηρα,και μου ειπε πως με εψαχνε καποιος απο τις φυλακες λαρισας,η φυλακες ΔΙΑΒΑΤΩΝ,δεν θυμαμε και καλα.με ρωτησε αν ειχα ακομη το ελληνικο νουμερο στο κηνιτο μου,μου εστειλε μια κοσμοκαρτα και το ενεργοποιησα.με πηρε τηλ τελικα μετα απο μια ευδομαδα.ειπε πως την λενε ταυρα,οτι ειναι στην φυλακη και οτι δεν με ξερει,αλλα για το καλο μου να αποφυγω τον δακη,αν δεν θελω να παθω οτι επαθε και η ιδια.και οτι αν βρεθω στην ελλαδα ,να παρω τον ξαδερφο του τηλ ,ηταν και εκεινος τραβεστι και να παω να την δω,θα αποφυλακιζοταν συντομα.γυρισα μετα απο μηνες,δεν την προλαβα στην ζωη,δεν την ειχα δει ποτε,δεν την γνωριζα,και ομως μου ειχε αφησει ενα γραμμα,που μου ελεγε διαφορα για τον μικρο.δεν το εκανε γιατι με αγαπουσε ,αλωστε δεν με ηξερε,αλλα γιατι δεν ηθελε να φαω ξενα σκατα και να βρεθω στην χουμση για μια μπαρα.ρωτησα τις αλλες τρανς αν την ηξεραν και ολες μου ειπανε κουλα,αλλα εγω δεν ξερω την συμπαθησα πολυ.αν την γνωριζες καλα,ελα ρε να κανουμε ενα μνημοσυνο ,εδω ,μονο για την παρτη της.θα περιμενω να την γνωρισω,εστω και μεσα απο ενα κειμενο δικο σου.σε κουρασα,ε;;φιλια,maximos

pisoglendis είπε...

kala emeina afonos!!
loipon otan les oti ekanes parea me tin nana me poia nana les?
pou doulevei tora ypiresia sta ntela?
pou emene dikastiria ?
giati sou exo nea apo ti nana kanoume parea.

Oso gia tin zoi pou perigrafeis tin ezisa kai ego kai apo tin kali kai apo tin anapodi.
tote aftos itan alloste kai o monos dromos kai itane monodromos.
Tin taira ton alexi diladi ton iksera poli kala
ton iksera san agori
kai proti fora ntithike spiti mou.
gia na vgei sto vardari.
me exei glitosei apo mia fasaria
telos panton exoume zisei poli mazi .
Meta omos xathikame otan eginan ola afta kai maxairose to gomeno kai ta sxetika.
kai meta eixa dei tin ksadelfi tis kai mou ta elege ena apogevma sto bigaroon klaigontas kai mou elege poso m agapouse o alexis.
Afti i istoria omos then exei kamia sxesi m aftin pou sou perigrafo... koita simptosi omos e?
yp opsin oti me ton alexi pigaime corner san agoria
otan o alexis egine trans omos eixane pro pollou kleisei..
ti theleis na grapso gia ton alex?

Ανώνυμος είπε...

grapse re file gia olous tous agious pou efugan etsi,pou tous khdepsan me lathos onomata kai pou ezhsan thn zwh tous etsi,gia ola ta paidia pou tous xhmerone panta mia nuxta sthn kardia.den exw xrono,den exw dunamh na grapsw egw gia ta xamena xronia ta dika mou kai twn alwn,gia thn zwh pou dialexa na zhsw afhnontas sthn akrh ton gkremo pou me gohteve toso...isws na foresa pantelonia gia na krupsw thn poustia mou.isws to rouxo telika na kanei ton anthropo,alla h psuxh osa lathos rouxa kai an tis foreseis telika tha paramenei gumnh sto kruo.kai ston hlio pou tha kaiei etsi.apla

maximos-berlin

pisoglendis είπε...

opos vlepeis kano oti mporo....
anetrekse sto blog kai tha deis
oti tous timo olous

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget