5/10/10

Πισωγλέντης


Πισωγλέντης ειναι ο Γιώργος Τσιτιρίδης

1.Σταυρουδάκι Χρηστό
 
Όταν έσκυβες ακουμπούσε επάνω μου.
Έμπαινε στα μάτια σου.
Πήγαινε πέρα δώθε σαν εκκρεμές
Μπερδευόταν μέσα στα χέρια μας.
Σου αποσπούσε την προσοχή
Το έβγαλες και το ακούμπησες στο τραπέζι.
Η  επαφή μας παρ όλα αυτά δεν ήταν κάτι το τρομερό.
Απεναντίας σιωπηρά αποφανθήκαμε ότι ήτανε μια αποτυχία.
Όταν πήγα να μαζέψω τις καπότες από το τραπέζι το είδα εκεί..
Φτιαγμένο από λευκόχρυσο , περασμένο σε μια λεπτή αλυσίδα.
Το έχω πάντοτε μαζί μου .. κάτι σαν φυλαχτό
μέχρι να σε τρακάρω σε κανένα πάρκο για να στο επιστρέψω.
 

2. G...
Είσαι εδώ μαζί μου
Κρατιόμαστε από την μέρα
Αγκαλιά μας βρίσκει η νύχτα.
Είσαι εδώ μαζί μου, μ αυτό το αστραφτερό βλέμμα , το ασαφές χαμόγελο.
 
Είσαι εδώ , κάνουμε αστεία.
Μιλάς για κάτι που έγινε παλιά.
Ρωτάς για κάτι που θα γίνει.
Με λες παράξενο
Σε λέω περίεργο.
 
Είσαι εδώ μαζί μου ....
Αλλά συνεχίζω να κλαίω ....
Έτσι προκαταβολικά.

3. Deja vu
Πέρασα ένα απόγευμα από το σπίτι,
Μην τρομάζεις  δεν είχε κόσμο.
Ήταν Τετάρτη με κλειστά τα μαγαζιά.
Μάλιστα πλησίασα  και ως την πόρτα για να δω το όνομα στο κουδούνι σου.
Αν ερχότανε κανείς θα έλεγα ότι ψάχνω ένα γιατρό …
μια δικαιολογία τέλος πάντων.
 
Το ξέρω ότι δεν σου αρέσουν αυτές οι οικειότητες.
Ούτε ξέρω τι θα έλεγα αν ξαφνικά εμφανιζόσουν μπροστά στην πόρτα.
Ούτε τον τυχαίο και έκπληκτο μπορώ να προσποιηθώ ούτε τα χαθήκαμε και μου έλειψες μου αρέσουν.
Εξάλλου την πρώτη φορά –θυμάσαι ? με προσπέρασες χαιρέτησες τον περιπτερά , κάτι είπες για τον καιρό αν δεν κάνω λάθος και έφυγες … έτσι απλά σαν να μην υπήρξαμε ποτέ.

4.Φαντάροι
 
Παλιοί
Σχεδόν πολίτες
Με άδεια απολύσεως
Αλεξανδρούπολη- Θεσσαλονίκη
Το απογευματινό τρένο
Ιδρωμένα κωλοφάνταρα.
Καμένα από τον ήλιο.
Μπύρες.. και ένα τρανζιστοράκι από αυτά που παίρνουν τις μεγάλες μπαταρίες.
Μόνο εσύ είπες ότι πας και με άντρες αλλά τελικά δεν το κάναμε.
Εκείνου του μαλάκα από την Λαμία του πήρα μια πίπα
Το υπόλοιπο βράδυ  έμεινα με το Θοδωρή.
Μαυροσκουφάς από το Αγιονέρι.
Στο ξενοδοχείο Ακρόπολις.
Το ανακαινίζουν λέει τώρα.
Μεντεσέδες να τρίζουν και κοινόχρηστα wc βρόμικος νεροχύτης.
Με περιμένουν στο χωριό είπε το πρωί που ξυπνήσαμε.
Ο πατέρας μου .. .. ναι γαμησέ τα .
Χρειάζονται χέρια για το μάζεμα είναι τα εποχιακά τώρα .. στα φόρτε τους τα χωράφια..
 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget