15/12/10

Πως γνωριστήκαμε




Ένα από τα πλέον γνωστά και διάσημα ζευγάρια του Γκαζιού που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε μαζί συνέχεια μας μιλάει για την σχέση του , τα δύσκολα , τα εύκολα και τα καθημερινά.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ – ΠΕΤΡΟΣ
Πώς γνωριστήκατε?
Δημήτρης :Γνωριστήκαμε πριν 6 χρόνια μέσο ενός κοινού μας φίλου. Είχαμε κοινές παρέες. Τότε εγω φλέρταρα με τον κολλητό του αλλά δεν τράβηξε και μείναμε φίλοι μέχρι σήμερα.
Πέτρος: Είχα βγει με τον κολλητό μου για να μου γνωρίσει το καινούργιο του φλέρτ και τότε δεν είχα δώσει πολύ σημασία στο Δημήτρη αλλά όσο βγαίναμε όλοι μαζί παρέα και γνωριζόμασταν καλύτερα άρχισε ν α μου γίνετε πολύ συμπαθής και να νιώθω ένα απίστευτο δυνατό συναίσθημα που δεν μπορούσα να εξηγήσω τι ήταν, αλλά σύντομα κατάλαβα.
Πόσο καιρό είστε μαζί ?
Πέτρος Δημήτρης: Σε λίγο καιρό θα κλείσουμε τα 5 χρόνια σχέσης .
Τι σε τράβηξε επάνω του?
Δημήτρης : Ότι δεν μου έδειξε από την αρχή ότι του άρεσα και αυτό με έκανε να τον κυνηγάω.
Πέτρος : χμμ τι με τράβηξε ε? Είναι τόσα πολλά που δεν μπορώ να τα πω όλα , αλλά τα κυριότερα ήταν ο εύθυμος χαρακτήρας του ο σωματότυπος και ότι με διεκδίκησε με κάθε τρόπο.
Τι σ ενοχλεί σ αυτόν.
Δημήτρης : Καμιά φορά η φλυαρία του και η επιμονή του
Πέτρος : Με ενοχλεί ότι πρέπει να κάνει το λάθος για να καταλάβει ότι το έχει κάνει, και να το παραδεχτεί ενώ του έχω πει από την αρχή εγώ ότι είναι λάθος και αυτός επιμένει.
Θα συγχωρούσες την απιστία?
Δημήτρης : Βάση της σχέσης που έχουμε , γιατί πίστεψε με θέλει πολύ υπομονή και εμπιστοσύνη για να κρατήσει μια σχέση τόσα χρόνια , αν γινόταν ξέρω ότι θα ήταν καθαρά και μόνο σέξ και τίποτα παραπάνω οπότε ναι θα την συγχωρούσα αλλά όχι εύκολα. Θα τον τυραννούσα λίγο .
Πέτρος : H απιστία σε μια σχέση πιστεύω ότι είναι αναπόφευκτή . θεωρώ ότι είναι λογικό μετά από 5 χρόνια ότι ίσως να θέλει κάποιο φλέρτ από άλλων άντρα αλλά πάντα καθαρά για ξεκάυλωμα , τότε ναι θα τον συγχωρούσα και ίσως να χαιρόμουνα που το έκανε ξεκάυλωσε και γύρισε σε μένα !!!
Τι πιστεύεται για το γάμο? Θα παντρευόσασταν ποτέ?
Δημήτρης: Νομικά πρέπει να είμαστε καλυμμένοι οπότε ναι είμαι υπέρ του γάμου.
Όσο αφορά την σχέση μας θα απαντούσα ότι ειμαι ερωτευμένος και τον αγαπώ οπότε για μένα ο γάμος θα ήταν μια επιπλέον σφραγίδα στον ερώτα και την αγάπη μας .
Πέτρος : O γάμος είναι ο τελευταίος σταθμός για την ολοκλήρωση μιας σχέσης. Πάντα το όνειρο μου ήταν να βρω έναν και μοναδικό να θα παντρευτώ ενώπιων του νόμου της οικογένειας και ολόκληρης της κοινωνίας. Άρα ναι είμαι υπέρ του γάμου και σίγουρα είναι μέσα στα σχέδια μου να παντρευτώ τον Δημήτρη γιατί πιστεύω ότι αυτός είναι ο ένας και μοναδικός για μένα!!!!!!
Για τα παιδία τη γνώμη έχετε? Θα υιοθετούσατε ?
Δημήτρης : Ο Πέτρος θέλει παιδιά , αλλά εγώ όχι και όχι επειδή δεν τα θέλω , αλλά ξέρω πως δεν μπορώ να ανταπεξέλθω στις ανάγκες που έχουν τα παιδιά αλλά ναι είμαι υπέρ της υιοθεσίας.
Πέτρος : Όπως είπε και ο Δημήτρης ναι θα ήθελα να υιοθετούσα ένα παιδάκι και να το μεγαλώναμε μαζί. Γενικά είναι κρίμα να κλείνονται μέσα σε ορφανοτροφεία όταν θα μπορούσανε να είχανε μια ζεστή αγκαλιά και ας ήταν αυτή από ομόφυλο ζευγάρι. Δεν μπορεί να έχουνε παιδιά ανάξιοι γονείς , κάτι που βλέπουμε καθημερινά γύρω μας και να μην μπορεί ένα ομόφυλο ζευγάρι που να πληρεί όλες τις προδιαγραφές για ένα σύγουρο μέλλον .
Πως σαν αντιμετωπίζουν οι γύρω σας αποδέχονται?

Δημήτρης : Δεν νιώθω ότι πρέπει να ζητήσουμε να μας αποδεχτούν. Είμαστε δύο άνθρωποι όπως όλοι οι άλλοι. Δεν υπάρχουν διαφορές για μένα και το βλέπω στον οικογενειακό και κοινωνικό μου κύκλο. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις μηδαμινές.
Πέτρος : Δεν είχα ποτέ πρόβλημα το πώς θα με αποδεχτούν αλλά ποτέ δεν έχω δώσει δικαιώματα για να μπορούν να πουν κάτι. Δεν έχω κρύψει ποτέ για την σχέση μου με το Δημήτρη στην δουλειά στην οικογένεια , χωρίς να υπάρξει ποτέ πρόβλημα.
Ευχαριστημένοι από την σχέση σας?

Δημήτρης : ευχαριστημένος , νιώθω ασφάλεια και ξέρω πως μπορώ να τον εμπιστευτώ. Μπορεί να περάσαμε μια κρίση στην σχέση μας αλλά υπάρχει αληθινή αγάπη.
Πέτρος : Μετά από 5 χρόνια νιώθω πιο πολύ ερωτευμένος από ποτέ και γ αυτό μετά την πρόσφατη κρίση που περάσαμε κόντεψα να τρελαθώ και έκανα τα πάντα για να τον κερδίσω πίσω γιατί ήξερα ότι είμαστε ο ένας για τον άλλον και αυτό δεν αλλάζει εύκολα. Η αγάπη είναι πάντα νικητής.

Τι κρατάει ένα ζευγάρι όταν ο έρωτας και το πάθος περνάει?

Δημήτρης : Στην πορεία της σχέσης βγαίνουν και άλλα συναισθήματα εμπιστοσύνη , ασφάλεια . Η αγάπη κρατάει την σχέση και το πάθος ποτέ δεν περνάει απλά δεν είναι το ίδιο όπως ήταν στην αρχή
Πέτρος : Εγώ στην αρχή δεν ένιωθα τόσο έρωτα όπως νιώθω τώρα ενώ αυτός ήταν τρελά ερωτευμένος με μένα. Στην διάρκεια της σχέσης όλα αυτά έρχονται και φεύγουν .η αγάπη και η υπομονή μένει και δένει μια σχέση για πάντα
Περιέγραψε το αγόρι σου με τρεις λέξεις
Δημήτρης: Ένας υπέροχος σύντροφος
Πέτρος : Ένας και μοναδικός

2 σχόλια:

ΜaRioNaSTRo είπε...

Μπράβο! Πολύ ωραία κίνηση να μιλήσετε για τη ζωή σας! Μακάρι να είστε ευτυχισμένοι και να πορεύεστε με γνώμονα την αγάπη σας!

gay super hero είπε...

Είναι πολύ όμορφο να διαβάζει κανείς δύο γκέι παιδιά να εκφράζονται για τη ζωή τους και τα συναισθήματά τους όμορφα και ωραία χωρίς ψευτο-επαναστατικότητες και μεσάζοντες.

Μπράβο στα παιδιά. Νά ναι πάντα μαζί εύχομαι.

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget