21/12/10

Συνέντευξη του πορνοστάρ Τζόρνταν Φοξ



Ολη η συνέντευξή

Συνέντευξη στον Παναγιώτη Ευαγγελίδη


Π.Ε.: Πότε άρχισες να κάνεις πορνό;
J.F.: Πριν δυο χρόνια. Ήμουν 22 ετών.
Π.Ε. Ήταν κάτι που ήθελες να κάνεις από παλιά; Πώς προέκυψε;
-Από τότε που ήμουνα έφηβος μου άρεσε να βγαίνω γυμνές φωτογραφίες. Ήθελα να είμαι κάτω από φώτα και να κάνω πράγματα που έχουν σχέση με το σεξ. Μια μέρα λοιπόν σκέφτηκα, γιατί να το αναβάλλω κι άλλο και να μην δοκιμάσω; Ζούμε μόνο μια φορά. Είχα γνωρίσει λοιπόν ένα γάλλο ηθοποιό του πορνό που εκείνη την εποχή δούλευε για την Κάτζο. Με έστειλε και πέρασα από μία οντισιόν και μερικές μέρες αργότερα πετούσα στο Βερολίνο να κάνω το πρώτο μου φιλμ. Αμέσως μετά έκανα κι ένα δεύτερο, πάλι με την Κάτζο. Στο πρώτο δεν είχα πρωταγωνιστικό ρόλο, δεν μπήκα στο εξώφυλλο του DVD, ήμουνα ακόμα σε δεύτερη μοίρα. Σκέφτηκα πως θα έκανα μερικά ακόμα φιλμ πορνό έτσι για την εμπειρία αλλά πως δεν επρόκειτο να κάνω καριέρα σ’ αυτόν τον τομέα.
Π.Ε. Στην ζωή σου τι έκανες εκείνη την εποχή;
-Ήμουνα φοιτητής Αγγλικής γλώσσας. Έκανα ένα τρίτο πορνό στην Αγγλία με μία άλλη εταιρία και μετά από αυτά τα πρώτα τρία, που έγιναν μέσα σε δύο μήνες, για έναν χρόνο δεν έκανα πλέον τίποτα. Μετά από τον χρόνο σκέφτηκα να ξαναδοκιμάσω και ίσως να κάνω κάνα δύο φιλμ ακόμα, έτσι για την πλάκα, γιατί η εμπειρία μου είχε αρέσει. Και αυτή την φορά ξεκίνησα από το Λονδίνο. Αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα και άρχισα να έχω συνέχεια δουλειά μέχρι που τώρα η ατζέντα μου είναι γεμάτη και δεν σταματάω στιγμή. Φιλμς, σόου, φωτογραφίσεις…
Π.Ε. Σ’ αρέσει;
-Μ’ αρέσει πάρα πολύ γιατί μου δίνει την δυνατότητα να ταξιδεύω πολύ και επίσης να γνωρίζω συνέχεια ενδιαφέροντες ανθρώπους. Όλα κυλάνε και έρχονται από μόνα τους το ένα μετά το άλλο. Είμαι πραγματικά ευτυχής. Μ’ αρέσει που όλα γίνονται σχεδόν κατά τύχη χωρίς πραγματικά καμία προσπάθεια από μέρους μου.
Π.Ε. Νομίζεις πως είναι κάτι που θα κρατήσει πολύ; Πόσα πιστεύεις ότι είναι τα χρόνια καριέρας ενός πορνοστάρ;
-Λένε πως η καριέρα ενός πορνοστάρ κρατάει πάνω κάτω δύο χρόνια… Τώρα με το ίντερνετ κρατάει έξι μήνες (γελάει) Όλα πάνε πολύ πιο γρήγορα. Υπάρχουν φυσικά εξαιρέσεις αλλά γενικά η διάρκεια της καριέρας ενός πορνοστάρ είναι πάρα πολύ μικρή. Βέβαια τίποτε δεν είναι προγραμματισμένο. Πρέπει αρχικά να τραβήξεις την προσοχή των ανθρώπων με κάποια σου ιδιαιτερότητα μετά όμως το δύσκολο είναι να την κρατήσεις συνεχώς στραμμένη επάνω σου. Η ομορφιά είναι βέβαια καλό χαρτί για ένα ξεκίνημα…
Π.Ε. Και πώς μπορεί κανείς να κρατήσει την προσοχή;
-Μα έχοντας κάτι καινούργιο να προσφέρει, κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.
Π.Ε. Εσύ τι σκέφτεσαι να κάνεις όταν τελειώσει αυτή σου η καριέρα;
-Μα διάφορα πράγματα, έχω ήδη γυρίσει σαν σκηνοθέτης και σεναριογράφος το πρώτο μου πορνό φιλμ. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία, η μέρα όμως που δεν θα μπορώ να είμαι πια μπροστά στην κάμερα δεν έχει φτάσει ακόμα κι έτσι δεν ξέρω ακόμα τι θα κάνω.
Π.Ε. Θα ήθελες να κάνεις ταινίες σαν ηθοποιός κανονικός;
-Γιατί όχι; Έχω όμως συναίσθηση ότι για να γίνεις πραγματικός ηθοποιός χρειάζεται μία παιδεία, μακρόχρονη εξάσκηση και αυτά είναι κάτι που εγώ δεν τα έχω. Ξέρεις τι είναι πολύ θλιβερό; Το να βλέπεις ηθοποιούς του πορνό να σου λένε ότι κατέληξαν στο πορνό επειδή δεν έβρισκαν δουλειά σαν κανονικοί ηθοποιοί. Είναι πολύ λυπηρό να βλέπεις όλα αυτά τα παιδιά που γίνονται ηθοποιοί πορνό νομίζοντας πως αυτό θα τους φέρει δόξα, πως θα βλέπουν τον εαυτό τους στα εξώφυλλα, πως θα έχουν συνέχεια δουλειά και θα ζουν ένα είδος παράδεισου, μια ουτοπία δηλαδή.
Π.Ε. Και μετά γίνονται σιγά σιγά νευρωτικοί…
-Χειρότερα ακόμα, παθαίνουν κατάθλιψη. Πολλοί ηθοποιοί πορνό είναι πολύ άσχημα… Ξέρω αρκετούς γύρω μου που είναι πολύ δυστυχισμένοι γιατί έτρεφαν υπέρμετρες προσδοκίες και ψευδαισθήσεις σε σχέση με αυτή την βιομηχανία. Εγώ αντίθετα από την αρχή δεν τρέφω καμία ψευδαίσθηση και γι’ αυτό δεν περιμένω τίποτε παραπάνω από αυτό που έρχεται από μόνο του. Και δεν κάνω κανένα σχέδιο για το τι θα κάνω μετά ή στο απώτερο μέλλον. Ξέρεις ό,τι σχέδια και να κάνει κανείς η ζωή τελικά τα φέρνει διαφορετικά.
-Από πού είσαι;
Π.Ε. Γεννήθηκα στο Στρασβούργο όπου και έχω ακόμα την βάση μου.
-Οι γονείς σου ξέρουν με τι ασχολείσαι αυτή την εποχή;
-Τώρα ναι, ξέρουν πια, στην αρχή όχι. Πρέπει να σου πω βέβαια ότι δεν είμαστε πολύ κοντά σαν οικογένεια. Το έμαθαν λοιπόν όχι από μένα αλλά κατά τύχη και στην αρχή έμειναν με το στόμα ανοιχτό. Είμαι όμως τελείως ανεξάρτητος, έχω την ζωή μου, δεν τους έχω ρωτήσει καν αν το έχουν αποδεχτεί ή όχι. Είναι πάντως μια οικογένεια κανονική του σήμερα, μοντέρνα και σχετικά ανοιχτή. Δεν έχω όμως ανάγκη την έγκρισή τους για να κάνω αυτά που θέλω να κάνω.
Π.Ε. Ήξεραν ότι είσαι γκέι ή τα έμαθαν όλα μαζί;
-Χαχα, ναι, τα έμαθαν όλα μαζί τελικά.
Π.Ε. Είναι δύσκολο σαν δουλειά να είσαι ηθοποιός του πορνό; Να πρέπει να κάνεις σεξ και να είσαι υποχρεωμένος να λειτουργείς μπροστά σε τόσο κόσμο, φώτα κτλ;
-Είναι μια δουλειά σαν όλες τις άλλες. Μερικές φορές όλα είναι πολύ απλά και γίνονται γρήγορα, άλλες που χρειάζονται πολλές ώρες γυρίσματος για να γυριστεί μία σκηνή είκοσι λεπτών. Βλέπεις, άλλοτε η χημεία ανάμεσα στους ηθοποιούς είναι καλή και άλλοτε όχι. Μπορεί να πάρει μερικές ώρες, μπορεί και να χρειαστεί να συνεχιστεί την άλλη μέρα. Μου έχει τύχει να είμαι στο πλατό δέκα ώρες. Εξαρτάται από την εταιρία, το με ποιον δουλεύεις, το πόσοι είναι οι ηθοποιοί επί σκηνής, αν έχεις εσωτερικά ή εξωτερικά γυρίσματα, πόσες κάμερες υπάρχουν και τα λοιπά. Παρόλα αυτά υπάρχει μέσα εκεί και ο παράγοντας ηδονή.
Π.Ε. Υπάρχει πράγματι;
- Ναι, παρόλο που όλο αυτό είναι στην πραγματικότητα διεκπεραιωτικό αναγκαστικά υπάρχει ευχαρίστηση γιατί πρέπει κάποια στιγμή να ξεχάσεις ότι όλο αυτό συμβαίνει για να κινηματογραφηθεί και να συγκεντρωθείς σε αυτό που κάνεις. Αν δεν μπορείς να το κάνεις αυτό δεν κάνεις βέβαια γι’ αυτό το επάγγελμα.
Π.Ε. Παίρνουν χάπια συνήθως πια οι ηθοποιοί για να το πετύχουν;
-Μπορεί να συμβεί και αυτό, είναι μια λύση ανάγκης, μια βοήθεια. Εμένα βέβαια μου αρέσει η πρόκληση, όπως όταν, παραδείγματος χάριν, πρέπει να κάνω μία σκηνή με κάποιον που δεν μου αρέσει και αυτό τελικά με προκαλεί γιατί αλλιώς θα ήταν όλα πολύ απλά. Αυτό που με ενδιαφέρει στο επάγγελμά μου είναι να κάνω πράγματα διαφορετικά και να έχω συνεχείς προκλήσεις.
Π.Ε. Συμβαίνει συχνά μετά από μία συνάντηση δύο ηθοποιών σε μία σκηνή να συνεχίσουν να βλέπονται σεξουαλικά;
-Είναι πράγματι κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά στον κόσμο του πορνό. Υπάρχουν επίσης και πολλά ζευγάρια που κάνουν σκηνές μαζί. Εγώ δεν το κάνω αυτό καθόλου. Προτιμώ να διαχωρίζω την δουλειά από την διασκέδαση. Δεν μ’ αρέσει να δημιουργώ σχέσεις με άλλους ηθοποιούς του επαγγέλματος γιατί μετά δημιουργούνται κουτσομπολιά, ζήλιες, φήμες. Όπως παντού εξάλλου, όπως και στο κύκλωμα της μόδας για παράδειγμα. Προτιμώ να κρατιέμαι όσο το δυνατόν πιο μακριά λοιπόν και δεν κάνω ούτε καν φιλίες, ακόμα και με κάποιους με τους οποίους έχουμε περάσει καλά και έχουμε συνδεθεί στην δουλειά. Καμιά φορά τρώμε ή πάμε για κανένα ποτό μετά το γύρισμα αλλά αυτό είναι όλο. Έχω τους δικούς μου φίλους και την δική μου ζωή που είναι εκτός του κυκλώματος εργασίας μου.
Π.Ε. Πιστεύεις στον έρωτα;
-Ασφαλώς.
Π.Ε.: Έχεις εραστή αυτή την εποχή;
-Όχι, δεν έχω τον χρόνο. Είναι λίγο περίπλοκο με την ζωή που κάνω. Ευτυχώς δεν είμαι από αυτούς που ερωτεύονται κάθε βδομάδα και από έναν. Αντίθετα ερωτεύομαι πολύ σπάνια. Είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα…
Π.Ε.: Είχες πολλές σχέσεις;
-Κάμποσες, μερικές κράτησαν χρόνια…
Π.Ε.: Πόσα χρόνια πια; Είσαι μόνο 24 χρονών.
-Είχα μία που κράτησε 3 χρόνια, κάποια άλλη ένα χρόνο… Ξέρεις στην ηλικία μου ένας χρόνος είναι μεγάλη σχέση… Δεν είχα ποτέ σχέσεις της μιας βδομάδας. Όταν κάνω σχέση κρατάει τουλάχιστον ένα χρόνο…
Π.Ε.: Πώς σε βλέπουν τα αγόρια τώρα που είσαι πορνοστάρ; Είναι πιο εύκολο να ψωνιστείς;
-Όχι είναι πιο δύσκολο. Όλοι θέλουν να κοιμηθούν μαζί σου αλλά είναι απλά μια φαντασίωση που ο πραγματικός άνθρωπος εσύ δεν παίζεις κανένα ρόλο στ’ αλήθεια. Λίγοι είναι αυτοί που θέλουν να σε δουν και πέρα από την φαντασίωση και να σκεφτούν να κάνουν σχέση μαζί σου. Είναι περίπλοκο.
Π.Ε.: Είσαι πάντα ενεργητικός στο σεξ στις ταινίες που παίζεις;
-Ναι.
Π.Ε.: Και στην ζωή;
-Το ίδιο.
Π.Ε.: Δεν έχεις επιθυμία να δεις και την άλλη μεριά του πράγματος;
-Η άλλη μεριά του πράγματος πονάει! (γέλια) Είναι στην φύση μου να είμαι ενεργητικός. Και στις σκηνές που παίζω μ’ αρέσει να είμαι εγώ αυτός που διευθύνει, που κυριαρχεί και διατάζει… Τα παιχνίδια ρόλων. Αυτό που θέλω είναι να έχω τον πλήρη έλεγχο. Είτε πρόκειται για ρομαντική σχέση είτε απλά για σεξ.
Π.Ε.: Είναι η πρώτη σου φορά στην Αθήνα;
-Ναι, έφτασα χθες. Είμαι πράγματι ευχαριστημένος, ο καιρός είναι θαύμα, οι άνθρωποι πολύ ευγενείς και ευχάριστοι. Αυτό το είχα ακούσει ήδη.
Π.Ε.: Πότε κατάλαβες ότι είσαι γκέι;
-Όταν ήμουν έφηβος. Έκανα έρωτα πρώτη φορά στα14 στην διάρκεια κάποιων καλοκαιρινών διακοπών. Όσο για το πορνό εγώ ανήκω ακόμα στην γενιά που δεν μεγάλωσε μέσα στο ίντερνετ όπως οι πιο μικροί από μένα, που μπορούν να κάνουν πορνό για το ίντερνετ και να δικτυωθούν αμέσως. Εμείς ακόμα έπρεπε να περιμένουμε πολύ αργά το βράδυ για να δούμε στην τηλεόραση μαλακά ερωτικά έργα.. Έτσι ανακάλυψα εγώ το πορνό. Σήμερα μπορεί κανείς να το ανακαλύψει πολύ νέος ακόμα και στις πιο σκληρές του εκδοχές.
Π.Ε.: Εσύ τι είδους πορνό προτιμάς σαν θεατής;
-Ωραία σκηνικά, ωραίους, φωτισμούς, ωραίους άντρες. Ωραία αισθητική.
Π.Ε.: Πώς είναι ο ιδανικός άντρας για σένα;
-Κάποιος όμορφος εξωτερικά και εσωτερικά. Κάποιος έξυπνος που έχει κάτι να μου προσφέρει που θα με κάνει καλύτερο και πιο πλούσιο εσωτερικά. Στον κόσμο του πορνό δεν συναντάς συνήθως ανθρώπους ιδιαίτερα προικισμένους στο επάνω κεφάλι (γέλια). Υπάρχουν κάποιοι αλλά είναι μειοψηφία.
Π.Ε.: Η επιτυχία σου στο πορνό σε έχει κάνει αλαζόνα και νάρκισσο;
-Για μένα είναι μια δουλειά που απολαμβάνω. Όταν είμαι στο πλατό βέβαια το παίζω κάπως σταρ, το βράδυ όμως όταν γυρίζω σπίτι είμαι πάλι ο εαυτός μου, ένας κανονικός άνθρωπος.
Π.Ε.: Είσαι σεξουαλικός τύπος στην πραγματική σου ζωή;
-Επειδή είμαι πορνοστάρ οι άνθρωποι νομίζουν ότι είμαι μανιακός με το σεξ , σεξουαλικός όμως δεν είναι το πρώτο επίθετο που θα διάλεγα για να με ορίσω. Θα έλεγα ότι είμαι πιο αισθησιακός απ’ ό,τι σεξουαλικός. Ίσως ακουστώ πολύ παλιομοδίτης αλλά όταν κάποιος με ενδιαφέρει δεν πέφτω αμέσως στο κρεβάτι μαζί του. Πίνουμε πρώτα κάτι, πάμε για φαγητό. Συνήθως το πρώτο ραντεβού είναι για ποτό, το δεύτερο για ένα δείπνο. Αφήνω την επιθυμία να χτιστεί σταδιακά. Ξέρω βέβαια ότι στον κόσμο των σημερινών γκέι αυτά ακούγονται τελείως ντεμοντέ.
Π.Ε.: Ν’ αλλάξουμε λίγο θέμα. Τι πιστεύεις για τον γκέι ακτιβισμό και τον αγώνα για ισότητα και πλήρη δικαιώματα; Τον γάμο, την υιοθεσία κτλ.
-Πιστεύω ότι δεν μπορούμε να δώσουμε την ίδια απάντηση για όλες τις χώρες του κόσμου. Σε άλλες μπορούν να γίνουν κάποια πράγματα και σε άλλες όχι. Π.χ. στις Σκανδιναυικές χώρες όλα μπορούν να συμβούν γιατί έχουν μακριά πορεία και ιστορία στα δικαιώματα και την ισότητα, ενώ αντίθετα σε μια χώρα σαν την Ρωσία οι αλλαγές πρέπει να γίνουν πιο αργά γιατί τα πράγματα δεν είναι τόσο έτοιμα. Δεν υπάρχει μία νόρμα που θα μπορούσε να εφαρμοστεί ανεξάρτητα σε κάθε κουλτούρα και χώρα του κόσμου. Η Γαλλία για παράδειγμα πιστεύω ότι είναι έτοιμη για τον γάμο. Να λέμε ότι διεκδικούμε δικαιώματα συλλήβδην για όλη την ανθρωπότητα δεν έχει νόημα για μένα. Στην Ρωσία πριν το αίτημα του γάμου προηγούνται άλλοι αγώνες, αυτός για ορατότητα παραδείγματος χάριν. Ενώ στην Ισπανία δεν έχουν πια πολλά πράγματα να διεκδικήσουν, ίσως μόνον στις επαρχίες και τα μικρά μέρη αλλά στις πόλεις η αποδοχή είναι απόλυτη. Εδώ πώς είναι τα πράγματα; Έχετε σύμφωνο συμβίωσης;
Π.Ε.: Μπα, μόνο για τους ετεροφυλόφιλους πολίτες…
-Παρόλο που η Ελλάδα είναι μια χώρα διάσημη για την ομοφυλοφιλία…
Π.Ε.: Φήμες… Ακόμα κυβερνάει η θρησκευτική ηθική. Δεν υπάρχει ξέρεις εδώ ακόμα διαχωρισμός κράτους και εκκλησίας. Εσύ πιστεύεις στον θεό; Είσαι καθολικός;
-Πιστεύω αλλά μην φανταστείς. Είμαι προτεστάντης. Δεν έχω πίστη που να με περιορίζει σε τίποτε όσον αφορά τις επιθυμίες μου. Στον προτεσταντισμό υπάρχει μεγάλη ανοχή για πολλά πράγματα. Για την αντισύλληψη, την υιοθεσία, την πορνογραφία, την πορνεία… Πιστεύουμε ότι ο άνθρωπος μπορεί να διαλέξει να κάνει αυτά που θέλει σε προσωπικό επίπεδο.
Π.Ε.: Είσαι υπέρ της διοργάνωσης των Gay Prides;
-Προσωπικά δεν έχω πάει ποτέ σε κανένα γκέι πράιντ, δεν είναι του γούστου μου. Πιστεύω ότι η γκέι κοινότητα πρέπει να γίνεται ένα με την υπόλοιπη κοινωνία και όχι να γκετοποιείται και να ζει μία παράλληλη πραγματικότητα, κυρίως σήμερα, το 2010, στις ευρωπαϊκές κοινωνίες πιστεύω ότι οι γκέι μπορούν πράγματι να είναι ενσωματωμένοι. Την εποχή που δημιουργήθηκε το πρώτο Pride, το 1969, πιστεύω βέβαια ότι είχε μεγάλη χρησιμότητα. Τότε υπήρχαν πράγματι πολλές ανάγκες και αιτήματα. Σήμερα συχνά τα φεστιβάλ Υπερηφάνειας δίνουν στους υπόλοιπους ανθρώπους μια λανθασμένη εικόνα της ομοφυλοφιλίας πολύ προκλητική και εν πολλοίς γκροτέσκα. Δεν είμαστε σώνει και καλά άτομα που κυκλοφορούμε με δερμάτινα ή στριγκάκια στους δρόμους αλλά κανονικοί άνθρωποι σαν όλους τους άλλους. Σε χώρες που τα έχουν όλα οι γκέι τι βγαίνουν να διεκδικήσουν; Μόνο εκεί που υπάρχουν πραγματικές ανάγκες και ελλείψεις το καταλαβαίνω.
Π.Ε.: Αυτό που ονομάζεις πρόκληση είναι όμως συχνά μια αντιπαράθεση κουλτούρας και τρόπου ζωής, ένα ταρακούνημα της εφησυχασμένης κοινωνικής συνείδησης.
-Ναι, εντάξει, αν το θέτεις έτσι…
Π.Ε.: Αισθάνεσαι να απειλείσαι με την άνοδο της βίας από την μεριά των μεταναστών, κυρίως ισλαμιστών, οι οποίοι στρέφονται ενάντια στους γκέι λόγω θρησκευτικού φανατισμού; Εδώ στην Ελλάδα έχουμε τελευταίως κάποια κρούσματα τέτοιου είδους.
-Όχι, δεν αισθάνομαι κάποια ιδιαίτερη απειλή, για να σου πω την αλήθεια, από κάτι τέτοιο. Έχω ακούσει παρόμοιες ιστορίες αλλά νομίζω πως είναι πράξεις απομονωμένες που προέρχονται από ανθρώπους οι οποίοι έχουν περιθωριοποιηθεί και δεν πιστεύω ότι είναι ένα γενικευμένο πρόβλημα. Σίγουρα αυτοί οι άνθρωποι έχουν μάθει από μικρά παιδιά στην κουλτούρα τους ότι η ομοφυλοφιλία είναι ο Διάβολος προσωποποιημένος, και εμείς όμως στην Ευρώπη μεγαλώνουμε έχοντας παρόμοιες ιδέες για διάφορα πράγματα, πάρε για παράδειγμα το κυνήγι μαγισσών γύρω από την παιδοφιλία. Άμα έχεις μεγαλώσει στο Πακιστάν ή στο Αφγανιστάν έχεις υποστεί πλύση εγκεφάλου και έχεις διαμορφώσει μία ομοφοβία και μια βίαιη αντίθεση σε ότι έχει να κάνει με τέτοιες συμπεριφορές. Όμως αυτά είναι θέματα διαπαιδαγώγησης και κουλτούρας. Παραδείγματος χάριν εγώ γνωρίζω πια στην Γαλλία μία καινούργια γενιά στρέιτ ανδρών μουσουλμάνων οι οποίοι είναι πολύ ανοιχτοί σε αυτά τα πράγματα και έχουν πολύ φιλελεύθερες ιδέες και ανεκτική συμπεριφορά. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να γενικεύουμε κρίνοντας από κάποιες απομονωμένες περιπτώσεις. Ίσως τα πράγματα εδώ στην Ελλάδα λόγω και της οικονομικής κρίσης να είναι πιο οξυμένα, δεν ξέρω…
Π.Ε.: Κάνεις έρωτα με προφυλάξεις ή χωρίς;
-Είναι σημαντικό να προφυλάγεσαι.
Π.Ε.: Λίγες μέρες πριν στο Βερολίνο πήρες το βραβείο του καλύτερου πορνό ηθοποιού στην κατηγορία Best Performer of the Year…
-Δεν πίστευα στ’ αυτιά μου όταν άκουσα ότι βγήκα πρώτος σ’ αυτή την κατηγορία. Είναι μια τεράστια αναγνώριση της δουλειάς μου από τους ανθρώπους της πορνό βιομηχανίας πράγμα που αντικατοπτρίζει την δύναμη που έχω στο κοινό σαν ηθοποιός, και ένα πολύ σημαντικός σταθμός στην καριέρα μου. Το να κάνεις πορνό είναι πολύ εύκολο. Παίρνεις ένα τηλέφωνο, έρχεσαι σε επαφή με μία εταιρία παραγωγής. Υπάρχουν σήμερα χιλιάδες ηθοποιοί πορνό. Το δύσκολο όμως είναι να ξεχωρίσεις και να επιπλεύσεις σ’ αυτήν την θάλασσα προσώπων και ονομάτων. Να φτάσεις στο σημείο να είσαι υποψήφιος σε ένα τέτοιο διαγωνιστικό θεσμό και πόσο μάλλον να διακριθείς και να πάρεις το πρώτο βραβείο σε κάποια κατηγορία σε κάνει ξεχωριστό. Είμαι περήφανος γι’ αυτό.
Π.Ε.: Τι συμβουλή θα έδινες σε ένα νέο αγόρι που θέλει να γίνει ηθοποιός στην βιομηχανία του πορνό;
-Να είναι σοβαρός και να δουλεύει πολύ. Το να είσαι ηθοποιός του πορνό δεν σημαίνει απλά να βγάζεις τα ρούχα σου μπροστά στην κάμερα. Επίσης δεν πρέπει να κάνεις πορνό για τους λάθος λόγους.
Π.Ε.: Ποιοι είναι οι λάθος λόγοι;
-Το να θέλεις να βγάλεις χρήματα και να γίνεις διάσημος. Πολλοί καταλήγουν στο πορνό επειδή δεν τα κατάφεραν σαν ηθοποιοί του κινηματογράφου ή σαν τραγουδιστές ή μουσικοί. Το να κάνεις πορνό για να είσαι μπροστά στην κάμερα βρίσκω πως είναι θλιβερό. Και τις περισσότερες φορές αυτοί οι ηθοποιοί έχουν άσχημο τέλος, κατάθλιψη, απόπειρες αυτοκτονίας, υστερικές συμπεριφορές και τα λοιπά.
Π.Ε.: Και ποιοι είναι οι καλοί λόγοι λοιπόν για να κάνει κανείς πορνό;
-Να περνάει κανείς καλά, να έχει μια ενδιαφέρουσα ζωή, να γνωρίζει ωραίους ανθρώπους, να ταξιδεύει, να κάνει ενδιαφέρουσες δουλειές… χωρίς να τρέχει πίσω απ την δόξα, την δημόσια εικόνα και την αναγνώριση. Πολλοί το κάνουν γιατί πιστεύουν ότι θα τους καλυτερέψει την ζωή και θα την αλλάξει και αυτό είναι μια αυταπάτη.
-Τι θα ήθελες να κάνεις στην ζωή σου στο μέλλον;
Π.Ε.: Όταν ήμουνα μικρός ήθελα να γίνω δημοσιογράφος και ένα σωρό άλλα πράγματα, αλλά για να τα κάνω όλα αυτά χρειάζεται μακρόχρονη σπουδή και αφοσίωση, πράγματα τα οποία αυτή την στιγμή στην ζωή μου δεν μπορώ να κάνω. Ζω το σήμερα και εμπιστεύομαι ότι όλα θα πάρουν τον δρόμο τους. Μ’ αρέσει πολύ να διαβάζω, ενδιαφέρομαι για την πολιτική και τις επιστήμες του ανθρώπου…
Π.Ε.: Στην ζωή σου είσαι μονογαμικός η πολυγαμικός;
-Είμαι μονογαμικός όταν ο άλλος αξίζει τον κόπο.
Π.Ε.: Θα έβλεπες τον εαυτό σου μέσα σε μια σχέση διαρκείας, αυτό που λένε, να γεράσετε μαζί, το σπίτι στην εξοχή, ο σκύλος…
-Βέβαια, αυτό είναι ένα όνειρο, εγώ όπως σου είπα είμαι πολύ ρομαντικός… Ναι θα μου άρεσε πολύ να μοιραστώ την ζωή μου με κάποιον, να έχουμε ένα κήπο, ζώα, που αγαπώ πολύ, τζάκι τον χειμώνα…
Π.Ε.: Και θα μπορούσες να περάσεις όλη σου την ζωή με έναν άνθρωπο; Δεν θα σου στερούσε αυτό ευκαιρίες, γνωριμίες με άλλους, προοπτικές που δεν έχει κανείς μέσα σε μια μακρόχρονη σχέση;
-Μα είναι τόσο ωραίο να είσαι με κάποιον, να μοιράζεσαι τα πάντα μαζί του και να γεράσεις στο πλάι του.
Π.Ε.: Σε ευχαριστούμε για την συνέντευξη Jordan Fox.
-Κι εγώ και είμαι ευτυχής που είμαι εδώ και κάνω κάτι στην Ελλάδα. Ένα σόου, μία συνέντευξη -είναι κι αυτά λόγοι για τους οποίους κάνω αυτή την δουλειά. Αυτή η κουβέντα που είχαμε, η συνάντησή μας είναι λόγοι αρκετοί και με χαροποιούν ιδιαίτερα.

9 σχόλια:

mahler76 είπε...

δεν τον ξέρω, ευκαιρία να τον μάθω. Μια χαρά πάντως τα λέει.

Ανώνυμος είπε...

Ηλίθια συνέντευξη με κλισέ ατάκες του τύπου "είναι μια δουλειά όπως οι άλλες". Λυπάμαι, αλλά είναι κατάντια και όχι δουλειά...

pisoglendis είπε...

esi pou to ksereis oti einai katantia kai oxi douleia?
tin exeis kanei?
g afton mporei na einai mia douleia san oles tis alles...
poio einai to provlima?


simfono oti then itan kai i kaliteri sinendefksi...
tou logan itan kaliteri

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα είναι ότι ελαφρά την καρδία περνάμε μυνήματα του στυλ "έλα μωρέ, δεν έγινε και τίποτα να εκπορνεύεσαι", γιατί περί εκπόρνευσης πρόκειται. Δικαίωμα του καθενός τα κάνει ότι θέλει, αλλά δεν χρειάζεται όλο αυτό να το παπσαλίζουμε με χρυσόσκονη και να το παρουσάζουμε ως μαγκιά ή εξυπνάδα. Και φυσικά δεν είναι το πρόβλημα μόνο η συγκεκριμένη συνέντευξη, η οποία ούτως ή άλλως απευθύνεται σε μικρό και συγκεκριμένο κοινό, αλλά οι αντίστοιχου ύφους συνέντευξεις ξένων και εγχώριων (τρομάρα τους) "αστέρων" του χώρου, που έχουν κατακλύσει τηλεοράσεις και περιοδικά τους τελευταίους μήνες. Αναρωτιέμαι τα 14χρονα και τα 15χρονα που μοιραία τις διαβάζουν, μπορούν να το φιλτράρουν όλο αυτό και να καταλάβουν τις μπούρδες που λέγονται ή τους δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις για το πως μπορεί να βγάλει κανείς το ψωμί του; Ας λένε λοιπόν και αυτοί το παραμύθι τους (αν τους κάνει να αισθάνονται καλύτερα), αλλά ας μην έχουν και απαιτήσεις να το χάψουμε ως "αξιοπρέπη και συνηθισμένη εργασία".

pisoglendis είπε...

krato ta logia sou
Δικαίωμα του καθενός τα κάνει ότι θέλει,
dioti oloi prepei na exoun foni...
then paspalizei kaneis me xrisoskoni kati
then allazoun stin sinendefksi oi lekseis kai oi ennoies...
opos ta eipe einai

Αναρωτιέμαι τα 14χρονα και τα 15χρονα που μοιραία τις διαβάζουν, μπορούν να το φιλτράρουν όλο αυτό και να καταλάβουν τις μπούρδες που λέγονται ή τους δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις για το πως μπορεί να βγάλει κανείς το ψωμί του;

ego 15 xronon pantos diavaza periodika gia 15 xrona
afto then einai efthini ton periodikon

to kathe periodiko exei ena stoxo kai ena skopo
to screw p.x gia to opoio mporo na sou miliso ego poli kala
eixe os stoxo na vgalei 4 porn star me megali kariera o kathenas sto xoro tou
o enas itan o sagat o allos o logan kai o fox pou pige to vraveio porn star tis xronias kai enan akoma eixame pou then thimamai
thelo na pistevo oti o kiklos ekleise..
diladi then pistevo na ksanaparoume kapoia tetoia sinendefksi
thelame na doume ti exoun na poun 3 poloi diasimoi porn star gay tsontas..

then einai oi mondadikes omos sinendefkseis..
yparxei mia poli megali poikilia
kai o stoxos einai mia evria gama pliroforisis ta panta.
apo theatro cinema poihsi logotexnia
ekthesis ethelondismo kai aktivismo
mexri ponro..

αλλά ας μην έχουν και απαιτήσεις να το χάψουμε ως "αξιοπρέπη και συνηθισμένη εργασία".

then ksero an thelei na se peisei o allos
alla gia na kanei afti ti douleia mallon san kali tin vlepei
allios then tha tin ekane...
to ti einai aksioprepeia gia ton kathena einai diko tou prosopiko thema
einai san na les oti oi trans porn star kai poutanes pou ekpornevonte then exoun timi kai aksioprepeia..
epidi exo gnorisei pollous kai polles tha diafoniso...

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν οποιοσδήποτε εκθέτει τις απόψεις του δημοσίως, υπόκειται και σε κριτική για αυτές. Ως εκ τούτου έχω το δικαίωμα να διαβάσω και να κρίνω το κατά πόσο είναι πειστικές οι συγκεκριμένες δηλώσεις (για εμένα μάλλον αστείες και απλοϊκές είναι). Το θέμα δεν είναι όμως η ειλικρίνεια του εκάστοτε συνεντευξιαζόμενου ή η τεκμηρίωση των λόγων του. Το θέμα είναι τι μηνύματα περνάνε μέσα από τα λεγόμενα αυτά. Και εκεί έγκειται και η ευθύνη όχι μόνο αυτού που τα λέει αλλά και αυτού που του δίνει βήμα να τα πει και τα διοχετεύει στο ευρύτερο κοινό, δηλαδή του περιοδικού, της ιστοσελίδας ή της εκπομπής. Αναρωτιέμαι στα πλαίσια της «ελευθερίας του λόγου» θα φιλοξενούνταν ποτέ οι δηλώσεις και τα επιχειρήματα π.χ. ενός υπέρμαχου της παιδεραστίας σχετικά με το «δικαίωμα» του να κάνει σεξ με ανήλικους;

Εν ολίγοις, οk με τους πορνοηθοποιούς, μια χαρά είναι για χάζι και για πλάκα, αλλά εν τέλει έχουμε κατακλυστεί από τέτοιου είδους και ύφους συνεντεύξεις, όταν την ίδια ώρα άνθρωποι με σημαντικές κατακτήσεις (νέοι επιστήμονες με διακρίσεις στο εξωτερικό, επιχειρηματίες με καινοτόμες ιδέες, συμπολίτες μας με σημαντική κοινωνική προσφορά) δεν έχουν λόγο πουθενά στα μέσα. Ας πούμε λοιπόν ότι η συγκεκριμένη συνέντευξη ήταν απλά η αφορμή να επισημάνω την ανισότητα που επικρατεί γενικότερα στα μέσα ως προς το ποιος προβάλλεται, για ποιους λόγους και κυρίως τι μηνύματα περνά, ευθέως ή συγκαλυμμένα, σε μία κοινωνία που πρώτα χρεοκόπησε ηθικά και κατόπιν οικονομικά.
Όσο για την «υποκειμενικότητα» της αξιοπρέπειας, όταν το πώς την ορίζεις καθορίζει μόνο την δική σου ζωή, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όταν όμως διατυμπανίζεις τον ορισμό της στους άλλους, θα πρέπει να είσαι περισσότερο προσεκτικός και εν τέλει ειλικρινής για το ποιες είναι οι συνέπειες της ελαστικής σου ηθικής (Και ξαναλέω ότι το να εκπορνεύεσαι «κανονική» δουλεία δεν είναι. Θα ήταν πολύ χρήσιμο ο νεαρός να μας πει και για τον κοινωνικό αποκλεισμό απέναντι στους ανθρώπους του συγκεκριμένου χώρου, την καταστροφή των σχέσεων με τις οικογένειές τους, το ότι οι περισσότεροι περιφέρονται στα πλατώ λιώμα από την κόκα κλπ).

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν οποιοσδήποτε εκθέτει τις απόψεις του δημοσίως, υπόκειται και σε κριτική για αυτές. Ως εκ τούτου έχω το δικαίωμα να διαβάσω και να κρίνω το κατά πόσο είναι πειστικές οι συγκεκριμένες δηλώσεις (για εμένα μάλλον αστείες και απλοϊκές είναι). Το θέμα δεν είναι όμως η ειλικρίνεια του εκάστοτε συνεντευξιαζόμενου ή η τεκμηρίωση των λόγων του. Το θέμα είναι τι μηνύματα περνάνε μέσα από τα λεγόμενα αυτά. Και εκεί έγκειται και η ευθύνη όχι μόνο αυτού που τα λέει αλλά και αυτού που του δίνει βήμα να τα πει και τα διοχετεύει στο ευρύτερο κοινό, δηλαδή του περιοδικού, της ιστοσελίδας ή της εκπομπής. Αναρωτιέμαι στα πλαίσια της «ελευθερίας του λόγου» θα φιλοξενούνταν ποτέ οι δηλώσεις και τα επιχειρήματα π.χ. ενός υπέρμαχου της παιδεραστίας σχετικά με το «δικαίωμα» του να κάνει σεξ με ανήλικους;

Εν ολίγοις, οk με τους πορνοηθοποιούς, μια χαρά είναι για χάζι και για πλάκα, αλλά εν τέλει έχουμε κατακλυστεί από τέτοιου είδους και ύφους συνεντεύξεις, όταν την ίδια ώρα άνθρωποι με σημαντικές κατακτήσεις (νέοι επιστήμονες με διακρίσεις στο εξωτερικό, επιχειρηματίες με καινοτόμες ιδέες, συμπολίτες μας με σημαντική κοινωνική προσφορά) δεν έχουν λόγο πουθενά στα μέσα. Ας πούμε λοιπόν ότι η συγκεκριμένη συνέντευξη ήταν απλά η αφορμή να επισημάνω την ανισότητα που επικρατεί γενικότερα στα μέσα ως προς το ποιος προβάλλεται, για ποιους λόγους και κυρίως τι μηνύματα περνά, ευθέως ή συγκαλυμμένα, σε μία κοινωνία που πρώτα χρεοκόπησε ηθικά και κατόπιν οικονομικά.
Όσο για την «υποκειμενικότητα» της αξιοπρέπειας, όταν το πώς την ορίζεις καθορίζει μόνο την δική σου ζωή, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όταν όμως διατυμπανίζεις τον ορισμό της στους άλλους, θα πρέπει να είσαι περισσότερο προσεκτικός και εν τέλει ειλικρινής για το ποιες είναι οι συνέπειες της ελαστικής σου ηθικής (Και ξαναλέω ότι το να εκπορνεύεσαι «κανονική» δουλεία δεν είναι. Θα ήταν πολύ χρήσιμο ο νεαρός να μας πει και για τον κοινωνικό αποκλεισμό απέναντι στους ανθρώπους του συγκεκριμένου χώρου, την καταστροφή των σχέσεων με τις οικογένειές τους, το ότι οι περισσότεροι περιφέρονται στα πλατώ λιώμα από την κόκα κλπ).

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν οποιοσδήποτε εκθέτει τις απόψεις του δημοσίως, υπόκειται και σε κριτική για αυτές. Ως εκ τούτου έχω το δικαίωμα να διαβάσω και να κρίνω το κατά πόσο είναι πειστικές οι συγκεκριμένες δηλώσεις (για εμένα μάλλον αστείες και απλοϊκές είναι). Το θέμα δεν είναι όμως η ειλικρίνεια του εκάστοτε συνεντευξιαζόμενου ή η τεκμηρίωση των λόγων του. Το θέμα είναι τι μηνύματα περνάνε μέσα από τα λεγόμενα αυτά. Και εκεί έγκειται και η ευθύνη όχι μόνο αυτού που τα λέει αλλά και αυτού που του δίνει βήμα να τα πει και τα διοχετεύει στο ευρύτερο κοινό, δηλαδή του περιοδικού, της ιστοσελίδας ή της εκπομπής. Αναρωτιέμαι στα πλαίσια της «ελευθερίας του λόγου» θα φιλοξενούνταν ποτέ οι δηλώσεις και τα επιχειρήματα π.χ. ενός υπέρμαχου της παιδεραστίας σχετικά με το «δικαίωμα» του να κάνει σεξ με ανήλικους;

Εν ολίγοις, οk με τους πορνοηθοποιούς, μια χαρά είναι για χάζι και για πλάκα, αλλά εν τέλει έχουμε κατακλυστεί από τέτοιου είδους και ύφους συνεντεύξεις, όταν την ίδια ώρα άνθρωποι με σημαντικές κατακτήσεις (νέοι επιστήμονες με διακρίσεις στο εξωτερικό, επιχειρηματίες με καινοτόμες ιδέες, συμπολίτες μας με σημαντική κοινωνική προσφορά) δεν έχουν λόγο πουθενά στα μέσα. Ας πούμε λοιπόν ότι η συγκεκριμένη συνέντευξη ήταν απλά η αφορμή να επισημάνω την ανισότητα που επικρατεί γενικότερα στα μέσα ως προς το ποιος προβάλλεται, για ποιους λόγους και κυρίως τι μηνύματα περνά, ευθέως ή συγκαλυμμένα, σε μία κοινωνία που πρώτα χρεοκόπησε ηθικά και κατόπιν οικονομικά.
Όσο για την «υποκειμενικότητα» της αξιοπρέπειας, όταν το πώς την ορίζεις καθορίζει μόνο την δική σου ζωή, δεν έχω κανένα πρόβλημα. Όταν όμως διατυμπανίζεις τον ορισμό της στους άλλους, θα πρέπει να είσαι περισσότερο προσεκτικός και εν τέλει ειλικρινής για το ποιες είναι οι συνέπειες της ελαστικής σου ηθικής (Και ξαναλέω ότι το να εκπορνεύεσαι «κανονική» δουλεία δεν είναι. Θα ήταν πολύ χρήσιμο ο νεαρός να μας πει και για τον κοινωνικό αποκλεισμό απέναντι στους ανθρώπους του συγκεκριμένου χώρου, την καταστροφή των σχέσεων με τις οικογένειές τους, το ότι οι περισσότεροι περιφέρονται στα πλατώ λιώμα από την κόκα κλπ).

pisoglendis είπε...

eixame palaiotera filoksenisei kai allous porn star pou eipan polla apo afta ta pragmata pou anafereis..
apla afou pirame 4 sinendefkseis theorisame oti then yparxei logos pia na sinexisoume na to kanoume...
ontos to endiaferon mas strefete allou
kai nai tha exoume kai enan pou katadikastike alla athoothike gia paiderastia kai viasmo
exoume kai mia ilikiomeni trans kai pos vionei ta geiratia tis
alla exoume kai neous poihtes
ithopoious
eikastikous kallitexnes
theatrika sximata
mexri diasimotites tis klasis xronas papaioannou

then leme oxi se kati pou gia emas tha einai endiaferon

tora oso gia to antiktipo..
ta erethismata giro mas einai xiliades
apo tin tileorasi kai ta periodika
pistevo oti perisotero epivlavis einai i xazomara tis tzoulias
kai tis kathe mias mesimerianatzous..

tora o kathenas pernei oti thelei kai to filtrarei opos thelei mesa tou

oso gia tin kritiki sou
ennoeite oti prepei na tin kaneis kai kala kaneis kai tin kaneis
megali xara mou na milao me anthropous..
kai na akouo polles apopseis..

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget