17/1/11

Πως γνωριστήκαμε




Πώς γνωριστήκατε?
Κωνσταντίνος
Σε ένα στρατόπεδο. Τότε δεν του έδωσα σημασία, γιατί είχα άλλα στο μυαλό μου. Μετά από καιρό βρεθήκαμε σε μια παρέα και κάτι μου έκανε κλίκ. Στο επόμενο ραντεβού βγήκαμε οι δύο μας, τον μέθυσα και του είπα πως θα γίνει η πρώτη μου σοβαρή gay σχέση. Χρειάστηκαν σχεδόν 6 μήνες μέχρι να το πιστέψει κι αυτός.
Χρήστος
Ο στρατός έκανε την αρχή αλλά το τελειωτικό «χτύπημα» το έδωσε μια αλκοολική βραδιά στο Μπιτ- Παζάρ.


Πόσο καιρό είστε μαζί ?
Σε δυο μήνες θα κλείσουμε 8 χρόνια.


Τι σε τράβηξε επάνω του?
Κωνσταντίνος
Το καθαρό του πρόσωπο. Θυμίζει λίγο τους τίμιους άντρες παλαιάς κοπής που δεν έχουν δεύτερες σκέψεις και δεν υιοθετούν "αδερφίστικες" συμπεριφορές. Έιναι εμφανώς ένα αγόρι για σπίτι.
Χρήστος
Η επιμονή του να με τραβήξει πάνω του και το πολύστροφο μυαλό του.


Τι σ ενοχλεί σ αυτόν.
Κωνσταντίνος
Το οτι όταν υπεραναλύω τις καταστάσεις και υιοθετώ τις συμπεριφορές που έλεγα πριν, με κοιτάει σαν εξωγήινο. Καμία συμπόνια. Πάλι καλά υπάρχουν και οι κολλητές στη ζωή αυτή! Σούλα και Ελένη, η σχέση μου σας ευχαριστεί!
Χρήστος
Το ότι ξεχνάει τα συναισθήματα των άλλων όταν νιώθει πως πρέπει να πεί τη γνώμη του – είτε σωστή, είτε λάθος.
Θα συγχωρούσες την απιστία?
Κωνσταντίνος
Ίσως ακουστώ ανόητος, αλλά είναι ο μοναδικός gay απ΄τον οποίο δε θα το περίμενα. Βεβαίως ο κερατάς το μαθαίνει πάντα τελευταίος! Θα τον κατανοούσα, αλλά από την κατανόηση μέχρι τη συγχώρεση... Η ερωτική μας ζωή, και κατ΄ επέκταση η σχέση μας, θα τελείωνε εκεί.
Χρήστος
Όποτε πάω να πώ ναι σε αυτήν την ερώτηση φοβάμαι πως τίποτα δεν θα είναι πια το ίδιο, οπότε απαντώ όχι.
Τι πιστεύεται για το γάμο? Θα παντρευόσασταν ποτέ?

Κωνσταντίνος
Είναι ντροπή να μη θεωρείται αναφαίρετο δικαίωμα μου, αν και είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου. Είναι άλλο το οτι είμαστε πολυ καιρό μαζί, επειδή μέρα με τη μέρα το επιλέγουμε, και άλλο το για πάντα. Οι δεσμεύσεις και τα μεγάλα λόγια ποτέ δεν ήταν το καλύτερό μου.
Χρήστος
Νομίζω πως το σύμφωνο συμβίωσης είναι πιό ταιριαστό με την περίπτωση αλλά ακόμα και αυτό μας το αρνήθηκαν. Ο γάμος είναι σημαντικός για κάποιους αλλά εγώ δεν θα τον τολμούσα γιατί δε με εκφράζει σαν ιδέα..
Για τα παιδία τη γνώμη έχετε? Θα υιοθετούσατε ?
Κωνσταντίνος
Τα παιδιά τα αγαπώ και λυπάμαι που δε θα κάνω, αλλά δε θα υιοθετούσα. Έχοντας ζήσει το πόσο σκληροί άνθρωποι είναι τα παιδιά στο σχολείο, θα έτρεμα στη σκέψη της στιγμής που θα τα κοροϊδέψουν για τις επιλογές των μπαμπάδων τους.

Χρήστος
Σε καμία περίπτωση. Όσο και να με στεναχωρεί ώρες ώρες η ιδέα της ατεκνίας, δε θα ανάγκαζα ποτέ ένα παιδί να επωμιστεί το κοινωνικό φορτίο της δικής μου επιλογής. Όση αγάπη και να του προσέφερα θα περνούσαν χρόνια για να «ισορροπήσει» το φορτίο στην πλάτη του.
Πως σαν αντιμετωπίζουν οι γύρω σας αποδέχονται?
Κωνσταντίνος
Αυτοί που επιλέγω να υπάρχουν ενεργά στη ζωή μου, προφανώς ναι. Για τους υπόλοιπους έμαθα από νωρίς να μην ενδιαφέρομαι. Πάντα θα έχουν κάτι να πουν. Δεν προκαλώ, δεν περιμένω την αποδοχή κανενός, οπότε δεν αφήνω σε κανέναν το περιθώριο να με απορρίψει, μόνο να εκτεθεί.
Χρήστος
Σε όσους φίλους έχουμε αποφασίσει να συστηθούμε ως ζευγάρι νομίζω πως μας αποδέχτηκαν. Όσοι ίσως δεν το κάνανε ή δεν θα το κάνουν, μπορεί τελικά να μην είναι και τόσο καλοί φίλοι.
Ευχαριστημένοι από την σχέση σας?
Κωνσταντίνος
Για να παραμένεις τόσα χρόνια σε μια σχέση απαλλαγμένη απο κοινωνικές συμβάσεις και παιδιά, πρέπει να σε καλύπτει σταδιακά περισσότερο και ουσιαστικότερα. Αλλιώς σπαταλάς το χρόνο σου και χαλαλίζεις άσκοπα τη χαρά της πρώτης επαφής με άλλους.
Χρήστος
Οκτώ χρόνια μετά, τί απάντηση περιμένετε; Αρνητική;
Μοναξιά η σχέση?
Κωνσταντίνος
Θεωρώ τη μοναξιά απαραίτητη για να τις ισορροπίες μου. Θέλω το χώρο και το χρόνο μου. Μια σχέση βασισμένη στην αγάπη και την εμπιστοσύνη αποτελεί εύπορο έδαφος για πολλές στιγμές ευτυχίας, αν όμως το εγώ του καθενός χαθεί στο εμείς, οποιαδήποτε τέτοια προσδοκία αποκλείεται αυτόματα.
Χρήστος
Σχέση φυσικά. Η συντροφικότητα είναι ανεπανάληπτο συναίσθημα.

Περιέγραψε το αγόρι σου με τρεις λέξεις
Κωνσταντίνος
Είναι καλόκαρδος, τρυφερός και προς το παρόν δικός μου!!!
Χρήστος
Μυαλό που στροφάρει, αγκαλιά που ζεσταίνει και καρδιά που γλυκαίνει (αν θέλει)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget