10/2/11

Ο Ψαλμός για τους Γκέι Γάμους

14 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

τπ χω ηδη βαλει σε αναρτηση δικη μου και ξεσηκωσε μια μικρη θυελλα , οτι ειναι αντιγκεη
φυσικα εγω πιστευω οτι απλα σατυριζει πρωταρχικα την παρωχημενη εκκλησια μεσα απο ενα προβλεπομενο στρεητ χιουμορ
εγω παντως γελασα πολυ
γιατι δεν ειμαι τοσο "ακτιβιστης¨" σαυτα τα θεματα
ειμαι πιο ανοιχτος

Το Λαγωνικό είπε...

Άσωτε, τι δουλειά έχει ο "ακτιβισμός" σε μια κριτική που γίνεται για ένα βίντεο;
Πρέπει να ποδοσφαιποιήσουμε την κουβέντα, σώνει και καλά;; - Όποιος δεν είναι μαζί μου είναι απέναντί μου δηλαδή;;
Και εγώ γέλασα με το βίντεο αλλά σε δεύτερη ανάγνωση κατάλαβα ότι γέλαγα εις βάρος μου.

pisoglendis είπε...

εχω απαντήσει στο δικό σου μπλόγκ

και εγω γέλασα και νευρίασα αλλά θα πρέπει να εχουμε την ορημότητα να γελάμε και με αστεια οταν τα κανουν στρεητ και οχι οι γκει

ασωτος γιος είπε...

lagoniko σε εισαγωγικα το γραψα ως χιουμορ!
εγω δε καταλαβα οτι γελασανε εις βαρος μου και αν γελασανε σιγα το θεμα
ελευθερια εχουμε

ασωτος γιος είπε...

με καλυψε κι ο πισωγλεντης
ελεος σιγα το θεμα ρε παιδια
οταν οι ιδιοι γκεη κραζουν εαυτον τοτε ειναι καλο?

pisoglendis είπε...

ειναι σαν να λέμε
αν εγω σε πω πουστάρα και μωρή ειναι οκ γιατί ειμαι αδελφή
αν πω τον τυφλό τυφλό και ειμαι ειναι οκ
αρκει να μην μας πει ο ξένος
καπως ετσι ειναι

Ανώνυμος είπε...

το χιουμορ των αρβυλα ειναι σαν τα μουτρα τους.αλλα παιδια εχουν η θα κανουν.και οταν η πουστια χτυπησει την πορτα τους,τοτε θελω να δω την μαγκια τους.δεν αντεχω να βλεπω τετοια υποκειμενα να εξεφτυλιζουν εμενα,εμας.και δεν ειμαι καθολου ακτιβιστης,απλα εχω νειωσει τοσο ρατσισμο και τετοια αποριψη που με διαολιζει ολο αυτο.αν εσας σας αρεσει...τι να πω..

Ephemeron είπε...

"και εγω γέλασα και νευρίασα αλλά θα πρέπει να εχουμε την ορημότητα να γελάμε και με αστεια οταν τα κανουν στρεητ και οχι οι γκει"
Pisoglendi... εχεις απολυτο δικιο!

@ ανωνυμος,
γραφεις "εχω νειωσει τοσο ρατσισμο και τετοια αποριψη που με διαολιζει"
και εγω εχω φιλε μου, οχι μονο εχω "νοιωσει" αλλα εχω πληρωσει πολυ ακριβα...
Πριν χρονια οταν με απολυσαν απο τη δουλια μου επειδη ημουν gay... εχασα τα παντα, το εισοδημα μου, το σπιτι μου, τα παντα, ολα οσ ειχα...
Ξερω πολυ καλα, και απο πρωτο χερι, τι σημαινει να πληρωνεις πανακριβα επειδη εισαι gay...
Απ την αλλη ομως εχω μαθει να καταλαβαινω ποιος πραγματικα θελει το κακο μου και ποιος οχι...
Θα ηταν λιγακι τραβηγμενο να νομιζα οτι ο Κανακης με τα αστεια του κανει τους νομοθετες ή τους πολιτικους, να ειναι εναντιον της gay κοινοτητας...
Με τα λογια που περιγραφεις τα αισθηματα σου για τον Κανακη, ουτε μπορω να φανταστω τι λογια θα χρησιμοποιουσες για να περιγραψεις τα αισθηματα σου για τον Ανθιμο...

pisoglendis είπε...

το ξαναλέω
οταν ακούς τον Ψινάκη να λεει θεα δεν σε χαλάει
προφανώς του Ψινάκη να του πάει
ο Κανάκης μάλλον το κάνει με πολύ στρέητ τρόπο και εχουμε μάθει να δεχόμαστε πλάκα για το οτι ειμαστε αδελφές μόνο απο άλλες αδελφές
και αυτο το λέω θεωρώντας γενικά λίγο κρύους τους Αρβίλα γενικά

αλλά ανώνυμε οταν λές
αν κανουν πούστιδες παιδιά θα δουν
ειναι σαν να θεωρείς οτι ειναι κατάρα και κάτι τόσο κακό ..μετά ο Κανάκης μας φταίει?

Το Λαγωνικό είπε...

Δεν με ενδιαφέρει αν αυτός που λέει το οποιοδήποτε αστείο είναι straight ή όχι.
Ούτε οι λέξεις όπως "θεά" και "μωρή" με ενοχλούν, δεν υπάρχουν καλές και κακές λέξεις.

Αλλά το πολύ κύριε ελέησον των λογοίς Κανάκιδων/Ψινάκιδων θα το βαρεθούν και οι παπάδες στο τέλος.

Ανώνυμος είπε...

den eipa oti einai katara,mallon apo kektimeni taxuthta egw to egrapsa,kai esu to katalaves lathos.alla gia fantasou ton omofoviko serveta na exei gio h korh gay....

Ντεμης είπε...

Καλά, μόνο εγώ νοιώθω πόσο επικίνδυνοι είναι αυτοί οι άνθρωποι; Πόσο προσχεδιασμένα είναι αυτά που κάνουν;
Αγαπητέ Πισωγλέντη, εγώ δεν ξέρω κανέναν Έλληνα γκέυ (δηλωμένο, όχι Χ. Ρώμα) να κράζει (ανοιχτά) άλλους γκέυ, όπως κάνουν τόσο προφανώς για μένα και σε αυτό το βίντεο οι Αρβύλες.
Το "θεά" και "μωρή" του Ψινάκη ΔΕΝ είναι κράξιμο. Δίνει βέβαια και αυτός στους στρέητ το σκοινί να μας κρεμάσουν και με ενοχλεί εξίσου με τον Κανάκη, αλλά δεν με κράζει. Δεν έχει κανένα δικαίωμα αυτός ο άνθρωπος την στιγμή που εμείς πολεμάμε για την ίδια μας την ύπαρξη (δεν είμαστε η παντοδύναμη Εκκλησία της Ελλάδος που χέστηκε για την κριτική του!) να μας παρωδεί έτσι και να γελά και να δίνει το "ελεύθερο" και στην μισή Ελλάδα ότι είναι επιτρεπτό να ξεκαρδίζεσαι με τους ντιντήδες που παρελαύνουν (όταν καλοκαιριάσει και μάς πεις "κατεβείτε Αθήνα στο parade" θα σε παραπέμψω σε αυτό το βίντεο για τον λόγο που δεν θα έρθω) Ξέρει πόση δύναμη έχει και πόσοι τον παρακολουθούν και πώς επηρρεάζει τους νέους.
Πολύ κρίμα, εγώ έγινα έξαλλος....

pisoglendis είπε...

Ντεμη γιατί δεν ειναι το ίδιο να σε λέει θεά ο Ψινάκης η ο Κανάκης? ενα Κα διαφορά έχουν.
Το θέμα ειναι τα όρια της σατυρας και ποιος μπορεί να τα χρησιμοποιεί.
Δηλαδή τα ντράγκ σόου και τα κραξίματα μεταξύ αδελφών τα δέχεσαι αλλα τον Κανάκη οχι?
Γιατι το δικό μου μωρή η το δικό μου αστείο βίντεο ειναι επιτρεπτό?
Ειναι σαν τους Εβραίους
τολμάς να τους διακωμωδήσεις ?
Οχι
Μόνο ο Γούντι Άλεν μπορεί γιατί ειναι εβραίος ο ίδιος
δεν ειναι λίγο χαζό και άδικο?
Γιατί ο Κανάκης ειναι επικύνδινος?
γιατί παραείνα στρέητ για να κάνει την αδελφή?

Γιατί δεν σε ενοχλεί οταν κάνει την ξανθιά ας πούμε?

Ντεμης είπε...

Κοίτα αγαπητέ Πισωγλέντη, γενικά με ενοχλεί αυτός ο άνθρωπος και το στυλ της συγκεκριμένης εκπομπής οπότε ίσως δεν είμαι αμερόληπτος και δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα....
Πάντως ο Ψινάκης δεν με κράζει, έτσι το βλέπω εγώ. Λέει "θεά" ξέρω-γω-ποιον, τον Μαρτάκη, δεν είναι κράξιμο αυτό. Ούτε η Κουμαριανού που υποδύεται την Μαίριλυν είναι κράξιμο προς τους γκέυς. Όταν όμως ο Κανάκης μάς λέει (μέσα από το βιντεάκι-ψαλμό που ο ίδιος έφτιαξε) "ντιντήδες" που θα κάνουν την ηρωϊκή Θεσσαλονίκη "αδερφάτο".... ε ναι, αυτό είναι κράξιμο. Κι όχι επειδή είναι στρέητ, κι ο Μουρατίδης όταν είχε φωνάξει άγρια "σκάσε μωρή" στον Μάρκελλο Νύχτα on air στο reality πριν 5 χρόνια.... κράξιμο είχε κάνει και με είχε ενοχλήσει πολύ.
Τέλος πάντων, αφού τόσο πολύ δεν πείραξε κανέναν σας μάλλον εγώ έχω το πρόβλημα :)

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget