14/3/11

Πως γνωριστήκαμε



Πώς γνωριστήκατε;
Πασχάλης
Στο Gaydar με σκοπό το άγριο σέξ, αλλά μετά θέλαμε και άλλο.
Αχιλλέας
Γνωριστήκαμε μέσω του Gaydar. Αρχίσαμε να μιλάμε στο main room για πλάκα, εγω στην Αθήνα και ο Πασχάλης στα Χανιά. Μετά από καιρό μιλήσαμε και στο private. Αρχίσαμε να μιλάμε καθημερινά. Του έκανα πρόσκληση να έρθει Αθήνα για ένα fuck τριήμερο. Από την αρχή ξεκαθαρίσαμε ότι δεν θέλουμε σχέση. Κατόπιν αρχίσαμε να συναντιόμαστε, όποτε μπορούσαμε συχνότερα. Κατέβαινα Χανιά οποτε έβρiσκα τριήμερο και για διακοπές, ώσπου το καταλάβαμε και αποφασίσαμε να ζήσουμε μαζί. Τα μάζεψα όλα και κατέβηκα Χανιά.
Πόσο καιρό είστε μαζί;
Από το 2000 έχουμε μαζί σπίτι, μαγαζί και τον σκυλούμπα μας τον Piggo.
Τι σε τράβηξε επάνω του;
Πασχάλης
Ότι ήταν είναι και θα είναι πάντα πιο γουρούνος από μένα.
Αχιλλέας
Η καύλα του εγκεφάλου του και του φαλλού του, ειδικά όταν συνδυάζονται και τα δύο μαζί.
Τι σ' ενοχλεί σ' αυτόν;
Πασχάλης
Ότι πίνει, ροχαλίζει και ώρες ώρες γίνεται η πιο μεγάλη dramaqueen του βασιλείου.
Αχιλλέας
Η υποχωρητικότητα του, όταν δέχεται κάτι που κατά βάθος δε θέλει, δίχως όμως να το συζητάει. Επίσης μερικές φορές με ενοχλεί η ανευθυνότητα του σε θέματα που αυτός θεωρεί αδιάφορα, ενώ μπορεί να είναι σημαντικά
Θα συγχωρούσες την απιστία;
Πασχάλης
Μετά το στεφάνι όχι.

Αχιλλέας
Ναι αρκεί να μου πει ο ίδιος και τους λόγους που τον οδήγησαν να πάει με άλλον και μετά να ακολουθήσουν οι συνέπειες αρνητικές η θετικές.
Τι πιστεύετε για το γάμο; Θα παντρευόσασταν ποτέ;
Πασχάλης
Βέβαια, και περιμένουμε πότε. Τι θα γίνει άμα κάτσει κανένα κουλό αύριο; Το μαγαζί και το σπίτι μας θα τα φάει η ρουφιάνα η πρώην γυναίκα μου.
Αχιλλέας
Ως θεσμός που κατοχυρώνει νομικά τα δικαιώματα ενός ζευγαριού πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικός. Ναι, θα παντρευόμασταν. Ίδη έχουμε κάνει πρόταση στον δήμαρχο των Χανίων κύριο Σκουλάκη να μας παντρέψει. Τον ρώτησε ο Πασχάλης προεκλογικά, αν θα μας παντρέψει και αυτός απάντησε “Ευχαρίστως” και ο Πασχάλης του λέει “Ωραία θα πάω στον άντρα μου τον Αχιλλέα να του πω τα ευχάριστα” και έμεινε κάγκελο ο Δήμαρχος και το επιτελείο του.
Για τα παιδιά τη γνώμη έχετε; Θα υιοθετούσατε;
Πασχάλης
Τα αγαπώ, αλλά δε θέλω δικά μου.
Αχιλλέας
Αγαπώ όλα τα παιδιά του κόσμου, αρκεί να μη γκρινιάζουν και να μην είναι δικά μου.
Πως σαν αντιμετωπίζουν οι γύρω, σας αποδέχονται;
Πασχάλης
Ναι μια χαρά, χύμα είμαστε και οι πελάτες και το σόι μας ξέρουν και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Αχιλλέας
Η καλύτερη ερώτηση θα ήταν πως αντιμετωπίζω εγώ τους γύρω μου και αν τους αποδέχομαι (χαχαχά). Είχα αρχίσει το coming out στην οικογένεια μου σταδιακά, πριν ακόμη να έχω την πρώτη μου σεξουαλική επαφή (ας ήταν καλά η ομάδα ΟΠΟΘ στη Θεσσαλονίκη) τώρα πια μου είναι παντελώς αδιάφορο αν με αποδέχονται η όχι. Ακόμα και στην κλειστή κοινωνία των Χανίων, δίχως να προκαλώ, δεν κρύβω από κανέναν τη σχέση μας. Όποιος έχει πρόβλημα, ας το ξεπεράσει.
Ευχαριστημένοι από την σχέση σας;
Πασχάλης
Ναι, έχουμε τις κακές μας στιγμές αλλά πιο πολλές καλές.
Αχιλλέας
Συγγνώμη που θα χαρακτηρίσω την ερώτηση αυτή δίχως νόημα. Σε κάθε σχέση και γνωριμία, όταν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος, απομακρύνεται. Δεν έχω λειτουργήσει ποτέ συμβιβαστικά. Εμείς νομίζω πως είμαστε εφτά χρόνια ευχαριστημένοι. Σαφώς και έχουμε περάσει και περνάμε τις κρίσεις και τις υστερίες μας, αλλά όλο αυτό που έχουμε καλλιεργήσει υπερισχύει και μας κρατά ενωμένους και ευχαριστημένους.
Μοναξιά ή σχέση;
Πασχάλης
Άμα έχει χορτάσει ο κώλος σου, κάνε σχέση. Αλλιώς μοναχός σου χόρευε και όποιον θέλεις πήδα.
Αχιλλέας
Πάντα του έρωτα ο δρόμος έμοιαζε τόσο τραγικός, τόσες στροφές, τόση ανηφόρα κι ύστερα ήτανε κλειστός. Μα τώρα εσύ είσαι οδηγός. (Τσανακλιδου “Πάντα”). Ποτέ δεν πίστευα ότι θα έμενα σε μια σχέση. Βρέθηκε μάλλον το κατάλληλο άτομο την κατάλληλη περίοδο της ζωής μου. Μέχρι πριν ήμουν συνειδητά μοναχικός.

Περίγραψε το αγόρι σου με τρις λέξεις.
Πασχάλης
Ψηλός, μελαχρινός, με μαύρο σλιπάκι.
Αχιλλέας
Σύντροφος, συγκάτοικος, συνέταιρος. Τα τρία συν.

1 σχόλιο:

ΠΑ. ΝΙΚΟΣ είπε...

" Ήδη έχουμε κάνει πρόταση στον δήμαρχο των Χανίων κύριο Σκουλάκη να μας παντρέψει. Τον ρώτησε ο Πασχάλης προεκλογικά, αν θα μας παντρέψει και αυτός απάντησε “Ευχαρίστως” και ο Πασχάλης του λέει “Ωραία θα πάω στον άντρα μου τον Αχιλλέα να του πω τα ευχάριστα” και έμεινε κάγκελο ο Δήμαρχος και το επιτελείο του."
ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΥΤΟ!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget