31/3/11

SCREW

Κυκλοφορεί αύριο Παρασκευή το 27ο τεύχος του περιοδικού SCREW για το μήνα Απρίλιο με συνέντευξη από τον εκπληκτικό Αντώνη Κανάκη ο οποίος τα λέει έξω από τα δόντια, την Ηλέκτρα Γαλανού (Sirina Entertainment) και τον Δήμο Σαραπάρη. Διαβάστε επίσης τα αφιερώματα μας “Κάποιος με φώναξε Σεμπάστιαν” με θέμα τον Άγιο Σεβαστιανό και την καθιερωμένη Αθάνατη Ελληνική Λεβεντιά με θέμα το γκέι Ισλαμ. (Μελαμψοι και έκφυλοι, ομοφυλοφιλία στην Αίγυπτο, Queen Boat: Για τον Αλλάχ και την Πατρίδα, κτλ)


Σε αυτό το τεύχος θα βρείτε επίσης: Πουστριτόριαλ, Ανταποκρίτρια, Στήλη άλατος, Συμβουλές για καλύτερο γαμήσι, Σε πήρα, Το φαινόμενο της ομοφοβίας, νομική στήλη, Bar Code με όλα τα γκέι events και parties του μήνα, οδηγούς για Αθήνα και Θεσσαλονίκη με τους απαραίτητους χάρτες, Ιστορίες ημερολογίου, Lesbian talk – Το ανδρόγυνο style, Το γονίδιο Χ, Καμένη πουστάρα, ανθρώπων έργα, Χωρίς ταμπού, Πισωγλέντης, Art and the City, Μουβιόλα, Εξέταση HIV – Ο μύθος της δωρεάν και ανώνυμης εξέτασης, το αγόρι του μήνα, Μπιμελόγατα.


Αυτά και πολλά άλλα στο τεύχος Απριλίου!


Το τεύχος κυκλοφορεί αύριο 1η Απριλίου στην Αθήνα, 2 Απριλίου Θεσσαλονίκη και 3 μέρες αργότερα στα υπόλοιπα σημεία διανομής και στην Κύπρο.


Μην ξεχάσετε να μπείτε στην ιστοσελίδα μας όπου θα βρείτε την ηλεκτρονική μορφή του περιοδικού όπως και όλων των προηγούμενων τευχών ακριβώς όπως τυπώνονται www.screwmag.gr

36 σχόλια:

mahler76 είπε...

επιτέλους κυκλοφορεί το επόμενο "Γαμήσι" χααχαχαχα

pisoglendis είπε...

ποιο γαμήσι καλέ?
το επόμενο καρφί !!

mahler76 είπε...

το λέω για την κουνιοτράμπαλη αδερφή της πολιτικής ορθότητας που έγραφε ότι στα ελληνικά screw σημαίνει γαμήσι χαχαχα

ασωτος γιος είπε...

we love screw

pisoglendis είπε...

parakalo na to lete karfi...
axaxax

mahler76 είπε...

βίδα είναι μαρή χαχαχαχα

Γκούσταβ φον Άσενμπαχ είπε...

Mahler76,

get screwed :-P
(Αει βιδώσου, δηλαδή- για να μην με παρεξηγήσετε).

Όλο την κουνιοτράμπαλη αδελφή της πολιτικής ορθότητας σκέφτεσαι. Κι εμείς ερωτευτήκαμε αλλά δεν κάναμε κι έτσι...

Συγκρατήσου κούκλα μου. Θα το μάθει και η Ζωΐτσα και θα χουμε δράματα.

mahler76 είπε...

@Γκούσταβ φον Άσενμπαχ
τι να κάνουμε έχουμε όλοι τις εμμονές μας. Εσύ πως να γεμίσεις τον πάτο σου μέ κρέας εγώ πως να κάνω πλάκα στην 37άρα την Βαγγελιώ. Get screwed λοιπόν και για να μην παρεξηγηθώ, ΣΤΑΚΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑ.

pisoglendis είπε...

koritsia... giati malonete??
eirini imin..

mahler76 είπε...

έχουμε περίοδο γι΄αυτο ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

pisoglendis είπε...

exeis periodo akoma?then mpikes klimaktirio koritsi mou?

mahler76 είπε...

στην οικογένεια μου έχουμε περίοδο μέχρι τα 55 μας οπότε έχω ακόμη χρόνο χαχαχα

pisoglendis είπε...

oraia mporei na kaneis kai paidi...me politiki orthotita panta

mahler76 είπε...

πολιτική ορθότητα? και να μου βγεί ανώμαλο να λέει οτι δεν είναι αδερφή αλλά gay? δεν το πνίγω καλύτερα?

andromeda είπε...

λατρεύω τρελλες αδερφες, καλα μωρή κι οασωτος αδερφη?

mahler76 είπε...

@andromeda
όλοι αδερφές είμαστε.

pisoglendis είπε...

giati o asotos sto pigadi katourise?

ασωτος γιος είπε...

andromeda love , αμα σε πειαρζει μην ξαναρθεις με το κουβαδακι σου στο μπλογκ μου βρε, αλλα δε νομιζω να χεις προβλημα

maximos είπε...

ante,kai to perimenw pws kai pws to tefxos apriliou,na to diavasw thn mera twn genethlion mou.

pisoglendis είπε...

pote einai ta genethlia sou?

Ανώνυμος είπε...

Mahler 76
Νομίζω μπέρδεψες την πολιτική ορθότητα με τον Λαικισμό. Διάβασε ποιό προσεκτικά, δεν θέλει πολύ.

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
η πολιτική ορθότητα γαμιέται όσο θα θέλατε να γαμιέστε οι αδερφάρες που την υποστηρίζετε.

Γκούσταβ φον Άσενμπαχ είπε...

ΣΤΑΚΑ ΚΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ

Σ' ευχαριστώ κουκλίτσα μου, αλλά δεν ήταν ανάγκη. Μια χαρά γαμιέμαι και χωρίς τις προτροπές σου. Ο πάτος μου έχει χορτάσει κρέας και μάλιστα διαλεκτής ποιότητας-δεν έχω αναγκαστεί να ψάξω στα πατσατζίδικα για αποφάγια :-)

Για τον έρωτα με τη Βαγγελίτσα δεν μου απάντησες. Το καταλαβαίνω, προσπαθείς να την ρίξεις και δεν θες να το μάθει από εδώ.
Με τις ευχές μου κι εγώ κουμπάρα. Και όπως ξέρεις η κουμπάρα την κουμπάρα τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα... Τι να κάνω θα θυσιαστώ για το έθιμο. Βαρέα και ανθυγιεινά προβλέπονται;

mahler76 είπε...

@Γκούσταβ φον Άσενμπαχ
ναι η αλήθεια είναι πως πάντα ερωτευόμουν θηλυπρεπείς αποτριχωμένες μπότομ που κρίβουν την ηλικία τους οπότε ναι είμαι σφόδρα ερωτευμένος με την Βαγγελιώ.

Όσο για τον αραχνιασμένο πάτο σου δεν πά να εκλιπαρείς γέρους στα τζουρά, πάλι αγάμητη θα μείνεις βλάχα.

Γκούσταβ φον Άσενμπαχ είπε...

ναι η αλήθεια είναι πως πάντα ερωτευόμουν θηλυπρεπείς αποτριχωμένες μπότομ που κρίβουν την ηλικία τους οπότε ναι είμαι σφόδρα ερωτευμένος με την Βαγγελιώ

Τι καψούρα...
Γράφεις στους τοίχους Νικολίτσα+Βαγγελίτσα=L.F.E. ?

Όσο για τον αραχνιασμένο πάτο σου δεν πά να εκλιπαρείς γέρους στα τζουρά, πάλι αγάμητη θα μείνεις βλάχα

Αν δεν στεφανωθείς τη Βαγγελίτσα, με εμένα κουμπάρα, δεν σου κάθομαι όσα ναζάκια κι αν μου κάνεις.

βλάχα

Αμόρφωτη βλαχάρα, που μπερδεύει το Βολταίρο με τα Βολτ, για την ακρίβεια. Η πολιτική ορθότητα τύφλωσε κι εσένα τελικά και χαλιναγωγείς το στόμα σου. Κουνιοτράμπαλη αδερφή της πολιτικής ορθότητας έχεις καταντήσει. Επιτέλους έλα στα συγκαλά σου!

mahler76 είπε...

@Γκούσταβ φον Άσενμπαχ
ουστ ρόμπα ξεκούμπωτη, βλαχάρα αμόρφωτη 60άρα τελευταία χαχαχαχα

Γκούσταβ φον Άσενμπαχ είπε...

...που δεν έχεις πιάσει New York Times στα χέρια σου κι έχεις καταστρέψει το ελληνικό τραγούδι με τη Βίσση και τους Ρουβάδες...

Πες τα όλα Mahler, οι μάσκες πρέπει να πέσουν!

mahler76 είπε...

@Γκούσταβ φον Άσενμπαχ
οι μάσκες να πέσουν και να σηκωθούν τα πόδια πάνω. Μαζί σου κοπελιά :)

pisoglendis είπε...

δεν υπάρχει ο διάλογος όμως...

mahler76 είπε...

@pisoglendis
είδες που τελικά τα βρήκαμε όμως?? χαχαχα

Γκούσταβ φον Άσενμπαχ είπε...

Mahlerινο μου,

αφού τελικά συμπλέουμε θα σε αποχαιρετήσω. Έχω κανονίσει ένα γκρουπάκι για σήμερα το βράδυ και πρέπει να πάω να ετοιμαστώ. Στείλε μου όλες τις ευχές σου (ή τις κατάρες σου- ό,τι έχεις εύκαιρο τέλος πάντων) και είμαι σίγουρος ότι τελικά θα βυθιστεί κι απόψε το Τζέλα Δέλτα.

Αν μέχρι την επόμενη συνάντησή μας είσαι καλό παιδί, δεν παρενοχλείς αθώο κόσμο, παρατήσεις για λίγο τα Vissi d' arte vissi d' amore και πιάσεις τον Ξενάκη, σου υπόσχομαι ότι την επόμενη φορά θα σε πάρω μαζί μου.

Μάκια

mahler76 είπε...

@Γκούσταβ φον Άσενμπαχ
την ευχή μου μέσα από το βρακί μου, και μιλάμε για μεγάλη σωβράκα οπότε η ευχή είναι μια γκουμούτσα να. Όσο για τον "συνάδελφο" Ξενάκη δεν ήξερα πως τον γνωρίζεις. Αυτό σημαίνει πως μπορούμε να την βρούμε μια χαρά οι 2 μας, ή να ενώσουμε τα γκρουπάκια μας να γίνουμε πολλές :)

Φεύγω για γυμναστήριο μπάς και κάψω τα 3 σουβλάκια που θα φάω το βράδυ. Adios μωρό μου.

pisoglendis είπε...

ε οχι... στα καλύτερα με παρατάτε

mahler76 είπε...

ε τι να κάνουμε, πάμε και οι 2 να αθληθούμε χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Βρε Μάλερ

Εγώ έκανα την παρέμβαση για τον Λαικισμό κι όχι την πολιτική ορθότητα όπως νομίζει ότι πρεσβεύει η Βαγγελίτσα.

Πρόλαβε όμως ο Γουστάβος και σε βούτηξε μέσα από τα χέρια μου!

Η αγάπη άργησε μερικές ώρες...

Χαλάλι σας!

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
κατάλαβα λάθος λοιπόν, ζητώ συγνώμη :)
Όσο για την Βαγγελιώ, ευτυχώς πρεσβεύει μόνο τον εαυτό της και όχι εμάς χαχαχα. Καλό απόγευμα :)

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget