23/5/11

Η Αλέξια ενώνει την φωνή της ενάντια την Ομοφοβία

4 σχόλια:

ασωτος γιος είπε...

we love alexia
παληοτερα το χε δηλωσει ακι σε συνενυετξη που της ειχα κανει :
http://www.fititis.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=2317:%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B9%CE%B1&Itemid=123

"Τι γνώμη έχεις για τους γκέι;
Τι ερώτηση είναι αυτή;
Οι περισσότεροι μου, οι πιο στενοί μου φίλοι είναι αυτό που γράψατε. Αλλά δεν θεωρώ ότι είναι διαφορετικοί συνομοταξία.
Είναι αυτό που είναι, όπως είμαστ᾽όλοι.

Πιστεύεις ότι οι ομοφυλόφιλοι-ες μπορούν να παντρεύονται η/και να υιοθετούν παιδί;
Ναι. Το πιστεύω.

Έχεις φίλους γκέι; Θα πάντρευες ένα ζευγάρι ας πούμε;
Ε, βεβαία έχω φίλους γκέι. Μα τι ερωτήσεις εἰν᾽αυτἐς;
Δεν ξέρω πως νοιώθω για το να παντρεύω ζευγάρια γενικά.."

Ανώνυμος είπε...

Κούκλα!
Αμάν πια οι κατηγοριοποιήσεις! Δεν είμαι σίγουρος εάν ενώνουν την ανθρωπότητα ή την απομακρίνουν. Θα πρέπει να ξανασκεφτούμε πως θ αναφερόμαστε. Δεν ταυτίζομαι πλέον με τον σεξουαλικό μου προσανατολισμό. Δεν είμαι μονάχα αυτό. Σ αυτήν την περίπτωση το κοιν. περιβάλλον κάνει μόκο. Αλλά ούτε και με νοιάζει.

Ανώνυμος είπε...

"Οι περισσότεροι μου, οι πιο στενοί μου φίλοι είναι αυτό που γράψατε." Toso duskolo tis itan na pei GAY???

Leviathan είπε...

we love alexia ameeeee! :) kalisperaaa!

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget