7/6/11

Που εισαι Μπάμπη μου 19 Χ6

155 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

19x6 ΜΙ ΤΑ ΓΑΜΙΣΟ ΟΛΑ ΕΔΟ ΜΕΣΑ.

pisoglendis είπε...

σου έφαγα ενα πόντο μωρό μου
σόρυ.....

pisoglendis είπε...

μην τα γαμίσεις όλα μόνο έμενα

Ανώνυμος είπε...

ΣΟΡΙ ΑΛΑ ΜΗ ΠΕΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΜΠΑΜΠΙΝΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΠΡΟΚΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙΣ ΟΥΤΕ ΣΕ ΖΟΓΡΑΦΙΑ.ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΖΙΤΗΣΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΛΟΥΠΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΔΟΝΙΤΗ ΛΕΜΕ

pisoglendis είπε...

συγνώμη μωρό μου ...
δεν θα το ξανακάνω λάθος...

ποιός σου το ζήτησε καλούπι?

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΑΓΓΛΙΑ ΕΚΙ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΚΟ ΣΙΡΦΕΝΤΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΝΣΚΟΤ ΚΑΙ ΤΟΝ ΖΕΦ ΣΤΡΥΚΕΡ

pisoglendis είπε...

:) kayla moy esi.....

s arese i photo pou evgala gia tin party soy?

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΑΛΑΞΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΑΜΠΕΛΑ ΡΕ ΓΑΜΟΤΟ ΜΙ ΜΕ ΞΕΦΤΙΛΙΖΙΣ ΡΕ ΓΚΑΒΛΑ 19Χ6 ΕΙΝΕ

Ανώνυμος είπε...

ΔΙΚΟΣ ΕΙΝΕ ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΚΟΛΑΡΑΚΙ;ΣΑΝ ΡΟΔΑΚΙΝΟ ΟΡΙΜΟ ΕΙΝΕ,ΓΙΑ ΠΟΛΑ ΖΟΥΜΙΑ ΕΙΣΕ

pisoglendis είπε...

θα την αλλάξω την ταμπέλα μωρό μου

pisoglendis είπε...

εχω φοβερό κώλο ....ναι δικός μου ειναι

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΙΟ ΚΟΛΑΡΑΚΙ ΤΟ ΓΑΜΑΟ ΤΖΑΜΠΑ

pisoglendis είπε...

to ekana 19 moro mou

pisoglendis είπε...

καλά που να δεις εχω καλύτερες με το κωλαράκι μου ...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΟ ΔΟ ΛΙΒΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΙΖΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ,ΠΙΟ ΠΟΛΥ

pisoglendis είπε...

Θα με πονέσεις?

Ανώνυμος είπε...

ΑΝ ΜΕ ΔΙΣ ΘΑ ΧΥΣΙΣ ΑΓΟΡΙΝΑ.ΕΙΜΕ ΚΟΡΜΑΡΑ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΟΧΙ ΑΔΕΡΦΙ ΓΙΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ ΜΕ ΜΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΗΣΗ.ΘΑ ΛΙΟΣΕΙΣ ΑΠΟ ΓΓΑΒΛΑ ΑΝ ΔΙΣ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΟ ΤΟ ΣΙΞΠΑΚΜΟΥ.ΔΕΝ ΞΙΡΙΥΟΜΕ ΟΜΟΣ,ΕΧΟ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΒΟ ΝΑ ΣΕ ΧΑΛΑΙ.ΕΙΜΕ ΑΝΤΡΑΣ ΟΡΙΖΙΝΑΛ ΓΚΑΒΛΑ ΜΟΥ,ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ ΜΕ ΕΜΠΝΕΦΣΙ

Ανώνυμος είπε...

ναι μωρη,θα σε πονεσει.αμα μπει ολοκληρος μεσα σου ισως αισθανθεις κατι.μωρη ο κωλος σου ειναι σαν την συραγγα του μετρο,εσενα μονο ο μετροποντικας μπορει να σε πονεσει,και μονο αν ειναι αναμενος,χιχιχι

Ανώνυμος είπε...

μπαμπη εγω ειμαι στενη,τι στενη,θεοστενη,και ο κωλος μου δεν εχει γινει ακομα..αφισα-καρτα-κορνιζα!!!!!!!

pisoglendis είπε...

Μπάμπη μας ζηλεύουν.... μπαίνουν αναμεσά μας και μας βάζουν λόγια ...

pisoglendis είπε...

ο κώλος μου ειναι ανοιχτός γιατί τον γλέντισα ... στερημένη ....


εσυ στενή ... αχαχαχαχ

pisoglendis είπε...

ΕΤΣΙ ΣΕ ΘΕΛΩ ΜΠΑΜΠΗ
ΑΝΤΡΑΚΛΑΑΑΑ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΠΙΡΑΖΕΙ ΓΙΟΡΓΟ ΓΚΑΒΛΑ ΜΟΥ.ΑΜΑ ΕΙΣΕ ΑΝΙΧΤΟΣ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΒΑΖΕΛΙΝΙ ΘΑ ΒΑΛΟ ΑΜΜΟ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ.ΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΕΝΟ ΚΟΛΑΡΑΚΙ ΑΜΑ ΤΑ ΣΤΑΞΕΙ ΤΟ ΣΤΕΛΝΟ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΙΟ ΓΙΑ ΚΟΛΟΡΑΦΙ.

Ανώνυμος είπε...

αντε μωρη κακογαμημενη που μας εβαλες και φωτογραφια του απλυτου κωλου σου,μαλακισμενη,που ουτε να μιλησεις δεν ξερεις,μεχρι χτες μυριζε το χνωτο σου και σημερα μου εγινες και μεγαλοπαραγοντας του γκει κινηματος.αλλα τοσο βοδια που ειναι οι ελληνες πουστηδες,τιμη τους που εισαι εσυ η αρχηγος τους.

pisoglendis είπε...

ειμαι πολύ στενή ψέματα λέει καλέ για να με πάρει απο σένα ..
αυτή ειναι πηγάδι ολόκληρο

φυσικά και θα πλερώσει το τζάμπα πέθανε ..

Ανώνυμος είπε...

ΟΣΟ ΑΝΙΧΤΟΣ ΚΕ ΝΑ ΕΙΣΕ ΓΙΟΡΓΑΚΙ Ο ΜΠΑΜΠΙΝΟΣ ΕΧΕΙ ΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΓΕΜΙΖΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΔΙΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΝΑ ΠΟΝΕΣΙΣ.ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΤΟΝ ΚΟΛΟ ΜΟΥΝΙ.ΤΙ ΜΟΥΝΙ,ΜΟΥΝΑΡΑ

pisoglendis είπε...

ανώνυμη κακιά αδελφή με απωθημένα και στέρηση απο τα πάντα
δεν θα ασχοληθώ μαζί σου να απαντήσω αν μυρίζει η οχι ο κώλος μου
εγω τον κάνω κάτι ...
μαζευε εσύ αράχνες..

τον Στέφανο τον ξέρω χρόνια και τον αγαπώ και ειναι ενα απο τα λίγα που ανέβασα
αλλά και πάλι ζήλεψες έσκασε το μουνί σου
και εισαι τόσο πανάσχετη που δεν θυμάσαι ότι επι ενα χρόνο πέρσι ο Στέφανος μας έδινε κείμενα

και δεν ειμαι παράγοντας ηλίθια .. ενα παιδί που ξέρει να περνάει καλά ειμαι
οχι σαν εσένα που διαβάζεις φανατικά ενα μπλόγκ που μισείς .. μαζόχα
τελος σ ευχαριστώ που συντηρείς το μύθο μου!!!!

pisoglendis είπε...

Μπάμπη μου πολύ ζήλια άσε δεν βλέπεις τι γίνεται??

μουνί θα μου το κάνεις ?
θα γλυτώσω το νυστέρι ...

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΓΙΝΟ Ο ΒΟΥΚΙΔΙΣ ΣΟΥ;

pisoglendis είπε...

τι ειναι ο Βουκίδης ?

Ανώνυμος είπε...

και σταματησε να σας δινει κειμενα,γιατι νακα μπερντε.ειναι ετσι,η δεν ειναι;

pisoglendis είπε...

σταμάτησε να μας δίνει κείμενα γιατί στο μεταξύ γράφανε και άλλα παιδιά απο την color youth
η στήλη δεν σταμάτησε ποτέ
έτσι για να καλύψω την περιέργεια σου....

μα τόσο εμπάθεια ?
τσ τσ τσ τσ
μιζέρια

Ανώνυμος είπε...

ΒΟΥΚΙΔΙΣ ΕΙΝΕ ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΟΥ ΠΣΟΛΟΚΟΒΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΝΕΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥΣΤΙΔΕΣ

pisoglendis είπε...

axaxaxaxaxa voukidis...
then to iksera
na gineis nai kavla mou

Ανώνυμος είπε...

μα καλα,μη μου πεις οτι παιρνουν μπερντε οσοι γραφουν στο ακτιβιστικο μη χιεσω ξερασμα που εκδιδεις με την κοντη.

pisoglendis είπε...

δεν θα σου δώσω λογαριασμό τι κάνουμε...
οτι θέλουμε κάνουμε στο ξέρασμα μας
εσυ να κοιτάς την δική σου δουλειά
που σκάς στην ανυπαρξία σου
και στο τίποτα που ζεις ...
μιζέρια

pisoglendis είπε...

και δεν εκδίδω με καμιά κοντή ....
και δεν εκδίδω τίποτα ακτιβιστικό ...

παντως ευχαριστώ που το διαβάζεις φανατικά

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ Μ ΕΜΕΝΑ;ΤΙ ΘΕΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΑΛΟΥΣ;ΑΛΑ ΘΑ ΣΕ ΣΤΡΟΣΟ ΕΓΟ,ΕΧΩ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ

pisoglendis είπε...

mpampi me prokaloun kati apotiximenes...
vlepeis i kathe ilithia grafei kai ti malakia tis ....
polla narkotika

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΟ ΔΕΝ ΚΑΝΟ ΝΤΡΑΓΚΣ ΠΟΤΕ.ΛΙΠΟΝ ΑΜΑ ΡΘΩ ΣΑΛΟΝΙΚΙ ΘΑ ΜΕ ΚΙΚΛΟΦΟΡΙΣΙΣ;ΚΕ ΑΜΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΦΙΛΟ ΦΟΡΤΟΓΚΑ ΠΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΙ ΟΡΙΖΙΝΑΛ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΠΡΟΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΙΜΑΙ

pisoglendis είπε...

καλά κάνεις δεν λέω για σένα
λέω για αυτές που τα κάνουν τα ναρκωτικά και ειναι κατακαμένες...

pisoglendis είπε...

να σε κυκλοφορήσω να σε πάω όπου θές
και οπου γουστάρεις

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΥΣΤΟΜΑΓΑΖΑ ΟΜΟΣ.ΝΤΑΞΕΙ;

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΛΦΔΕΜΠΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΕ;

pisoglendis είπε...

οπου θές λέμε .....
πουστρομάγαζα δεν υπάρχουν ... μόνο γκέι μπάρ ..αχαχαχ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχα
ελα μου ντε που ειναι αυτό το κορίτσι ???
να πάω να την πω οτι την ψάχνεις ?

Ανώνυμος είπε...

ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΗ.ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΒΛΟΚ ΤΙΣ ΚΕ ΔΕΝ ΜΑΡΕΣΕ,ΕΙΝΕ ΚΑΛΑ ΤΑΧΑ ΜΟΡΦΟΜΕΝΗ ΚΕ ΜΕ ΚΟΡΟΔΕΒΕ

pisoglendis είπε...

αχ μωρό μου εσυ....
μήπως δεν το ήθελε ?
μήπως το πήρες στραβα?

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΤΗ ΘΕΛΟ.ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΕ ΤΟ ΜΟΡΑΚΙ ΜΟΥ.ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΝΤΡΕΒΟΜΟΥΝΑ.ΣΕ ΒΛΕΠΟ ΣΤΟ ΥΤ ΚΑΙ ΘΕΛΟ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΕΙ Η ΚΑΜΕΡΑ.

pisoglendis είπε...

που με βλεπεις και θες να με πάρεις?


Καλέ κοριτσάκι ειμαι ... τι αν και βλακείες...

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟ ΠΟΣ ΕΧΩ ΠΕΡΙΤΟΜΙ,ΑΝ ΔΕ ΣΕ ΠΙΡΑΖΙ.ΑΛΑ ΔΕΝ ΧΥΝΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΚΡΑΤΙΕΜΕ ΠΟΛΙ

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΒΛΕΠΟ ΛΕΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝΕ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΕ ΕΡΓΑ.ΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΣΤΗΝ ΤΙΛΕΟΡΑΣΙ

pisoglendis είπε...

μ αρέσει πολύ η περιτομή .. ειναι πιο καύλα....

pisoglendis είπε...

που ειπες με βλέπεις ?

pisoglendis είπε...

sto youtube?

που καλέ ?
που μιλάω ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΚΕΙ ΡΕ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΡΕΛΑΣΙ Ι ΠΟΥΣΤΙΔΕΣ ΚΕ ΜΙΛΑΣ ΣΤΗΝ ΤΙΛΕΟΡΑΣΙ ΕΚΕΙ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΠΟΥ ΚΑΝΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΚΑΒΛΟΝΕΙΣ ΜΑΝΑ ΜΟΥ

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχαχ
γιατί δεν ήρθες Μπάμπη μου ?
σε περίμενα......
καλά τα είπα?

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ,ΑΝ ΚΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΓΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ ΛΟΓΟ,ΤΟΡΑ ΜΑΘΕΝΟ ΕΛΛΙΝΙΚΑ.ΑΛΛΑ ΟΚ ΝΕ ΩΡΑΙΑ ΜΙΛΟΥΣΕΣ ΚΕ ΚΟΙΤΟΥΣΕΣ Κ ΤΗΝ ΚΑΜΕΡΑ ΓΚΑΒΛΑ ΜΟΥ,ΑΦΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΚΙ ΠΟΣ ΤΟ ΚΑΝΙΣ;

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙ ΜΕ ΠΑΡΑΤΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΙΝΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΟΝ

pisoglendis είπε...

ειχα δουλειά μανάρι μου ... έπρεπε να φύγω κατ επείγον ...

pisoglendis είπε...

αυτο με το κεφαλάκι? το βρίσκεις σεξουαλικό?

Ανώνυμος είπε...

ΗΡΘΕΣ ΚΟΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ;

pisoglendis είπε...

ναι μωράκι μου
τι κανεις εσυ που εισαι?

Ανώνυμος είπε...

ΣΠΙΤΙ ΕΙΜΕ ΚΑΙ ΜΑΛΚΙΖΟΜΕ ΣΤΟ ΙΠΟΛΟΓΙΣΤΙ.ΠΕΡΙΜΕΝΟ Κ ΚΑΝΑ ΠΟΥΡΟ ΝΑ ΒΓΗ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΓΟ,ΝΑΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟ;

pisoglendis είπε...

akoma then mou pes pou mporo na se do

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΡΟΜΕΟ;

pisoglendis είπε...

nai manari mou exo
:)
steile mou se mail pos mporo na se do

pisoglendis είπε...

pou eisai mpampi mou"

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΛΑ ΓΚΑΒΛΑ ΜΙΑ ΠΙΠΑ ΕΔΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΡΑ ΕΙΜΕ ΔΙΚΟΣΟΥ

pisoglendis είπε...

kala me apatas?

Ανώνυμος είπε...

Α,ΑΛΟ Η ΔΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΑΛΟ Η ΕΦΧΑΡΙΣΤΙΣΙ

pisoglendis είπε...

aa douleves... ok

ti legame?|

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑ ΜΑΜΙΣΙΑ

pisoglendis είπε...

nai nai
legame pos tha se do ....

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΜΕ ΔΙΣ

pisoglendis είπε...

pote mpampi mou ?
:)
kai exo kai romeo...

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣ ΜΕ ΦΑΝΤΑΥΕΣΕ;

pisoglendis είπε...

opos peripou periegrapses ton eafto sou ....
poli andrakla .... brutal
mpampi me to onoma

Ανώνυμος είπε...

ΤΙ ΕΙΝΕ ΜΠΡΟΥΤΑΛ;ΓΑΛΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΣ;

pisoglendis είπε...

ο αρρενωπός ο πολύ αρσενικός
ο άγριος και γλυκός μαζί

Ανώνυμος είπε...

ΝΕ,ΑΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ,ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΕ ΠΟΣ ΜΕ ΒΛΕΠΙ Η ΦΑΝΑΣΙΑ ΣΟΥ

pisoglendis είπε...

ντέπομαι μπάμπη.. και σκύβω το κεφάλη.. προτιμώ πριβέ να τα πούμε αυτά

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΔΟ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕΣ ΦΟΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΝ ΠΟΠΟ ΣΟΥ ΚΕ ΝΤΡΕΠΕΣΕ Ν ΑΠΙΣ ΠΟΣ ΜΕ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ;ΔΕΝ ΣΕ ΘΕΛΟ ΠΑΡΘΕΝΑ

pisoglendis είπε...

μα ειμαι ντροπαλή ... μην βλέπεις που κάνω καμια φορά την υπέρβαση
ήταν θυσία για σένα ...

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΠΟΥ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΓΚΑΒΛΑ,ΑΣΕ ΤΗ ΠΑΡΑΜΙΘΑ ΣΕ ΜΕΝΑ

pisoglendis είπε...

σε φαντάζομαι ψηλό
γεροδεμένο με μπράτσα
τρίχες στο στήθος
19 επι 16 τα είπαμε αυτά
δυνατό σώμα
και ωραίο πρόσωπο..

δεν θέλω ομως να μείνω στην φαντασία... θέλω να δω κάτι πιο ζωντανό

pisoglendis είπε...

ντεπομαι ... αφου αν με κοιτάς θα χαμηλώνω τα μάτια

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΑ ΗΤΑΝ 19Μ Χ 16 ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΟΝ Π;ΓΚΑΛΟ Η ΤΟΥΤΟΥ ΜΟΥ

pisoglendis είπε...

επι 6 βρε μωρό ... αφου ξές...

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΑ ΠΟΥ ΝΤΡΕΠΕΣΕ,ΕΣΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΙ ΝΙΧΤΑ,ΑΜΑ ΕΒΑΖΕς ΟΣΑ ΠΗΡΕΣ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΦΤΑΝΕΣ ΣΤΟ ΦΕΓΚΑΡΙ

Ανώνυμος είπε...

ΜΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΙΓΕΣ ΠΟΤΕ ΣΟΥ;

Ανώνυμος είπε...

oxi alla me drako

pisoglendis είπε...

στο φεγγάρι δεν θα φτανές αλλά εδω γυρω προς Ευρώπη ενα ταξιδάκι θα το χτυπούσες ...
Ενα Παρίσι ...

pisoglendis είπε...

εχω πάει με -5 κορίτσια ναι ....
και σκοπεύω πάλι να πάω..
έχω κάτι στα σκαριά

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ

Ανώνυμος είπε...

ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠ;

Ανώνυμος είπε...

OXI, MOTO

Ανώνυμος είπε...

ΜΙ ΤΑ ΓΑΜΙΣΟ ΟΛΑ ΕΔΟ ΜΕΣΑ

Ανώνυμος είπε...

ντέπομαι μπάμπη.. και σκύβω το κεφάλη.. προτιμώ πριβέ να τα πούμε αυτά

pisoglendis είπε...

δεν κατάλαβα?
εχω πάει λεω με γυναίκες και μάλλον θα πάω και πάλι ... σύντομα
για απ όλα .. τα γούστα

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥΣΤΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΓΙΟΡΓΑΚΙ

pisoglendis είπε...

αχαχαχ ναι έχουμε παρέα
μα ειναι ανοιχτό το μπλόγκ
ας το κόσμο να σχολιάζει

ας έχουμε παρέα
καλοδεχούμενη

Ανώνυμος είπε...

POYSTRA RE MPINE EISAI ESY MALAKA

pisoglendis είπε...

μην σκοτώνεστε μόνο

και κατα δεύτερο ..
απο πότε το πούστρα είναι κάτι τόσο κακό που προσβάλλεσαι αμέσως ?

Μα πόσο κομπλεξικοί είμαστε τελικά...

pisoglendis είπε...

μην χαλιέστε η ζωή ειναι ωραία
αστεία ανατρεπτική καυλωτική και τα έχει όλα

ρόλους έχουμε και παίζουμε

Ανώνυμος είπε...

EISAI H PROTAGONISTRIA

pisoglendis είπε...

ειμαι η αρτίστα !!!
τόσα χιλιόμετρα λαμέ ...

Ανώνυμος είπε...

TOY KOLOY ALLA PROTAGONISTRIA XRYSH MOY

pisoglendis είπε...

ειμαι του κώλου
αλλα ειμαι

εσένα θα σε κάνω καμαριέρα μου ..

Ανώνυμος είπε...

χιλιομετρα λαμε;σαν την ζωζω;αλλα η ζωζω αγαπη μυ δεν πηγενε με φτωχαδακια...αλλα ειπαμε,ο μπαμπης εχει για προικα την ψωλαρα του

pisoglendis είπε...

ποιος σου είπε οτι θέλω φράγκα
χέστηκα με τη πήγαινε η Ζωζω...

ευχαριστώ πάντως που ξενυχτας κανοντας μου παρέα

Ανώνυμος είπε...

αντε κοριτσια,φτανει πια με τις ασυναρτησιες,ας αφησουμε τον μπαμπινο να μας αναψει ακομα λιγο και μετα μας βλεπω να βγαινουμε για γειτονικο,χαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

δεν ξενυχταω για σενα μωρη,θαλαμοφυλακας ειμαι

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ Μ ΕΜΕΝΑ;

pisoglendis είπε...

ααα ωραία ....μια χαρά
ε έστω ξενυχτάς μέσα στο μπλόγκ μου κουκλίτσα μου ...
σ ευχαριστώ και να εισαι καλά ..

να φιλάς εκει τους Θαλάμους...

οσο για τον Μπάμπη .... ειναι δικός μου ...

να τον ρωτησουμε...
Μπαμπη πως γαμάς?

pisoglendis είπε...

εντάξει Μπάμπη μου οτι πεις
θα μιλάω μόνο σε σένα

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΜΟΝΟ Μ ΕΜΕΝΑ ΑΛΟΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ.Ο ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΠΙΟΣ ΕΙΝΕ;Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ;

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΝΕ Η ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΦΑΝΤΑΡΟΣ;ΑΦΤΗ ΠΟΥ ΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΣΤΟΝ ΑΛΠΗΑ;

pisoglendis είπε...

aaaaaxaxaxaxaxaxxa
allos to grapse?
bourdelo giname


ksereis ti menegaki?

les na einai afti
kai einai i menegaki thalamofilakas anti na einai ampigiez sto strato?

pisoglendis είπε...

οχι αυτή η άλλη Μενεγάκη

Ανώνυμος είπε...

δεν ειμαι η μενεγακη καλε,η ποπη ειμαι,απο την τουμπα και ειμαι σολντη στο Μεγαλο Πευκο.εσυ τσιτιριδου πηγες φανταρος;

pisoglendis είπε...

πώς γίνετε καλέ να εισαι και Πόπη και σολντή ?
απο την Τουμπα?
Πατριωτάκι ?

pisoglendis είπε...

καλή θητεία Πόπη μου

Ανώνυμος είπε...

καλε με ξερεις,αλλα δεν με θυμασε,εχουμε συναντηθει στα ντελα,με την βιρνα την σιχαμενη.εσυ πηγες καλε σολντο;

pisoglendis είπε...

ναι καλέ τώρα ?
εγω ειμαι 35

Βίρνα ναι
αλλά Πόπη?
ποιά Πόπη εισαι?
για μπέν ...
έχεις έρθει σπίτι μου ?
με τη Βιρνα εκανες παρέα?

Ανώνυμος είπε...

οχι καλε,εγω ειμαι εχθρος της Τζιλντας,την μισω.αλλα σε ειχα δει πολλες φορες στα ντελα και μπεναψαμε μπουτ.και εγω ειμαι 30φευγα,απλα τωρα τελειωσα με ειδικ και αγροτικα και ειμαι σολντοπουλα.παλια με φωναζανε χαιντι,γιατι μπεν αλεμαν,αλλα το βαφτιστικο μου ειναι ποπη,απο το παεθενοπη.ειμαι και ποντια

pisoglendis είπε...

εχουμε μιλήσει και κάναμε και παρέα δηλαδη ?
ελπίζω να εχεις καλές αναμνήσεις απο μένα ...χιχιχι

Ανώνυμος είπε...

καλη εισαι,αλλα σπιτι σου δεν ηρθα.ειχες εσυ σπιτι στα ντελα;εγω ειχα μια γκαρσονιερα στην αισωπου,πανω απο τον αρβανιτιδη,αλλα με τζασανε γιατι ειχε μονο γραφεια,και ειχα γινει νουμερο.και ξερεισ ποιες με τζασανε;οι κρυφες δικηγορινες απο το 5 πατωμα

pisoglendis είπε...

αα σου κάνανε τέτοια κουλά ?

δεν σε θυμάμαι όμως απο την περιγραφή
αλλα αν σε δω στανταρ
δεν ξεχνώ φάτσες
ναι έμενα στην Ταντάλου
απο μένα βγήκε η Ερικα και η Ταιρα και η Αλέκα πρώτη φορα μούντζες
έκανα και κανω παρέα με την Νανά και ενα διάστημα ημουν συνέχεια εκει κάτω

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΦΙΣΕΣ ΚΕ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΙΝ ΠΟΠΗ;ΠΛΑΚΟΜΟΥΝΙΑ ΘΑ ΚΑΝΙΣ ΜΕ ΤΙΝ ΠΟΠΙ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΑΦΙΣΕΣ ΚΕ ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΙΝ ΠΟΠΗ;ΠΛΑΚΟΜΟΥΝΙΑ ΘΑ ΚΑΝΙΣ ΜΕ ΤΙΝ ΠΟΠΙ;

pisoglendis είπε...

ειναι φίλη η Πόπη Μπάμπη μου
βγήκαμε παλιές φιλενάδες...
άσε και αυτό το κορίτσι να μιλήσει και να εκφραστεί ΄..
καθώς ειναι και πόντια

Ανώνυμος είπε...

αχ η καυμενη η ταιρα,τζαμπα πηγε το πουλακι μου.η ξαδερφη της αραγε τι να κανει;

pisoglendis είπε...

την ξαδέλφη της την είχα δει τελευταία τυχαία ...
χάλια ... αλλά ζει .. υπάρχει.
Κάναμε αρκετή παρέα με την Τάιρα με εκτιμούσε πολύ γιατί την βοήθησα με απλότητα και έτσι απλά..

Ανώνυμος είπε...

Νανα;η χοντρουλα που βγηκε στην τατιανα;

Ανώνυμος είπε...

μετα απο την φυλακη τζαζεψε η ταιρα,μπουτ νταμιρι κ αλκοολ.την εφαγε ο Δακης και η πουσταρα η χελγκα που τον μαζεψε

pisoglendis είπε...

ναι αυτή ειναι η Νανά ...
Δάκης Χέλγκα?
αυτούς δεν τους ξέρω
εγω στο Βαρδάρι ήμουν αν με θυμάσαι τόσο όσο ... δηλαδή μέσα μεν αλλά έξω απο πολλά
ποτε δεν έκανα καταχρήσεις
και ποτέ πολύ παρέα με το σύστημα

πες μου κατι χαρακτηριστικό να σε θυμηθώ καλε

Ανώνυμος είπε...

καλε τι,να με περιγραψω;κουκλα,θεα,γυμνασμενη,τσακιροματα,με ενα μερσεντες με γερμανικες πινακιδες,και πλακωνομουν συνεχεια με την ρουλα την ψωλοκομενη-σιχαινομεεεεεεεεεεεεεεεε

pisoglendis είπε...

και εγω μάλωσα μαζί της ...
μια φορά
δεν χρειάστηκε άλλη όμως
μια και την έκανα κούκλα...
και δεν με ξαναπείραξε

σαν αγόρι καλε έβγαινες?

pisoglendis είπε...

εκτοτε με τη Ρούλα έχουμε φάει και μαζί και έρχεται και στα γκεί μπάρ τελευταία

Ανώνυμος είπε...

μουντζα μονο τις αποκριες,ειμαι μπουτ αντρικια,καλε την χελγκα δεν την μπεναβεις;μια μπαλη που ειναι στην γερμανια,καλη δεν ειχε δωσει δικαιωμτα,αλλα ειχε σπιτωσει τον γκομενο τις ταιρα και μετα αναγκαστικε να φυγει για να γλυτωσει.τον γκομενο που ειχε πετσοκοψει η ταιρα αν θυμασε,τον δακη,ενα νταμιρι με πρασινα ματια.

Ανώνυμος είπε...

πως καταντησε ε;χαλια η ψωλοκομενος ο θοδωρας,την εχω ντουπιαρει στην πρωτοψαλτη,ο ρεμος την γλιτωσε την βρωμα.

pisoglendis είπε...

ααα ναι εχει και μπλόγκ
καλέ με το όνομα μάξιμος
και μάλιστα εδω στο δικό μου μπλόγκ την έχει περιγράψει επ ακριβως την ιστορία...

αυτά ειναι που σου ειπα οτι εγω δεν μπορούσα... με κούραζαν τα πολλά πολλά
ήμουν για λιγότερα
οπότε την Χέλγκα την ξέρω και το τεκνο και την Τάιρα
εσένα ακόμα δεν θυμήθηκα

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
pisoglendis είπε...

ναι τον ξέρω και εγω ξέρω την ιστορία του

ο θόδωρας ποιός ειναι ?

Ανώνυμος είπε...

η ρουλα μωρη,ποιος να ειναι; ο κολοκοτρονης;

pisoglendis είπε...

αχαχαχαχαχ

pisoglendis είπε...

κ με την στεφανια πλακωθηκα μια φορά αλλα μια

Ανώνυμος είπε...

καλε,η πετρονια ζει;και την χελγκα που την γνωρισες;απο τον βαρδαρη;την εχασα απο τοτε που εφυγε,ειχε πολυ πλακα,δεν την ενοχχλουσε τιποτα,αλλα ηταν μπουτ συναισθηματικια η κατε,κααι ολο με λαθος τσολια εμπλεκε.ασε που ειχε καψουρευτει και με τον κυριακο,ξερεις της Κ.Σ τον γκομενο με την ατελειωτη γδουπα η παντερμη.

pisoglendis είπε...

η Πετρονία ζει στο ίδιο μέρος με το ίδιο αυτοκίνητο και την μούντζα μέσα

της είπα της Μπαλης οτι μιλάμε να μπει αυριο να συμμετέχει
τον είδα τώρα εχει εναν μήνα
ναι πραγματικά πολύ καλό παιδί
αφελές θα έλεγα
πολύ καλό γ αυτές τις τρελές

για τον Κυριάκο μπορω να σου γράψω 2 βιβλία κάναμε πολύ παρεά
φυσικά τον είχα κανει να με καψουρευτέι ... άλλη ντάνα εγω άλλης κλάσης
τον είδα πριν μερικά χρόνια αν θυμάμαι το 2007 το 08 κάπου εκει
εχω να σου πω ιστορίες και για τα μπουζούκια που πηγαίναμε και και και και

pisoglendis είπε...

παω για ύπνο ...
με ξενύχτησες ... τελικά

αυρίο πάλι

Ανώνυμος είπε...

τον πηρες τον κυριακο;;;εγω ναι,και φυσικ γκαβε,η μπαλη λυσαξε γιατι δεν ηθελε να του δωσει ουτε πρυπια δεκαρα,αλλα τον γλιτωσε απο την χουμση και μετα τον ειχε γιουσουφακι τον κυριακο.να δεις πως του φεροτανε.μπαλη μπαλη,αλλα πηρε κατι τσολια ,να τα βλεπεις και να παραμιλας.που την βρηκες καλε;εχεις το τηλ της;καλα,αν βρεθω μαζι της θα ειναι το καλυτερο μου.καλε να την δεις,εμεις θεες,κουκλες και αυτη με το μπεν να ταραζει τα κατε κααι να τα παιρνει νουμεραδα.η μπαλη ειχε ενα διαμερισμα στην δωδεκανησου,απεναντι απο το αστυνομικο τμημα,και ειχε ολα τα ρουνα για σωματοφυλακες,τι ιστοριες θεε μου.εσυ δεν την θυμασαι απο τον βαρδαρη;που κουβαλεσε φαγητο στις τσατσαδες και στις ντανες απο το μαγαζι της;

pisoglendis είπε...

ναι καλέ τον Κυριάκο μόνο ?
εχω πάρει εγω.. να γράφουμε δυο μέρες

και όλα τα βιζιτέ στο Λαικόν
ήμουν πολύ θεά τότε ....

τον Κυριάκο πολλές τον χαρτζίλικόνανε και πολλά καλά είδε μέχρι που το πάντρεψαν το παιδί με την αδελφομάνα...

θυμάμαι που λέγαμε η Ταβέρνα της χοντρής
θυμάμαι κάτι αμυδρά
σου είπα ήθελα να ειμαι πολύ μέσα αλλά χωρίς πολύ πολύ
απο την μια μου άρεσε απο την άλλη με κούραζε

η μπαλή με βρήκε δεν την βρήκα και θα την δεις σε λίγο αν σχολιάζει

the elf at bay είπε...

οκ, αυτό που ζω είναι Ουτοπία.

pisoglendis είπε...

den zeis tin outopia ... zeis tin epoxi tou mpampi

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget