6/6/11

Για τον γλυκο μας Χάρη



Χάρη ...
με αγάπη

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οκ, είναι ΤΟ κουκλί.
για να μην παρεκτραπώ πολύ, θα πω μόνο πως είναι για δάγκωμα...
ευχαριστώ μεσιέ Τσιτιρίδη!

pisoglendis είπε...

είναι κουκλάκι ναι είναι

πες και παραπάνω
για να παρεκτραπείς την ανέβασα ...

εγω ο Τσιτιρίδης .... απαπαπ αυτή η πουστάρα?
εγω ειμαι απλά ο Πισωγλέντης
ο Τσιτιρίδης με μιμείται

Ανώνυμος είπε...

σε μιμείται, ε?
α να χαθεί, η κακομοίρα

pisoglendis είπε...

ναι κάτι νομίζει οτι κάνει...
μια ειναι η αυθεντικιά...

Ανώνυμος είπε...

ευχαριστώ και πάλι μάτια μου, πηγαίνω στο κρεβάτι.
να δω πως θα μας πιάσει ύπνος, με τον Μπάμπη εσύ με τον Θάνο εγώ......ζέστη πολύ ζέστη

pisoglendis είπε...

όπως είδες μου κάνει νερά ο Μπάμπης...
εισαι απο θεσσαλονίκη?
αν ναι εχεις ελπίδες..

Ανώνυμος είπε...

ναι Θεσσαλονίκη είμαι, σε περιφερειακό δήμο μεν αλλά πολύ κοντα.
αν είμαι και μέσα στο ηλικιακό του group (34 είμαι) ,ίσως και να έχω, μια χαρά παιδί είμαι (φτου μου)
Ο Μπάμπης ξέρει τι κάνει, το έχει βάλει σκοπό να σε καψουρέψει με όλα αυτά τα γλυκόλογα

pisoglendis είπε...

axxx o mpampis...

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget