22/6/11

Δημοσίευση σχολίων μετά απο εποπτεία

Όλα αυτά τα χρόνια έχω ανοιχτό το blog αυτό και μάλιστα επώνυμα
με όνομα επίθετο και φωτογραφίες μου.
Έχω δεχτεί πολλά σχόλια καλά κακά
υβριστικά.
Δεν έχω κανένα πρόβλημα και το έχω αποδείξει και δεν είναι άλλωστε η πρώτη φορά που ανώνυμοι χωρίς αρχίδια και με διάθεση να παίξουν και να βρουν ένα νόημα στην άδεια ζωή τους ασχολούνται μαζί μου.
Έχω φάει από τα 18 το ρατσισμό και την ομοφοβία στην μάπα και πολλές επιθέσεις απο πολλούς.
Δεν με ενοχλεί η όποια κριτική αντίθετα μ αρέσει.
Δεν έβαλα ποτέ λογοκρισία σε τίποτα από όλα όσα έχω κάνει.
Επειδή όμως τον τελευταίο καιρό θα έχετε παρατηρήσει οτι το βήμα αυτό και το δικαίωμα σε κάθε έναν να σχολιάζει το έχουν εκμεταλλευτεί άνθρωποι που χρησιμοποιούν ονόματα άλλων
και κατηγορίες που καταλήγουν στο τέλος πάντα στο ίδιο συμπέρασμα
Αδελφές που μισούν άλλες αδελφές γιατί δεν αντέχουν την ύπαρξη τους.
Άνθρωποι κενοί χωρίς ενδιαφέροντα
κουτσομπολιά κακοήθειες και κανένα επίπεδο.
Επειδή λοιπόν μ αρέσει να με βρίζουν αλλά με έμπνευση και επιχειρήματα
και επειδή οι κενές φωνές και το τίποτα πήρε μεγάλη θέση και έκταση εδώ μέσα έχει μπει εποπτεία σχολίων.
Η επανάληψη του τίποτα απλά καταλήγει στο τίποτα.
Ας με μισούν όσοι θέλουν ας εύχονται να πάψω να υπάρχω
ας κρυφτούν στην ντουλάπα τους την αγαμία και την δυστυχία τους
τους έχω όλους χεσμένους..
εδω είμαι ας έρθουν να τα πούμε
Όλα τα σχόλια ακόμα και τα χειρότερα θα δημοσιεύονται όλων σας
όπως γίνεται και όπως γινότανε πάντα
γιατί δίνουν βήμα αλλά ανοίγουν και δημιουργικές συζητήσεις
τα υπόλοιπα που ανοίκουν σε 5 γνωστά -άγνωστα άτομα
και που γεμίζουν άσκοπα τους τοίχους θα φύγουν .
Μπορείτε να κάνετε βρείτε τα δικά σας μέσα και να βρίζετε όποιον θέλετε.
Άντε να δω ποιος έχει τα αρχίδια να το κάνει... και να υποστεί και συνέπειες και σχόλια και τα πάντα
Αρκετό χρόνο ξοδέψαμε και αναλωθήκαμε με γελοιότητες..

Καλή ανάγνωση
και ζητώ συγνώμη για τα σχόλια σκουπίδια που γέμισαν τα πόστ

4 σχόλια:

hosting είπε...

Και τι ακριβώς αντίδραση περίμενες όταν διάλεγες για διακριτικό σου όνομα το pisoglendis?

pisoglendis είπε...

το όνομα του ιστολογίου δεν ήταν ποτέ πρόβλημα
εξηγώ οτι το πρόβλημα ειναι οτι βρήκαν την ευκαιρία ανώνυμοι που δεν ειναι και τόσο ανώνυμοι
να κράζουν πρόσωπα και καταστάσεις
με τέτοιο τρόπο που να ρίχνουν λάσπη δεξιά και αριστερά και να διαστρεβλώνουν την αλήθεια..

εισαι εντελώς εκτός θέματος
αυτή ηταν άλλωστε και η επιλογή εποπτείας οτι ο καθένας μπαίνει και λέει κάτι
ο καθένας έχει την αγωνία μήπως και δεν πει κάτι και δεν εκφραστεί
αυτά τα κακά έκανε το facebook

pisoglendis είπε...

και για να έχουμε καλό ερώτημα
τι θα πει τι περιμένω οταν έχω το όνομα πισωγλέντης?
αυτό θέλω να έχω..
δεν ειναι συμβατό με τα πρότυπα σας?
τα έχω χεσμένα
δεν ήρθα στο κόσμο για να υπηρετίσω κανέναν και να πάω με κανενός τα γούστα
θα πάω με τα δικά μου

pisoglendis είπε...

εμένα αυτό το όνομα με εκφράζει
δεν το έχω επιβάλει σε άλλους αλλά σε εμένα

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget